| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2017. jan. 6. 9h:05' EZ A 1158. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD 1159. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| vv 296 478 485 | elmormolod a 296. varázslatot a 478. varázslatot a 485. varázslatot |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 8. KP: vv 364 177 178 | elmormolod a 364. varázslatot a 177. varázslatot a 178. varázslatot |
| * 9. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
| cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
| bb 152 151 172 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (151 darabot) |
| lm 19 6 39 | mozogsz 19 6 39 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 11, gyógyulás: 44, összesen: +33 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal alaposan megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 19, gyógyulás: 26, összesen: +7 ÉP}
| lm 32 35 43 | mozogsz 32 35 43 |
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 7, gyógyulás: 41, összesen: +34 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a vark. nekromanta testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 10, gyógyulás: 43, összesen: +33 ÉP}
Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal alaposan megvágod a fekete griff testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a fekete griff bal szárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
| lm 48 | mozogsz 48 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a velociraptor jobb vállát. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal megvágod a velociraptor farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A velociraptor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a velociraptor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
| v 198 133 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 124 | 125 | 126 | |
| 71 | |
|
|
| 72 | |
|
|
| 73 | |
|
|
[133,44] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy bunthar! Ezt kerested. {támadása: 28.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a bunthar testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal megvágod a bunthar fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). A bunthar megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 56 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [135,42] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a bávatag golombár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (29 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 47, gyógyulás: 44, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [136,41] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy ongóliant lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku ostromteknős. {támadása: 30.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
| usz 30 | úszol 30 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 2 8 | mozogsz északkeletre, keletre, északra |
A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed az epokitféreg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (32 ép-t sebezve). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [138,40] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 22.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [138,39] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 141-150.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mentális roncsolás 26 ép-t sebez. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
| m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [136,37] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
(Továbbmész...) [136,36] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
| kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
| kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
| vv 182 188 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
| be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
| lm 2 16 17 | mozogsz 2 16 17 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon sötét masszáját. (8 támadással 278 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az árnyékdémon testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az árnyékdémon testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 43 életpontot vesztettél. Mithril karddal néhányszor megcsapod az árnyékdémon lángoló karját. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az árnyékdémon testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 96 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 392, gyógyulás: 238, összesen: -154 ÉP}
| lm 4 18 21 | mozogsz 4 18 21 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 133 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon testét. (8 támadással 294 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod az árnyékdémon sötét masszáját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (33 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. Mithril karddal néhányszor megcsapod az árnyékdémon lángoló karját. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Pengepajzzsal súrolod az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az árnyékdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 410, gyógyulás: 236, összesen: -174 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 138 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnyékdémon testét. (8 támadással 284 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnyékdémon testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled 25 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Mithril karddal végigvagdosod az árnyékdémon testét. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled 30 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Véres nyál csordul ki az árnyékdémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1499, sebződés: 413, gyógyulás: 274, összesen: -139 ÉP}
| lm 5 20 3 | mozogsz 5 20 3 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 142 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az árnyékdémon testét. (8 támadással 296 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az árnyékdémon testét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnyékdémon testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 94 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 31 ép-t sebez. Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 43 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Mithril karddal végigvagdosod az árnyékdémon testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az árnyékdémon testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 93 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 30 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 399, gyógyulás: 259, összesen: -140 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 133 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnyékdémon fejét. (8 támadással 272 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az árnyékdémon nyakát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az árnyékdémon fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 34 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnyékdémon bal oldalát. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az árnyékdémon testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az árnyékdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 371, gyógyulás: 255, összesen: -116 ÉP}
| ek 7 6 31 | t. energia kisütése: 7 6 31 |
| lm 11 905 19 | mozogsz 11 905 19 |
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
| v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | |
| 35 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 36 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 37 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 38 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 39 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 40 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 41 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 42 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 43 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 44 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 45 | |
|
|
|
|
|
|
|
[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt.
| h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg hósárkány farkát. (8 támadással 287 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (183 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal megvagdalod az ősöreg hósárkány testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ősöreg hósárkány jobb szárnyát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 86 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. Az ősöreg hósárkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az ősöreg hósárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Mithril karddal néhányszor megcsapod az ősöreg hósárkány bal szárnyát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ősöreg hósárkány ráncos testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled 29 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ősöreg hósárkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az ősöreg hósárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nagyot húz az ősöreg hósárkány farka a lábadra! (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ).
