400. forduló, 402. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 6. 9h:11'
EZ A 432. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD
433. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [212,48] koordinátán.
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+191 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy hegyi rák nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 744.]

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 744.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy Morgan sipkája elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 724.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 719.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 714.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 712.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 712.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [2 pontot használtál fel, van még 710.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Gyorsvarázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 704.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 704.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 699.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 698.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 693.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

hu 97 hulladék: 97
Hulladékgyűjtés törölve: rákpáncél. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

tv 98 97 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 97. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

bb 551 6 beraksz a bankba az 551. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 688.]

m 4 mozogsz délre
[212,49] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy umbatari bromag. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az umbatari bromag jobb első lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (68 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az umbatari bromag testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az umbatari bromag jobb oldalát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az umbatari bromag megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az umbatari bromag testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd az umbatari bromag bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az umbatari bromag megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az umbatari bromag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 237, gyógyulás: 158, összesen: -79 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 bot. Elteszed. [18 pontot használtál fel, van még 670.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

kt 547 30 elkészíted az 547. tárgyat (30 darabot)
Sajnos csak 28 nyílpuska lövedék készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 28 nyílpuska lövedéket. Erőd TF-elődött. [51 pontot használtál fel, van még 619.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[211,50] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orbitális mackósajt lehet. {támadása: 38.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 34 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt fejét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel megérinted az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 38 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 54, gyógyulás: 58, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [210,51] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Látsz egy krómkaktuszt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ongóliant került az utadba. {max. életpontja: 550.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 58, gyógyulás: 97, összesen: +39 ÉP}


(Továbbmész...) [209,51] A dombság átmegy hegységbe. Látsz egy hóhérbimbót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orbitális mackósajt. {max. életpontja: 291-330.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt bal oldalát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt nyakát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 36 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 61, gyógyulás: 55, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [54 pontot használtál fel, van még 565.]

kt 17 30 elkészíted a 17. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 511.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[209,52] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő Krogan, a pusztító nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 6d10+28.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Krogan, a pusztító testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a Krogan, a pusztító jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A Krogan, a pusztító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 gyöngymangó, ezenkívül 1 Krogan buzogánya. 3 763 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 254, gyógyulás: 183, összesen: -71 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [209,53] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 483.]

kt 258 2 elkészíted a 258. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 nehezéket. Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 465.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

208 209 210 211 212 213
47
48
49
50
51
52
53
54
(209,51) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(209,52) Krogan, a pusztító (#7001), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Sheran oltár, érclelőhely
(209,53) gumifa (#38), patak, kihívás tornya (#502), 29. jellempróba, Leah oltár, Raia szent lovagja (#239)
(210,51) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 39. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(211,50) Leah oltár, érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(212,49) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Leah oltár, érclelőhely, umbatari bromag (#770)

[185,60] Épületek tűnnek fel.

A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 455.]

ve 104 1 megveszed a 104. tárgyat 1
Vásároltál 1 fémrudat. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

ve 94 10 megveszed a 94. tárgyat 10
Vásároltál 10 bronzhegyű nyilat. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

ve 176 3 megveszed a 176. tárgyat 3
Vásároltál 3 vashegyű nyilat. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

ve 37 200 megveszed a 37. tárgyat 200
Vásároltál 200 drótszőrt. 800 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

ve 97 20 megveszed a 97. tárgyat 20
Vásároltál 20 rákpáncélt. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

ee 1561 528 456 eladod az 1561. tárgyat az 528. tárgyat a 456. tárgyat
Eladtál 2 Krogan buzogányát. 460 aranyat kaptál.
Eladtál 1 óriásölőt. 500 aranyat kaptál.
Eladtál 1 arany pikkelyvértet. 500 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 455.]

f 258 104 kísérletezel a 258. tárggyal a 104. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [5 pontot használtál fel, van még 450.]

