Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 4. 15h:04' EZ A 579. JÁTÉKHETED, 406. FORDULÓD 580. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 360 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan farkát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan testét. (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan redős testét. (4 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nagymesteri pálca (ld. enc.). 10105 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2022, sebződés: 444, gyógyulás: 249, összesen: -195 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 360 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dzsumbujharcos bólát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan redős testét. (6 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan testét. (5 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). A tengeri parduan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2158, sebződés: 627, gyógyulás: 277, összesen: -350 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 11 5 | képesség-növelés 11 |
vv 209 70 71 | elmormolod a 209. varázslatot a 70. varázslatot a 71. varázslatot |
kf 837 2 | kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszdémon testét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Nincs időd félrehajolni. (219 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 ovimon-bogyó, 3 isteni könnycsepp, 8 drótszőr, sullár hólyag, 18 quwarg tojás, tolmokov-koktél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a káoszdémon porszerű végtagjait. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a káoszdémon masszaszerű alakját. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 165 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 155 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a káoszdémon jobb oldalát. (7 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a káoszdémon masszaszerű alakját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 169 életpontot vesztettél. A káoszdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. Eldobod az értéktelenné vált bosszúálló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő káoszdémon trófeát. 17751 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2587, sebződés: 858, gyógyulás: 348, összesen: -510 ÉP}
(Továbbmész...) [294,29] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bosszúálló. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a bosszúálló nyakát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló testét. (5 támadással 523 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével megvagdalod a bosszúálló testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a bosszúálló testét. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a bosszúálló fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1901, sebződés: 316, gyógyulás: 6, összesen: -310 ÉP}
(Továbbmész...) [294,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy elemi pulzátor!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 4 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor testét. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 6745 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1247, sebződés: 4, gyógyulás: 145, összesen: +141 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző testét. (5 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző bal vállát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző bal első lábát. (5 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tleikan házőrző testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9330 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1877, sebződés: 172, gyógyulás: 299, összesen: +127 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 444 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: Rughar familiárisa, A familiáris elvesztése permanens életpont-csökkenéssel jár (-3 max. ép). sivatagi doareg, arató csattanat, agyagelementál, tüskés gigaféreg, roguena, Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hadúr testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1502, sebződés: 222, gyógyulás: 4, összesen: -218 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a bosszúálló testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszúálló testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel súrolod a bosszúálló szellemtestét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével súrolod a bosszúálló testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14600 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1902, sebződés: 328, gyógyulás: 6, összesen: -322 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a kyorg szolgasárkány jobb oldalát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (125 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: artikula bélhólyag, kreommat szirom, 3 tolmokov-koktél, 3 sötét tekercs. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kyorg szolgasárkány testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A kyorg szolgasárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 334 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány bal vállát. (6 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kyorg szolgasárkány bal szárnyát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 366 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. A kyorg szolgasárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak raskhiir szellem trófeát, és kinyersz egy alkalmas kyorg szolgasárkány trófeát. 17245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2278, sebződés: 984, gyógyulás: 296, összesen: -688 ÉP}
(Továbbmész...) [293,26] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy ősi rúnatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos zsokarg testét. (4 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 5305 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 27, gyógyulás: 102, összesen: +75 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök töprengő fejét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök sötét bőrét. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a sötét ülnök sötét bőrét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 42 életpontot sebeztél. Ügyesen manőverezve, a sötét ülnök megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a sötét ülnök a farkával, de elhibázta! A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ülnök sötét bőrét. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a sötét ülnök fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 10072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1692, sebződés: 146, gyógyulás: 4, összesen: -142 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dzsumbujharcos bólát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a tleikan behemót egyik csápját. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan behemót testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tleikan behemót egyik csápját. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Egy tockost nyomat Neked a tleikan behemót! (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 380, gyógyulás: 264, összesen: -116 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dzsumbujharcos bólát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló jobb lábát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló testét. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 90 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló testét. (5 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 356 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 106 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szürke briliáns. 12451 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2106, sebződés: 883, gyógyulás: 246, összesen: -637 ÉP}
(Továbbmész...) [292,25] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas karvaly került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly nyakát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (5 támadással 596 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vérszomjas karvaly fejét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 60 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 59 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb vállát. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 56 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 13200 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2367, sebződés: 891, gyógyulás: 6, összesen: -885 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kyorg szolgasárkány jobb lábát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {FM:} Bronz taiderrel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány orra hegyét. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a kyorg szolgasárkány testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 47 életpontot sebeztél. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 340 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 72 életpontot vesztettél. {HD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a kyorg szolgasárkány jobb szárnyát. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kyorg szolgasárkány testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 354 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2291, sebződés: 922, gyógyulás: 280, összesen: -642 ÉP}
(Továbbmész...) [291,23] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Garmhuun familiáris. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris fekete karját. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a Garmhuun familiáris fekete karját. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 103 életpontot sebeztél. Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 349 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Garmhuun familiáris bal oldalát. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a Garmhuun familiáris bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a Garmhuun familiáris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
14555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2273, sebződés: 694, gyógyulás: 6, összesen: -688 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [30 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 18 VP-t.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
hh 1534 473 | használod az 1534. tárgyat a 473. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. {HD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Nitmák pengével végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {FM:} Nitmák pengével felnyitod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 17, gyógyulás: 73, összesen: +56 ÉP}
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
kt 926 1 | elkészíted a 926. tárgyat (1 darabot) |
szk 540 | keresed az 540. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a Garmhuun familiáris fekete karját. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a bal karodat és oldaladat. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris jobb karját. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a Garmhuun familiáris jobb karját. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2138, sebződés: 782, gyógyulás: 6, összesen: -776 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
NAGYMESTERI PÁLCA (772. TÁRGY) Minden kyorg csarnoknak megvolt a maga nagymestere, általában egy magasrangú varázsló. Ő döntött csip-csup ügyekben, de élet-halál dolgában is. Ez a pálca inkább csak szimbólum, nem rendelkezik jelentős mágikus potenciállal. A nagymesteri pálca nem átadható. |
KÁOSZDÉMON (547. SZÖRNY) Az előtted materializálódó sötét felleg maga a káoszdémon. Miközben lábad a földbe gyökerezik, a démon örvénylő hurrikánként testet ölt, és rá kell ébredned: a szörny feléd mutató kisujja is nagyobb, mint amekkora helyet a te porhüvelyed foglal el ebben a kegyetlen univerzumban. És amikor rájössz, hogy mire készülnek a feléd cikázó lángok és energianyalábok... brr... Valamikor létezett akkora hatalom, amely ezt a lényt képes volt megidézni, majd amíg szükség volt rá, uralma alatt is tudta tartani. Az a felfoghatatlan méretű pusztítás, melyet parancsra ezek a lények okoztak a környező birodalmak földjein, kis híján a kyorgok javára döntötték el az ősi háború kimenetelét. Amikor a triklem drakolderek megszelídítésére tett kutatások a végső stádiumába értek, a káoszdémonok - mivel rájuk már nem volt többé szükség - visszatértek a saját létsíkukra. De néhány kóborló példány itt ragadt, és bár belső szabályrendszerük tiltja a kyorgok megtámadását, ez téged valószínűleg nem fog tőlük megvédeni. Közelharc során csak mágikus fegyverrel tudsz benne kárt okozni. |
KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY) Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható. |
KYORG SZOLGASÁRKÁNY (493. SZÖRNY) A kyorgok a föld alatt élő, hatalmas varázstudással bíró lények voltak. Miután benépesítették Ghalla legkeletibb csücskét, minden ott élő lényt az uralmuk alá hajtottak, élőt is, holtat is. A hierarchia legmagasabb szintjén álló trakuunok szentélyeit többnyire kyorg szolgasárkányok védték, melyeket furcsa rituáléik során a túlvilág szellemei közül idéztek erre a létsíkra. Halálukig védelmezték volna gazdáikat, de a triklem drakolderekkel ők sem vehették fel sikeresen a harcot. Az "életben" maradtak szétszéledtek a holt vidéken, és azóta is itt kísértenek. Az alkati sajátosságaikat könnyen előnyükre tudják fordítani a harcban: tömzsi lábaik hegyes karmokban végződnek, elcsökevényesedett, tüskés szárnyaik pedig remek védelmet nyújtanak az ütőfegyverek csapásai elől. Csekély mágikus képességekkel még a kyorgok ruházták fel, nekik köszönhető azt is, hogy közönséges fegyverrel nem sebezhetőek. |
Erő: | 56 (72) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 56 (61) | Támadás: | 93 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (63) | Védekezés: | 108 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 1379/1062 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 57 (69) | Varázspont: | 2156/116 | Pénz: | 2604 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 33/19 | Pszi pont: | 185/147 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | *35/100 (+13%) | szúrófegyverek: | 32/30 (+4%) |
vágófegyverek: | 28/83 (+10%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 37/16 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (38 -40.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/80 | 2. nyomkövetés: | 96/76 (+31%) | 3. mászás: | 33/30 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 35/27 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/36 | 6. gyógyítás: | 38/52 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 26/60 | 9. szörnyidomítás: | 16/0 |
10. teológia: | 119/97 (+135%) | 11. taumaturgia: | 108/93 (+109%) | 12. szerencsejáték: | 3/34 |
13. versengés: | 15/65 | 14. harcművészetek: | 35/28 | 15. zene: | 7/1 |
16. szörnyismeret: | 48/94 (+29%) | 17. pszi: | 21/8 (+6%) | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 10/38 | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 37/64 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/76 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 44 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,27,3) |
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | szürkeáll. aktiv (#71) |
varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Kötöttségünk a földhöz mindennél erősebb. Hozz nekem három törpe őskövet, a kötöttség szimbólumát! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 246 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | artikula bélhólyag (#927) | 8 | drótszőr (#37) | |||
1 | dzsumbujharcos bóla (#1458) | 1 | fiatalság itala (#473) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kreommat szirom (#925) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | ovimon-bogyó (#207) | 19 | quwarg tojás (#360) | 4 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | sötét tekercs (#535) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | |||
60 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 4 | gyöngymangó (#135) | 2 | kőszem (#304) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | nagymesteri pálca (#772) | 1 | szürke briliáns (#908) | 2 | xirnox szív (#213) |