Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 21. 15h:06' EZ A 510. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD 511. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3863 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1253 1269 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 2. KP: vi 8 5 30 | viselkedésed: 8 5 30 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: bb 2 1113 331 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1113 darabot) |
* 5. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
* 6. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: kf 1558 820 0 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat a 820. tárggyal |
* 8. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
bb 70 85 447 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
kf 1104 | kézbeveszed/felveszed az 1104. tárgyat |
bb 1105 1553 151 | beraksz a bankba az 1105. tárgyat (1553 darabot) |
kb 27 40 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (40 darabot) |
fkt 189 10 1 | felt. készítesz a 189. tárgyat (10 darabot) |
ba 903 | nem támadod a 903. szörnyet |
ftv 124 903 | felt. tám/véd. varázslat a 124. varázslatot a 903. szörnyet |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
vv 123 165 59 | elmormolod a 123. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
kb 211 1 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
vv 161 63 364 | elmormolod a 161. varázslatot a 63. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mosolygó rettenet jobb csápját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 991 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 8, gyógyulás: 30, összesen: +22 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a proteinsólyom jobb oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinsólyom jobb szárnyát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a proteinsólyom bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Megcsipkedi a proteinsólyom a jobb válladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A proteinsólyom néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 39, gyógyulás: 53, összesen: +14 ÉP}
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted az Öregsámán Krough testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az Öregsámán Krough jobb lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az Öregsámán Krough testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-22 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 Krough fejdísze. Szereztél 2 varázskövet. 1 519 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 94, gyógyulás: 56, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [129,113] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar felderítő testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 940 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 77, gyógyulás: 60, összesen: -17 ÉP}
v 181 139 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
127 | 128 | 129 | 130 | |
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
115 | |
|
|
|
116 | |
|
|
|
117 | |
|
|
|
[139,61] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Utad során felfedezel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns bal karját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a mutáns testét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a mutáns jobb lábát. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Biami kvazárlándzsával a mutáns megdöfködi a testedet. (4 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 20 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 140, gyógyulás: 162, összesen: +22 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a kétfejű troll testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 28, gyógyulás: 54, összesen: +26 ÉP}
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
bb 249 189 138 | beraksz a bankba a 249. tárgyat (189 darabot) |
v 198 138 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
128 | 129 | 130 | |
112 | |
|
|
113 | |
|
|
114 | |
|
|
[138,121] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar támad rád.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a szutykos remák testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Becsapódva, megdöfi a szőrös azuka testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a szőrös azuka testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a szőrös azuka bal hátsó lábát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A szőrös azuka újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (4 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Kétfejű csatabárddal néhány helyen meghorzsolod a szőrös azuka testét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a szőrös azuka bal hátsó lábát. (7 támadással 159 életpontot sebezve.) A szőrös azuka átharapja a torkodat! (4 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 645, gyógyulás: 130, összesen: -515 ÉP}
kb 138 189 249 | kiveszel a bankból a 138. tárgyat (189 darabot) |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
vv 126 | elmormolod a 126. varázslatot |
kld 44 | küldetés végrehajtása 44 |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
137 | 138 | 139 | |
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|
[116,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Roxxon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1140, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
137 | 138 | 139 | |
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|
[96,107] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Khór szobrát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bal lábát. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar testét. (7 támadással 179 életpontot sebezve.) Ököllel a varkaudar halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (6 támadástól 558 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +112 ÉP.) {Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 558, gyógyulás: 112, összesen: -446 ÉP}
vi 1 1 | viselkedésed: 1 1 |
be 770 | bemész a 770. épületbe |
vi 8 5 30 | viselkedésed: 8 5 30 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ve 7143 1 | megveszed a 7143. tárgyat 1 |
m 3 6 4 | mozogsz délkeletre, nyugatra, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bal lábát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [137,121] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [137,122] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [138,124] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot".
