| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2017. jan. 5. 15h:04' EZ A 1157. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD 1158. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| p 195 15 0 | használod a 195. pszi képességet |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem tűz ellen mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (8 támadással 292 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az aranyfecske testét. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Pengepajzzsal súrolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 31 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 83, gyógyulás: 80, összesen: -3 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 8. KP: vv 364 177 178 | elmormolod a 364. varázslatot a 177. varázslatot a 178. varázslatot |
| * 9. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
| bb 328 152 1536 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (152 darabot) |
| kt 1117 1 | elkészíted az 1117. tárgyat (1 darabot) |
| hu 148 265 | hulladék: 148 265 |
| kb 135 3 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (3 darabot) |
| v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 107 | 108 | 109 | |
| 75 | |
|
|
| 76 | |
|
|
| 77 | |
|
|
[74,59] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt.
| vtn 363 | varázslat tanulás: a 363. varázslatot |
| m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mithril karddal alaposan megvágod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 27 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. {támadása: 6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
| ve 197 2 | megveszed a 197. tárgyat 2 |
| ve 280 1 | megveszed a 280. tárgyat 1 |
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a Quirov jobb karját. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a Quirov fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 33 ép-t sebez. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A Quirov szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 méregfog. Szereztél 66 aranyat. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [72,61] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2450 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mithril karddal végigmetszed az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod az orgyilkos fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (23 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 26, összesen: +24 ÉP}
| vtn 296 | varázslat tanulás: a 296. varázslatot |
| vtn 478 | varázslat tanulás: a 478. varázslatot |
| vtn 485 | varázslat tanulás: a 485. varázslatot |
| mak 2 1 5 | makró 2 1 5 |
| vv 296 478 485 | (makró mentése:) elmormolod a 296. varázslatot a 478. varázslatot a 485. varázslatot |
| m 5 1 3 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [109,75] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bibircsók-óriás került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 5d6+8.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [110,76] Még mindig hegyvidéken vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e templom Dornodon dicsőségét! Finderal,Nyuszi,Kaszás Loki " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíbor szulfagor került az utadba. {támadása: 14.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 28 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. [szulfagor agyar ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 10, gyógyulás: 26, összesen: +16 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A mentális roncsolás 55 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Mithril karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Mithril karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2113, sebződés: 10, gyógyulás: 394, összesen: +384 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (8 támadással 287 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal súrolod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 74 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 90, gyógyulás: 4, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [112,76] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Észreveszel egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy emberevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d7+2.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal végigmetszed az emberevő testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod az emberevő bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 49 sebzést okoz. Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [113,77] Továbbra is alacsonyhegység.
| v 198 125 72 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | |
| 74 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 78 | |
|
|
|
|
|
|
|
[125,72] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ramirez Espanza vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Látsz egy Chara-din monolitját. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
| h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rozmárember fejét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a rozmárember bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
| ek 40 21 | t. energia kisütése: 40 21 |
| kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
