408. forduló, 410. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 23. 9h:12'
EZ A 1182. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD
1183. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 16 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,71] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy szánalmas pondró nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 555.]

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 554.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+16 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 532.]

* 3. KP: ef 4 503 0 energia fejlesztése 4
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 504.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 500.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 498.]

* 5. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+77 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy élőholt ősmágus. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus nyakát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-48 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 282, gyógyulás: 0, összesen: -282 ÉP}

Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 468.]

* 6. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 466.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 464.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 462.]

* 7. KP: vv 71 72 169 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 169. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]

d 2 50 eldobod a 2. tárgyat (50 darabot)
Elhajítasz 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
H 235 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1092 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 341 1561 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 230 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

lm 3 8 10 mozogsz 3 8 10
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy velociraptor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a velociraptor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 481 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kis aranykulcs (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriásféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 15 17 7 mozogsz 15 17 7
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Hamarosan egy óriásférget pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az óriásféreg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriásféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [7. PONT. --> 3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [120 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 4 20 19 mozogsz 4 20 19
Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [4. PONT. --> 18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Hamarosan egy nandát pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel megdöföd a nanda testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a nanda testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriásféreg van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az óriásféreg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriásféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 2 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 21 22 26 mozogsz 21 22 26
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 gyöngysort [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP] és 1 ezüst karkötőt [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [19. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ragyás burástya az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [70 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 27 18 5 mozogsz 27 18 5
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [25. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [23. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [27. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriásféreg lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az óriásféreg testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 pszi kő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [18. PONT. --> 4. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [5. PONT. --> 28. PONT.] [100 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 31 36 32 mozogsz 31 36 32
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [30. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [35. PONTRA.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [36. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [32. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [37. PONTON.] [50 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 38 42 33 mozogsz 38 42 33
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [38. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 40 42 34 mozogsz 40 42 34
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 44 28 6 mozogsz 44 28 6
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 51 55 55 mozogsz 51 55 55
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 57 mozogsz 57
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 96 187 60 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

v 62 elmormolod a 62. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szellő szilmill. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a hordóagyú mameluk. Egy kaját nyel le a roguena. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 550 pontot. A következő körben tehát 546 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT ŐSMÁGUS (179. SZÖRNY)
A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülő lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos időközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megőrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élővé teszik őket: a legtöbbjük üresen létező, lassan megőrülő ál-élővé, élő-holttá válik. Ezek az élőholt ősmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik őket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhető és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy őrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet őket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élőholt ősmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkőzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élőholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran áldozópapja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 409. fordulód.

Erő: 43 (58) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 47 (57) Támadás: 61 (64) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (68) Védekezés: 86 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 167/171 év
Egészség: 41 (61) Életpont: 686/686 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (63) Varázspont: 1260/937 Pénz: 5372 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 32/0 Pszi pont: 236/135 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 2920 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 674 TP-t kaptál. Jelenleg 3 223 388 TP-d van. A következő szinthez még 276 612 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, kék rakolits, ryuku gólem.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/15 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 33/99 (+3%)
vágófegyverek: 23/27 ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 29/23
dobófegyverek: 26/16 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,71 mezőn táborozol, a 76. labirintusban, 1. szinten, 41. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/95 2. nyomkövetés: 114/94 3. mászás: 16/90
4. csapdakészítés: 29/72 (+10%) 5. csapdaészlelés: 10/9 (+18%) 6. gyógyítás: 56/76
7. titkosírás: 19/54 8. felderítés: 30/93 (+24%) 9. szörnyidomítás: 20/62
10. teológia: 56/57 (+6%) 11. taumaturgia: 60/39 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/7
13. versengés: 18/46 14. zene: 166/57 (+33%) 15. szörnyismeret: 37/70 (+22%)
16. pszi: 21/17 (+4%) 17. zárnyitás: 7/13 18. vadászat: 53/64
19. bányászat: 34/13 20. úszás: 16/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 169.11 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260)
60 kaja (#2) 1 Krogan buzogánya (#1561) 1 manakristály (#500)
1 óndarab (#85) 1 quwarg tojás (#360) 1 szárnyas hernyó (#69)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
496 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 3 bájital (#261)
1 galachmit (#310) 1 kis aranykulcs (#240) 1 márványkulcs (#245)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 pszi kő (#248) 1 tudás gyöngye (#522)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188
70
71
72
(187,71) a 76. labirintus bejárata, élőholt ősmágus (#179), velociraptor (#161), óriásféreg (#171), nanda (#224), átokmurgattyú (#225), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek