Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 4. 12h:11' EZ A 1074. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD 1075. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1373 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: kf 560 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 7. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 8. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 9. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 10. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
ek 273 1 20 | t. energia kisütése: 273 1 20 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 815 | kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat |
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
bb 260 28 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (28 darabot) |
im | imádkozol |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 145 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 sáfránypor. 2 557 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 52, gyógyulás: 33, összesen: -19 ÉP}
kb 2 5 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 4, gyógyulás: 31, összesen: +27 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megcsapod a Blounther apó bal karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával megütöd a Blounther apó jobb karját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3 732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 45, gyógyulás: 33, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy csápos otagi. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csápos otagi testét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi nyálkás csápját. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 68 életpontot vesztettél. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 142, gyógyulás: 128, összesen: -14 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 190 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[190,103] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Utad során felfedezel egy elpusztított fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított fekete lótuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sonchus Arvensis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított raaba-fát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronotapír testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír bal hátsó lábát. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 37, gyógyulás: 82, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [192,105] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis herceg. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [193,106] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kputtyintó csalán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 987 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg fejét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősquwarg gigantikus potrohát. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Varkaudar szablyával megvagdalod az ősquwarg testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával többször eltalálod az ősquwarg nyakát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ősquwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 7 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 145, gyógyulás: 97, összesen: -48 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (65 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg tűzköpő bal lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 143 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 145, gyógyulás: 100, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [194,108] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-14 életpont). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy quwarg ősmágus. Megvető mosollyal várod a találkozást.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4 104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 62, gyógyulás: 32, összesen: -30 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg torát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 3 kaját. 2 482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 6, gyógyulás: 53, összesen: +47 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 6 244 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 77, gyógyulás: 102, összesen: +25 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 29 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem ködlő potrohát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 131 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 165, gyógyulás: 234, összesen: +69 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A 9 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 12, gyógyulás: 93, összesen: +81 ÉP}
(Továbbmész...) [194,110] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg szellem lehet.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem ködlő potrohát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 153, gyógyulás: 234, összesen: +81 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos bal oldalát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos torát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 15, gyógyulás: 94, összesen: +79 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 149, gyógyulás: 100, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [194,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy quwarg ősmágus. Ettől nincs semmi félnivalód.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával felnyitod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és 8 madártoll. 4 104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 73, gyógyulás: 32, összesen: -41 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 4 104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 46, gyógyulás: 30, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 616 | bemész a 616. épületbe |
be 619 | bemész a 619. épületbe |
ek 215 21 | t. energia kisütése: 215 21 |
ef 25 507 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 3. BP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 4. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 5. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 6. BP: szk 294 307 278 | keresed a 294. szörnyet a 307. szörnyet a 278. szörnyet |
* 7. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 8. BP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 9. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY) Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat. |
MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY) Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!) |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
ŐSQUWARG (300. SZÖRNY) Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie. |
QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY) "Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is. Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges. |
QUWARG TŰZKÖPŐ (678. SZÖRNY) A tűzvihar, amely felégette a világot, nem csupán a kalandozók életét forgatta ki gyökerestül a medréből. Ghalla többi teremtményére is kisebb-nagyobb intenzitással hatással volt. A néhány quwargot érintő, eszeveszett gyorsasággal lezajló evolúciót, melynek eredményeképpen az ártalmatlan rovarok tüzet okádó bestiákká alakultak, szintén Dornodon erőfitogtatásának könyvelhetjük el. Nincs taktika, melyet ilyen szörnnyel találkoztodban követhetsz. Annál is inkább, mert míg a tűzköpő ki nem tátja száját, csupán a boly legközönségesebb, könnyen eltaposható teremtményeinek egyikének tűnhet. Utána azonban már csak egy dolgon érdemes töprengeni: hogyan is úszhatnád meg ép bőrrel a vele való találkozást, valamint hogyan is menthetnéd meg a legtöbb tárgyadat a mindent elemésztő tűztől. |
QUWARG KRISTÁLY (2238. TÁRGY) A rajzó quwargoknál időnként furcsa, apró, sötét lila kristályt találsz. Nem tudod mire lehet jó, hiszen akárhogyan próbálgatod egyetlen hasznos funkciót sem találsz, amire használhatnád. Talán egy relikviagyűjtő valamelyik nagyvárosban ad érte valamit. Elvégre szép a színe, nagyon változatosak a kristályformái. Az biztos, hogy egyelőre megtartod magadnak, és nem adod oda másnak. |
Erő: | 78 (100) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 64 (73) | Támadás: | 75 (79) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 63 (68) | Védekezés: | 130 (139) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/29 év |
Egészség: | 63 (79) | Életpont: | 958/1218 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 73 (89) | Varázspont: | 2449/1966 | Pénz: | 15592 arany | Kép. pont: | 81 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 269/232 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 25/44 (+44%) | ütőfegyverek: | 44/57 (+5%) | lőfegyverek: | 21/20 (+2%) |
dobófegyverek: | 36/81 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << teriád pöröly (#1283) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -40.); vas dobónyíl (#189) (41 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,112 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/18 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/87 | 2. nyomkövetés: | 100/32 (+40%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 23/33 | 5. csapdakészítés: | 27/16 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/97 |
7. gyógyítás: | 56/16 | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 29/91 |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 155/84 (+57%) | 12. taumaturgia: | 101/24 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 3/3 | 14. versengés: | 16/21 | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 20/71 | 17. szörnyismeret: | 52/17 | 18. pszi: | 27/13 |
19. zárnyitás: | 17/4 | 20. vadászat: | 7/45 | 21. vitalitás: | 4/49 |
22. bányászat: | 33/88 (+2%) | 23. testépítés: | 74/86 | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 13/83 (+10%) | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), ezerszemű bestia (#288), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (98,23,3) | vámpirizáció (#1) (486,0) | áldomás II (#169) (988,31) |
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | csupasz izom (#28) | erőpajzs III (#127) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
29. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 15 (limit: 1708), pontszámod: 90. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2137 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 1 | quwarg kristály (#2238) | |||
7 | ragasztó (#83) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | tüske (#22) | |||
30 | ugh méreg (#166) | 1 | vámpírfog (#1221) |
189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | |
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|