Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 20. 9h:17' EZ A 506. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD 507. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 4. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | alakváltás 13 |
* 6. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. KP: | támadod a 283. szörnyet |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 403 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd az aranyfecske bal oldalát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 65, gyógyulás: 72, összesen: +7 ÉP}
* 8. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 9. KP: | energia fejlesztése 6 |
vv 112 86 73 | elmormolod a 112. varázslatot a 86. varázslatot a 73. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 116 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 124 1221 5 | kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot) |
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 449 1096 | használod az 1096. tárgyat a 449. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 473 1096 1096 | használod a 473. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 7 6 | mozogsz délre, északnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 411 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A mouthlan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [175,56] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bea Melindre. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hordóagyú mameluk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 391 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [174,56] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Látsz egy Chara-din monolitját. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 384 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [172,58] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 378 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. 138 életpontot gyógyultál. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 6, gyógyulás: 138, összesen: +132 ÉP}
(Továbbmész...) [170,57] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Warrax hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 418 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 124 életpontot sebeztél. 124 életpontot gyógyultál. Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 5492 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 82, gyógyulás: 124, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [169,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 129 életpontot gyógyultál. A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 129, összesen: +129 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 435 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 396 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [167,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
MOUTHLAN (665. LÉNY) A mouthlanok egy idegen civilizáció szülöttei. Senki nem tudja, honnan jöttek, mi a céljuk, egyetlenegy dolog biztos: bármelyik társadalomba könnyedén be tudnak illeszkedni. Az elvegyülés titka az alakváltó képességükben rejlik, ha akarják, úgy néznek ki, mint egy ember a köznép soraiból, ha akarják, egy megfáradt elf vándornak látszanak, ha viszont céljuk azt kívánja, akár a király alakját is minden nehézség nélkül magukra tudják ölteni. Van, aki úgy véli, ehhez ismeretlen mágiaforrásokra van szükségük, van viszont olyan, aki buzgón állítja, mindez testi adottság. A mouthlan eredeti alakja viszont a legvadabb rémálmoknál is borzalmasabb, és mivel számára ez a legkényelmesebb "viselet", ha sikerül egy ilyen lényt meglepned, minden bizonnyal ebben találod. Mint egy massza, vagy egy alaktalan amőba, testét pillanatok alatt képes átkonfigurálni, például ha úgy hozza szükség, lesújtani készülő csápjait háromszor akkorára képes duzzasztani, mint az pár pillanattal előtte volt. De ezt majd a behorpadt páncélöltözeteden tapasztalhatod. (A mouthlan nem SZörnyKereshető.) |
Erő: | 42 (47) | Szint: | 35 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 45 (51) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 42 (51) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/46 év |
Egészség: | 42 (53) | Életpont: | 494/382 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (59) | Varázspont: | 1455/727 | Pénz: | 12143 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 250/9 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | * 35 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 30 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 108 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 21 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 165 | 8. titkosírás: | 12 | 9. felderítés: | 31 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 58 | 12. taumaturgia: | 114 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 19 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 35 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 38 (+1) | 21. úszás: | 9 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
ongóliant (#159), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | az elme fölénye (#116) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 5 | rókafarok (#124) | |||
1 | tükör (#43) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 11 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | ramit kő (#226) | 5 | vámpírfog (#1221) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |