403. forduló, 405. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 24. 9h:07'
EZ A 406. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
407. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 9

AUTHORICUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [415,5] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+576 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 683.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 681.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 677.]

* 6. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 676.]

* 7. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 674.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 670.]

* 8. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 668.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 666.]

* 9. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 666.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 666.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 664.]

v 1 666 50 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 50 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 659.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +25 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): esőidézés (#11) 10 pontért, méregsemlegesítés (#14) 10 pontért, korgó gyomor, huss (#21) 10 pontért, tárgyvédelem (#178) 10 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! 2.) Az ősvortexek a káosz igazi megnyilvánulásai! Hozz számomra két vortex amulettet. 3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! [30 pontot használtál fel, van még 629.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[414,6] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy halálelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [413,7] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy nekrofunt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy sötét ölész. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [413,8] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Üvöltve, megrohamozod a tábort. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru bal oldalát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A taalru feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 5 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy aranytű. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 8, gyógyulás: 89, összesen: +81 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma. Egy Thargodan mágus támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 292 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 2 fekete gyöngy. 10390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 312 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pestisaurád 9 sebzést okoz. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Szarvaival a Thargodan légiós megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 47, gyógyulás: 137, összesen: +90 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ymmor-Thal lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő albinó küklopsz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 155 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz jobb oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (67 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszúrod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pestisaurád 5 sebzést okoz. Az albinó küklopsz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] 5658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 69, gyógyulás: 9, összesen: -60 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 529.]

h 1167 3 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag rablópaprikást. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! A csípős étel egészen felpaprikáz! Mint a profi árnymanóknak általában, ebben az emelkedett hangulatban lopni támad kedved! 992 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 520.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

h 697 500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+250 varázspont, -500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 520.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +118 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 520.]

vps 150 VP spórolása: 150
Félreraktunk, letiltottunk neked 150 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 520.]

v 96 312 11 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(413,7) sötét ölész (#314)
(413,8) taalru (#249), Thargodan mágus (#318), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), albinó küklopsz (#338)
(414,6) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), halálelementál (#279)

[312,11] Lakott területre érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.

Eszel valamit. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (677. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (680. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 510.]

ve 331 23 megveszed a 331. tárgyat 23
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 mutáns csontot. 24 aranyat fizettél.
Miközben a boltos tesz-vesz, megpróbálkozol a lopással. Egy hollókristály jó lenne! Átok boltos! Hát nem kiszúrta, mire készülsz! Úgy teszel, mintha csak a tárgyat szeretted volna megnézni. Bevette! Jól van, majd próbálkozol a következő alkalommal. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

ea 272 40 eladod a 272. tárgyat 40
Eladtál 40 aranytűt. 160 aranyat kaptál.
Miközben a boltos tesz-vesz, megpróbálkozol a lopással. Egy mocsári penke jó lenne! Upsz, megvan! Elégedetten távozol. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

ea 335 1 eladod a 335. tárgyat 1
Eladtál 1 ollót. 7 aranyat kaptál.
Miközben a boltos tesz-vesz, megpróbálkozol a lopással. Egy arx formázó minta jó lenne! Upsz, megvan! Elégedetten távozol. [arx formázó minta ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [0 pontot használtál fel, van még 510.]

ve 101 30 megveszed a 101. tárgyat 30
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[413,8] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy albinó küklopsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 170 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz jobb oldalát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (70 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pestisaurád működik (4 ép-t sebezve). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] 5658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 100, gyógyulás: 96, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan tábort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ymmor-Thal előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy csillezsályát. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 64 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [413,9] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zafír sárkány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 485 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 65 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány farkát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (101 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány testét. (6 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 fekete gyöngy, egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 418, gyógyulás: 249, összesen: -169 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +85 életerő.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 490.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

v 198 362 54 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(413,8) taalru (#249), Thargodan mágus (#318), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), albinó küklopsz (#338)
(413,9) gejzír (#576), Dornodon oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)

