410. forduló, 412. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. okt. 6. 9h:09'
EZ A 584. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
585. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [291,9] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Batharak vértjét (600 arany kikiáltási áron), 1 díszes tunikát (500 arany kikiáltási áron), 10 ében tobozt (500 arany kikiáltási áron), 1 gyémánt védőgyűrűt (1000 arany kikiáltási áron), 1 natharion gömböt (300 arany kikiáltási áron), 1 Huddens kesztyűjét (1500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Hatalom Karkötőjét (5690 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 ében toboz (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 díszes tunika (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 natharion gömb (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 skorpiókarmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+96 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+518 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 836. hetének nyerőszámai: 13, 5, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tengeri parduan nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 752. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 738. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 738.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 736. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 736.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 736.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 736.]
Lecsatolod a regeneráló övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 736.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 736.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 734.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 733.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 732.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 731.]

* 10. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 729.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727. Kapsz 1 VP-t.]

vv 206 161 elmormolod a 206. varázslatot a 161. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 727.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 725. Kapsz 1 VP-t.]

kb 2 50 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

f 967 153 152 kísérletezel a 967. tárggyal a 153. tárggyal a 152. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy dramoan talizmánt. (ld. enc.) 405 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 715. Kapsz 6 VP-t.]

le 1541 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

kf 1210 kézbeveszed/felveszed az 1210. tárgyat
A csuklódra húzod a Hatalom Karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
KF 1541 1676 1368 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

kf 1297 1676 1368 kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 715.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 715.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 715.]
[A parancs tárolásra került.]

tv 229 155 50 támadó/véd. varázslat a 229. varázslatot a 155. varázslatot az 50. varázslatot
229. varázslat listáról törölve. 155. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

tv 155 41 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot a 41. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzgolyó. Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[292,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák.

Észreveszel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, megpillantasz egy Múmiát, amint éppen egy vikócmajmot fojtogat. Ha segíteni akarsz rajta, költs el 1 TVP-t! (51. jellempróba).

(Továbbmész...) [293,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tengeri parduan. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 330 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan világoszöld farkát. (8 támadással 793 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tengeri parduan bal oldalát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan nyakát. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tengeri parduan bal oldalát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 49 életpontot vesztettél. A tengeri parduan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13337 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2529, sebződés: 627, gyógyulás: 389, összesen: -238 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [294,10] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lábszagú Vargánya lábát masszírozza. Egy lekötözött Főnixet árnymanó gyerekek sav csepegtetésével kínoznak. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (52. jellempróba).

[21 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 12 VP-t.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[293,11] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy átokmurgattyú!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az átokmurgattyú jobb oldalát. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {HD:} Nitmák pengével végigmetszed az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy nanda!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a nanda fejét. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {FM:} Nitmák pengével megvágod a nanda jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Mnebolath!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 roxati zárfalót. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt!

(Továbbmész...) [292,12] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Találsz egy kreommat-liliomot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy groxmati átokmanó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a groxmati átokmanó fejét. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) A groxmati átokmanó egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Nyelvével a groxmati átokmanó fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ököllel többször eltalálod a groxmati átokmanó bal lábát. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1876, sebződés: 668, gyógyulás: 251, összesen: -417 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kreommat szirmot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [292,13] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy troglodita idéző került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita idéző bal lábát. (6 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a troglodita idéző sárgás bőrét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Farkával végigüt a troglodita idéző a hátadon. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troglodita idéző sárgás bőrét. (6 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a troglodita idéző jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyverét a troglodita idéző bal combodba döfi. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Nagyot húz a troglodita idéző farka a lábadra! (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A troglodita idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
16419 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2183, sebződés: 668, gyógyulás: 337, összesen: -331 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [81 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 48 VP-t.]

