Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 27. 12h:07' EZ A 703. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 704. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 3. KP: le 711 253 254 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 254. tárgyat |
* 4. KP: kf 820 811 1558 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 811. tárggyal az 1558. tárgyat |
* 5. KP: kf 518 397 0 | kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat a 397. tárggyal |
* 6. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 7. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 157 64 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: vv 188 76 184 | elmormolod a 188. varázslatot a 76. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: tps 40 0 0 | TVP spórolása: 40 pontért |
le 816 | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
kf 560 811 1558 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 811. tárggyal az 1558. tárgyat |
cir 32 | vándorcirkusz látogatása 32 |
kf 2064 687 | kézbeveszed/felveszed a 2064. tárgyat a 687. tárggyal |
hu 1107 575 1167 | hulladék: 1107 575 1167 |
bb 350 599 16 | beraksz a bankba a 350. tárgyat (599 darabot) |
kb 152 1 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (1 darabot) |
p 74 232 2 | használod a 74. pszi képességet |
vv 77 77 161 | elmormolod a 77. varázslatot a 77. varázslatot a 161. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 474 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 316 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod az élőholt ősmágus jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. 23 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 318, gyógyulás: 59, összesen: -259 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 164 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem testét. (8 támadással 642 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem bal vállát. (8 támadással 360 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. 8 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 124, gyógyulás: 30, összesen: -94 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
152 | 153 | 154 | |
94 | |
|
|
95 | |
|
|
96 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt.
be 710 165 26 | bemész a 710. épületbe |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy speciális védelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr köpenyét. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércúr köpenyét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. 8 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: speciális védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal párszor súrolva eltalálod a csontgólem testét. (7 támadással 97 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Otagi csáppal néhányszor súrolod a csontgólem testét. (7 támadással 92 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel súrolod a csontgólem jobb karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Otagi csáppal kicsit megvágod a csontgólem testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. 11 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1196, sebződés: 530, gyógyulás: 154, összesen: -376 ÉP}
(Továbbmész...) [152,94] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {max. életpontja: 483-532.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 491 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal súrolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy speciális védelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír nyakát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 5 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 2, gyógyulás: 19, összesen: +17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 226 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (7 támadással 159 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a drakolich jobb vállát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 bordacsontot. 5 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 97, gyógyulás: 39, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [151,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 13, gyógyulás: 18, összesen: +5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy speciális védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal oldalát. (6 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem bal lábát. (8 támadással 487 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor súrolod a csontgólem gigászi testét. (7 támadással 109 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem testét. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1146, sebződés: 343, gyógyulás: 102, összesen: -241 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy speciális védelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bolyongó lidérc áttetsző testét. (7 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc fejét. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) Otagi csáppal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 37, gyógyulás: 27, összesen: -10 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy speciális védelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az ongóliant bal lábát. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 5 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 65, gyógyulás: 31, összesen: -34 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy speciális védelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester testét. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 475 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 247 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 611 életpontot sebezve.) Otagi csáppal végigvagdosod az élőholt ősmágus nyakát. (8 támadással 316 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus bal karját. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal súrolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2060, sebződés: 168, gyógyulás: 62, összesen: -106 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy speciális védelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr zörgő csontjait. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal felnyitod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A csontváz hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [151,91] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion bébi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod az ekharion bébi jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 229 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod a drakolich jobb oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 bordacsontot. 5 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 84, gyógyulás: 36, összesen: -48 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 956 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya testét. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megpöccinted az animált hókutya bal oldalát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod az animált hókutya jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-17 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-17 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 165, gyógyulás: 53, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [150,90] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kétfejű troll. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a kétfejű troll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kétfejű troll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 31, gyógyulás: 19, összesen: -12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem jobb karját. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1228, sebződés: 121, gyógyulás: 29, összesen: -92 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 471 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 247 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus bal karját. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Óriásölővel megvagdalod az élőholt ősmágus jobb lábát. (8 támadással 594 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 356 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 145 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2094, sebződés: 687, gyógyulás: 72, összesen: -615 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy speciális védelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a csontgólem vaskos lábát. (7 támadással 125 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem gigászi testét. (8 támadással 480 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal párszor súrolva eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (7 támadással 108 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel meghorzsolod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. 11 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1217, sebződés: 464, gyógyulás: 141, összesen: -323 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy speciális védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc fejét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (8 támadással 357 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. 8 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 48, gyógyulás: 29, összesen: -19 ÉP}
jlk 2617 | jelszó kimondása 2617 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 1 VP-t.]
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy speciális védelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 474 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: speciális védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal oldalát. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 5 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 51, gyógyulás: 29, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már speciális védelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos fejét. (8 támadással 544 életpontot sebezve.) Otagi csáppal végigvagdosod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A 14 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ef 40 533 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: tpf 40 0 0 | TVP elővétele: 40 pontért |
* 2. BP: h 509 12 0 | használod az 509. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 4. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: le 811 1558 518 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat az 1558. tárgyat az 518. tárgyat |
* 7. BP: kf 453 709 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 709. tárggyal |
* 8. BP: kf 711 253 254 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 253. tárggyal a 254. tárgyat |
* 9. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
* 10. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.] |
Erő: | 70 (79) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 62 (67) | Támadás: | 55 (59) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 60 (67) | Védekezés: | 112 (121) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 50 (56) | Életpont: | 851/855 | Jellem: | jó (395) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 63 (78) | Varázspont: | 2300/1369 | Pénz: | 18591 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 90/4 | Pszi pont: | 424/411 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/23 | ökölvívás: | 32/57 (+11%) | vágófegyverek: | 48/81 (+16%) |
dobófegyverek: | 40/49 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) << óriásölő (#528) (130%) << varkaudar che-kard (#1112) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
150,88 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 245 |
A Végzet Vermében a 39. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60, 63, 59, 57, 90, 88, 83, 93, 89, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 239 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/61 | 2. nyomkövetés: | 59/65 | 3. mászás: | 16/79 |
4. csapdakészítés: | 39/77 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 44/14 | 6. gyógyítás: | 65/51 (+19%) |
7. titkosírás: | 22/73 (+44%) | 8. felderítés: | 31/51 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 14/38 |
10. taumaturgia: | 210/40 (+61%) | 11. szerencsejáték: | 2/92 | 12. versengés: | 17/87 (+9%) |
13. harcművészetek: | 26/44 (+400%) | 14. zene: | 38/45 (+19%) | 15. szörnyismeret: | 30/19 |
16. pszi: | 72/10 (+4%) | 17. zárnyitás: | 40/35 | 18. vadászat: | 4/55 |
19. vitalitás: | 1/7 | 20. bányászat: | 37/60 (+12%) | 21. testépítés: | 21/92 (+19%) |
22. úszás: | 12/5 | 23. főzés: | 16/50 | 24. csapatmunka: | 11/50 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 20 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dentor szüttyőt (#590) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 30 darabot ) |
elfogod gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
lidércóriás (#401), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), élőholt hadúr (#371), kék rothasztó (#421), átokmurgattyú (#225), tüskés gigaféreg (#256), mélység fattya (#199), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), krathan csontváz (#432), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), bámulatos zombi (#896), kóbor mortag (#558) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 33 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (245,53,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
kí koncentráció (#69) | tűzmágia (#157) | pszi-ernyő (#64) | esszenciavédelem 2 (#188) |
láthatatlanság (#76) | varázsszem (#184) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
speciális védelem (#292) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | mammut zombi (#654) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi őselementál (#258) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércóriás (#401) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezoterikus mardel (#184) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tűzgolyó (#155) | >> | őrjáratozó katona (#274) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt hadúr (#371) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kék rothasztó (#421) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálhozó (#419) | tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | |
tűzgolyó (#155) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | animált hókutya (#651) | |
tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | villámcsapás (#50) | >> | tűzelementál (#276) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ezerszemű bestia (#288) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | púpos varkaudar (#703) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Toodrok Din (#503) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | quwarg lázhozó (#478) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | varázsvédelem II (#108) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | púpos varkaudar (#703) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | lélekorzó (#390) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | fehér glóbusz (#47) | >> | animált hókutya (#651) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | kputtyintó csalán (#247) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | elektromos pajzs (#51) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tompítás (#40) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 85, 88, 89, 90, 93, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 33, 34, 35, 36, 40, 43, 44, 49. |
Kész: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 12, 16, 17, 18, 19, 30, 45, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 741 (limit: 810), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 108793. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Az első Végzet Vermében 27 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 60 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1612 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | $1 | topáz erényöv ($731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 5 | moa harci nadrág (#1862) | 1577 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 2045 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 1195 | pirkit (#153) | 2390 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | $336 | sallank karom ($128) | 814 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 21 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 694 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 630 | ezüstdarab (#326) | $64 | tolmokov-koktél ($351) | 460 | rókafarok (#124) | 892 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 5 | fejsze (#1240) | 92 | Huddens elixírje (#830) | 251 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1348 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 7 | bordacsont (#16) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
5 | pirkit (#153) | 2 | pular kristály (#239) | 2 | ragasztó (#83) | |||
2 | ramit kő (#226) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tinta (#101) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | arany (#50) | 18 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kvazár (#244) | 2 | mithril (#352) | |||
3 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tűzbimbó (#623) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | |
87 | |
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|