[362,54] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy áldozati oltár van. Délnyugatra egy lávató van. Nyugatra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 470.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
[361,54] Tovább kóborolsz a pusztán. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy áldozati oltárt. Délre nézve látsz egy lávatavat. Nyugatra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy sötét ölész. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [361,55] Tovább kóborolsz a pusztán. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lávatavat. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gyilkos csalánt. Keletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délkeletre egy Thargodan tábor van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy sárkánybarlang van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [360,56] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánybarlangot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 430.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy drakón vicsorog rád. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón jobb első lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón fejét. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vámpírölővel megdöföd a márvány drakón testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Pestisaurád működik (4 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8045 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 119, gyógyulás: 276, összesen: +157 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. A barlang kiszélesedik egy óriási barlangcsarnokká. Középen hatalmas kupac kincs hever! A kincs most azonban másodlagos szempont. Az elsődleges szempont, sok-sok tonnájával a kincs tetején ül, és úgy néz rád, mint macska az egérre. (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 438 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány fejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (89 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 47 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 285, gyógyulás: 226, összesen: -59 ÉP}

Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: A következő kincseket találtad: egy vashegyű lándzsa [vashegyű lándzsa ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy varázskő és 115 arany. Szárnycsapásokat hallasz. Felnézel. A felül üreges kürtő felől egy másik sárkány közeledik! Menekülsz. [30 pontot használtál fel, van még 400.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[359,57] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy gyilkos csalán van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.


(Továbbmész...) [358,57] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Raia oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [357,57] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy törpe bánya van. Északra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. [40 pontot használtál fel, van még 360.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 350.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 346.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 341.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 218 TVP-t kell elköltened.]

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 178 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 117 TVP-t kell elköltened.]

[21 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 27, 25.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mantikór. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 745 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY)
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán.

MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY)
A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni.

SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY)
Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, égszínkék szemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Papi hited: 742. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 404. fordulód.

Erő: 50 (81) Szint: 38 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 49 (69) Támadás: 56 (59) Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 50 (75) Védekezés: 138 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 49 (66) Életpont: 940/799 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 61 (86) Varázspont: 1662/23 Pénz: 4709 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/18 Pszi pont: 170/212 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 3283 szörnyet (8 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 85979 TP-t kaptál. Jelenleg 7289940 TP-d van. A következő szinthez még 210060 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, triklem drakolder, drótszőrű mópat. A 403. fordulódban 25129 arany került a bankszámládra. 25129 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 39/39 (+6%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/17 dobófegyverek: 34/64 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/17 (+48%) 2. nyomkövetés: 72/65 (+19%) 3. lopás: 63/55 (+5%)
4. mászás: 13/53 5. csapdakészítés: 26/10 (+6%) 6. csapdaészlelés: 67/67
7. gyógyítás: 91/70 8. titkosírás: 6/18 9. felderítés: 29/49 (+7%)
10. szörnyidomítás: 23/96 11. teológia: 119/49 (+47%) 12. taumaturgia: 72/15 (+14%)
13. szerencsejáték: 36/78 14. versengés: 26/85 15. zene: 3/67
16. szörnyismeret: 33/72 17. pszi: 21/11 (+1%) 18. zárnyitás: 27/47
19. vadászat: 14/14 20. vitalitás: 3/60 21. bányászat: 30/10 (+22%)
22. úszás: 10/3 23. főzés: 11/35 (+10%) 24. csapatmunka: 2/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az emberektől (1) aranyat (#50) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (3x), az alakváltóktól (7) bármit (8x), a kobuderáktól (8) bármit (3x), a mutánsoktól (9) bármit (5x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (9x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (10x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (180,29,2) halálkapu (#126) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28)
tolvajvér (#364) pestisaura (#210) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) varázsenergia (#161) vámpirizáció (#1) a lélek védelme (#57)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> nők (#999)
lidércidézés (#219) >> férfiak (#998) fürgülés (#92) >> Forradásos (#674)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Az ősvortexek a káosz igazi megnyilvánulásai! Hozz számomra két vortex amulettet.
3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
39 aranytű (#272) 2 bordacsont (#16) 4 gyenge méreg (#26)
4 gyógykenőcs (#313) 6 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 olló (#335) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
2 sullár hólyag (#168) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101)
1 ugh méreg (#166) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
611 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 4 csalánvirág (#582)
5 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 2 gyöngymangó (#135)
13 isteni könnycsepp (#260) 14 mákrózsa virág (#56) 4 mocsári penke (#148)
3 mutáns csont (#331) 1 sárkányfog (#617) 10 sárkánypikkely (#292)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(357,57) nekrofun (#173)
(358,57) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(360,56) sárkánybarlang (#620), Dornodon oltár, érclelőhely, márvány drakón (#322), smaragd sárkány (#326)
(361,54) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), sötét ölész (#314)
(361,55) lávató (#595)
(362,54) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek