Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 31. 9h:21' EZ A 579. JÁTÉKHETED, 405. FORDULÓD 580. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dzsumbujharcos bólát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod az eszement trappoló bordás testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló bordás testét. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel párszor épp hogy megérintgeted az eszement trappoló testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 96 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló bal lábát. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel meghorzsolod az eszement trappoló fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az eszement trappoló patái acélkalapácsokként csapódnak a hasadba. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 96 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11270 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2099, sebződés: 875, gyógyulás: 239, összesen: -636 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 209 161 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
kf 893 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat |
kf 1669 2 | kézbeveszed/felveszed az 1669. tárgyat a bal kezedbe |
fkt 925 5 1 | felt. készítesz a 925. tárgyat (5 darabot) |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor bal lábát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az elemi pulzátor testét. (5 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. {KCC:} Fókuszpengével kissé megkarcolod az elemi pulzátor jobb lábát. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 6583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 7, gyógyulás: 142, összesen: +135 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök testét. (7 támadással 795 életpontot sebezve.) A sötét ülnök gyenge döfése nem tudott megsebezni. A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök testét. (2 támadással 229 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök melléd csap a farkával! A sötét ülnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 9538 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót jobb első lábát. (5 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Mancsával a tleikan behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1676, sebződés: 300, gyógyulás: 222, összesen: -78 ÉP}
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 687 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 63 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 78 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly bal lábát. (6 támadással 669 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 77 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 12583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2370, sebződés: 901, gyógyulás: 6, összesen: -895 ÉP}
(Továbbmész...) [286,29] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy kóbor mortag. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a kóbor mortag testét. (5 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) A kóbor mortag védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 434 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (4 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 331 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13095 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2033, sebződés: 765, gyógyulás: 214, összesen: -551 ÉP}
(Továbbmész...) [287,30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {HD:} Fókuszpengével végigmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Fókuszpengével végigmetszed a sötét főgnóm testét. (1 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló szellemtestét. (7 támadással 784 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 46 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel meghorzsolod a bosszúálló bal vállát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1835, sebződés: 317, gyógyulás: 6, összesen: -311 ÉP}
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bársony gyilkos testét. (5 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A bársony gyilkos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 452 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bársony gyilkos jobb vállát. (5 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Gyilkos csapásokat oszt a bársony gyilkos fegyverével. (2 támadástól 419 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 871, gyógyulás: 242, összesen: -629 ÉP}
(Továbbmész...) [289,31] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kreommat-liliomot. Találsz egy gerdraban fát. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen szétkorhadt ladikot. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troglodita harcos. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (67 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a troglodita harcos sárgás bőrét. (5 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a troglodita harcos a farkával a bal válladra. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita harcos jobb oldalát. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Sajnos nem sikerült a troglodita harcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1885, sebződés: 576, gyógyulás: 276, összesen: -300 ÉP}
(Továbbmész...) [290,30] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bosszúálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló testét. (7 támadással 759 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló nyakát. (2 támadással 212 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14070 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1892, sebződés: 303, gyógyulás: 6, összesen: -297 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 385 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dzsumbujharcos bólát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Több lövedéked átfúrja a mutánsféreg szárnyképződményét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (128 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {FM:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a mutánsféreg egyik lábát. (5 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csáprágójával a mutánsféreg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {FM:} Bronz taiderrel többször eltalálod a mutánsféreg egyik lábát. (5 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csáprágójával a mutánsféreg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 689, gyógyulás: 228, összesen: -461 ÉP}
(Továbbmész...) [292,29] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!
