Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. jún. 28. 9h:41' EZ A 554. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD 555. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 560 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2826 ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
ef 4 520 | energia fejlesztése 4 |
at 1353 20 | TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 20 |
ek 215 11 | t. energia kisütése: 215 11 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 116 42 150 | t. energia kisütése: 116 42 150 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 210 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 47, gyógyulás: 7, összesen: -40 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr testét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod az ében hadúr fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 112, gyógyulás: 9, összesen: -103 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 72, gyógyulás: 8, összesen: -64 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr jobb lábát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hadúr bal lábát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) {KCC:} Cápafoggal jól megszurkálod az ongóliant hadúr testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (3 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Összetipor lábával. 69 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 793, sebződés: 302, gyógyulás: 38, összesen: -264 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [186,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Felfedeztél egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah templomot. Délre egy épület van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Továbbmész...) [187,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
bb 126 1264 108 | beraksz a bankba a 126. tárgyat (1264 darabot) |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns patkány nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns patkány testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Te 27 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 19, gyógyulás: 32, összesen: +13 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns patkány testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Te 26 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a mutáns patkány fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mutáns patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 19, gyógyulás: 31, összesen: +12 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns patkány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns patkány testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal eltalálod a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns patkány farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
kpcs 3 4 | kapcsoló 3 |
lm 6 46 46 | mozogsz 6 46 46 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem jobb oldalát. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (4 támadással 397 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 105, gyógyulás: 21, összesen: -84 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns patkány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns patkány bal hátsó lábát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Te 26 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Cápafoggal eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 18, gyógyulás: 31, összesen: +13 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns patkány testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns patkány testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bolyongó lidérc fejét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc bal oldalát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az átokosztó jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 77, gyógyulás: 10, összesen: -67 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc fejét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Te 34 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 33, gyógyulás: 41, összesen: +8 ÉP}
kpcs 3 46 | kapcsoló 3 |
lm 28 28 28 | mozogsz 28 28 28 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 188 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}
kpcs 3 28 | kapcsoló 3 |
lm 17 17 33 | mozogsz 17 17 33 |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG CSILLAGKÖVE (2109. TÁRGY) Az örökkévalóság ékszerek legújabb gyöngyszeme ez az elsőre éjfeketének tűnő ékkő. Ha azonban alaposabban megvizsgálod, azt látod, hogy fény előtt forgatva a fekete alapon apró kis csillogó csillagok látszanak. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +130 max. ÉP-t, +130 max. VP-t, +5-öt minden tulajdonságodra, +12 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +7 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
RUBIN KOSZORÚ (1599. TÁRGY) Ez a gyönyörű aranyból szőtt koszorú apró kis rubinkövekkel van díszítve. Yaurr megrendelésre készült, kifejezetten az Olimpia győztese részére. A rubin koszorú a szerencse kivételével minden tulajdonságodat megnöveli eggyel, sisakként KFelhető, de mellette hordhatsz másik sisakot! A rubin koszorú természetesen nem átadható. |
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY) "Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY) A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
Erő: | 54 (81) | Szint: | 33 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 33 (41) | Támadás: | 78 (81) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 36 (40) | Védekezés: | 64 (70) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 36/42 év |
Egészség: | 31 (37) | Életpont: | 628/178 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 41 (50) | Varázspont: | 815/335 | Pénz: | 6546 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 80/56 | Pszi pont: | 207/100 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 36/77 (+10%) | szúrófegyverek: | 26/19 (+2%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 29/32 (+11%) |
dobófegyverek: | 24/34 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,104 mezőn táborozol, a 171. labirintusban, 2. szinten, 46. ponton |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/87 | 2. nyomkövetés: | 84/81 | 3. mászás: | 16/32 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 28/99 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 17/21 (+11%) | 6. gyógyítás: | 39/82 |
7. titkosírás: | 8/47 | 8. felderítés: | 19/37 (+49%) | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 28/83 (+2%) | 11. taumaturgia: | 31/74 | 12. szerencsejáték: | 4/60 (+11%) |
13. versengés: | 8/40 (+45%) | 14. harcművészetek: | 40/9 | 15. zene: | 10/68 |
16. szörnyismeret: | 49/84 (+34%) | 17. pszi: | 28/73 (+15%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 12/16 | 20. vitalitás: | 1/19 (+119%) | 21. bányászat: | 36/14 |
22. úszás: | 8/42 | 23. főzés: | 17/93 (+10%) | 24. csapatmunka: | 5/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 325 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 165 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | cápafog (#833) | ||
6 | ezüsttőr (#322) | $1 | méregfog ($1553) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | ryuku kalapács (#724) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
35 | bronzhegyű nyíl (#94) | 24 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 8 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | sallank nyíl (#129) | 38 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 4 | ezüstshuriken (#327) | 1 | malomkő (#1205) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | $2 | nyu-shuriken ($157) | |||
18 | ubuk dobónyíl (#138) | 25 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
$1 | díszes rézpajzs ($84) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | $5 | rákpajzs ($98) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 5 | királyi korona (#338) | ||
1 | rubin koszorú (#1599) | 3 | vas fejpánt (#408) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | kyorg köpeny (#741) | 1 | * | ryuku vadászing (#1158) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | $1 | féregíz nyakpánt ($1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | $1 | tankány karom ($237) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | $1 | zafír erőöv ($397) | |
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | ||||||
Csizmák | ||||||||
$1 | bakkura csizma ($96) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | $1 | varkaudar csizma ($317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hókereszt (#843) | 1 | * | ryuku függő (#1322) | |
1 | saválló fülbevaló (#1552) | |||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | $2 | ezüst nyaklánc ($117) | $1 | griff nyakék ($1579) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | |
1 | * | napmedál (#1567) | $1 | nekrofun medál ($253) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
$1 | ezüst karkötő ($158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | ||
4 | ónix masszavadító (#438) | $1 | réz papi karkötő ($307) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||
Gyűrűk | ||||||||
21 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örök. csillagköve (#2109) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 75] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 59 korty víz (#27), fér még: 21] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 48 csepp ragasztó (#83), fér még: 12] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
40 | áldott kő (#642) | 8 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 16 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
3 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 7 | + | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | ||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
6 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
2 | óelf varázskő (#2002) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
1 | reflexélesítő (#1407) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
4 | sáfránykő (#979) | 1 | + | Sheran cserepe (#1271) | $3 | shinai gömb ($348) | ||
4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | |||
4 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | viharmadár totem (#1260) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
143 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
4 | csigakagyló (#1131) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | $1 | dentor bőr ($551) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | etra hályog (#712) | $5 | fekete gyöngy ($99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | $3 | fülemüle agyar ($267) | 9 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kék orchidea (#68) | |||
13 | kvazár (#244) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
67 | madártoll (#112) | $3 | magszim bél ($103) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
17 | manifeszt.nyúlvány (#214) | $1 | mocsári penke ($148) | $1 | párducbőr ($1066) | |||
9 | pirkit (#153) | 26 | polip szívóka (#391) | 1 | próbakő (#1664) | |||
8 | pular kristály (#239) | 11 | rakolits por (#669) | 14 | ramit kő (#226) | |||
2 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | $4 | szvó-ektoplazma ($151) | |||
$1 | téfea-agy ($172) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | $1 | varkaudar csont ($1113) | |||
11 | vasérc (#152) |
Összsúly: 161.06 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (42 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | $1 | bronzpenge ($126) | 6 | bronzsisak (#88) | 7 | bunthar bőr (#733) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 106 | gyöngymangó (#135) | 73 | kaja (#2) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 8 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 59 | nyílvessző (#108) | $73 | óndarab ($85) | 141 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 2 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 7 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 834 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 5 | vadászkés (#1264) | 41 | varkaudar pálinka (#1137) | 13 | vasalt bunkó (#181) | 39 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | vassisak (#160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
60 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) | 5 | vadászkés (#1264) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|