406. forduló, 408. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 8. 9h:28'
EZ A 580. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD
581. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [291,23] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 áldott követ (360 arany).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Zu'lit tarsolya termel 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+317 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+810 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 832. hetének nyerőszámai: 8, 21, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 751. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 741. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 739. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 737. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 737.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 737.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 737.]
Lecsatolod a regeneráló övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 737.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 737.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 735.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 735.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 734.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 733.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 732.]

* 10. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 730.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728. Kapsz 1 VP-t.]

vv 19 161 elmormolod a 19. varázslatot a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 726. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 724. Kapsz 1 VP-t.]

vv 209 71 elmormolod a 209. varázslatot a 71. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 722. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 720. Kapsz 1 VP-t.]

v 181 185 31 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,31] Épületek tűnnek fel.

Felfedeztél egy templomot. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb karját. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10055 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1337, sebződés: 179, gyógyulás: 81, összesen: -98 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Influenza, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét motyogó, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Influenza, 1 Déja vu, 1 Tisztítótűz. Ez terc! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 3 Mákrózsa főzet, 2 Vérfürdető magszim. Ez full! Vesztettél. 1443 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 34 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Egy terembe jutsz, melynek közepén egy fehérruhás alak fekszik, látszólag eszméletlenül. Amikor közelebb sétálsz, meglepve tapasztalod, hogy maga a szirén az. Nem tudod, hogyan segíthetnél rajta gyógyfőzet nélkül, mégis megpróbálkozol a lehetetlennel. Kezedet vérző fejsebére szorítod, majd erősen koncentrálni kezdesz, hogy gyógyító energiáiddal előidézd a seb beforrását. A szirén csodálkozó arckifejezésed kíséretében magához tér.
- Az utolsó feladat az építészethez való hozzáértésedet teszteli - mondja neked a szirén, majd egy másik terembe vezet, ahol egy félig kész oltár áll. Az oszlopok már nagyjából a helyükön állnak, viszont még rengeteg szögletesre csiszolt kő hever a földön szanaszét. Lelkesen látsz hozzá a falak felhúzásának, és hamar végzel. 1443 tapasztalati pontot kaptál. A szirén elégedetten rád mosolyog.
- Köszönöm - hebegi, és átnyújtja neked az ajándékát, a szirén köpenyét. Összeszeded tárgyaid a sátor előtt, majd továbbindulsz.
Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 24 VP-t.]

be 630 1 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 180 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 630. Kapsz 30 VP-t.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 630.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[184,31] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {FM:} Nitmák pengével megcsapod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 2, gyógyulás: 76, összesen: +74 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2400 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát. Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megvágod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 4 gyöngymangó. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 76, összesen: +76 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 620. Kapsz 6 VP-t.]

ve 2 400 megveszed a 2. tárgyat 400
Vásároltál 400 kaját. 800 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 620.]

bb 2 350 beraksz a bankba a 2. tárgyat (350 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 350 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

ve 633 3 megveszed a 633. tárgyat 3
Csak 1 darabra van elég pénzed. Vásároltál 1 törpe őskövet. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

m 8 mozogsz északra
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megcsapod a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 45, gyógyulás: 74, összesen: +29 ÉP}

A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 615. Kapsz 3 VP-t.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[291,23] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült Garmhuun familiáris közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3613 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [291,22] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg széltáncos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Teli erőből dzsumbujharcos bólát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos jobb lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos bal vállát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Képtelen vagy védeni a quwarg széltáncos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg széltáncos nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A quwarg széltáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg igazgyöngy (ld. enc.). 13479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 710, gyógyulás: 270, összesen: -440 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [290,22] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sivatagi okerón közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 495 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Pár lövedéked átjárja a sivatagi okerón kiszáradt testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra támadsz. {FM:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a sivatagi okerón testét. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a sivatagi okerón testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A sivatagi okerón szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 101 életpontot vesztettél. {KCC:} Bronz taiderrel megdöfködöd a sivatagi okerón kiszáradt testét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a sivatagi okerón érdes bőrét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A sivatagi okerón rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 733, gyógyulás: 303, összesen: -430 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 590. Kapsz 15 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[289,22] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg széltáncos. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg széltáncos bal oldalát. (6 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg széltáncos testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 47 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg széltáncos bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-2 TU.) A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 12748 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2066, sebződés: 729, gyógyulás: 243, összesen: -486 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy káoszdémon. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszdémon jobb oldalát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (212 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: íjászkence, aranytű, 17 sáfránypor. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon masszaszerű alakját. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a káoszdémon testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 153 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 187 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a káoszdémon testét. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a káoszdémon testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 141 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 166 életpontot vesztettél. A káoszdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 16192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2324, sebződés: 859, gyógyulás: 294, összesen: -565 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 565. Kapsz 15 VP-t.]

v 198 247 98 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(289,22) quwarg széltáncosok (#540), káoszdémon (#547)
(290,22) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), sivatagi okerón (#563)
(291,22) quwarg széltáncosok (#540)
(291,23) Garmhuun familiáris (#543), oltár

[247,98] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített szellemdarázs. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs bal szárnyát. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A szellemdarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4897 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 69, gyógyulás: 151, összesen: +82 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 555. Kapsz 6 VP-t.]

fog 470 219 elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[246,99] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {FM:} Fókuszpengével végigmetszed a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Nitmák pengével alaposan megvágod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {FM:} Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével végigmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 vassisakot. [vassisak ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pikkelyes ptog nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Teljes a siker - a pikkelyes ptog belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Továbbmész...) [245,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő megsebesített hájas okerón mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a hájas okerón testét. (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével súrolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gyémánt fétisrúd (ld. enc.). 4285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az aurapollátor testét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével végigmetszed az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy Mnebolath!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig.

(Továbbmész...) [244,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pikkelyes ptog. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A pikkelyes ptog farkával a kezedre csap. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5589 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 114, gyógyulás: 119, összesen: +5 ÉP}

[107 pontot használtál fel, van még 448. Kapsz 64 VP-t.]

v 159 254 elmormolod a 159. varázslatot
Az idézés sajnos kudarcot vallott, magad sem érted miért. Talán rosszul ismered a megadott lényt, nem volt nálad valamilyen komponens, vagy az adott lény nem lehet familiáris? Legközelebb jobban utána nézel a dolgoknak, határozod el. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

id 470 270 idomítod a 470. szörnyet 270 pontért
Megkezded a pikkelyes ptog idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 10 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+3 szörnyidomítás). [270 pontot használtál fel, van még 178. Kapsz 162 VP-t.]

hh 892 1534 használod a 892. tárgyat az 1534. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [1 pontot használtál fel, van még 177.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a quwarg királynő torát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 kristálygömböt. [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 136. Kapsz 24 VP-t.]

szk 470 keresed a 470. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy pikkelyes ptogot. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 131.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 130.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 6. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal
Lecsatolod a tradicionális övet, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 12, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 130 pontod maradt, ebből a következő körre 130 pontot vihetsz át. Kapsz még 548 pontot. A következő körben tehát 678 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG IGAZGYÖNGY (912. TÁRGY)
Ha felmetszed a sivatagok repülő rovarának, egy quwarg széltáncosnak a testét fedő vastag kitinpáncélját, kis szerencsével apró igazgyöngyökhöz juthatsz. A csupán egy centiméter átmérőjű tárgyak még a sötét éjszakában is gyönyörűen csillognak, valószínűleg remekül felhasználhatók lennének valamilyen ékszer készítésekor.

GYÉMÁNT FÉTISRÚD (758. TÁRGY)
Ezt a csiszolatlan gyémántból készült, parányi rudacskát a bo'adhun sámánok használták, rituáléik során. Mielőtt a horda harcba indult, minden harcost megáldottak a fétisrúd érintésével.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 407. fordulód.

Erő: 56 (72) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 56 (61) Támadás: 93 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 56 (63) Védekezés: 108 Menekülés: 20 % Életkor: 36/38 év
Egészség: 56 (72) Életpont: 1380/1536 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 57 (69) Varázspont: 2162/442 Pénz: 107 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 33/13 Pszi pont: 185/152 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4459 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 91052 TP-t kaptál. Jelenleg 12455489 TP-d van. A következő szinthez még 144511 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, káoszdémon, triklem drakolder. A 401. fordulódban 15420 arany került a bankszámládra. 15882 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 36/2 (+2%) szúrófegyverek: 32/31 (+1%)
vágófegyverek: 28/98 (+15%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 37/19 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (38 -40.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/80 2. nyomkövetés: 96/81 (+5%) 3. mászás: 33/38 (+8%)
4. csapdakészítés: 35/85 (+58%) 5. csapdaészlelés: 30/36 6. gyógyítás: 38/63 (+11%)
7. titkosírás: 4/31 8. felderítés: 26/60 9. szörnyidomítás: 19/10 (+310%)
10. teológia: 120/82 (+85%) 11. taumaturgia: 109/11 (+18%) 12. szerencsejáték: 3/45 (+11%)
13. versengés: 15/89 (+24%) 14. harcművészetek: 36/28 (+100%) 15. zene: 7/12 (+11%)
16. szörnyismeret: 48/94 17. pszi: 21/9 (+1%) 18. zárnyitás: 7/33
19. vadászat: 10/49 (+11%) 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 37/64
22. úszás: 9/42 23. főzés: 8/76 24. csapatmunka: 1/14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 61
1. sebzés bónusz: 3 10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528), eszement trappoló (#549)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (106,27,3)
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
Symulf rúnája (#182) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) varázsenergia (#161)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) bo'adhun csapás (#266) >> 39. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488) fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Kötöttségünk a földhöz mindennél erősebb. Hozz nekem három törpe őskövet, a kötöttség szimbólumát!
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 246 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2137 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 íjászkence (#1225)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 kreiton esszencia (#892) 1 madártoll (#112)
1 nyílvessző (#108) 18 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fekete gyöngy (#99) 1 gyémánt fétisrúd (#758) 4 gyöngymangó (#135)
25 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 2 quwarg igazgyöngy (#912)
1 sötét tekercs (#535) 1 spiritusz (#170) 1 szirén köpenye (#820)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 törpe őskő (#633) 5 ugh méreg (#166)
131 víz (#27) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(244,100) 31. jellempróba, Tharr oltár, pikkelyes ptogok (#470), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(245,100) hájas okerón (#462), kristálypalota (#401), aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237)
(246,99) márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), pikkelyes ptog (#470)
(247,98) szellemdarázs (#481)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerült a 449,19-es mezőre egy új küldetésadó épület. A küldetéssorozat végrehajtása a császárvárosba való bejutáshoz szükséges.

Üzenet küldése a karakternek