Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 14. 9h:21' EZ A 581. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD 582. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog farkát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A pikkelyes ptog farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7324 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1364, sebződés: 148, gyógyulás: 171, összesen: +23 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
vv 71 70 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot |
id 470 20 | idomítod a 470. szörnyet 20 pontért |
id 240 200 | idomítod a 240. szörnyet 200 pontért |
vv 192 209 161 | elmormolod a 192. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
v 159 245 | elmormolod a 159. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 282 22 | elmormolod a 198. varázslatot |
[282,22] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 40 életpontot vesztettél. Teli erőből dzsumbujharcos bólát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {FM:} Fókuszpengével végigvagdosod a vortexmágus fejét. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 10055 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1331, sebződés: 128, gyógyulás: 81, összesen: -47 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 412 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió jobb első lábát. (8 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vadászskorpió farkát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a jobb lábadat. (2 támadástól 555 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió testét. (3 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a vadászskorpió méretes ollóját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 503 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadászskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 12853 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2178, sebződés: 1060, gyógyulás: 290, összesen: -770 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a Gyorsröptű Kabol jobb lábát. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a Gyorsröptű Kabol bal karját. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 479 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 61 életpontot vesztettél. {GYD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a Gyorsröptű Kabol gyorsröptű testét. (5 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Gyorsröptű Kabol fejét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 504 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1979, sebződés: 1183, gyógyulás: 287, összesen: -896 ÉP}
(Továbbmész...) [284,20] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy groxmati varázstudó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a groxmati varázstudó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a groxmati varázstudó testét. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a groxmati varázstudó jobb lábát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a groxmati varázstudó mellkasodba döf. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a groxmati varázstudó bal oldalát. (6 támadással 597 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a groxmati varázstudó testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Fegyverét a groxmati varázstudó bal combodba döfi. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15180 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2214, sebződés: 521, gyógyulás: 4, összesen: -517 ÉP}
(Továbbmész...) [285,19] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos behemót nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a karmos behemót testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a karmos behemót testét. (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a karmos behemót testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Karmával néhányszor a karmos behemót megcsapja a fejedet. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 667 életpontot vesztettél. A karmos behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1736, sebződés: 1057, gyógyulás: 170, összesen: -887 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a Garmhuun familiáris fekete karját. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 613 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Garmhuun familiáris testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris jobb vállát. (4 támadással 383 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 358 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14014 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2202, sebződés: 695, gyógyulás: 6, összesen: -689 ÉP}
(Továbbmész...) [287,17] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadászskorpió. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 412 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dzsumbujharcos bólát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió testét. (6 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vadászskorpió fejét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a bal kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 518 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió méretes ollóját. (4 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a vadászskorpió bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 469 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 12640 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2122, sebződés: 989, gyógyulás: 278, összesen: -711 ÉP}
(Továbbmész...) [288,17] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy vadászskorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 412 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a vadászskorpió testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió fejét. (8 támadással 782 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vadászskorpió testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 538 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió testét. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a vadászskorpió fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 491 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 12313 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2070, sebződés: 1031, gyógyulás: 261, összesen: -770 ÉP}
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 412 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből dzsumbujharcos bólát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió testét. (6 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a vadászskorpió testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 570 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (3 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a vadászskorpió testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 477 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadászskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 13155 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2165, sebződés: 1049, gyógyulás: 277, összesen: -772 ÉP}
(Továbbmész...) [290,17] Továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy selyemszárnyas. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Bronz taiderrel többször eltalálod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a selyemszárnyas bal oldalát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Többször beletép húsodba a selyemszárnyas. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 61 életpontot vesztettél. {FM:} Bronz taiderrel többször eltalálod a selyemszárnyas jobb lábát. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 375 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 62 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Elmúlt az áldomás II hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 885, gyógyulás: 271, összesen: -614 ÉP}
(Továbbmész...) [291,18] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített Garmhuun familiáris került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Garmhuun familiáris fekete karját. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 196, gyógyulás: 0, összesen: -196 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből dzsumbujharcos bólát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió bal hátsó lábát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió testét. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vadászskorpió nyakát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) A vadászskorpió ollójával átnyisszantja a torkodat! (2 támadástól 487 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 1152, sebződés: 487, gyógyulás: 2, összesen: -485 ÉP}
fog 779 219 | elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 779 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 779 100 | idomítod a 779. szörnyet 100 pontért |
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
GYORSRÖPTŰ KABOL (575. SZÖRNY) Gyorsröptű Kabol a keleti hegyvidékek sebes szárnyú "madarának", a selyemszárnyasoknak egyik jól kifejlett példánya. A kyorgok akkor figyeltek fel egyedi csíkozású selyempikkelyeire, miután a magányos lény már többször felbecsülhetetlen méretű károkat okozott a haszonállatokat tartó gazdaságaikban. Ekkor aggatták rá ezt a jóhangzású nevet, és ekkor nyert említést Gyorsröptű Kabol tetteivel az utókor számára írt figyelmeztető pergameneken. BA paranccsal hiába is próbálkoznál. |
GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY) A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis. |
KARMOS BEHEMÓT (559. SZÖRNY) Ezek a gorillaméretű szerzetek egy különös harci képességgel rendelkeznek: szőrös karjaik éles karmokban végződnek, melyeket veszély esetén több méter hosszúra is meg tudnak nyújtani. Annyira kiválóan vívnak ezekkel a természet nyújtotta, rögtönzött kardokkal, hogy a kyorgok előszeretettel alkalmazták őket a szállásaik őrzésére. Akinek a holmijára egy karmos behemót vigyáz, nem kell félnie senkitől. Csakhogy nem olyan egyszerű egy ilyen lényt fogságba ejteni, ha mégis erre vállalkozol, a hegyek csúcsközeli, hideg levegőjű barlangjaiban keresd áldozatodat. |
Erő: | 58 (75) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 56 (61) | Támadás: | 87 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (63) | Védekezés: | 108 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 1381/1325 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (67) | Varázspont: | 2162/40 | Pénz: | 109 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 33/12 | Pszi pont: | 185/181 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 36/12 (+10%) | szúrófegyverek: | 32/32 (+1%) |
vágófegyverek: | *28/100 (+2%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 37/25 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (38 -40.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/80 | 2. nyomkövetés: | 96/96 (+15%) | 3. mászás: | 33/38 |
4. csapdakészítés: | 35/91 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/36 | 6. gyógyítás: | 38/63 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 26/60 | 9. szörnyidomítás: | 20/32 (+122%) |
10. teológia: | 121/88 (+106%) | 11. taumaturgia: | 113/30 (+419%) | 12. szerencsejáték: | 3/45 |
13. versengés: | 16/5 (+16%) | 14. harcművészetek: | 36/28 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 49/19 (+25%) | 17. pszi: | 21/12 (+3%) | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 10/49 | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 37/87 (+23%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/87 (+11%) | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 69 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ) |
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | állatvédelem (#192) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Kötöttségünk a földhöz mindennél erősebb. Hozz nekem három törpe őskövet, a kötöttség szimbólumát! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 241 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | deus ex machina (#1) | 12 | dzsumbujharcos bóla (#1458) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | toxyl (#591) | |||
68 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | pirkit (#153) | |||
6 | rézdarab (#70) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | vortex talizmán (#812) |