406. forduló, 408. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 20. 12h:14'
EZ A 1182. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD
1183. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Krogan buzogányát.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+121 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+223 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 553.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+16 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 531.]

* 3. KP: ef 4 503 0 energia fejlesztése 4
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 503.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 503.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 5. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+77 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sivatagi doareg.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sivatagi doareg bal hátsó lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel megbököd a sivatagi doareg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sivatagi doareg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 kaját. 2 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 471.]

* 6. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 7. KP: vv 71 72 169 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 169. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 461.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

180 181 182
65
66
67
(181,66) sivatagi doareg (#240)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 32 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 4 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}


Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a mocsári penke. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 2 dárda, 15 kerek kő, 8 szopókő, 6 ovimon-bogyó, 1 vaskulcs.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Aranyeső, 1 Mákrózsa főzet. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 A bajnok manifesztációja, 3 Aranyeső. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 2 Tisztítótűz, 2 Ellenvarázslat, 1 Kaszabolósáska. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét halál, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Tisztítótűz. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 60 aranyad, ami most már az övé.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. Énekszó csendül körülötted. Azonnal ráébredsz, mi történik: ez egy szirén hangja, és valami célja lehet azzal, hogy neked énekel. Befogod füled, próbálsz másra gondolni, de nem sokáig bírsz ellenállni. Amikor tudatod megtörik az idegen akaratnak, a zene váratlanul elhallgat. Talán mégis szerencséd volt! Az egyik kanyarban egy fehérruhás női alak bontakozik ki előtted. Oldalán lévő sebére mutatva a segítségedet kéri. Közelebb lépsz és minden tudásodat elővéve megdörzsölöd a seb környékét. Örömmel tapasztalod, hogy a vérzés abbamarad, a szirén pedig elmosolyodik. A szirén egy közeli terembe vezet, ahol egy félkész oltár áll. A hiányzó kövek a terem padlóján szétszórva hevernek. Mivel számtalan oltárt láttál már, gyerekjáték számodra minden egységét a helyére illesztened. Miután a köveket az imádkozóhelybe építetted, büszkén húzod ki magad. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. A szirén elégedetten rád mosolyog.
- Köszönöm - hebegi, és átnyújtja neked az ajándékát, a szirén köpenyét. Összeszeded tárgyaid a sátor előtt, majd továbbindulsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 411.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 361.]

ve 360 30 megveszed a 360. tárgyat 30
Vásároltál 30 quwarg tojást. 120 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

vv 182 elmormolod a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 359.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,66] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő tüskés gigaféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Bronz taiderrel eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hmm, csak egy kék rakolits. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rakolits bal oldalát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kék rakolits jobb oldalát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kék rakolits testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Pusztító szélvészként veti rád magát a kék rakolits. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a kék rakolits kékszínű végtagjait. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a kék rakolits kékszínű végtagjait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Pusztító szélvészként veti rád magát a kék rakolits. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kék rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis dombi óriásyeti trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kék rakolits trófeát. 4 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 375, gyógyulás: 0, összesen: -375 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Franky Lee Johnson előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [183,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy tüskés gigaféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kaktusztüskét. Egészséged TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 314.]

m 1 mozogsz északkeletre
[184,65] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 302.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zekkulgárbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy mirg. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zeklóponlopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy quwarg nagymester!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb középső lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy noth szellem. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy velociraptor. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 525 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes élelmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Először elejtesz néhány kisebb amőbát, majd egy nyálkás földipolipot, de úgy találod, egyik sem ehető. Végül megpillantasz egy szárnyas démonteknőcöt. Levadászod, lefejted teknőjét, és hátul, a farok tövénél találsz egy nagyon pici ehető részt. Még órákig vadászol, számos esetben el kell rejtőznöd portyázó Thargodanok elől, és végül három démonteknőcöt ejtesz el. Az ízük borzalmas, de a túléléshez elég! 1 575 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy tyrannoszaurusz rexet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve varázskő készítés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 Rhatt páncélja. (ld. enc.) 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 242.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
[185,64] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy kristálypalotát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor nyakát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 52 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálosztó kain bal oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 4 mérgezett vasnyilat [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (185,60)-> 32 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,65] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy pordémon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pordémon jobb oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [186,66] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy templomot. Sheran hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Miss Re Beka orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 166.]

