Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. júl. 24. 9h:24' EZ A 557. JÁTÉKHETED, 406. FORDULÓD 558. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
ef 26 527 | energia fejlesztése 26 |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
kb 2 7 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (7 darabot) |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 441 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [182,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [181,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy ezerszemű bestia. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {támadása: 80.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 99 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia jobb csápját. (10 támadással 774 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-96 életpont.) {GYD:} Cápafoggal megkarcolod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaspajzs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc, 54 arany, egy zafír erőöv, 2 aranytű, egy nagy bronzkulcs és egy fekete gyöngy [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Mosolyogva kidobod a nevetséges Kaszás Ubaron trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ezerszemű bestia trófeát. 18985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 451, gyógyulás: 19, összesen: -432 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus jobb lábát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus jobb karját. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod a vortexmágus jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9356 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősi szellem áttetsző karját. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. {KCC:} Cápafoggal jól megszurkálod az ősi szellem testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Az ősi szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt tigris testét. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal felnyársalod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a zombi mester fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor bal karját. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 23 életpontot vesztettél. A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 133, gyógyulás: 18, összesen: -115 ÉP}
(Továbbmész...) [178,108] Még mindig az erdőben vagy.
(Továbbmész...) [177,108] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 8x 3d4+2.} Itt csata lesz.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [175,109] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást. {támadása: 30.}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a Mnebolath jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 3042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 50, gyógyulás: 3, összesen: -47 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany. 3042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 44, gyógyulás: 3, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [174,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 3443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg fejét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
v 181 184 33 | elmormolod a 181. varázslatot |
173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[184,33] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
tk 43 3921 | többszemélyes kaland 43 3921 |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
f 83 | kísérletezel a 83. tárggyal |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 2 fekete gyöngy [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
Erő: | 55 (83) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 34 (43) | Támadás: | 79 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 36 (45) | Védekezés: | 81 (87) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 31 (41) | Életpont: | 661/396 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 43 (47) | Varázspont: | 839/29 | Pénz: | 7718 arany | Kép. pont: | 43 |
Tudatpont: | 84/58 | Pszi pont: | 207/280 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | *36/100 (+5%) | szúrófegyverek: | 26/35 (+3%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 29/62 (+9%) |
dobófegyverek: | 24/43 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,33 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 174,109 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/1 | 2. nyomkövetés: | 85/13 (+4%) | 3. mászás: | 16/54 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 29/19 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 17/58 | 6. gyógyítás: | 39/82 |
7. titkosírás: | 8/66 (+19%) | 8. felderítés: | 20/38 (+29%) | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 29/35 (+3%) | 11. taumaturgia: | 31/78 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 4/81 (+10%) |
13. versengés: | 9/25 (+40%) | 14. harcművészetek: | 40/9 | 15. zene: | 10/68 |
16. szörnyismeret: | 48/20 (+18%) | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/16 | 20. vitalitás: | 1/74 (+20%) | 21. bányászat: | 36/14 |
22. úszás: | 8/42 | 23. főzés: | 18/11 | 24. csapatmunka: | 5/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 78 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1894 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | cápafog (#833) | ||
8 | ezüsttőr (#322) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | ryuku kalapács (#724) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
35 | bronzhegyű nyíl (#94) | 24 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 8 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | sallank nyíl (#129) | 33 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 2 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | malomkő (#1205) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
18 | ubuk dobónyíl (#138) | 29 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 2 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | ||
5 | királyi korona (#338) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | * | rubin koszorú (#1599) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 1 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | $1 | féregíz nyakpánt ($1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | $1 | zafír erőöv ($397) | |
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | $5 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hókereszt (#843) | ||
2 | * | ryuku függő (#1322) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | $3 | ezüst nyaklánc ($117) | $1 | griff nyakék ($1579) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | koponya szimbólum (#139) | ||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | napmedál (#1567) | |
$1 | nekrofun medál ($253) | 3 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 4 | ónix masszavadító (#438) | ||
$1 | réz papi karkötő ($307) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
20 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | |
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) |
1 | * | örök. csillagköve (#2109) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) |
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
18 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 63 korty víz (#27), fér még: 17] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
52 | áldott kő (#642) | 11 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | destabilizátor (#1275) | 13 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | fejlődéskő (#1640) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
3 | kristályfolyadék (#449) | 6 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágusok itala (#1610) | 8 | + | manakristály (#500) | ||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 7 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 4 | sáfránykő (#979) | |||
1 | + | Sheran cserepe (#1271) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
64 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | 4 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
143 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 4 | csigakagyló (#1131) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
$2 | csuklyavirág ($133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | etra hályog (#712) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 29 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
6 | kék orchidea (#68) | 4 | kreiton esszencia (#892) | 13 | kvazár (#244) | |||
3 | lélekesszencia (#619) | 4 | lidércesszencia (#1074) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
75 | madártoll (#112) | 20 | mákrózsa virág (#56) | 17 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
8 | pirkit (#153) | 26 | polip szívóka (#391) | 1 | próbakő (#1664) | |||
8 | pular kristály (#239) | 11 | rakolits por (#669) | 14 | ramit kő (#226) | |||
2 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 8 | Thargodan esszencia (#328) | |||
14 | vasérc (#152) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (1745) | - a befoglaló tárgy: | rizspapír-vért (1366) |
Összsúly: 179.61 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (41 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | $1 | bronzpenge ($126) | 6 | bronzsisak (#88) | 7 | bunthar bőr (#733) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 53 | gyöngymangó (#135) | 52 | kaja (#2) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 8 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 59 | nyílvessző (#108) | $73 | óndarab ($85) | 141 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 2 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 7 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 834 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 5 | vadászkés (#1264) | 41 | varkaudar pálinka (#1137) | 13 | vasalt bunkó (#181) | 39 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | vassisak (#160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
98 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 4 | kaja (#2) | 5 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | zafír erőöv (#397) |
183 | 184 | 185 | |
32 | |
|
|
33 | |
|
|
34 | |
|
|