| be 63 | bemész a 63. titkos labirintusba |
| lm 22 41 34 | mozogsz 22 41 34 |
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal alaposan megvágod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 58 ép-t sebez. A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 17, gyógyulás: 23, összesen: +6 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a xirnox testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a xirnox lila hasát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét főgnóm testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mentális roncsolás 26 ép-t sebez. A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 5, gyógyulás: 18, összesen: +13 ÉP}
| lm 43 21 4 | mozogsz 43 21 4 |
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigmetszed a vadász varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (50 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal kilukasztod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 14, gyógyulás: 26, összesen: +12 ÉP}
| lm 13 19 29 | mozogsz 13 19 29 |
Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal végigmetszed a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (29 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 30 45 15 | mozogsz 30 45 15 |
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled 52 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar mágus jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
| lm 16 29 38 | mozogsz 16 29 38 |
A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (25 ép-t sebezve). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 15 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| MORGAN RÚNÁJA (363. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Morgan nem csak trükkös varázstárgyairól volt híres, hanem hatékony varázslatairól is. Ezek közül az egyiket tanultad meg éppen. Kiadva a V 363 parancsot, 33 VP felhasználásával képlékeny, lüktető masszát hozol létre 333 aranypénzből. A folyamat hosszas koncentrálást igényel, így ez a művelet 33 TVP-nyi időbe kerül. Cserébe viszont a forduló hátralevő részében és a következő táborozásod alatt nem kell semmilyen anyagi komponenst felhasználnod harci védekező varázslataidhoz (legalábbis a többségükhöz) - a rúna biztosítja azt, miközben lassan felemészti a létrehozott anyagcsomót. Sajnos Morgan rúnája némi negatív hatással is jár, elmondása után, illetve amíg a varázslat rajtad van, max. ÉP-d 33-mal csökken. |
| ÖNANALÍZIS (296. PSZI KÉPESSÉG) Mint az elme képzett használójának, neked is feltűnt, hogy bizonyos Közös Tudatok képesek a kasztroplanáris térben folyamatosan analizálni mágikus aurájukat, így tájékoztatva tagjaikat a potenciáljuk legkisebb növekedéséről is. Te is próbálkoztál ezzel, azonban szomorúan kellett rájönnöd arra, hogy a pszi és a mágia olyan, mint az olaj és a víz, nem keverhető egymással. Ezek után az Önismeretnek nevezett tudati képességet kezdted el tanulmányozni, ami lehetővé teszi a saját képességeid elemezését, azonban ez a folyamat lassú és hosszadalmas, naponta csak egyszer jut rá időd, általában a táborozás ideje alatt. Hamarosan rájössz azonban, hogy ha a pszi-ernyőhöz hasonló mentális hálóval veszel körül magad, annak rezgéseit, mint az ernyő használatában képes mentalista pillanatok alatt képes vagy értelmezni. Az Önanalízis pszi képességet a P 296 paranccsal 15 pszi pontért és 5 TVP-ért rakhatod fel az egész fordulódra (plusz a következő táborozásodra). Hatására azonnal értesítést kapsz a nem fegyveres képzettségeid fejlődéséről, a mágikus ismereteket és a pszit kivéve. |
| MENTÁLTURBÓ (478. PSZI KÉPESSÉG) A mentálturbó oly mértékben képes megnövelni elméd hatalmát, hogy minden pszi támadással és mentális alapú támadó varázslattal jelentősen több sebzést fogsz okozni. A plusz sebzés a pszi szakértelmed erősségével nő. Persze mindez nincs ingyen, a felkészülés 5 TVP-nyi időt emészt fel, szükséges még hozzá 50 pszi pont. Hatása a táborozás végéig, azaz a következő fordulód elejéig tart. |
| PRÓBA ELEMZÉSE (485. PSZI KÉPESSÉG) Mindig is foglalkoztatott, hogy bizonyos próbák elvégzése után vajh elég lett volna-e beleadni kicsit kevesebbet is. Elvégre ki szeret megizzadni, ha nem muszáj? Ennek a képességnek a hatására, abban az esetben, ha egy próbát sikerrel veszel, megtudod, hogy mi az a küszöb, amely elég lett volna a teljesítéséhez. Abban az esetben, ha a kihívást nem sikerül teljesíteni, sajnos nem kapsz felvilágosítást arról, mennyi is hiányzott. Harcban természetesen nem tudsz eléggé koncentrálni, hogy a képességet működésre bírd. A képesség használata 10 TVP-nyi időbe és 20 pszi pontba kerül, hatása pedig a következő táborozás végéig tart. Játéktechnikailag a képesség a következő esetekben működik: 1. Labirintusokban csapdánál, kapcsolónál/karnál, zárnyitásnál. 2. KLD-kben szakértelem próbáknál. 3. Történelmi események szakértelem próbáinál. Többszemélyes Kalandokban nem működik, arra a 12-es csapatmunkánál megszerezhető Hatodik érzék képesség való, azzal a különbséggel, hogy az sikertelen próbáknál működik. |
| ÉLETSZÍVÁS III. (128. VARÁZSLAT) Az Életszívás III a pitiáner Életszívás iszonyatos hatalmú, továbbfejlesztett változata. Az Életszívás III segítségével hihetetlen mennyiségű életenergiát szívsz el a környezetedből. Ezt a hatást a természet már nem képes úgy regenerálni, mint a pitiáner életszívást, ezért ha többször alkalmazod ugyanazon a mezőn, a növények elpusztulnak. Így sűrű erdőből ritka, ritkából bozótos, bozótosból síkság, síkságból kiégett föld stb. lesz. Más tereptípusok nem változnak meg az Életszívás III hatására. A varázslat elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, de nem sok hasznát veszed föld alatt. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. |
| Erő: | 73 (110) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (99) | Támadás: | 83 (87) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 57 (88) | Védekezés: | 129 (138) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 165/169 év |
| Egészség: | 60 (86) | Életpont: | 1116/1675 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 61 (93) | Varázspont: | 2589/1823 | Pénz: | 1752 arany | Kép. pont: | 19 |
| Tudatpont: | 97/76 | Pszi pont: | 603/345 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9/96 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/74 |
| vágófegyverek: | 32/2 (+1%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 39/3 (+2%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 125,72 mezőn táborozol, a 63. labirintusban, 2. szinten, 38. ponton |
| Kedvenc táborhely: 100,78 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 32 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58, 65, 63, 56 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 139/31 (+18%) | 3. lopás: | 9/39 |
| 4. mászás: | 16/79 | 5. csapdakészítés: | 30/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 28/81 (+48%) |
| 7. gyógyítás: | 31/57 | 8. titkosírás: | 12/62 | 9. felderítés: | 29/39 (+30%) |
| 10. szörnyidomítás: | 18/11 | 11. teológia: | 97/59 (+55%) | 12. taumaturgia: | 100/41 (+35%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/48 | 14. versengés: | 25/35 | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/48 | 17. szörnyismeret: | 30/25 | 18. pszi: | 67/32 (+16%) |
| 19. zárnyitás: | 17/99 | 20. vadászat: | 20/18 | 21. vitalitás: | 1/59 |
| 22. bányászat: | 39/66 (+13%) | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/58 |
| 25. főzés: | 18/42 (+11%) | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217), vércápa sámán (#281) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
| gázpajzs (#467, 20 VP) | savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
| vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
| életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| infralátás (#171, 8 VP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
| próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 36 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (829,15) | áldomás (#6) (933,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
| nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) |
| jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
| tolvajvér (#364) | túlvilág lehelete (#177) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) |
| önanalízis (#296) | mentálturbó (#478) | próba elemzése (#485) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | sötét ölész (#314) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| 2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2072, pontszámod: 35 205. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, vv 296 478 485, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 108 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 72 TU. szükséges még: 98 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2520 TU szükséges.) |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 778 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 3975 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 175 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9184 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1165 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 2660 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 310 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 550 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2913 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1705 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 2611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 680 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2329 | arany (#50) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | fáklya (#36) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 3 | jégszilánk (#1128) | |||
| 6 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
| 1 | ork csodaszer (#1228) | 2 | párducbőr (#1066) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 5 | rozmárfog (#1069) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
| 3 | tinta (#101) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 1 | varányszem (#30) | |||
| 40 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranytű (#272) | 5 | csuklyavirág (#133) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
| 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
| 1 | méregfog (#1553) | 1 | párducbőr övtáska (#1117) | 16 | spiritusz (#170) | |||
| 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
| 11 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) | |||
| 124 | 125 | 126 | |
| 71 | |
|
|
| 72 | |
|
|
| 73 | |
|
|