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1640, sebződés: 1023, gyógyulás: 426, összesen: -597 ÉP}
| ef 30 541 | energia fejlesztése 30 |
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 15 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| RYUKU KOPJA (694. TÁRGY) A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához. |
| OSTROMLÉTRA (510. TÁRGY) Bárki, aki közepesen képzett a várharcászatban, tudja, hogy ostromhoz nemigen lehet hozzálátni ostromlétra nélkül. A helyi erődöcskékhez szükséges rövid ostromlétra elkészítése ugyan kevés hozzáértést igényel, de annál több türelmet. Az ostromlétrát ritka vagy sűrű erdőben tudod elkészíteni, 60 TVP árán, további alkotóelemekre nincs szükség (minden hozzávaló kitermelése benne van a 60 TVP költségben). Sajnos az ostrom során még akkor is hátrányban vagy, ha létrán próbálsz fölmászni: nem használhatsz lő ill. dobófegyvert, és -6 támadásod van. |
| ŐSI KOLOSTOR (2127. ÉPÍTMÉNY) Az égig magasodó hegyek között megpillantasz valamit. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a magas csúcsok környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan nem találta megm még ezt senki, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan. Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, elrejteni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Sajnos nálunk csak a tested fegyverként történő használatát tanulhatod meg. A harcművészet igazi, legendás mesterfogásait csak a testvérlolostorunkban, a Sötét Földön rejtőző rendünknél tanulhatod meg. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 2127 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
ÁRNYÉKDÉMON (684. SZÖRNY)Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona. Árnyék és tűz. Kár is varázslással próbálkozni, a sötétség létsíkjának teremtményén semmilyen mágikus praktika nem fog, e lényt csupán fizikai hatásokkal lehet megsebezni. Minden sikeres támadásod következményeként a megsebzett felület a szörny testén egy pillanatra lángba borul - ilyenkor nem árt ügyesen félreugrani. Vagy még mielőtt megkezdődne a harc, az ellenkező irányba elmenekülni... Igen, azt hiszem ez utóbbi a legokosabb ötlet, ami csak agyunkban megfoganhat. |
| KULCSSZILÁNK (942. TÁRGY) Ez egy mágikus kulcs egy darabja! Legalábbis erre utal, hogy körülötte halványkék varázsaura lebeg. Ha megtalálnád a többi darabot is... |
| ŐSÖREG HÓSÁRKÁNY (663. SZÖRNY) Elég csak egy pillantást vetned a jég létsíkjának erre a teremtményére, és rögtön átértékelheted azt, amit az idő múlásáról tanultál és tapasztaltál. Most már nevetségesen hangzik a Sötét Föld félelmetes teremtményei, az ősöreg góliátok neve elé aggatott jelző, most már a régmúltból előkerült relikviák is csupán modern kacatoknak tűnnek. Az ősöreg hósárkány ráncos bőrét szemet gyönyörködtetően vastag szőrme fedi, amin legalább olyan nehéz átjutni, mint a múlt törpéi által kovácsolt páncéldarabokon. Ha pedig a mágia segítségével szeretnéd térdre kényszeríteni a hósárkányok e bölcs példányát, legalább olyan nehéz dolgod lesz: az ősöreg hósárkányok tudatalattija ugyanis egy olyan aurát üzemeltet, melyről a legősibb varázslatok is ártalmatlan próbálkozásként pattannak vissza. |
| Erő: | 74 (111) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (99) | Támadás: | 83 (87) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 57 (88) | Védekezés: | 140 (149) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 165/169 év |
| Egészség: | 60 (91) | Életpont: | 1146/882 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
| Szerencse: | 61 (93) | Varázspont: | 2595/1347 | Pénz: | 1924 arany | Kép. pont: | 20 |
| Tudatpont: | 97/36 | Pszi pont: | 603/414 | Halhatatlanság: | 1 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 10/1 (+5%) | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/74 |
| vágófegyverek: | 32/14 (+12%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 39/4 (+1%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 73,57 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 136,36 |
| Kedvenc táborhely: 100,78 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 53 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58, 65, 63, 56 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 139/67 (+36%) | 3. lopás: | 9/39 |
| 4. mászás: | 16/79 | 5. csapdakészítés: | 30/13 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 60/11 (+3130%) |
| 7. gyógyítás: | 31/71 (+14%) | 8. titkosírás: | 12/62 | 9. felderítés: | 29/51 (+12%) |
| 10. szörnyidomítás: | 18/11 | 11. teológia: | 98/55 (+96%) | 12. taumaturgia: | 101/4 (+63%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/48 | 14. versengés: | 25/35 | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/48 | 17. szörnyismeret: | 30/25 | 18. pszi: | 67/43 (+11%) |
| 19. zárnyitás: | 19/66 (+167%) | 20. vadászat: | 20/18 | 21. vitalitás: | 1/59 |
| 22. bányászat: | 39/70 (+4%) | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/70 (+12%) |
| 25. főzés: | 18/42 | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217), vércápa sámán (#281) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
| gázpajzs (#467, 20 VP) | savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
| vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
| életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| infralátás (#171, 8 VP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
| próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 36 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (810,15) | áldomás (#6) (927,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
| nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) |
| jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | önanalízis (#296) | mentálturbó (#478) |
| próba elemzése (#485) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) |
| túlvilág lehelete (#177) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | sötét ölész (#314) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| 2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2072, pontszámod: 35 205. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, vv 296 478 485, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 108 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 102 TU. szükséges még: 68 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2443 TU szükséges.) |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 778 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 3975 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 175 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9184 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1165 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 2660 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 310 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 550 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2913 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1705 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 2611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 680 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
| 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
| 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | 1 | varányszem (#30) | |||
| 6 | vasérc (#152) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 172 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
| 11 | csuklyavirág (#133) | 1 | dizen kulcs (#472) | 1 | galachmit (#310) | |||
| 5 | gyenge méreg (#26) | 7 | kaja (#2) | 5 | kulcsszilánk (#942) | |||
| 1 | márványkulcs (#245) | 1 | moa üveggömb (#383) | 9 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | raptor karom (#281) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | |||
| 2 | tinta (#101) | 1 | topáz erényöv (#731) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
| 83 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) | |||||
| 72 | 73 | 74 | |
| 56 | |
|
|
| 57 | |
|
|
| 58 | |
|
|