410. forduló, 412. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 9. 9h:24'
EZ A 564. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
565. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,60] koordinátán.
A táborozás 7. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia esszenciájának örököse. Egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy quwarg ékkövet, egy Raia csataszoknyáját, egy rinóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy Sshreakza amulettjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (259).} Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alaron. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Társad öles léptekkel közeledik feléd. Véred téged is arra késztet, hogy levesd páncélzatodat, és elfogadd a kihívást. A küzdelem végére jól leizzadtatok - nem ártana egy vízesés után nézni.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 galachmitot (30 arany). Találkozol egy gyönyörűséges lánnyal, kinek haja lágyan omlik kebleire! Ahogy kacér mosollyal szeretnél vele jobban megismerkedni, ő csak egy finom csókot lehel a szádra. A testeden egy hideg fuvallat fut végig, mely minden porcikádat jéggé fagyaszt! Ahogy felkelsz rájössz, már megint Pszi Ponty volt álmaid fő témája. {egészsége: 31.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához, és megérted mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Ő a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költő, Majdnem író, Majdnem élő, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Arisztotelész, amikor összefutottatok, adott neked 4 szent jogart, egy szent jogart, egy szent jogart, egy szent jogart és egy szent jogart. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a noth szellem (ld. enc.) és a lidércúr (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Dantor amulettjét (ld. enc.) és dizen kulcsot (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 16 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+125 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+97 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1040. hetének nyerőszámai: 6, 12, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy őrült varázsló nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (3 támadással 284 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és 2 fekete gyöngy. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 647.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy agyburok varázs hatalmát. Agyburok feszül a tudatod köré. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 642.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 632.]

ef 38 527 energia fejlesztése 38
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-38 TU.] [266 pontot használtál fel, van még 366.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 87 322 182 hulladék: 87 322 182
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 181 111 413 hulladék: 181 111 413
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasalt bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa stukit. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 323 129 188 hulladék: 323 129 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 190 351 138 hulladék: 190 351 138
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. vas dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 189 159 161 hulladék: 189 159 161
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 88 338 72 hulladék: 88 338 72
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királyi koronát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 408 160 1158 hulladék: 408 160 1158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas fejpántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 351.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 341.]

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

kb 2 11 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (11 darabot)
(** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 sallank nyilat. **) Kiveszel a bank széfjéből 11 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

h 1 8 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 5 5 1 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északkeletre
[185,61] Még mindig a városban vagy. Úgy hallottad, hogy a Szende Ongólianthoz címzett fogadó tulajdonosa alkalmi szakácsokat keres. Mivel épp erre visz az utad, elhatározod, hogy utánajársz a hírnek. Hamar kiderül, hogy a pletyka igaz, miután Hétujjú Oszkár, a fogadós készségesen felvilágosít:
- Bizony! Maga a méltóságos Alechandro Diwax érkezik a városba néhány nap múlva! - mondja, és te bólogatsz bőszen, holott fogalmad sincs, ki lehet az illető. - Egész háza népe kíséri majd, és itt szállnak meg az Ongóliantban! Elvégre a mi fogadónk a legkitűnőbb egész Alanorban! - állítja, és hangjából csak úgy süt a büszkeség.
- Valóban. De miért kerestek alkalmi szakácsokat? - érdeklődsz udvariasan.
- Diwax nagyúr legendás ínyenc, és maga is mesterszakács! Ő egyáltalán nem tartja alantas, pórias hóbortnak a főzést, mint más főurak, és igen nagyra értékeli a valódi szakácsművészetet. Ha a városba tér, végiglátogatja a jó nevű fogadókat, és ismeretlen, új ízek után kutat. Még Őfelsége főszakácsát, Rodgert is kritizálta, és Királyunk ad a szavára! De ezt a történetet biztosan ismered. Ezért hagyta el az udvart Rodger. A baj csupán az, hogy a fogadósok versengenek a kegyeiért, és valamelyikük tegnap odáig vetemedett, hogy megmérgezte a szakácsainkat! Bizony! Így aztán félő, hogy nem tudunk illő étekkel előállni majd. Hát ezért.
- Megmérgezték a szakácsaitokat? - hüledezel, és a fogadós szomorúan bólogat. Aztán megkér, hogy vidd hírét mindennek, és ha ismersz főzésben jártas, ügyes kezű kalandozókat, jelentkezzetek nála legalább hárman, mihamarabb. Hozzáteszi, hogy bőséggel megjutalmaz titeket, ha kisegítitek szorult helyzetéből. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 248 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó, egy arany és egy borostyán függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Van itt egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[156,91] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (3 támadással 366 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,90] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {támadása: 19.}

Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Még semmi! Azért nem adod fel. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.}

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a dögkeselyű testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír támad rád. {támadása: 21.}

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 296.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[157,89] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 141-180.}

Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! A francba, még mindig nem találtál semmit! Most már juszt sem adod fel. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál támad rád. {támadása: 38.}

Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 91-100.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc és egy borostyán függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást. {támadása: 48.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb lábát. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a Notermanthi fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc és 2 obszidián karkötő. 5256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl és egy gyöngysor [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,88] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {védettsége: 59 szúró, 59 vágó, 59 ütő ellen.}

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 605 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 152, gyógyulás: 33, összesen: -119 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... A harmadik feladat a zsonglőrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegőbe hajítod őket, a leszállóágban érkezőket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... A következő próba rendkívül ötletes. Feldobott a tenyeredbe nyomott követ, majd nekiesel az odakészített söröskorsónak. Nagyokat kortyolva nyeled az édes tartalmát, míg a kő nagyot nem koppan a földön. Sajnos a korsó ekkor még félig van, ezek szerint vesztettél. 1468 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a fekete gyöngy. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 1 szulfagor agyar, 7 elkarog szőr, 2 téfea-agy, 1 nagy vaskulcs, 8 mákrózsa virág.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Sötét motyogó, 1 Influenza, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 2 Sötét motyogó, 1 Garokk, 1 Temető, 1 Mákrózsa főzet. Semmi változás. Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Sötét halál, 1 Aranyeső, 1 Garokk, 1 Illúziósárkány. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Piromenyét, 2 Temető, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Mákrózsa főzet, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 A bajnok manifesztációja, 3 Mákrózsa főzet. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 2 Mákrózsa főzet, 2 Illúziósárkány, 1 Influenza. Ez csak két pár! Nyertél. 1468 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 76 aranyát. Kártyapartnered még mindig hitetlenkedve az aranykupac mellé rak egy aranytermő erszényt. Zsebre vágod jogos nyereményed, majd búcsút intesz az árnymanónak.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (181 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a csontváz hadúr az. Harcolni akar. {védettsége: 174 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr testét. (3 támadással 356 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi eredménye! A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A csontváz hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 80, gyógyulás: 16, összesen: -64 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Egy hatalmas szörny válik ki a sötétből, és tömzsi lábaival feléd igyekszik. Egy mentális benyomásod azt sugallja, a lénynek ryuku anyagra van szüksége. Kutatni kezdesz zsebeidben. Legelőször a ryuku kalapács akad kezedbe, és mielőtt a lény hozzád érhetne, elé veted a tárgyat. A szörny látszólag elégedett a ma esti vacsorájával, egyetlen mozdulattal ocsmány pofájába kebelezi, majd megnyugodva visszavonul a terem távolabbi sarkába. - Ez a folyosó az előbb még nem volt itt - csodálkozol, amikor a továbbvezető útra lelsz. Amint a padlójára lépsz, éles hallásod valami nyikorgásra lesz figyelmes. Azonnal rájössz, hogy ha nem vigyázol, könnyen egy csapda áldozataként végezheted. Lassan átléped az árnyékban megbújó kötelet, amely a szerkezet működésének beindítására szolgálna. Hopp, itt van még egy! Annyira nem hajlik a tested, hogy ezt is ki tudd kikerülni, úgyhogy felgyűrt ingujjal a szétszedésébe kezdesz. A csapda élettelen alkotóegységei engedelmeskednek szakértő kezeidnek, úgyhogy hamar túlesel a hatástalanításán. Hirtelen megnyílik lábad alatt a föld, te pedig zuhanni kezdesz. Rémülten nézel le a mélységbe, de csak gomolygó ködöt látsz mindenütt, sehol egy szilárd tájékozódási pont. Sebességed egyre csak nő. Hirtelen szétoszlanak a felhők, és előtűnik alóla mindaz, amit eddig eltakart: egy hegység sziklás oldala. Kiabálni és kapálózni kezdesz, hiszen nem akarsz ilyen értelmetlenül meghalni. Tested porrá zúzódik és darabokra szakad a kemény köveken. Amikor magadhoz térsz, egy folyosón fekszel. - Átkozott cirkuszosok - dörmögöd az első dolgot, ami eszedbe jut, majd remegő térddel visszafelé indulsz. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [159,87] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 324 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 3443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 141-150.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-23 életpont.) Te 23 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal felnyársalod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 23, gyógyulás: 23, összesen: +0 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) [120 pontot használtál fel, van még 176.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[159,86] A bozótos terep átvált hegyvidékre.

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,85] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [161,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[21 pontot használtál fel, van még 155.]

m 1 mozogsz északkeletre
[162,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 424 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 3443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 148.]

szk 765 282 163 keresed a 765. szörnyet a 282. szörnyet a 163. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Quwargamanga.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quwargamanga testét. (3 támadással 383 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a Quwargamanga testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 78 életpontot vesztettél. (-8 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 5088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 108.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 108.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 3 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 105.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Éhes vagy. [40 pontot használtál fel, van még 55.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-20 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 4, 8.
Kimerített a gyorsvágta. (-6 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 55 pontod maradt, ebből a következő körre 55 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következő körben tehát 607 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY)
A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni.

DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY)
A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben.

DIZEN KULCS (472. TÁRGY)
A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

Erő: 58 (86) Szint: 34 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 80 (83) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 82 (88) Menekülés: 42 % Életkor: 36/35 év
Egészség: 32 (42) Életpont: 660/342 Jellem: jó (777) Tul. pont: 11
Szerencse: 44 (48) Varázspont: 839/324 Pénz: 10406 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 84/46 Pszi pont: 212/106 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4322 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56 054 TP-t kaptál. Jelenleg 5 300 471 TP-d van. A következő szinthez még 199 529 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, halálelementál. A 392. fordulódban 16230 arany került a bankszámládra. 17771 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 37/24 (+5%) szúrófegyverek: 26/56 (+2%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *29/100 (+7%)
dobófegyverek: 24/44

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
162,83 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/1 2. nyomkövetés: 85/13 3. mászás: 16/79
4. csapdakészítés: 29/71 (+17%) 5. csapdaészlelés: 17/94 6. gyógyítás: 39/82
7. titkosírás: 8/88 8. felderítés: 21/8 (+2%) 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 29/61 (+7%) 11. taumaturgia: 31/91 12. szerencsejáték: 5/54 (+11%)
13. versengés: 11/34 (+40%) 14. harcművészetek: 40/9 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 49/38 (+34%) 17. pszi: 29/63 (+21%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 1/85 21. bányászat: 36/23 (+1%)
22. úszás: 8/54 23. főzés: 18/41 24. csapatmunka: 5/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
agyburok (#90) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 182 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1421 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $2 bronzhegyű lándzsa ($87) 1 * cápafog (#833)
$8 ezüsttőr ($322) $3 vashegyű lándzsa ($182)
Ütőfegyverek
$3 szöges bunkó ($8) $1 vasalt bunkó ($181)
Lőfegyverek
$3 * hosszú íj ($111) $1 moa stuki ($413)
Lövedékek
25 bronzhegyű nyíl (#94) $25 ezüsthegyű nyíl ($323) 8 ezüsttollú nyíl (#363)
29 * mérgezett vasnyíl (#187) 33 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$4 bumeráng ($249) 2 esszenciakristály (#350) 1 malomkő (#1205)
$2 mérg. ubuk dobónyíl ($188) $1 mérg. vas dobónyíl ($190) $1 tolmokov-koktél ($351)
$18 ubuk dobónyíl ($138) $29 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$2 kis vaspajzs ($159) $1 nagy vaspajzs ($161)
Páncélok
1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$2 bronzsisak ($88) 1 * harci maszk (#1739) $5 királyi korona ($338)
$1 optiri agysisak ($315) $2 rézsisak ($72) 1 * rubin koszorú (#1599)
$3 vas fejpánt ($408) $2 vassisak ($160)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) $1 ryuku vadászing ($1158) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek és övcsatok
2 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 * hókereszt (#843) 2 * ryuku függő (#1322)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558)
$1 koponya szimbólum ($139) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * napmedál (#1567) 4 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 3 obszidián karkötő (#229) 4 ónix masszavadító (#438)
1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk
20 * angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549) 2 * bo'adhun gyűrű (#743)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
18 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 90]
2 + mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 18]
7 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 70]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 2]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
51 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 11 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
2 cirkuszi pergamen (#1233) 1 destabilizátor (#1275) 13 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 3 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 2 fejlődéskő (#1640) 1 fülemüle síp (#1576)
2 gyógykenőcs (#313) 1 Holtak Akarata (#1604) 1 hűségérme (#1141)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
9 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mágusok itala (#1610) 7 + manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Morgan szilánkja (#508)
1 nagy aranykulcs (#246) 7 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 2 óelf varázskő (#2002) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 pszi kő (#248) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 2 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407)
2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 sáfránykő (#979)
1 + Sheran cserepe (#1271) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
171 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 15 titanitdukát (#1480) 1 tubarkő (#700)
1 varázskorsó (#1546) 1 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
143 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar bőr (#733) 4 csigakagyló (#1131) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 dorony tüdő (#212) 1 etra hályog (#712) 2 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 1 galachmit (#310) 34 gyöngymangó (#135)
9 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 6 kék orchidea (#68)
4 kreiton esszencia (#892) 16 kvazár (#244) 3 lélekesszencia (#619)
4 lidércesszencia (#1074) 1 lótuszvirág (#447) 75 madártoll (#112)
18 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 7 pirkit (#153)
26 polip szívóka (#391) 1 próbakő (#1664) 9 pular kristály (#239)
$4 quwarg tojás ($360) 11 rakolits por (#669) 14 ramit kő (#226)
4 sallank karom (#128) 2 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677)
13 Thargodan esszencia (#328) 19 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 201.41 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (41 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr cipő (#662) 3 bronzpáncél (#90) $1 bronzpenge ($126)
$6 bronzsisak ($88) 7 bunthar bőr (#733) 8 csillezsályalevél (#1253)
$24 dobóháló ($221) 2 gromak páncél (#270) 53 gyöngymangó (#135)
17 kaja (#2) 2 ketrec (#216) 3 kis bőrpajzs (#45)
2 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656) 8 mandibulakasza (#127)
1 muzsikus füles (#1657) 59 nyílvessző (#108) $73 óndarab ($85)
141 rézdarab (#70) 1 rézpáncél (#71) 1 ryuku csizma (#692)
2 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku nadrág (#691)
7 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170) $12 szöges páncél ($65)
1 teknősesszencia (#702) 7 Thargodan esszencia (#328) 1 tükörpáncél (#519)
834 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169) 5 vadászkés (#1264)
41 varkaudar pálinka (#1137) $13 vasalt bunkó ($181) 39 vasérc (#152)
$6 vashegyű lándzsa ($182) 97 vashegyű nyíl (#176) $16 vassisak ($160)
10 vasvért (#164) 4 xirnox szív (#213)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 pirkit (#153) 1 ryuku kalapács (#724)
1 sallank nyíl (#129) 4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
82 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 1 gyöngymangó (#135)
2 obszidián karkötő (#229) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 4 quwarg tojás (#360)
2 sallank karom (#128) 1 Thargodan esszencia (#328) 3 vas dobónyíl (#189)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

155 156 157 158 159 160 161 162 163
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
(156,91) 35. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(157,89) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), 38. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534)
(157,90) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534)
(158,88) 34. jellempróba, smaragdgólem (#417), csontváz hadúr (#423)
(159,86) érclelőhely
(159,87) kputtyintó csalán (#247), tüskés harci gromakok (#156)
(162,83) Elenios rúnaköve, kputtyintó csalán (#247), quwarg királynő (#153), Quwargamanga (#963)

Üzenet küldése a karakternek