Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 23. 12h:17' EZ A 702. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD 703. játékheted kezdete: jún. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 3. KP: le 711 253 254 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 254. tárgyat |
* 4. KP: kf 820 811 1558 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 811. tárggyal az 1558. tárgyat |
* 5. KP: kf 518 397 0 | kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat a 397. tárggyal |
* 6. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 7. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 157 64 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: vv 188 76 184 | elmormolod a 188. varázslatot a 76. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: tps 40 0 0 | TVP spórolása: 40 pontért |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
ek 289 50 | t. energia kisütése: 289 50 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy speciális védelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos testét. (7 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel megvagdalod a vark. kardtáncos testét. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (8 támadással 326 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod a vark. kardtáncos testét. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos jobb karját. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. 10050 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 11 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11974, sebződés: 333, gyógyulás: 102, összesen: -231 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: speciális védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester jobb lábát. (7 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Gyorsan felraksz egy speciális védelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bolyongó lidérc testét. (7 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 63, gyógyulás: 32, összesen: -31 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
197 | 198 | 199 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 165 26 | bemész a 710. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 33, gyógyulás: 15, összesen: -18 ÉP}
ve 1107 3 | megveszed az 1107. tárgyat 3 |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 24: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 3: 1. térkép 23. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 462. Kapsz 2 VP-t.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 2 VP-t.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 440. Kapsz 2 VP-t.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy pszi-acéltorony pszi felrakásával szöszmötöl! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 509 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona bal oldalát. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona nyakát. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a varkaudar katona csillogó páncélját. (8 támadással 314 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). {GYD:} Óriásölővel épp hogy megvágod a varkaudar katona bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 8 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1670, sebződés: 256, gyógyulás: 86, összesen: -170 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy speciális védelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr jobb oldalát. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolod a lidércúr testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy speciális védelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (7 támadással 236 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 92, gyógyulás: 38, összesen: -54 ÉP}
v 198 150 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
197 | 198 | 199 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[150,89] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dr. Dragon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy speciális védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércúr jobb lábát. (8 támadással 589 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a lidércúr fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. 7 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már speciális védelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 466 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal súrolod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 58 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. 6 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 112, gyógyulás: 31, összesen: -81 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tim 80 | titkosírás megfejtése 80 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Otagi csáppal felnyitod a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. Semmi eredménye! A kétfejű troll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 17, gyógyulás: 17, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 63 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem jobb karját. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a quwarg szellem testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 56 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1214, sebződés: 184, gyógyulás: 32, összesen: -152 ÉP}
Gyorsan felraksz egy speciális védelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 491 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi fagyott bőrét. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Óriásölővel végigvagdosod a mammut zombi tömzsi lábát. (8 támadással 594 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a mammut zombi fejét. (8 támadással 356 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-20 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 199 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). {GYD:} Óriásölővel megvagdalod a mammut zombi testét. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a mammut zombi jobb hátsó lábát. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-20 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 192 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A mammut zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2599, sebződés: 796, gyógyulás: 117, összesen: -679 ÉP}
(Továbbmész...) [151,91] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 280-294.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy speciális védelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod az ekharion testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. Semmi eredménye! Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 37 aranyat. 2 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 27, gyógyulás: 25, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy speciális védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr nyakát. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércúr jobb oldalát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy speciális védelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester jobb oldalát. (7 támadással 236 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester nyakát. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a zombi mester jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [152,92] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat q. rohamosztagos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy speciális védelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a 14 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 215 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (7 támadással 138 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 bordacsontot. 4 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 111, gyógyulás: 42, összesen: -69 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy speciális védelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester jobb karját. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Otagi csáppal kissé megkarcolod a zombi mester fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 126, gyógyulás: 45, összesen: -81 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy speciális védelem. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr bal oldalát. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a lidércúr testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolod a lidércúr jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 908 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya testét. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod az animált hókutya jobb lábát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod az animált hókutya farkát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-16 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-16 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1321, sebződés: 189, gyógyulás: 58, összesen: -131 ÉP}
(Továbbmész...) [153,94] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 459 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 427 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 230 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus törékeny testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus fejét. (8 támadással 335 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1616, sebződés: 561, gyógyulás: 43, összesen: -518 ÉP}
(Továbbmész...) [153,95] Változik a terep: sűrű erdőben vagy.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már speciális védelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr fejét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a lidércúr jobb karját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. 7 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 21, gyógyulás: 22, összesen: +1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: speciális védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 469 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a mammut zombi tömzsi lábát. (8 támadással 685 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi bal oldalát. (8 támadással 349 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-20 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény összetapos! 190 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Varkaudar che-karddal végigvagdosod a mammut zombi testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megkarcolod a mammut zombi fagyott bőrét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-20 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny megtipor. 192 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A mammut zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. 16 596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2577, sebződés: 861, gyógyulás: 129, összesen: -732 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tim 20 | titkosírás megfejtése 20 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
v 181 186 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | |
88 | |
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
[186,107] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
ef 30 533 | energia fejlesztése 30 |
be 623 30 | bemész a 623. épületbe |
* 1. BP: tpf 40 0 0 | TVP elővétele: 40 pontért |
* 2. BP: h 509 12 0 | használod az 509. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 4. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: le 811 1558 518 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat az 1558. tárgyat az 518. tárgyat |
* 7. BP: kf 453 709 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 709. tárggyal |
* 8. BP: kf 711 253 254 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 253. tárggyal a 254. tárgyat |
* 9. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
* 10. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Erő: | 70 (79) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 62 (67) | Támadás: | 53 (57) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 60 (67) | Védekezés: | 113 (122) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 50 (56) | Életpont: | 851/829 | Jellem: | jó (396) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 63 (78) | Varázspont: | 2295/912 | Pénz: | 18497 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 90/30 | Pszi pont: | 424/270 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/23 | ökölvívás: | 32/46 (+3%) | vágófegyverek: | 48/65 (+12%) |
dobófegyverek: | 40/44 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) << óriásölő (#528) (130%) << varkaudar che-kard (#1112) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
186,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 153,95 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 245 |
A Végzet Vermében a 39. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60, 63, 59, 57, 90, 88, 83, 93, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 239 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/61 | 2. nyomkövetés: | 59/65 | 3. mászás: | 16/79 |
4. csapdakészítés: | 39/58 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 44/14 | 6. gyógyítás: | 65/32 (+19%) |
7. titkosírás: | 22/29 (+62%) | 8. felderítés: | 31/39 (+24%) | 9. szörnyidomítás: | 14/38 |
10. taumaturgia: | 209/79 (+59%) | 11. szerencsejáték: | 2/92 | 12. versengés: | 17/78 |
13. harcművészetek: | 22/44 | 14. zene: | 38/26 (+19%) | 15. szörnyismeret: | 30/19 |
16. pszi: | 72/6 (+4%) | 17. zárnyitás: | 40/35 | 18. vadászat: | 4/55 |
19. vitalitás: | 1/7 | 20. bányászat: | 37/48 (+9%) | 21. testépítés: | 21/73 (+19%) |
22. úszás: | 12/5 | 23. főzés: | 16/50 | 24. csapatmunka: | 11/50 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 20 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dentor szüttyőt (#590) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 30 darabot ) |
elfogod gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
lidércóriás (#401), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), élőholt hadúr (#371), kék rothasztó (#421), átokmurgattyú (#225), tüskés gigaféreg (#256), mélység fattya (#199), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), krathan csontváz (#432), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), bámulatos zombi (#896), kóbor mortag (#558) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 33 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (245,53,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
kí koncentráció (#69) | tűzmágia (#157) | pszi-ernyő (#64) | esszenciavédelem 2 (#188) |
láthatatlanság (#76) | varázsszem (#184) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsenergia (#161) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
speciális védelem (#292) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | mammut zombi (#654) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi őselementál (#258) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércóriás (#401) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezoterikus mardel (#184) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tűzgolyó (#155) | >> | őrjáratozó katona (#274) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt hadúr (#371) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kék rothasztó (#421) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálhozó (#419) | tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | |
tűzgolyó (#155) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | animált hókutya (#651) | |
tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | villámcsapás (#50) | >> | tűzelementál (#276) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ezerszemű bestia (#288) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | púpos varkaudar (#703) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Toodrok Din (#503) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | quwarg lázhozó (#478) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | varázsvédelem II (#108) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | púpos varkaudar (#703) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | lélekorzó (#390) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | fehér glóbusz (#47) | >> | animált hókutya (#651) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | kputtyintó csalán (#247) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | elektromos pajzs (#51) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tompítás (#40) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 88, 89, 90, 93, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 33, 34, 35, 36, 40, 43, 44, 49. |
Kész: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 12, 16, 17, 18, 19, 30, 45, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 723 (limit: 790), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 106459. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Az első Végzet Vermében 27 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 30 TU szükséges.) |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 100 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | $1 | topáz erényöv ($731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 5 | moa harci nadrág (#1862) | 1558 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 2045 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 1191 | pirkit (#153) | 2592 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | $336 | sallank karom ($128) | 814 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 21 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 894 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 630 | ezüstdarab (#326) | $64 | tolmokov-koktél ($351) | 460 | rókafarok (#124) | 892 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 5 | fejsze (#1240) | 92 | Huddens elixírje (#830) | 246 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1193 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1720 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | pirkit (#153) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tinta (#101) | 2 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | |||
8 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | bomló esszencia (#2367) | 6 | bordacsont (#16) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kvazár (#244) | 3 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
1 | mópat tetem (#584) | 1 | mópat token (#585) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | sárkánypikkely (#292) | 5 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 5 | víz (#27) |
185 | 186 | 187 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|