Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 8. 9h:28' EZ A 580. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD 581. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
vv 19 161 | elmormolod a 19. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 71 | elmormolod a 209. varázslatot a 71. varázslatot |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Épületek tűnnek fel.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb karját. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10055 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1337, sebződés: 179, gyógyulás: 81, összesen: -98 ÉP}
be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {FM:} Nitmák pengével megcsapod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 2, gyógyulás: 76, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megvágod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 4 gyöngymangó. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 76, összesen: +76 ÉP}
ve 2 400 | megveszed a 2. tárgyat 400 |
bb 2 350 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (350 darabot) |
ve 633 3 | megveszed a 633. tárgyat 3 |
m 8 | mozogsz északra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megcsapod a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 45, gyógyulás: 74, összesen: +29 ÉP}
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3613 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [291,22] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg széltáncos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Teli erőből dzsumbujharcos bólát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos jobb lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos bal vállát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Képtelen vagy védeni a quwarg széltáncos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg széltáncos nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A quwarg széltáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg igazgyöngy (ld. enc.). 13479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 710, gyógyulás: 270, összesen: -440 ÉP}
(Továbbmész...) [290,22] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sivatagi okerón közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 495 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Pár lövedéked átjárja a sivatagi okerón kiszáradt testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra támadsz. {FM:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a sivatagi okerón testét. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a sivatagi okerón testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A sivatagi okerón szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 101 életpontot vesztettél. {KCC:} Bronz taiderrel megdöfködöd a sivatagi okerón kiszáradt testét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a sivatagi okerón érdes bőrét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A sivatagi okerón rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 733, gyógyulás: 303, összesen: -430 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg széltáncos bal oldalát. (6 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg széltáncos testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 47 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg széltáncos bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-2 TU.) A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 12748 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2066, sebződés: 729, gyógyulás: 243, összesen: -486 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszdémon jobb oldalát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (212 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: íjászkence, aranytű, 17 sáfránypor. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon masszaszerű alakját. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a káoszdémon testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 153 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 187 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a káoszdémon testét. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a káoszdémon testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 141 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 166 életpontot vesztettél. A káoszdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 16192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2324, sebződés: 859, gyógyulás: 294, összesen: -565 ÉP}
v 198 247 98 | elmormolod a 198. varázslatot |
[247,98] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített szellemdarázs. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs bal szárnyát. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A szellemdarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4897 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 69, gyógyulás: 151, összesen: +82 ÉP}
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {FM:} Fókuszpengével végigmetszed a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Nitmák pengével alaposan megvágod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {FM:} Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével végigmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [245,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő megsebesített hájas okerón mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a hájas okerón testét. (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével súrolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gyémánt fétisrúd (ld. enc.). 4285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az aurapollátor testét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével végigmetszed az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [244,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pikkelyes ptog. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A pikkelyes ptog farkával a kezedre csap. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5589 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 114, gyógyulás: 119, összesen: +5 ÉP}
v 159 254 | elmormolod a 159. varázslatot |
id 470 270 | idomítod a 470. szörnyet 270 pontért |
hh 892 1534 | használod a 892. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a quwarg királynő torát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
szk 470 | keresed a 470. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
QUWARG IGAZGYÖNGY (912. TÁRGY) Ha felmetszed a sivatagok repülő rovarának, egy quwarg széltáncosnak a testét fedő vastag kitinpáncélját, kis szerencsével apró igazgyöngyökhöz juthatsz. A csupán egy centiméter átmérőjű tárgyak még a sötét éjszakában is gyönyörűen csillognak, valószínűleg remekül felhasználhatók lennének valamilyen ékszer készítésekor. |
GYÉMÁNT FÉTISRÚD (758. TÁRGY) Ezt a csiszolatlan gyémántból készült, parányi rudacskát a bo'adhun sámánok használták, rituáléik során. Mielőtt a horda harcba indult, minden harcost megáldottak a fétisrúd érintésével. |
Erő: | 56 (72) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 56 (61) | Támadás: | 93 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (63) | Védekezés: | 108 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 1380/1536 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 57 (69) | Varázspont: | 2162/442 | Pénz: | 107 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 33/13 | Pszi pont: | 185/152 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 36/2 (+2%) | szúrófegyverek: | 32/31 (+1%) |
vágófegyverek: | 28/98 (+15%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 37/19 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (38 -40.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/80 | 2. nyomkövetés: | 96/81 (+5%) | 3. mászás: | 33/38 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 35/85 (+58%) | 5. csapdaészlelés: | 30/36 | 6. gyógyítás: | 38/63 (+11%) |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 26/60 | 9. szörnyidomítás: | 19/10 (+310%) |
10. teológia: | 120/82 (+85%) | 11. taumaturgia: | 109/11 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/45 (+11%) |
13. versengés: | 15/89 (+24%) | 14. harcművészetek: | 36/28 (+100%) | 15. zene: | 7/12 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 48/94 | 17. pszi: | 21/9 (+1%) | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 10/49 (+11%) | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 37/64 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/76 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 61 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,27,3) |
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | varázsenergia (#161) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Kötöttségünk a földhöz mindennél erősebb. Hozz nekem három törpe őskövet, a kötöttség szimbólumát! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 246 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2137 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 18 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
25 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 2 | quwarg igazgyöngy (#912) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | törpe őskő (#633) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
131 | víz (#27) | 2 | xirnox szív (#213) |