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 123 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a massza jobb oldalát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a massza jobb középső lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Belecsipked a massza a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 drótszőrt. 3 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 177, gyógyulás: 24, összesen: -153 ÉP}
v 160 10 | elmormolod a 160. varázslatot |
szk 363 | keresed a 363. szörnyet |
* 1. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 20 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
VARKAUDAR FÉTIS (1826. TÁRGY) Ezt a tenyérnyi fémlapocskát ősi varkaudar vérmágiával készítették, egy olyan szertartás során, amit te sehogyan sem tudnál lemásolni. Elég annyit tudnod róla, hogy nagyon véres, és nagyon összetett. A fétis a belé plántált bűbáj segítségével szoros kapcsolatba lép veled, amint megérinted, ezért többé nem adhatod át másnak. Ráadásul a fétis mindig pontosan "tudja", hogy mennyire is vagy hűséges a varkaudarok fővezéréhez, és annak eszméihez. Ha nyakláncként viseled a fétist, minden közelharci kör végén a tapasztalati szinted egyharmadának megfelelő Ép-t fogsz gyógyulni. A fétis nem képes a maximális életpontod fölé gyógyítani téged, és ha egy varkaudar faluban vért ontasz, akkor a hatása attól kezdve, a fordulód hátralévő részében már nem segít téged. |
Erő: | 31 (44) | Szint: | 38 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 39 (56) | Támadás: | 45 (48) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 491 kg |
Ügyesség: | 41 (44) | Védekezés: | 52 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 498/411 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 47 (55) | Varázspont: | 1058/207 | Pénz: | 6030 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 70/15 | Pszi pont: | 329/150 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/19 | ökölvívás: | 7/45 | szúrófegyverek: | 17/12 |
vágófegyverek: | 34/98 (+8%) | ütőfegyverek: | 40/20 (+4%) | lőfegyverek: | 19/84 (+18%) |
dobófegyverek: | 36/20 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << raptor szablya (#482) (200%) << méregfog (#1553) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -17.); kerek kő (#19) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -30.); tolmokov-koktél (#351) max. 9 db (31 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
138,124 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 62, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 64 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 020 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/16 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 108/83 (+32%) | 3. lopás: | 4/17 (+300%) |
4. mászás: | 22/31 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 35/56 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 13/56 (+300%) |
7. gyógyítás: | 36/70 | 8. titkosírás: | 27/5 (+12%) | 9. felderítés: | 35/71 (+319%) |
10. szörnyidomítás: | 31/67 | 11. teológia: | 35/38 (+22%) | 12. taumaturgia: | 50/59 (+66%) |
13. szerencsejáték: | 3/80 | 14. versengés: | 10/94 | 15. harcművészetek: | 4/32 |
16. zene: | 28/43 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 63/12 | 18. pszi: | 48/13 (+7%) |
19. zárnyitás: | 17/97 (+300%) | 20. vadászat: | 38/85 (+25%) | 21. bányászat: | 52/19 (+16%) |
22. úszás: | 6/86 | 23. főzés: | 11/9 (+11%) | 24. csapatmunka: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot ), hebrencs csapdát (#147) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), parittyát (#18) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot ), alligátorbőr cipőt (#662) (max. 2 darabot ), smaragd karkötőt (#707) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer), szerencsekockát (#1693) (max. 1 darabot, csak egyszer), hűségérmét (#1141) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
sünmedve (#33), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), khór darázs (#348), bíbor szulfagor (#358), hadroszaurusz (#162), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), láplidérc (#352), liumbe (#349), jók (#990) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
északi tűzsárkány (#219), zafír sárkány (#329), bumshir óriásmacska (#492), aranyfecske (#283), semlegesek (#989), gonoszok (#988), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 11 vp; taumaturgia: 11 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (9173) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | varázsenergia (#161) |
erőpajzs II (#63) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vérbeli borzongás (#46) | >> | velociraptor (#161) | agybénítás (#114) | >> | ongóliant (#159) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | nők (#999) | agybénítás (#114) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
villámcsapás (#50) | >> | acélkolosszus (#35) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
agybénítás (#114) | >> | Orkhan Thai (#238) | agybénítás (#114) | >> | káoszteknőc (#235) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
halálvarázslat (#124) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | halálvarázslat (#124) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | halálvarázslat (#124) | >> | szőrös azuka (#903) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | nők (#999) | pszi-acéltorony (#98) | >> | férfiak (#998) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | tükörpajzs (#101) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
21 | kaja (#2) | 6 | kerek kő (#19) | 4 | kőszem (#304) | |||
14 | lótuszvirág (#447) | 2 | madártoll (#112) | 1 | méregfog (#1553) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 25 | óndarab (#85) | 16 | pirkit (#153) | |||
51 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
34 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | 1 | törpe szekerce (#1105) | |||
1 | tükör (#43) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 8 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
125 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bumeráng (#249) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 11 | drótszőr (#37) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
4 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar fétis (#1826) | |||
13 | víz (#27) |
136 | 137 | 138 | 139 | |
120 | |
|
|
|
121 | |
|
|
|
122 | |
|
|
|
123 | |
|
|
|
124 | |
|
|
|
125 | |
|
|
|