kt 108 5 elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 593. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[292,14] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [292,15] Az erdőt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Leon Silver I. előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy elemi pulzátor!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). {FM:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor jobb lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 51 életpontot sebeztél. Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel épp hogy eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {HD:} Nitmák pengével súrolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-13 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 7113 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1393, sebződés: 427, gyógyulás: 218, összesen: -209 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy tleikan házőrző!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző egyik csápját. (8 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző egyik csápját. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző bal oldalát. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan házőrző testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 684, gyógyulás: 337, összesen: -347 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy tleikan főbíra! (ld. enc.) Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [293,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kóbor mortag lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag testét. (8 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kóbor mortag acéltestét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 418 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a kóbor mortag fejét. (3 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a kóbor mortag testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. A kóbor mortag védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 424 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2283, sebződés: 842, gyógyulás: 277, összesen: -565 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb lábát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {FM:} Fókuszpengével végigvagdosod a halálhozó testét. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével súrolod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 52 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 61 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 47 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9663 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1165, sebződés: 322, gyógyulás: 6, összesen: -316 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Vérfürdető magszim, 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza, 1 Mákrózsa főzet. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 1443 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 58 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
[106 pontot használtál fel, van még 467. Kapsz 63 VP-t.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[294,17] A bozótos után most hegyek között vagy. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot!


(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(292,9) nekrofun (#173), 51. jellempróba
(292,12) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), groxmati átokmanó (#566)
(292,13) troglodita idéző (#551)
(292,15) ősi rúnatorony (#852), Fairlight oltár, 22. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), elemi pulzátor (#440), tleikan házőrző (#507)
(293,9) tengeri parduanok (#565)
(293,11) kristálypalota (#401), 47. jellempróba, Dornodon oltár, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), Mnebolath (#237)
(293,16) kóbor mortag (#558), 21. jellempróba, halálhozó (#419)
(294,10) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 52. jellempróba
(294,17) érclelőhely

[295,18] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység?

[19 pontot használtál fel, van még 448. Kapsz 11 VP-t.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
LE 1541 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

le 1297 leveszed/lerakod az 1297. tárgyat
Leveszed a teriádbőr karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 565 keresed az 565. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tengeri parduant. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 443. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 443.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 442.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 6. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal
Lecsatolod a tradicionális övet, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 402. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 362. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 322. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 282. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 249 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 209 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 207 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 1 VP-t.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 29, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a roguena. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következő körben tehát 752 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM KARKÖTŐJE (1210. TÁRGY)
Ez az ősi relikvia még az első istenek korából maradt fent. Valamilyen ismeretlen, elpusztíthatatlan anyagból készült. Viselőjét emberfeletti képességekkel ruházza fel: max. ÉP-d és max. VP-d 100-zal, támadásod, védekezésed és szerencséd 5-tel, MXTU-dat eggyel növeli meg. Azonban a tárgy erejéhez méltónak kell lenned ahhoz, hogy viselhesd - legalább 45. szintűnek kell lenned. A Hatalom Karkötője természetesen nem ellopható.

DRAMOAN TALIZMÁN (968. TÁRGY)
A dramoan kő elbűvölő fénye új tárgyak feltalálására ingerel. Persze nem te vagy az első és az egyetlen, akiben felmerül, hogy milyen remek ékszert lehetne ebből a drágakőből készíteni. Ha egy dramoan követ keretbe akarsz helyezni, egy 6 darab pirkittel felfűtött vaskohónál 3 vasérc és 3 óndarab beolvasztásával mutatós talizmánt kapsz. Illetve, ha az olvasztásnál felhasználsz 3 darab isteni könnycseppet is, a dramoan talizmán minden szempontból tökéletes lesz. Ez az akció 18 TVP-be kerül. Elkészítése csak a legjobb bányászoknak sikerülhet, akiknek legalább 22-es szintű a bányászat szakértelmük.
A talizmán kisugárzása elképesztő. Ha nálad van, olyan védőaurát von köréd, amivel akár a legfertőzöttebb drakolder csatamezők mélyére is behatolhatsz. A talizmán KF-eléséhez nem kell külön parancsot kiadni, ha drakolder csatamezőn kutatsz, automatikusan használod.

GROXMATI ÁTOKMANÓ (566. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén, egy félig áttetsző alakra bukkansz, aki minden bizonnyal magába roskadva üldögél egy fa ágán, egy groxmati átokmanóval találkoztál. A kyorg kutatók hozták létre, teste tömény mágikus esszencia, élettelen lelke pedig parancsadói halálával örök bolyongásra ítéltetett. Az első sikeres kísérletek után a groxmati tudósok átokmanók teljes arzenálját hozták létre. Bár eleinte közönséges szolgálatra idomították őket, a vészterhes időkben új célt találtak életüknek: a harcmezőre irányították csapatokba tömörült példányaikat. Ebben az időben ragadt rájuk ez az elképesztő név, melyet minden bizonnyal a kétségbeesett ellenség ihlete alkotott, a groxmati átokmanók ugyanis csak látszólag békések. Miután sikerült kellően elbizonytalanítani a másik felet, félelmetes víziókollekciót borítanak az elképedt ellenfélre, és ennyi többnyire elég is... Vágófegyverrel sebezhetetlenek.

