Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 23. 9h:12' EZ A 555. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD 556. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. KP: hh 1133 2306 1629 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 4. KP: vv 26 188 24 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: vv 4 222 364 | elmormolod a 4. varázslatot a 222. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 7. KP: vv 224 78 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 78. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. KP: p 123 0 0 | használod a 123. pszi képességet |
h 248 4 | használod a 248. tárgyat |
ftv 223 766 | felt. tám/véd. varázslat a 223. varázslatot a 766. szörnyet |
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
v 22 1226 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 1525 776 327 | használod az 1525. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (6 támadással 78 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír ködös testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal karját. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus testét. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a vortexmágus testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a vortexmágus testét. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vortexmágus jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 12 350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 0, gyógyulás: 222, összesen: +222 ÉP}
v 84 776 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt tigris testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 605 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal vállát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a khór darázs fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc nyakát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal megütöd a hegymélyi lidérc bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a hegymélyi lidérc bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [97,68] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy lajhárlord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [98,69] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a trikornis testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kt 313 20 | elkészíted a 313. tárgyat (20 darabot) |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Pikoló tollpihés hasát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A Pikoló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 fülemüle síp. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,67] Tovább barangolsz a fák között.
(Továbbmész...) [95,66] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy aranyfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske jobb lábát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 56, gyógyulás: 118, összesen: +62 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hattyúkirály bal szárnyát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A hattyúkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a dombi yeti testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [93,65] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felfedeztél egy lápi hajlékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy aranyfecske. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske fejét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd az aranyfecske testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 63, gyógyulás: 122, összesen: +59 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a xirnox farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,64] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
ef 20 538 | energia fejlesztése 20 |
szk 353 352 765 | keresed a 353. szörnyet a 352. szörnyet a 765. szörnyet |
bb 811 812 16 | beraksz a bankba a 811. tárgyat (812 darabot) |
bpk 9 | bef. parancs kivétele: 9 |
bpb 9 | bef. parancs berakása: 9 |
hh 1660 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1554. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a veszett rozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga bal vállát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gnomori rémszolga véreres karját. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a gnomori rémszolga nyakát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a gnomori rémszolga jobb lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 696, gyógyulás: 365, összesen: -331 ÉP}
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
p 247 | használod a 247. pszi képességet |
* 1. BP: hh 1269 2107 0 | használod az 1269. tárgyat a 2107. tárgyat |
* 2. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: p 189 0 0 | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. BP: gy 10 0 0 | gyógyítás 10 pontért |
* 7. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 8. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 10. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
HATTYÚTOLL VÁNKOS (1226. TÁRGY) Időnként a kalandozók is engedhetnek titkos vágyaiknak, mint például, hogy minden nap olyan kényelmek között hajthassák álomra fejüket, mintha egy puccos fogadó egyik szobájában tennék azt. Ágynemű és párnák közt. Erre azonban az eddigi, kalandozással telt mindennapokban nem volt lehetőség. Most azonban már semmi sem állíthat meg abban, hogy kispárnád legyen. A hattyútoll vánkos előállításának teendői a következők: fogj két királygyíkbőrt, és öltsd össze őket két acéltűvel (ezek ebben az esetben elhasználódnak, hiszen ezek fogják összefogni a huzatot). Ezután a szabadon maradt végén töltsd meg a királygyíkbőr huzatot hattyútollal, egészen pontosan 26 darabot kell erre felhasználnod. Ha nincs annyid az gond, mert a madártoll túl kicsi ahhoz, hogy azzal pótold a maradékot - ha ezt tennéd kemény, merev vánkost kapnál. Ezt nem szeretnénk! Tehát ha betömködted a hattyútollakat kész is a tárgy, ha jól csináltad, mindössze 32 TVP-nyi idő alatt. És mi történik, ha éjjelenként hattyútoll vánkosra hajtod le a fejed? A fordulód elején tapasztalati szinted függvényében több életpontot fogsz regenerálni. Ha férfi kalandozó vagy, nem fogsz olyan jól aludni, mint hölgytársaid (de azért jobban, mint a párna nélkül, csupán a párna által adott bónusz regeneráció nem lesz teljes), hiszen a tudatod hátsó szegletében ott fog motoszkálni a gondolat: "jaj, csak valaki meg ne lássa, hogy kispárnával alszom, mert még azt hinné, elpuhultam". Ha nemed nő, nem lesznek ilyen aggályaid. |
HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY) Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben. |
HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY) Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak. |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
Erő: | 64 (100) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 59 (99) | Támadás: | 74 (78) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 48 (70) | Védekezés: | 91 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 47/59 év |
Egészség: | 57 (79) | Életpont: | 1401/1189 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 60 (90) | Varázspont: | 2236/1415 | Pénz: | 4476 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 97/10 | Pszi pont: | 478/1017 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 36/54 (+2%) | szúrófegyverek: | 30/18 (+4%) |
vágófegyverek: | 21/89 | ütőfegyverek: | 21/23 (+22%) | lőfegyverek: | 31/46 |
dobófegyverek: | 31/31 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (900%) << mágusölő (#422) (750%) << biami kvazárlándzsa (#568) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -39.); mérg. vas dobónyíl (#190) (40 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
93,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 36. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 124,105 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/36 | 2. nyomkövetés: | 105/50 (+51%) | 3. lopás: | 57/16 |
4. mászás: | 18/95 | 5. csapdakészítés: | 43/46 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 145/68 |
7. gyógyítás: | 34/86 (+23%) | 8. titkosírás: | 21/6 | 9. felderítés: | 33/59 |
10. szörnyidomítás: | 14/61 | 11. teológia: | 95/23 (+77%) | 12. taumaturgia: | 92/86 (-956%) |
13. szerencsejáték: | 15/71 (+12%) | 14. versengés: | 35/72 (+20%) | 15. harcművészetek: | 23/86 |
16. zene: | 48/77 (+49%) | 17. szörnyismeret: | 66/90 (+22%) | 18. pszi: | 52/77 (+73%) |
19. zárnyitás: | 26/98 | 20. vadászat: | 20/17 (+24%) | 21. vitalitás: | 1/38 |
22. bányászat: | 38/30 (+3%) | 23. testépítés: | 6/69 | 24. úszás: | 7/50 |
25. főzés: | 29/47 | 26. csapatmunka: | 5/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), fekete kaktuszt (#577) (max. 3 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
emléktörlés (#338, 50 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
sorvasztás (#102) | vámpirizáció (#1) (995,20) | áldomás (#6) (56,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse II (#24) | csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) | mentális pajzs (#72) |
láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) | elme dominanciája (#247) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), oldás (#372), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi báró (#323) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | halálos morf (#7618) | Chara-din lesújt (#223) | >> | harcias morf (#7619) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | lomha morf (#7621) | Chara-din lesújt (#223) | >> | védelmező morf (#7622) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | mágiamorfáló (#7623) | Chara-din lesújt (#223) | >> | domináns morf (#7624) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | éltető morf (#7625) | Chara-din lesújt (#223) | >> | brutális morf (#7620) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | Ylgoroth (#332) | Chara-din lesújt (#223) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Ylgoroth (#332) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ekharion bébi (#768) (építő: +66% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
2.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0) |
3.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 126, 128, 129, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
Kész: 1, 5, 6, 14, 16, 17, 18, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: fl, fl 1, fl 2, fl 3, fl 4, fl 5, fl 6, fl 7, fl 8, fl 9. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 139 TU. szükséges még: 11 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1174 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | mithril (#352) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
4 | pszi kő (#248) | 8 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | |||
20 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | tinta (#101) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | tüske (#22) | 2 | varázskő (#305) | 100 | víz (#27) | |||
1 | hattyútoll vánkos (#1226) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
749 | arany (#50) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fabontó (#106) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | gyíkfű (#201) | 20 | gyógykenőcs (#313) | |||
31 | hattyútoll (#1222) | 11 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | királygyík bőr (#44) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ovimon-bogyó (#207) | 2 | pirkit (#153) | 4 | púderkő (#119) | |||
1 | rozmárfog (#1069) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | xirnox szív (#213) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|