404. forduló, 406. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 30. 9h:25'
EZ A 507. JÁTÉKHETED, 405. FORDULÓD
508. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 ramit követ (20 arany), 1 jégisten amulettet (1000 arany).
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. november 21., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 25-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+586 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+130 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 683. hetének nyerőszámai: 2, 21, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Beizzik a turbómágia. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 716.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 714.]

* 2. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 713.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 707.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 705.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 699.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]

* 6. KP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 690.]

* 7. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 680.]

* 8. KP: támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 403 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd az aranyfecske nyakát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 67, gyógyulás: 24, összesen: -43 ÉP}

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csalánvirág. [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 675.]

* 10. KP: energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 348 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 645.]

le 1578 742 1171 leveszed/lerakod az 1578. tárgyat a 742. tárgyat az 1171. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt.
Leveszed a Natharion amulettet.
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

kf 1578 969 1087 kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat a 969. tárggyal az 1087. tárgyat
Felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
A nyakadba akasztod a jégisten amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 615.]

kre 14 1221 5 kreálsz a 14. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Sajnálom, de sünmedve tüske felhasználásával nem vagy képes előállítani vámpírfogat. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[161,57] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 135 életpontot sebeztél. 135 életpontot gyógyultál. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 477 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 12, gyógyulás: 141, összesen: +129 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel.
Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ipari Áram, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Főmágus trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy kék rakolits trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Reskator. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [160,57] A terep vált: bozótos területen vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi jobb karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 132 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy mutáns csont. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dögkeselyű testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 122 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. [madártoll ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 5 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP], 9 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy mutáns csont. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy csápos otagi. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 406 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 nyu-shuriken. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csápos otagi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 167, gyógyulás: 97, összesen: -70 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [159,56] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-38 életerő). [67 pontot használtál fel, van még 548.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[158,56] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Észreveszel egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. 130 életpontot gyógyultál. Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. [madártoll ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 2, gyógyulás: 130, összesen: +128 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő).

(Továbbmész...) [157,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 423 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 399 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 2, gyógyulás: 83, összesen: +81 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő).

(Továbbmész...) [156,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: 4 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 124 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz támad rád.

Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 422 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: 4 bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP], egy nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP], egy nyu-shuriken és egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Felfedeztél egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). [108 pontot használtál fel, van még 440.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[155,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,54] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő).

(Továbbmész...) [153,53] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. 132 életpontot gyógyultál. A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 132, összesen: +132 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sírlidérc jobb vállát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 403 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). [47 pontot használtál fel, van még 393.]

v 181 185 62 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(153,53) bávatag golombár (#165), tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Sheran oltár, zoloboo sámán (#230)
(154,54) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy ismeretlen isten rúnaköve
(155,54) Raia szent lovagja (#239), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534)
(156,55) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215)
(157,56) quwarg boly (#359), oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), tüskés harci gromakok (#156), kputtyintó csalán (#247)
(158,56) grok-képződmény (#149), Leah oltár, drasmólyom (#60)
(160,57) patak, zombi (#49), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), csápos otagi (#395)
(161,57) manaelementál (#290), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Reskator (5803. kalandozó)
(162,57) aranyfecske (#283)

[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.


Összefutsz Quarella Songesszel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy kputtyintó csalán trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Mentális auráját felismered, ő is semleges. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 383.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 28 varázspontot. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 379.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Gyomrod kavarogni kezd, mintha egy nekrofun trónba ültél volna. A hatás hasonlónak tűnik: varázspontjaid száma a maximális lett. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 375.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+9 pszi pont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 371.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "A moák civilizációja azért pusztult ki, mert túlságosan mágiamentes volt a világuk. Mivel mind tárgyaik működésében, mind az életmódjukban messzire száműzték a varázslatokat, másokkal szemben életképtelenné váltak." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 367.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +11 életerő. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 363.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 359.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Elárulom, hogy a taalru herceg számára az a legfájdalmasabb, amikor a póklábát támadják." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 355.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Váratlanul néhány sebed beforr. (+10 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 351.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Innen nyugatra 93, északra 138 mérföldre van egy phua-kúp. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 347.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ölj epokitférget, mert mindig szenzációs zsákmányt: ragasztót találhatsz nála!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 343.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Tested parányit ugyan, de megváltozik. (+1 támadás.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 339.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+8 pszi pont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 335.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Segíts a helytartói hivatal lakóinak! Odaadásodat 60 arannyal fogják jutalmazni." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 331.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Innen nyugatra 3, északra 126 mérföldre egy sérült kultúrmasztodon várja, hogy az idő begyógyítsa a sebeit." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 327.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 orgyilkos tőr lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 323.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Gomolygó köd tör elő a kút belsejéből és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 9 életerőpontot. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 319.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Innen keletre 96, északra 135 mérföldre egy ryuku gólem tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 315.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 5025 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 311.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Innen nyugatra 177, délre 123 mérföldre van egy szopógödör. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 307.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Tralbraktriplopp még 1 márványkulcsot tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 303.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a negatív csapást ne felejtsd el elsajátítani. Ez a papi halál alapú varázslatok egyike." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 299.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a csapdakészítés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 295.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Bizonyára nem véletlen, hogy a cirkuszosok hátizsákjában mindig ott lapul egy cirkuszi surranó." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 291.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+8 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 287.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztőbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 27554 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 283.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a varázslat olvasása? Egyedülálló eszköz ez a varázslói varázslatok sorában." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 279.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a bányászat. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 275.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Innen nyugatra 102, északra 39 mérföldre van egy kristálypalota. Legalább ezer éve ott van már." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 271.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+8 pszi pont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 267.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Innen keletre 78 mérföldre egy egész horda norpadolótikát láttak." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 263.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +7 életerő. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 259.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pár pillanat múlva kasztroplanáris energiáid feltöltődnek. (+3 tudatpont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 255.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Biztos sokat gondolkoztál már rajta, miért olyan nehéz az élőholt tigrist legyőzni? Hát mert teljesen immúnis a vámpirizáció varázslatra." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 251.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Elárulom, hogy az óriáspók számára az a legfájdalmasabb, amikor a förtelmes fejét támadják." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 247.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +6 életerő. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 243.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 14 amniosz többletet jelez. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 211 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-46 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 22, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestereinek nagymestere helyett szuperhatalmú géniusz. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +35 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 546 pontot. A következő körben tehát 746 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

JÉGISTEN AMULETT (1087. TÁRGY)
Ez a szikrázó, soha el nem olvadó mágikus jégkristályból formázott amulett egyszerre hideg, mint a jégisten érintése, és forró, mint a földmélyi lávapokol. Viselőjét azonnal elemészti, ha túl gyengének találja. Ha azonban legalább 30. szintű vagy, megszelídítheted az amulettet, és szolgálatra bírhatod. Az amulett hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 8-cal növeli meg, valamint ad +3 védettséget és +50 max. ép-t. Ezenkívül nem kell többé félned a sarki hidegtől, nem fagyoskodsz többé - bundát sem kell viselned ahhoz, hogy védett legyél a hidegtől.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 405. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 36 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 45 (51) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 42 (48) Védekezés: 106 Menekülés: 30 % Életkor: 42/46 év
Egészség: 42 (50) Életpont: 577/485 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 46 (59) Varázspont: 1546/1546 Pénz: 11504 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 250/31 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 41
Eddig összesen 3840 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 48531 TP-t kaptál. Jelenleg 6033269 TP-d van. A következő szinthez még 466731 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Notermanthi báró, tollaskígyó. A 369. fordulódban 31650 arany került a bankszámládra. 34656 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 36
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 30

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 108 3. lopás: 2
4. mászás: 21 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 166 8. titkosírás: 13 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 64 (+6) 12. taumaturgia: 120 (+5)
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 19 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 35 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 38 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme fölénye (#116) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)
1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
199 arany (#50) 14 amniosz (#203) 1 csalánvirág (#582)
5 csillezsályalevél (#1253) 1 kék orchidea (#68) 3 mutáns csont (#331)
1 nyu-shuriken (#157) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,62) csodák kútja (#1096), Quarella Songes (2498. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek