Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 11. 9h:17' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1327. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
kf 1322 722 560 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
kb 2 60 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (60 darabot) |
hu 873 831 730 | hulladék: 873 831 730 |
h 341 870 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 99 45 | használod a 341. tárgyat |
hu 751 911 | hulladék: 751 911 |
bb 152 27 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (27 darabot) |
bb 327 30 | beraksz a bankba a 327. tárgyat (30 darabot) |
bb 739 1 | beraksz a bankba a 739. tárgyat (1 darabot) |
hh 504 1546 473 | használod az 504. tárgyat az 1546. tárgyat a 473. tárgyat |
vv 227 127 161 | elmormolod a 227. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
lm 25 24 26 | mozogsz 25 24 26 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 608 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a drag'kór sámánúr testét. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. {FM:} Fókuszpengével kissé megkarcolod a drag'kór sámánúr fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 natharion opál [natharion opál ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 8309 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1522, sebződés: 86, gyógyulás: 4, összesen: -82 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 608 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) {FM:} Bronz taiderrel megdöfködöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8147 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1441, sebződés: 501, gyógyulás: 129, összesen: -372 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 304 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc testét. (5 támadással 633 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (2 támadással 248 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8464 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 212, gyógyulás: 6, összesen: -206 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 304 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc testét. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 66, gyógyulás: 6, összesen: -60 ÉP}
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 608 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {FM:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus bal vállát. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! {HD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus nyakát. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A drag'kór kolosszus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8126 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 354, gyógyulás: 163, összesen: -191 ÉP}
kf 871 475 | kézbeveszed/felveszed a 871. tárgyat a 475. tárggyal |
ek 116 75 267 | t. energia kisütése: 116 75 267 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 32 25 31 | mozogsz 32 25 31 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 608 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 5231 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 608 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr bal oldalát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór sámánúr fejét. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a drag'kór sámánúr jobb karját. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8575 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 162, gyógyulás: 4, összesen: -158 ÉP}
lm 19 29 18 | mozogsz 19 29 18 |
lm 4 5 8 | mozogsz 4 5 8 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 608 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór féregűző jobb oldalát. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a drag'kór féregűző jobb lábát. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nem vagy felkészülve a drag'kór féregűző gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A drag'kór féregűző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 207, gyógyulás: 103, összesen: -104 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 608 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór kolosszus bal oldalát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {FM:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {FM:} Bronz taiderrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus testét. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1744, sebződés: 400, gyógyulás: 163, összesen: -237 ÉP}
lm 12 16 16 | mozogsz 12 16 16 |
lm 3 24 22 | mozogsz 3 24 22 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
HOLDEZÜST FEJPÁNT (1555. TÁRGY) Ezt a mithril és ezüst ötvözésével készített, zafírokkal ékesített, cirkalmas rúnákkal díszített fejpántot az elfek uralkodói viselték a régmúltban. Szinte hihetetlen, hogy egy szellem elpusztításakor újra anyagiasult egy ezekből az akkor is ritka tárgyakból. Az alanori egyetem mágiatudorai is értetlenül állnak az események előtt, hogyan volt képes a mindentől megfosztott, száműzött Leoneydeas kicsempészni ezt a tárgyat a helytartói udvarból... Ha sisak helyett ezt a fejpántot szeretnéd viselni, minimum 5-ös pszi szakértelemmel kell rendelkezned. Ilyenkor kapsz +5 védelmet, +20 max. pszipontot és +2 szerencsét. |
NITMÁK KARD (856. TÁRGY) A nitmákok pengeszerű végtagjával harcolni nem egy egyszerű dolog, talán a súlya miatt, talán, hogy nehezen találni fogást a sima felületén. Ha viszont elég képzett vagy hozzá (legalább 20. szintű a vágófegyver szakértelmed), legalább olyan ügyesen forgathatod ezt a pengét, mint eredeti tulajdonosaik. A nitmák kard sebzése 4d6+4, ha ezt használod, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad. |
ŐSI GYÓGYÍTÁS (267. VARÁZSLAT) A natharion papok gyógyító hatalmának titkát most ellesheted, ha képes vagy megérteni az ősi rúnákat. Az ősi gyógyítás segítségével 300 ép-t tudsz magadon gyógyítani 30 VP és 5 TVP árán. Aminek valószínűleg sok kalandozó örül, hogy a varázslat használata nincs jellemhez kötve. Elmondásához nincs szükséged más komponensre, mindössze 3 csepp vízre. |
DRAG'KÓR FÜLKARIKA (871. TÁRGY) Amint megpillantod a drag'kór fülkarikát magad előtt, a következő dolog ötlik fel benned: túlzott hiúságra utal egy ilyet viselni. Amikor viszont ráébredsz, hogy ez a közönséges aranyékszer milyen speciális tulajdonságokkal bír, talán a küllemmel nem törődve te is a füledbe akasztod: a fülkarika viselője +2 sebzést és +20 max.ép-t kap, valamint eggyel több fülbevalót hordhat viselésekor (vagyis anélkül használhatod a képességeit, hogy helyet foglalna a fülbevalók között). Ezekhez képest a negatív mellékhatása csekélység csupán: szerencséd 2-vel csökken. A drag'kór fülkarikát nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 56 (72) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 56 (61) | Támadás: | 90 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (58) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/42 év |
Egészség: | 56 (73) | Életpont: | 1385/1097 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 55 (65) | Varázspont: | 2082/1903 | Pénz: | 1202 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 173/158 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 35/59 (+2%) | szúrófegyverek: | 32/12 (+3%) |
vágófegyverek: | 28/53 (+3%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | *36/100 |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -40.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/66 | 2. nyomkövetés: | 95/97 | 3. mászás: | 32/66 |
4. csapdakészítés: | 35/1 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 30/16 (+20%) | 6. gyógyítás: | 38/42 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 26/40 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 16/0 |
10. teológia: | 115/23 (+68%) | 11. taumaturgia: | 107/52 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 3/4 |
13. versengés: | 14/81 | 14. harcművészetek: | 35/28 | 15. zene: | 6/91 |
16. szörnyismeret: | 48/35 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 10/8 | 20. vitalitás: | 4/10 | 21. bányászat: | 37/43 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/76 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 65 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,12,1) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) |
papi aura (#377) | villámmágia (#227) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) |
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 34. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Bár semmi szükséged a pszire, úgy látszik, képtelen vagy védekezni ellene, ha magad nem birtoklod legalább alapszinten. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 268 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | Batharak vállemeze (#831) | 1 | Batharak vértje (#739) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 8 | drag'kór bökő (#873) | 1 | drag'kór lábvédő (#870) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 30 | ezüstshuriken (#327) | 45 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rítusónix (#751) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | skorpiókarom (#911) | 1 | smaragd orrkarika (#730) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
27 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1202 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | drag'kór fülkarika (#871) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 72 | kaja (#2) | 1 | kij formázó minta (#717) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | nitmák kard (#856) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | vörös zselé (#862) |