Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. júl. 1. 9h:16' EZ A 554. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD 555. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
been 4045 | belépés engedélyezése: a 4045. kalandozót |
ef 23 520 | energia fejlesztése 23 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
kb 150 1 | kiveszel a bankból a 150. tárgyat (1 darabot) |
lm 28 28 28 | mozogsz 28 28 28 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál jobb lábát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálelementál nyakát. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a halálelementál vörösen izzó képét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar katona trófeát, és kiszedsz egy halálelementál trófeát. 10865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lélekorzó testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lélekorzó bal oldalát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a lélekorzó fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lélekorzó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 87, gyógyulás: 10, összesen: -77 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vitalitásod védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
kpcs 3 28 | kapcsoló 3 |
lm 17 17 33 | mozogsz 17 17 33 |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns patkány testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a mutáns patkány testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző bal lábát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halottidéző foszló testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a halottidéző jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 96 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 207, gyógyulás: 2, összesen: -205 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal megérinted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az átokosztó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az átokosztó bal karját. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) {KCC:} Cápafoggal megdöföd az átokosztó nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 84, gyógyulás: 11, összesen: -73 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
kpcs 3 33 | kapcsoló 3 |
kf 741 1599 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat az 1599. tárggyal |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a csontgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus oszladozó fejét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mágus testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a zombi mágus oszladozó fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus fejét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mágus jobb lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) {KCC:} Cápafoggal eltalálod a zombi mágus testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi eredménye! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus jobb lábát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mágus testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Te 18 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Cápafoggal megdöföd a zombi mágus rothadó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 34, gyógyulás: 21, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 155 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 151 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 318, gyógyulás: 0, összesen: -318 ÉP}
lm 5 1 1 | mozogsz 5 1 1 |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [187,106] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő Blounther apó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó nyakát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel megütöd a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Te 9 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Cápafoggal eltalálod a Blounther apó nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 tankány karmot. **) és egy kék orchidea. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű (ld. enc.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 bakkura csizmát. **). 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 19, gyógyulás: 13, összesen: -6 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 1. térkép 3. pont 3: 1. térkép 2. pont 4: 1. térkép 5. pont 5: 1. térkép 4. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 121.]
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [185,107] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [184,108] Még mindig füves síkságon vagy.
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY) Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható. |
BEHOLDERFEJ MEDÁL (1209. TÁRGY) A beholderek varázstudó lények voltak valaha, de mára már teljesen kihaltak. Belőlük - és még több másik übertáp lényből - alakultak ki a triklem drakolderek, akik, talán mondhatjuk, hogy a leghatalmasabb lények a jelenkor Ghalláján. A beholder egy hatalmas fejből áll, középen egyetlen jókora szemmel, és alatta egy fertelmes szájjal, melyben tűhegyes fogak sorakoznak. Végtagok gyanánt tömzsi csápok nyúlnak ki a beholderfej egyes részeiből, melyek végein újabb szemek találhatók. Az egymástól függetlenül mozgatható csápoknak köszönhető, hogy a beholderek "háta" mögé kerülni még soha senki nem volt képes. Most ugyanezt látod piciben, egy beholderfejet, a hozzá tartozó csápokkal és kb. fél tucat szemmel. Furcsa, hogy ezt az ékszert beholderfej medálnak nevezik, hiszen a beholdereknek elnagyolva a dolgokat csak fejük van, a kitűző viszont teljes aprólékossággal jeleníti meg a többi testrészét is. De ezek a tárgyaknak nevet adó történészek már csak ilyen kitekert logikával végzik munkájukat. A ruhádra KF paranccsal tűzhető medál törhetetlen, valamilyen aranyhoz hasonlítható, de inkább vörös színű anyagból készült, melyet mágikusan még meg is erősítettek készítői. Ha hordod az ékszert, örökölsz valamit a beholderek éleslátóságából: +1 ügyességet és +1 szerencsét kapsz, és emellett a medál állandó pszi-ernyőként is működik, vagyis némi eséllyel extra dolgokat is megtudhatsz a Túlélők Földje szörnyeiről a velük való találkozáskor. A beholderfej medál egy az igazi, nem átadható relikviák közül. Ha van három beholderfej medál a birtokodban, akkor próbáld meg használni őket a H 1209 paranccsal! |
NEGATÍV ESSZENCIA (1184. TÁRGY) Hideget áraszt és negatív érzéseket kelt benned ez a lényesszencia, melyhez a negatív létsík egyik elementálját legyőzve jutottál (vagy esetleg teljesen máshogy). A még soha nem látott, nem ghallaföldi sötét anyag rendkívül nyúlékony és ragacsos, érintése pedig maradandó károk okozására is képes. Jobb hát, ha óvatos leszel mikor és mit teszel vele. Talán, ha nem is neked kellene hozzáérned, hanem ellenfeleidnek... Igen, megoldás van születőben! A negatív esszenciát egy fegyveredre kenheted, mely ezáltal +4 sebzés okozására lesz képes. Ehhez a H 1184 <fegyver száma> parancsot kell kiadnod. A veszélyes anyaggal történő művelet miatt körültekintő alaposságra van szükség, így a parancs akár 6 TVP-be is kerülhet. A fegyvereden addig marad a ragacsos esszencia, míg a fegyvert el nem veszted, vagy míg egy másik esszenciát egy másik fegyveredre nem kensz - ilyenkor az előző esszencia hatása megszűnik. A negatív esszenciát még ennél is nagyobb körültekintéssel a kobuderák (ill. egyéb fajú harcművészek) megpróbálhatják az öklükre kenni, öklük viszont hatásként +4 helyett csak +2-t fog sebezni. Az esszencia nem átadható. [Azt, hogy az utoljára használt negatív esszenciát mire kented, megtalálhatod a karakterlapodon. A tárgy használat után eltűnik a tárgylistádról. Ha a bekent fegyvert berakod a bankba, vagy bárhogyan megszabadulsz tőle, a negatív esszencia plussza is elveszik róla.] |
LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY) Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot. |
HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY) A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak. |
ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY) Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet. |
LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY) Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során. |
KASZÁS UBARON (7040. SZÖRNY) Ubaron visszatért! Ubaron újra életre kelt! - terjed a kalandozók közt a hír, noha a legtöbbjük nem is tudja, kiről van szó. Ubaron a legendák, és a feljegyzések szerint eddig már kétszer tett sikertelen kísérletet őrült terve megvalósítására. Az első alkalom oly régen esett meg, hogy már csak kevés részlet ismeretes. A nekromanta hamar rettegetté vált kaszájával sok-sok ártatlan, védtelen városit küldött a túlvilágra, csakhogy egyre hízó zombiseregét gyarapítsa a testükből. Nem tudni, végül kik, és hogyan állították meg, csak azt, hogy az utolsó csatában elpusztult ő maga is. A második alkalom pontosan a Világégés előtt hatvanhat évvel történt, így erről az esetről már valamivel több információ akad a mágustornyok féltve őrzött irattáraiban. Ekkor Ubaron (állítólag Leah áldásával) visszatért holtából, és kétezernél is több zombit állított csatasorba, mire a lovagrendek összefogásának, és a Királyság leghatalmasabb mágusainak hála, sikerült szétverni seregét, és ismét elpusztították őt. Nem tudni igaz-e a történet, mindenesetre Ubaron cseppet sem félelmetesebb, mint egy közönséges élőholt mágus, vagy zombimester. Éjfekete talárt, és a koponyájára simuló bőrsityakot visel. Arcára rászikkadt a bőr, és szemeiből az Árnyvilág sötétje vetül rád! Bár a tudása legjavát a nekromanta szertartások teszik ki, azért persze a harci mágiában is járatos! Azt is beszélik halálpap-körökben, hogy Ubaron képes eggyé válni az árnyakkal, egyes feltételezések szerint pedig egyenesen elpusztíthatatlan! |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY) Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni. Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak. |
Erő: | 54 (82) | Szint: | 33 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 33 (42) | Támadás: | 78 (81) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 36 (44) | Védekezés: | 74 (80) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 36/45 év |
Egészség: | 31 (41) | Életpont: | 648/217 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 41 (44) | Varázspont: | 815/293 | Pénz: | 7403 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 84/58 | Pszi pont: | 207/92 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 36/84 (+7%) | szúrófegyverek: | 26/26 (+7%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 29/41 (+9%) |
dobófegyverek: | 24/34 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,108 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/1 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 84/81 | 3. mászás: | 16/32 |
4. csapdakészítés: | 29/4 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 17/32 (+11%) | 6. gyógyítás: | 39/82 |
7. titkosírás: | 8/47 | 8. felderítés: | 19/59 (+22%) | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 28/86 (+3%) | 11. taumaturgia: | 31/74 | 12. szerencsejáték: | 4/60 |
13. versengés: | 8/40 | 14. harcművészetek: | 40/9 | 15. zene: | 10/68 |
16. szörnyismeret: | 47/84 (-200%) | 17. pszi: | 28/93 (+20%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/16 (-200%) | 20. vitalitás: | 1/43 (+24%) | 21. bányászat: | 36/14 |
22. úszás: | 8/42 | 23. főzés: | 18/2 (+9%) | 24. csapatmunka: | 5/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 348 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 118 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | cápafog (#833) | ||
6 | ezüsttőr (#322) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | ryuku kalapács (#724) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
34 | bronzhegyű nyíl (#94) | 24 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 8 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | sallank nyíl (#129) | 38 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 4 | ezüstshuriken (#327) | 1 | malomkő (#1205) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 18 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
25 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | nagy vaspajzs (#161) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 5 | királyi korona (#338) | ||
1 | * | rubin koszorú (#1599) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | $1 | féregíz nyakpánt ($1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hókereszt (#843) | 2 | * | ryuku függő (#1322) | |
1 | saválló fülbevaló (#1552) | |||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | $2 | ezüst nyaklánc ($117) | $1 | griff nyakék ($1579) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | |
1 | * | napmedál (#1567) | $1 | nekrofun medál ($253) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
$1 | ezüst karkötő ($158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | ||
4 | ónix masszavadító (#438) | $1 | réz papi karkötő ($307) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||
Gyűrűk | ||||||||
21 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | |
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | |
1 | * | örök. csillagköve (#2109) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) |
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 75] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 71 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 48 csepp ragasztó (#83), fér még: 12] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
52 | áldott kő (#642) | 8 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 14 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 2 | fejlődéskő (#1640) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 4 | kristályfolyadék (#449) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
25 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágusok itala (#1610) | |||
7 | + | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | ||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 6 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 4 | sáfránykő (#979) | |||
1 | + | Sheran cserepe (#1271) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | tubarkő (#700) | 6 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
143 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
4 | csigakagyló (#1131) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | etra hályog (#712) | 1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
9 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
5 | kék orchidea (#68) | 4 | kreiton esszencia (#892) | 13 | kvazár (#244) | |||
3 | lélekesszencia (#619) | 4 | lidércesszencia (#1074) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
67 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 17 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | negatív esszencia (#1184) | 9 | pirkit (#153) | 26 | polip szívóka (#391) | |||
1 | próbakő (#1664) | 8 | pular kristály (#239) | 11 | rakolits por (#669) | |||
14 | ramit kő (#226) | 2 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 11 | vasérc (#152) |
Összsúly: 146.15 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (41 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | $1 | bronzpenge ($126) | 6 | bronzsisak (#88) | 7 | bunthar bőr (#733) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 106 | gyöngymangó (#135) | 73 | kaja (#2) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 8 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 59 | nyílvessző (#108) | $73 | óndarab ($85) | 141 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 2 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 7 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 834 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 5 | vadászkés (#1264) | 41 | varkaudar pálinka (#1137) | 13 | vasalt bunkó (#181) | 39 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | vassisak (#160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
3 | magszim bél (#103) | 1 | méregfog (#1553) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | párducbőr (#1066) | 5 | rákpajzs (#98) | 3 | shinai gömb (#348) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
857 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | kék orchidea (#68) | 3 | lélekesszencia (#619) | |||
3 | lidércesszencia (#1074) | 1 | negatív esszencia (#1184) | 2 | varázskő (#305) | |||
12 | víz (#27) |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|