kt 347 1 elkészíted a 347. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 súlyzót. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 441.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[184,60] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat őrjáratozó katona közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (10 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 241, gyógyulás: 186, összesen: -55 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 96, gyógyulás: 37, összesen: -59 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[209,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy gumifát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [208,52] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 403.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[207,51] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elhagyott bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy umbatari bromag. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 5d10+33.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag fejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (70 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az umbatari bromag testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az umbatari bromag testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod az umbatari bromag testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az umbatari bromag testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 264, gyógyulás: 151, összesen: -113 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 393.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

ef 18 517 energia fejlesztése 18
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 288.]

ef 90 524 energia fejlesztése 90
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy hegyi rákot. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 270.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 265.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 209 TVP-t kell elköltened.] Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (testépítés: 1. szint). (ld. enc.) [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 177 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 14, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 542 pontot. A következő körben tehát 742 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGAN SIPKÁJA (466. TÁRGY)
Morgan, a főmágus viselte először ezt az azóta olyannyira divatossá vált varázslósipkát. Már önmagában az, hogy a sisak 6-al megnöveli a védelmedet, egy igen hatékony érv, de ez csak a jéghegy csúcsa: emellett ez a kissé tréfás, hegyes-csúcsos fejfedő ad egyet az IQ-dhoz, kettőt a taumaturgiádhoz, a táborozásod elején 10-el több VP-t regenerálsz (de ezt a nekrofun és más hasonló hatások nem duplázzák), és a védekező varázslataid nagy többsége (hmmm... ez kicsit homályos megfogalmazás, de ennél pontosabb adat sajnos nincsen) nem igényel anyagi komponenst! Persze, nincsen öröm üröm nélkül, a varázssipka eközben kettővel csökkenti az erődet és a támadásodat. Morgan sipkáját nem viselheti 20.-nál alacsonyabb szintű kalandozó.
És ami a legszebb, a sipkát magad is elkészítheted! Ehhez - a varázstárgy készítés mellett - egy bev formázó mintára, 4 ezüstre, két praglonc hártyára, egy fekete gyöngyre, 120 aranyra és 50 TVP-re van szükség.

TESTÉPÍTÉS
A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 401. fordulód.

Erő: 42 (50) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 42 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 115/145 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 459/362 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 33 (40) Varázspont: 1309/744 Pénz: 6155 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 77/0 Pszi pont: 153/514 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3984 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 567 TP-t kaptál. Jelenleg 3 836 697 TP-d van. A következő szinthez még 163 303 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5555 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 29/95 (+5%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 26/40 (+8%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
207,51 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 691 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/1 2. nyomkövetés: 81/55 (+15%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 18/21 5. csapdakészítés: 32/36 (+7%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 42/10 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 33/44
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 38/93 (+24%) 12. taumaturgia: 65/84 (+17%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 14/66 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 43/81 (+19%) 17. szörnyismeret: 18/99 (+22%) 18. pszi: 21/71 (+6%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/44 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 36/69 (+24%) 23. testépítés: 1/80 (+180%) 24. úszás: 11/77
25. főzés: 24/83 (+11%) 26. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (991,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90)
éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod.
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 87 TU. szükséges még: 3 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany pikkelyvért (#456) 6 dentor bőr (#551) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 Krogan buzogánya (#1561) 1 óriásölő (#528) 18 pirkit (#153)
1 rövid kard (#171) 1 sáfránypor (#211) 1 spiritusz (#170)
23 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
569 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bot (#4)
10 bronzhegyű nyíl (#94) 2 csuklyavirág (#133) 197 drótszőr (#37)
3 gyöngymangó (#135) 19 kaja (#2) 28 nyílpuska lövedék (#547)
20 rákpáncél (#97) 1 súlyzó (#347) 9 szögletes kő (#17)
3 vashegyű nyíl (#176) 109 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

206 207 208 209 210
50
51
52
53
54
(207,51) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), elhagyott bánya (#1685), umbatari bromag (#770)
(208,52) érclelőhely
(209,53) gumifa (#38), patak, kihívás tornya (#502), 29. jellempróba, Leah oltár, Raia szent lovagja (#239)

Üzenet küldése a karakternek