TROGLODITA IDÉZŐ (551. SZÖRNY)
A trogloditák a világ szeme elől eldugott barbár közösségekben élnek, többnyire a sűrű erdők mélyén, mélyre vájt barlangokban. Testfelépítésük emberszerű, csupán a hátuk mögött lóbált vaskos, hosszú farkuk, illetve az irreálisan sárga bőrük utal arra, hogy talán nem is Ghalla szülöttei. Minden idegent barátságtalanul fogadnak földjeiken, hiszen képtelenek elfelejteni, hogy amíg a hódító álmokkal megáldott kyorgok ezen a földön éltek, fennmaradásuk csupán egy hajszálon múlott. További tudnivalók: a troglodita idéző érintése természetellenes öregedést okoz, így csak akkor bocsátkozol vele harcba, ha direkt FT parancsot adsz ki rá.

TLEIKAN FŐBÍRA (512. SZÖRNY)
A tleikanok legfőbb uralkodója! Az elmúlt évezredekben soha senki nem találkozott vele, csupán a legendák említik délceg alakját, dübörgő baritonját, és azt a belső erőt, amellyel egy ilyen erős faj uralkodójává tudott válni. A főbírában a tleikanok összes elképesztő tulajdonsága egyesült: amellett, hogy ügyesen bánik a fegyverrel, a mágia misztikus erőit is a kedve szerint tudja befolyásolni. A vámpirizációra immúnis. A tleikan főbírára támadni merő esztelenség, így ha mégis erre vállalkozol, erősítsd meg elhatározásodat egy direktbe kiadott FT paranccsal.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

Erő: 55 (72) Szint: 45 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 58 (63) Támadás: 94 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 56 (63) Védekezés: 108 Menekülés: 20 % Életkor: 36/46 év
Egészség: 56 (67) Életpont: 1449/1189 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 57 (74) Varázspont: 2280/1478 Pénz: 622 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 34/21 Pszi pont: 185/334 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4509 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 77715 TP-t kaptál. Jelenleg 12941690 TP-d van. A következő szinthez még 858310 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, káoszdémon, triklem drakolder. A 411. fordulódban 7469 arany került a bankszámládra. 7469 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 36/25 (+3%) szúrófegyverek: 32/36
vágófegyverek: 29/26 (+6%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 37/35 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); vas dobónyíl (#189) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/80 2. nyomkövetés: 97/22 3. mászás: 33/60 (+12%)
4. csapdakészítés: 36/36 (+5%) 5. csapdaészlelés: 30/36 6. gyógyítás: 38/66
7. titkosírás: 4/31 8. felderítés: 26/60 9. szörnyidomítás: 21/32
10. teológia: 124/65 (+50%) 11. taumaturgia: 113/49 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/75 (+10%)
13. versengés: 16/47 (+14%) 14. harcművészetek: 36/28 15. zene: 7/12
16. szörnyismeret: 49/80 (+18%) 17. pszi: 21/13 18. zárnyitás: 7/33
19. vadászat: 10/49 20. vitalitás: 4/30 (+10%) 21. bányászat: 38/14 (+3%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 9/7 24. csapatmunka: 1/14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 94
1. sebzés bónusz: 3 10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot )
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528), eszement trappoló (#549)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás II (#169)
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem 2 (#188) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) varázsenergia (#161)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) bo'adhun csapás (#266) >> 39. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488) fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0)
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 241 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
98 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396)
1 amniosz (#203) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kőszem (#304)
4 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 23 kaja (#2) 1 kreommat szirom (#925)
5 nyílvessző (#108) 2 púderkő (#119) 1 roxati zárfaló (#314)
1 skorpiókarom (#911) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ryuku császárváros: most már nem csak gyalog, hanem teleporttal is be lehet menni, ha valaki teljesítette a megfelelő küldetéseket.

Üzenet küldése a karakternek