A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {HD:} Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kísértetvándor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor bal hátsó lábát. (5 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 60 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor fejét. (6 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1336, sebződés: 492, gyógyulás: 272, összesen: -220 ÉP}
(Továbbmész...) [293,29] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Találsz egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy selyemszárnyas lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás! Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Lövedéked átfúrja a selyemszárnyas bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. {KCC:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 80 életpontot vesztettél. {FM:} Bronz taiderrel megdöfködöd a selyemszárnyas jobb szárnyát. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 82 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1635, sebződés: 824, gyógyulás: 222, összesen: -602 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ez mellément. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor ködös testét. (7 támadással 765 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. (5 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 588, gyógyulás: 273, összesen: -315 ÉP}
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[295,31] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Csak egy tengeri parduan. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 330 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan fejét. (7 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). A tengeri parduan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a tengeri parduan fejét. (6 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2227, sebződés: 599, gyógyulás: 294, összesen: -305 ÉP}
hu 633 | hulladék: 633 |
hh 1534 473 | használod az 1534. tárgyat a 473. tárgyat |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (3 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 279 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus nyakát. (3 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 19 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és 7 spiritusz. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 323, gyógyulás: 68, összesen: -255 ÉP}
bb 135 97 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (97 darabot) |
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
BÁRSONY GYILKOS (546. SZÖRNY) A bársony gyilkos az éj leple alatt tevékenykedő furcsa lény. A merev arcélekkel megáldott pofájából hosszú, fényesre csiszolt agyarak merednek előre, mindez a kyorgokkal való hasonlatosságra utal. Előkelő ruhája, mely a trollokéra emlékeztető testének minden pontját eltakarja a kíváncsi tekintetek elől egyesek szerint egy bíbor védőaura, melyen az ártó varázslatok többnyire ártalmatlanul enyésznek el. És hogy mitől véd még: ha vágófegyverrel próbálkozol sebet ejteni ellenfeleden, megtudod. |
GERDRABAN FA (1246. TÁRGY) A gerdraban egy vastag és egyenestörzsű fa, mellyel elsősorban a kyorg erdőkben találkozhatsz. Sokban kirí az ott gyökerezett többi fa közül. Az ősi mágia tette ilyen szabályszerűvé, amely évezredekkel ezelőtt megbolygatta a kyorg földek termékenységét is. Bár kinézetében robosztusnak tűnik, durva kérge alatt puha, könnyen vájható farétegek vannak. A gerdraban fák ágainak végén sem levél, sem termés nem nő, így a korábbi növényekkel ellentétben erről nincs semmi, amit begyűjthetnél. Csak a fát csodálhatod a maga különleges szépségében. |
TROGLODITA HARCOS (556. SZÖRNY) A trogloditák barbár közösségét vezető varázstudó sámánok se mennének semmire jól képzett testőrök nélkül. A troglodita harcosok egyszerre alkalmazzák kiváló vágófegyver szakértelmüket, valamint vaskos farkuk rettegett ütéseit a közelharc során. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, megérted, hogyan maradhattak életben a kyorgok uralma alatt töltött kegyetlen évszázadok alatt. Vágófegyverrel harcolni ellenük reménytelen vállalkozás. |
TENGERI PARDUAN (565. SZÖRNY) A tengeri parduanok a kisebb tavak és mocsarak gyilkos ragadozójának, az alligátoroknak a távoli rokonai. Előszeretettel sütkéreznek a tengerpartok homokos fövenyein, ahol prédára lesve várják arra tévedő áldozatukat. Testüket zöld árnyalatú, redős szaruréteg fedi, amely komoly védelmet nyújt a támadásokkal szemben. |
Erő: | 56 (72) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 56 (61) | Támadás: | 93 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (63) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/41 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 1381/1122 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 55 (67) | Varázspont: | 2126/623 | Pénz: | 3102 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 33/20 | Pszi pont: | 185/104 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 35/87 (+13%) | szúrófegyverek: | 32/26 (+2%) |
vágófegyverek: | 28/73 (+6%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 37/13 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (38 -40.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/80 | 2. nyomkövetés: | 96/45 (+20%) | 3. mászás: | 33/12 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 35/21 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 30/36 | 6. gyógyítás: | 38/52 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 26/60 | 9. szörnyidomítás: | 16/0 |
10. teológia: | 118/62 (+117%) | 11. taumaturgia: | 107/84 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 3/34 |
13. versengés: | 15/65 | 14. harcművészetek: | 35/28 | 15. zene: | 7/1 |
16. szörnyismeret: | 48/65 (+30%) | 17. pszi: | 21/2 | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 10/38 | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 37/64 (+3%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/76 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,27,3) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Kötöttségünk a földhöz mindennél erősebb. Hozz nekem három törpe őskövet, a kötöttség szimbólumát! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 251 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | dzsumbujharcos bóla (#1458) | 1 | fiatalság itala (#473) | 97 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 62 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
84 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 12 | madártoll (#112) | 1 | rókafarok (#124) | |||
13 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) |