400. forduló, 402. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 11. 9h:17'
EZ A 576. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD
577. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [233,10] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 23. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 holdezüst fejpántot (450 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 11. napján összefutsz Neal Syrrus-Derrával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te harcművészetek szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 dzsumbujharcos bólát (500 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vörös zselét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+412 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+762 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 826. hetének nyerőszámai: 15, 1, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 541.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 531. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Lecsatolod a regeneráló övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1327. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 524.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 523.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 522.]

* 10. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 520.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 518.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
KF 1327 722 560 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

kf 1322 722 560 kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 518.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 518.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 518.]
[A parancs tárolásra került.]

kb 2 60 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (60 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 60 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

hu 873 831 730 hulladék: 873 831 730
Hulladék, ezért nem gyűjtesz drag'kór bökőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Batharak vállemezét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd orrkarikát. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

h 341 870 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [0 pontot használtál fel, van még 518.]

h 341 99 45 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 270 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

hu 751 911 hulladék: 751 911
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rítusónixot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz skorpiókarmot. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

bb 152 27 beraksz a bankba a 152. tárgyat (27 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

bb 327 30 beraksz a bankba a 327. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

bb 739 1 beraksz a bankba a 739. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Batharak vértjét. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

hh 504 1546 473 használod az 504. tárgyat az 1546. tárgyat a 473. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Batharak vállemeze (183,31)-> (410 ap), drag'kór bökő (183,31)-> (160 ap), rítusónix (184,32)-> (50 ap), skorpiókarom (183,31)-> (12 ap), smaragd orrkarika (184,32)-> (100 ap), összesen 732 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 512. Kapsz 2 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 509.]

vv 227 127 161 elmormolod a 227. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 507.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 505.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 503.]

v 208 1 elmormolod a 208. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (10 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 503.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 50 kaja. [-150 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 2 VP-t.]

lm 25 24 26 mozogsz 25 24 26
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! Bátran haladsz előre, míg a folyosó el nem kanyarodik. A falon álló fáklyatartókat belepte a por és a pókháló. [2. SZINT - 13. PONT.]
A folyosók újra elágaznak. [2. SZINT - 12. PONT.]
Ah, tovább a félhomályos folyosón. Északra egy nagyobb szoba van, vonod le a következtetést a térképre rajzolt jelekből. [2. SZINT - 14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drag'kór sámánúr. Fegyvere egy drag'kór bökő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 608 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a drag'kór sámánúr testét. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. {FM:} Fókuszpengével kissé megkarcolod a drag'kór sámánúr fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 natharion opál [natharion opál ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 8309 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1522, sebződés: 86, gyógyulás: 4, összesen: -82 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP].
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Besétálsz az előtted elterülő szobába. Ez egy fegyverraktár lehetett valamikor, mert a földön rozsdás lándzsák, kardok és pajzsok hevernek szanaszét. Bogarászol közöttük kicsit, de reménytelen ép és használható darabot találni. [2. SZINT - 25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pengekarú nitmák. Fegyvere egy nitmák kard. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 608 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) {FM:} Bronz taiderrel megdöfködöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8147 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1441, sebződés: 501, gyógyulás: 129, összesen: -372 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nitmák kardot (ld. enc.). Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+127 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Ah, tovább a félhomályos folyosón. Északra egy nagyobb szoba van, vonod le a következtetést a térképre rajzolt jelekből. [2. SZINT - 14. PONT.]
Egy újabb elágazás. Egy krathan harcos szobra áll előtted, rozsdaszínű fémpáncélja már alig tartja magát. [2. SZINT - 15. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen azonosított terembe. A padlót vörös bársony fedi, a szoba bútorzata egy vendégszobának megfelelő: ágy, asztal, szekrény. Mindegyiket kikezdte már az idő vasfoga. [2. SZINT - 24. PONT.] Egy gothag döglidércet pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 304 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc testét. (5 támadással 633 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (2 támadással 248 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8464 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 212, gyógyulás: 6, összesen: -206 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+125 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Egy újabb elágazás. Egy krathan harcos szobra áll előtted, rozsdaszínű fémpáncélja már alig tartja magát. [2. SZINT - 15. PONT.]
Óvatosan haladsz előre. Egy T elágazás. [2. SZINT - 16. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Egy szoba bukkan fel előtted. Valószínűleg valami magas rangú úr hálószobája lehetett, de biztosat nem tudni. Átnézed a sarokban álló asztalon szanaszét heverő iratokat, de számodra ismeretlen nyelven jegyzeteltek rájuk. [2. SZINT - 26. PONT.] Egy gothag döglidérc lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 304 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc testét. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 66, gyógyulás: 6, összesen: -60 ÉP}

Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik.
[115 pontot használtál fel, van még 383.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Óvatosan haladsz előre. Egy T elágazás. [2. SZINT - 16. PONT.]
Kereszteződés! A falon egy nyilat pillantasz meg, mely dél felé mutat. Megfordul a fejedben: érdemes követni? [2. SZINT - 17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy drag'kór kolosszus. Fegyvere egy drag'kór bökő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 608 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {FM:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus bal vállát. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! {HD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus nyakát. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A drag'kór kolosszus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8126 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 354, gyógyulás: 163, összesen: -191 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP].
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Az előtted felbukkanó helyiség egy kamra lehetett valamikor. A romlott gyümölcs és ételek bomló szagától szinte felfordul a gyomrod. [2. SZINT - 27. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve ősi gyógyítás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 drag'kór fülkarika (ld. enc.) és 1 kij formázó minta. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[40 pontot használtál fel, van még 343. Kapsz 16 VP-t.]

kf 871 475 kézbeveszed/felveszed a 871. tárgyat a 475. tárggyal
A füledre akasztod a drag'kór fülkarikát. [0 pontot használtál fel, van még 343.]
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 116 75 267 t. energia kisütése: 116 75 267
Ősi gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 75 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (12. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 343.]

lm 32 25 31 mozogsz 32 25 31
Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.]
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.]
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.]
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.]
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.]
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.]
Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 84 életpontot vesztettél.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
Az utak elágaznak. Könnyen tájékozódsz Kratifix térképe alapján. [7. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Egy díszes szobába érkezel. A terem közepén álló rozoga asztal áll, a hely minden bizonnyal egykoron tanácskozások színhelyéül szolgált. [32. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [27. PONTON vagy.]
Egy újabb szoba! A sziklába vájt terem sarkaiban nehezen felfedezhető őrposztokat alakítottak ki, valószínűleg a rakshalliont védő harcosok bújtak el ezeken a rejtekhelyeken. [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy púpos zsokarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 608 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 5231 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy drag'kór sámánurat pillantasz meg. Fegyvere egy drag'kór bökő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 608 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr bal oldalát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór sámánúr fejét. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a drag'kór sámánúr jobb karját. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8575 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 162, gyógyulás: 4, összesen: -158 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP].
Elszántan mész előre. Egy gyémántkemény adamantit ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy kisebb szoba bukkan fel előtted. A falakat és a mennyezetet körben, kifeszített fátyol fedi, így olyan érzést kelt, mintha még mindig lakna itt valaki az ősi időkből. [25. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 50 arany és 1 halgar kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy újabb szoba! A sziklába vájt terem sarkaiban nehezen felfedezhető őrposztokat alakítottak ki, valószínűleg a rakshalliont védő harcosok bújtak el ezeken a rejtekhelyeken. [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
Egy hatalmas csarnokba érkezel. A mennyezet látótávolságon kívül helyezkedik el, eltűnve a homályban. Hetedik érzéked veszélyt jelez: mintha néhány vérszívó tekintet figyelne odafentről. [27. PONT.]
A folyosó hirtelen véget ér. Lépteid zaja felzavar néhány denevért a sarokból. [15. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [16. PONTRA.]
[117 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 46 VP-t.]

lm 19 29 18 mozogsz 19 29 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.]
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.]
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.]
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.]
Lerombolt kis szobába érkezel. A fal szinte mindenhol beomlott, törmelékkel borítva el a kockakövekkel kirakott padlózatot. [33. PONT.]
Töretlenül haladsz előre a hosszú és széles folyosón. [28. PONT.]
Az út hirtelen véget ér, egy fal zárja le. Rövid tétovázás után felfedezed a felfelé vezető lépcsőfokokat. Óvatosan fellépdelsz rajtuk, hogy egy még a korábbinál is baljósabb folyosóra juthass. [1. SZINT 29. PONT -> 2. SZINT 1. PONT]
Egy elágazásba jutottál. Előkapod a térképet, és megvizslatod: északra egy kisebb szoba (19), keletre a lefelé vezető út (1), nyugatra pedig végeláthatatlan folyosó vezet előre (6). [2. SZINT - 5. PONT.]
Megnyújtott léptekkel nyargalsz előre a díszes folyosón. [2. SZINT - 6. PONT.]
Egy elágazáshoz jutottál. [2. SZINT - 7. PONT.]
Sietős léptekkel haladsz előre a folyosó padlózatát elrejtő bársonyszőnyegen. [2. SZINT - 8. PONT.]
Egy elágazáshoz értél. Minden irányba folyosó vezet tovább. Kicsit előrébb egy apró tábla eligazítana, de nem tudod elolvasni, mit jelentenek a rajta feltüntetett ákombákomok. [2. SZINT - 9. PONT.]
Egy T elágazáshoz jutottál. A térképet előkapva megállapítod, nyugatra a 22-es, egy nagyobb terem fekszik. [2. SZINT - 11. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd.
A folyosók újra elágaznak. [2. SZINT - 12. PONT.]
Ah, tovább a félhomályos folyosón. Északra egy nagyobb szoba van, vonod le a következtetést a térképre rajzolt jelekből. [2. SZINT - 14. PONT.]
Egy újabb elágazás. Egy krathan harcos szobra áll előtted, rozsdaszínű fémpáncélja már alig tartja magát. [2. SZINT - 15. PONT.]
Óvatosan haladsz előre. Egy T elágazás. [2. SZINT - 16. PONT.]
Kereszteződés! A falon egy nyilat pillantasz meg, mely dél felé mutat. Megfordul a fejedben: érdemes követni? [2. SZINT - 17. PONT.]
A díszes folyosó egy felfelé vezető lépcsősorban végződik. "Lesz, ami lesz" gondolatokkal a fejedben elindulsz felfelé. Odafent egy kihalt folyosóra érkezel. [2. SZINT 18. PONT -> 3. SZINT 1. PONT]
[152 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 60 VP-t.]

lm 4 5 8 mozogsz 4 5 8
A fegyveredet szorongatva haladsz előre a kihalt folyosón. [3. SZINT - 6. PONT.]
Egy elágazáshoz érkeztél. [3. SZINT - 2. PONT.]
Egy kisebb terembe érkezel. Felülről apró nyílásokon keresztül fény szűrődik a terembe. [3. SZINT - 4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy drag'kór féregűző! Fegyvere egy drag'kór bökő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 608 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór féregűző jobb oldalát. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a drag'kór féregűző jobb lábát. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nem vagy felkészülve a drag'kór féregűző gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A drag'kór féregűző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 207, gyógyulás: 103, összesen: -104 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Egy elágazáshoz érkeztél. [3. SZINT - 2. PONT.]
Egy kereszteződés! Furcsán émelyítő szag terjeng a levegőben. [3. SZINT - 3. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő halgar kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Egy nagyobb terem bontakozik ki előtted. Ez imaterem lehetett valamikor, legalábbis a fából faragott oltár a szoba túlsó sarkában erre utal. [3. SZINT - 5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drag'kór kolosszus. Fegyvere egy drag'kór bökő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 608 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór kolosszus bal oldalát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {FM:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {FM:} Bronz taiderrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus testét. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1744, sebződés: 400, gyógyulás: 163, összesen: -237 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Egy kereszteződés! Furcsán émelyítő szag terjeng a levegőben. [3. SZINT - 3. PONT.]
Egy elágazáshoz érkeztél. [3. SZINT - 2. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [69 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 27 VP-t.]

lm 12 16 16 mozogsz 12 16 16
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 3 24 22 mozogsz 3 24 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal
Lecsatolod a tradicionális övet, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 11.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a Rughar familiárisa. Egy kaját bezabál a roguena. 8 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 542 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOLDEZÜST FEJPÁNT (1555. TÁRGY)
Ezt a mithril és ezüst ötvözésével készített, zafírokkal ékesített, cirkalmas rúnákkal díszített fejpántot az elfek uralkodói viselték a régmúltban. Szinte hihetetlen, hogy egy szellem elpusztításakor újra anyagiasult egy ezekből az akkor is ritka tárgyakból. Az alanori egyetem mágiatudorai is értetlenül állnak az események előtt, hogyan volt képes a mindentől megfosztott, száműzött Leoneydeas kicsempészni ezt a tárgyat a helytartói udvarból... Ha sisak helyett ezt a fejpántot szeretnéd viselni, minimum 5-ös pszi szakértelemmel kell rendelkezned. Ilyenkor kapsz +5 védelmet, +20 max. pszipontot és +2 szerencsét.

NITMÁK KARD (856. TÁRGY)
A nitmákok pengeszerű végtagjával harcolni nem egy egyszerű dolog, talán a súlya miatt, talán, hogy nehezen találni fogást a sima felületén. Ha viszont elég képzett vagy hozzá (legalább 20. szintű a vágófegyver szakértelmed), legalább olyan ügyesen forgathatod ezt a pengét, mint eredeti tulajdonosaik. A nitmák kard sebzése 4d6+4, ha ezt használod, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad.

ŐSI GYÓGYÍTÁS (267. VARÁZSLAT)
A natharion papok gyógyító hatalmának titkát most ellesheted, ha képes vagy megérteni az ősi rúnákat. Az ősi gyógyítás segítségével 300 ép-t tudsz magadon gyógyítani 30 VP és 5 TVP árán. Aminek valószínűleg sok kalandozó örül, hogy a varázslat használata nincs jellemhez kötve. Elmondásához nincs szükséged más komponensre, mindössze 3 csepp vízre.

DRAG'KÓR FÜLKARIKA (871. TÁRGY)
Amint megpillantod a drag'kór fülkarikát magad előtt, a következő dolog ötlik fel benned: túlzott hiúságra utal egy ilyet viselni. Amikor viszont ráébredsz, hogy ez a közönséges aranyékszer milyen speciális tulajdonságokkal bír, talán a küllemmel nem törődve te is a füledbe akasztod: a fülkarika viselője +2 sebzést és +20 max.ép-t kap, valamint eggyel több fülbevalót hordhat viselésekor (vagyis anélkül használhatod a képességeit, hogy helyet foglalna a fülbevalók között). Ezekhez képest a negatív mellékhatása csekélység csupán: szerencséd 2-vel csökken. A drag'kór fülkarikát nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 401. fordulód.

Erő: 56 (72) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 56 (61) Támadás: 90 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 56 (58) Védekezés: 127 Menekülés: 20 % Életkor: 36/42 év
Egészség: 56 (73) Életpont: 1385/1097 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 55 (65) Varázspont: 2082/1903 Pénz: 1202 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/27 Pszi pont: 173/158 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4379 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 71226 TP-t kaptál. Jelenleg 11881204 TP-d van. A következő szinthez még 718796 TP szükséges. Trófeáid: raskhiir szellem, bosszúálló, triklem drakolder. A 401. fordulódban 15420 arany került a bankszámládra. 15420 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 35/59 (+2%) szúrófegyverek: 32/12 (+3%)
vágófegyverek: 28/53 (+3%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: *36/100

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -40.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/66 2. nyomkövetés: 95/97 3. mászás: 32/66
4. csapdakészítés: 35/1 (+5%) 5. csapdaészlelés: 30/16 (+20%) 6. gyógyítás: 38/42
7. titkosírás: 4/31 8. felderítés: 26/40 (+10%) 9. szörnyidomítás: 16/0
10. teológia: 115/23 (+68%) 11. taumaturgia: 107/52 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/4
13. versengés: 14/81 14. harcművészetek: 35/28 15. zene: 6/91
16. szörnyismeret: 48/35 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 7/33
19. vadászat: 10/8 20. vitalitás: 4/10 21. bányászat: 37/43
22. úszás: 9/42 23. főzés: 8/76 24. csapatmunka: 1/14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 65
1. sebzés bónusz: 3 10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (106,12,1)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182) hatalomvarázs (#220)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24)
papi aura (#377) villámmágia (#227) erőpajzs III (#127) varázsenergia (#161)
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) bo'adhun csapás (#266) >> 38. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> 34. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488) fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Bár semmi szükséged a pszire, úgy látszik, képtelen vagy védekezni ellene, ha magad nem birtoklod legalább alapszinten. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 268 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 Batharak vállemeze (#831) 1 Batharak vértje (#739)
1 deus ex machina (#1) 8 drag'kór bökő (#873) 1 drag'kór lábvédő (#870)
1 ezüstdarab (#326) 30 ezüstshuriken (#327) 45 fekete gyöngy (#99)
1 fiatalság itala (#473) 5 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360) 1 rítusónix (#751)
1 sallank karom (#128) 3 skorpiókarom (#911) 1 smaragd orrkarika (#730)
1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189)
27 vasérc (#152) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1202 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 drag'kór fülkarika (#871)
2 gyógykenőcs (#313) 72 kaja (#2) 1 kij formázó minta (#717)
1 kis aranykulcs (#240) 1 nitmák kard (#856) 1 sáfránypor (#211)
1 vörös zselé (#862)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,10) a 106. labirintus bejárata, drag'kór sámánúr (#521), pengekarú nitmák (#450), gothag döglidérc (#429), drag'kór kolosszus (#522), púpos zsokarg (#451), drag'kór féregűző (#520)

Üzenet küldése a karakternek