im 0 3 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. 2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! [30 pontot használtál fel, van még 136.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 106.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 76.]

m 5 3 2 mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre
[185,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 115 pontot kell rákölteni.) Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Maitreya Mahagatta vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [186,68] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [187,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [71 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 792 keresed a 792. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szánalmas pondrót. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a szellő szilmill. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a hordóagyú mameluk. Egy kaját habzsol be a roguena. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 548 pontot. A következő körben tehát 548 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉK RAKOLITS (754. SZÖRNY)
Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán!

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

VARÁZSKŐ KÉSZÍTÉSE (160. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Hát megismerted végre az egyik legalapvetőbb varázstárgy, a varázskő titkát! Nincs másra szükséged ehhez, mint egy kőszemre, 10 TVP-re és 100 VP-re, melyet a varázslat segítségével [és további 20 VP elköltése árán] bezárhatsz a kőbe. És ha valaha szükséged lenne az így elraktározott energiára, nincs más dolgod, mint a követ összetörni. (Megjegyzés: lehetőség van egyszerre több varázskő készítésére, a kövek számát a 2. paraméterben add meg.)

RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY)
Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy.

OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran áldozópapja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 407. fordulód.

Erő: 43 (58) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 47 (57) Támadás: 61 (64) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (68) Védekezés: 86 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 167/171 év
Egészség: 41 (61) Életpont: 686/509 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 41 (63) Varázspont: 1260/309 Pénz: 3936 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 31/0 Pszi pont: 236/56 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2892 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41 920 TP-t kaptál. Jelenleg 3 177 202 TP-d van. A következő szinthez még 322 798 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, kék rakolits, ryuku gólem.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/99 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 33/88 (+11%)
vágófegyverek: 23/23 ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 29/23 (+1%)
dobófegyverek: 26/2 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/95 (+12%) 2. nyomkövetés: 114/94 (+6%) 3. mászás: 16/88 (+15%)
4. csapdakészítés: 29/52 (+10%) 5. csapdaészlelés: 9/91 6. gyógyítás: 56/67 (+12%)
7. titkosírás: 19/48 8. felderítés: 30/64 (+4%) 9. szörnyidomítás: 20/62
10. teológia: 56/47 (+2%) 11. taumaturgia: 60/25 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/7 (+12%)
13. versengés: 18/46 (+36%) 14. zene: 165/91 (+45%) 15. szörnyismeret: 37/26
16. pszi: 21/7 (+5%) 17. zárnyitás: 6/13 18. vadászat: 53/64 (+17%)
19. bányászat: 34/6 20. úszás: 16/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 199.59 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
278 arany (#50) 2 mocsári penke (#148) 1 tükör (#43)
1 vas dobónyíl (#189) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 20 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2)
3 kaktusztüske (#114) 1 korinthai talizmán (#814) 33 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 1 remák szív (#264) 1 Rhatt páncélja (#458)
11 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170) 1 szirén köpenye (#820)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187 188
63
64
65
66
67
68
69
(181,66) sivatagi doareg (#240), tüskés gigaféreg (#256), művészi porolit (#720)
(182,66) kék rakolits (#754), művészi porolit (#720)
(183,66) tüskés gigaféreg (#256), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(184,65) kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), bűbájlidérc (#761), quwarg nagymester (#214), tyrannoszaurusz rex (#160)
(185,64) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168), Raia szent lovagja (#239)
(185,67) quwarg boly (#359), oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(186,65) művészi porolit (#720), pordémon (#253)
(186,66) Sheran oltár, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár
(187,68) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 21. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek