406. forduló, 408. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 6. 15h:53'
EZ A 508. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD
509. játékheted kezdete: nov. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

APA TIFUSZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,49] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 36 ugh mérget (110 arany), 3 kristályfolyadékot (300 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Natharion amulett (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 22 mocsári penke (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+576 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+127 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 684. hetének nyerőszámai: 26, 17, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 696.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 692.]

* 2. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 691.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 685.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 683.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 681.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 677.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 673.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 671.]

* 6. KP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 668.]

* 7. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 658.]

* 8. KP: támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 386 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd az aranyfecske testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 64, gyógyulás: 89, összesen: +25 ÉP}

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csalánvirág. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 653.]

* 10. KP: energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 339 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 623.]

t 247 1 támadod a 247. szörnyet
FT 247 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 593.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll [madártoll ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 588.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll [madártoll ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 583.]

p 74 226 használod a 74. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 pirkit molekuláit, előállítottál 1 ramit követ. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]

vv 24 86 11 elmormolod a 24. varázslatot a 86. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Beizzik a turbómágia. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]

kre 226 1221 kreálsz a 226. tárggyal az 1221. tárgyat
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 vámpírfogat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]

kpk 10 kezd. parancs kivétele: 10
EF 6 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácssújtó Pergor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Braklimmjiuscérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Harcolnod kell, ellenfeled egy zombi mester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 397 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laentrin. A feladatod a következő. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy hosszú íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 542.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve szutykos remák. A kalandmester int - itt az idő!

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 398 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilshela. A feladatod a következő. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy plazmacsillag. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Raia pallosa. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zekkultúrbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próbához elsősorban kézügyesség kell, de az jócskán. A terem közepén egy élőholt ősmágus épp valamilyen szertartást készít elő, az ő fején levő koronából kell egy gyémántot kilopni. Hihetetlenül lassan és óvatosan közelítesz, de az egész olyan nevetségesnek tűnik, mi esélyed van egy üres szoba közepén? Az élőholt ősmágus feléd fordul, és kinyitja száját, hogy valamilyen gyilkos varázslattal porrá dezintegráljon, de aztán legyint: tudja, hogy már úgyis elbuktál.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 502.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Tölgyfapajzsos Rain nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy tolmokov-koktélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 492.]

m 4 mozogsz délre
[149,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 2, gyógyulás: 70, összesen: +68 ÉP}

Látsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dark Angel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 483.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 478.]

lm 5 17 1 mozogsz 5 17 1
Egy kis szobába érkezel. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy húsevő magszim van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 124 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A húsevő magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy húsevő magszim! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A húsevő magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [5. PONT.] Egy lebegő gombát veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lebegő gomba húsos törzsét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Egy lebegő gombát pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba puha kalapját. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [6. PONT.]
Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, bajuszos kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy ametiszt medált, egy balkezes gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy igazgy. fülbevalót, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy Rhatt páncélját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy csápos otagi trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Akhilleusz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] Egy vérfürdető magszimot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 2, gyógyulás: 28, összesen: +26 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Egy vérfürdető magszimot veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 2, gyógyulás: 17, összesen: +15 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérfürdető magszim. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 436 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 1169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [13. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 408 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Egy kputtyintó csalán lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 384 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 408 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kputtyintó csalán lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 405 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 420 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kputtyintó csalán lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 390 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 ragasztót [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 bev formázó mintát és 1 arx formázó mintát [arx formázó minta ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP]. Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [14. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [12. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [8. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.]
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [4. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [3. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [2. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). [174 pontot használtál fel, van még 304.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[150,51] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 423 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (8 támadással 490 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 86, gyógyulás: 121, összesen: +35 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [151,50] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+311 életerő.)

(Továbbmész...) [152,49] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Elena, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [77 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[153,50] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gordon Marlo irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 84, összesen: +84 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 aranyló ugarhéjat. Elhagyod a furcsa képződményt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 39 kaktusztüske. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [154,50] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő).

(Továbbmész...) [155,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz támad rád.

Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 135 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 95, összesen: +95 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó támad rád.

Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy orgoró intéz feléd kihívást.

A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró ollóját. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ubuk dobónyíl és egy hosszú íj [hosszú íj ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP]. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [73 pontot használtál fel, van még 154.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[156,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Látsz egy templomot. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy Sheran avatárja orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő).

(Továbbmész...) [157,49] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 433 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő).

(Továbbmész...) [157,48] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 6, gyógyulás: 127, összesen: +121 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk dobónyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 386 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 433 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 400 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc plazmáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magnetikus praglonc fejét. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy manakristály, egy nyu-shuriken és 5 arany. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). [77 pontot használtál fel, van még 77.]

v 181 185 62 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(149,49) aranyfecske (#283), zombi mester (#251), szutykos remák (#191)
(149,50) karmos tankány (#137), a 74. labirintus bejárata, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), húsevő magszim (#67), lebegő gomba (#39), Akhilleusz (2035. kalandozó), vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247)
(150,51) Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, korinthai amőba (#420)
(151,50) bávatag golombár (#165)
(152,49) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(153,50) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94), tüskés harci gromakok (#156)
(154,50) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 25. jellempróba
(155,50) csontváz (#48), szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Sheran oltár
(156,50) Leah rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 22. jellempróba
(157,48) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), magnetikus praglonc (#200), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(157,49) Raia szent lovagja (#239), 31. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)

[185,62] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat őrjáratozó katona. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 411 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona bal karját. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 122 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, 13 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1057, sebződés: 55, gyógyulás: 67, összesen: +12 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 9 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 67.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a felderítés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 63.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+10 pszi pont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 59.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 támadás forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 55.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Érdemes felkeresni a helytartói hivatal lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 25 arannyal jutalmazzák." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 51.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 5165 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 47.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 erő forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 38.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 33.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 15, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 33 pontod maradt, ebből a következő körre 33 pontot vihetsz át. Kapsz még 548 pontot. A következő körben tehát 581 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 407. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 36 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 45 (51) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 42 (48) Védekezés: 106 Menekülés: 30 % Életkor: 42/47 év
Egészség: 42 (50) Életpont: 577/492 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 46 (61) Varázspont: 1546/774 Pénz: 13885 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/-1 Pszi pont: 250/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 50
Eddig összesen 3888 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57993 TP-t kaptál. Jelenleg 6140146 TP-d van. A következő szinthez még 359854 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Notermanthi báró, tollaskígyó. A 369. fordulódban 31650 arany került a bankszámládra. 34973 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 36
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 30

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 109 3. lopás: 2
4. mászás: 21 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 166 8. titkosírás: 13 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 64 12. taumaturgia: 120
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 19 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: * 35 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 38 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme fölénye (#116) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 kerek kő (#19) 1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43)
2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
225 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bev formázó minta (#299)
6 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582) 10 drótszőr (#37)
3 ezüstshuriken (#327) 7 kaja (#2) 39 kaktusztüske (#114)
1 kőszem (#304) 10 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157) 3 pirkit (#153)
1 praglonc hártya (#215) 1 remák szív (#264) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 vámpírfog (#1221) 2 vasérc (#152)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,62) őrjáratozó katona (#274), csodák kútja (#1096)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.11.02 Lumyr Haleth lelépte 30. fordulóját: kaptál 1 ingyenfordulót.
˙

Üzenet küldése a karakternek