39. forduló, 41. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 30. 9h:25'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 447 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,80] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. Az Olimpián kaptál 3 tudatpontot, és 12000 tapasztalati pontot.
A táborozás 3. napján találkozol egy rövid aranyhajú, piros szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Smaragd Sybel. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+2 varázspont). A játékvezető levett tőled 4 szent kehelyt. A játékvezető levett tőled 1 smaragd védőgyűrűt. A játékvezető levett tőled 1 Sheran cserepét.
A 11. napon megintcsak összefutsz Smaragd Sybellel. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 14. napon ismét találkozol Smaragd Sybellel. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 15. napon összeakadsz Ninett Mada. Chara-din hittérítője. Egy arany masszariasztót, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tépett lobogót, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+189 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 1042. hetének nyerőszámai: 12, 1, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Hosszú ideje vagy már a Túlélők Földjén: most van 1 éve, hogy megérkeztél. Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot! [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 170.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 165.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 160.]
[A parancs tárolásra került.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

v 96 93 51 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100
79
80
81
(99,80) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582)

[93,51] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy A versengés tornyát. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Xyn Wan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " " Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Kristályszem Erilával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet...
Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+2 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. Leah személyes testőrként szolgáló avatárja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy varkaudar pusztító trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy királyi lovag trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd Shandul. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Összeakadsz Abdullal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy kisebb jégisten trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi lovag trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy bazaltelementál.
Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Tegnarral. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy kérődző etra trófea és egy Yurk, a profi trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Geronimo Grey. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " " A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+2 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[-50 varázspont.] [+9% tau] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 150.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Izgatottan lépsz be a toronyba. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfi. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Büszkén kiáltja, az ő neve Gumi Rudi. Fairlight bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örök. csillagkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy törpe kovács trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Málhásállata egy hegyi szamár.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted Gumi Rudi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Teli erőből tolmokov-koktélt dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéke átjárja a jobb oldaladat. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megpöccinted Gumi Rudi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Gumi Rudi nagy lendületekkel át- meg átszúrja a jobb oldaladat. (4 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Gumi Rudi gyengén megüti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Biami kvazárlándzsával Gumi Rudi több döféssel felnyársalja a bal lábadat. (4 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Gumi Rudi megpöccinti a fejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 500, gyógyulás: 0, összesen: -500 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Nem sikerült ellenfeled helyét elfoglalnod a toronyban. 10712 tapasztalati pontot kaptál.
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [5 pontot használtál fel, van még 145.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+337 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 145.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Izgatottan lépsz be a toronyba. Kihívást intéz feléd egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfi. Fekete a bőre. Megmondja a nevét: Fehér Holló. Tharr követője. Egy che-vállszalagot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy örökkév. igazgyöngét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kreiton idéző trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Tünde íjjal céloz Rád ellenfeled, majd lő. Elrepül 1 nyílvessző. Ellenfeled könnyedén félreüti! Feléd repül 1 sallank nyíl. A lövedék átfúrja a testedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! Ököllel Fehér Holló borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (9 támadástól 2262 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Méregfoggal Fehér Holló nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (7 támadástól 664 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Egy villámkéz varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3013, gyógyulás: 0, összesen: -3013 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Ez most nem sikerült! Ezúttal nem jutottál be a toronyba. Talán majd legközelebb. 40376 tapasztalati pontot kaptál.
Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [5 pontot használtál fel, van még 140.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+3045 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 140.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Izgatottan lépsz be a toronyba. Kihívást intéz feléd egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Mehanidas Trak. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.

Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Ellenfeled elszívta a varázsenergiád egy részét!(-17 varázspont.) Ellenfeled jártasabb a varázslásban nálad, sikeresen megcsapolja manatartalékaidat (-1 varázspont). Ellenfeled az isteni energiákat felhasználva gyengít téged. (-87 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Fúvócsővel lő Rád ellenfeled. Elrepül 1 nyílvessző. Ez mellément. Feléd repül 7 tüske. Alaposan megsorozza a bal válladat. (7 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Vesztes félként kénytelen vagy távozni a toronyból. 34608 tapasztalati pontot kaptál.
Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [5 pontot használtál fel, van még 135.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+242 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 135.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Bátran lépsz be a torony kapuján. Harcolni kíván veled egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Azt mondja: Csak hogy tudd, ki volt a gyilkosod: A nevem Mehanidas Trak. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. [+6% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled jártasabb a varázslásban nálad, sikeresen megcsapolja manatartalékaidat (-14 varázspont). Ellenfeled az isteni energiákat felhasználva gyengít téged. (-87 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Fúvócsővel céloz Rád ellenfeled, majd lő. Elrepül 1 nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Feléd repül 7 tüske. Pár lövedéke átjárja a jobb lábadat. (7 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Ez most nem sikerült! Ezúttal nem jutottál be a toronyba. Talán majd legközelebb. 34608 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [5 pontot használtál fel, van még 130.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+242 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Izgatottan lépsz be a toronyba. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Megmondja a nevét: Mehanidas Trak. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled jártasabb a varázslásban nálad, sikeresen megcsapolja manatartalékaidat (-14 varázspont). Ellenfeled az isteni energiákat felhasználva gyengít téged. (-87 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Ellenfeled megveti a lábát, és fúvócsővel Rád lő. Elrepül 1 nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Feléd repül 7 tüske. Pár lövedéke átjárja a bal válladat. (7 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Vesztes félként kénytelen vagy távozni a toronyból. 34608 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [5 pontot használtál fel, van még 125.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+238 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ef 15 501 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 10, 17.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Mostantól lehetőséged van a varázspont hatékonyabb beosztására. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRÓNIKA (1725. TÁRGY)
A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy.

MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész).

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 40. fordulód.

Erő: 19 (31) Szint: 19 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 19 (24) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 21 Menekülés: 15 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 336/173 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 (22) Varázspont: 299/56 Pénz: 806 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 34/0 Pszi pont: 49/15 EFejl: 5
Eddig összesen 190 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 154 912 TP-t kaptál. Jelenleg 351 632 TP-d van. A következő szinthez még 98 368 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, quwarg felderítő, quwarg harcos. A 34. fordulódban 3165 arany került a bankszámládra. 3354 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/16 (+20%) szúrófegyverek: 6/64 (+10%) vágófegyverek: 2/55
lőfegyverek: 14/5 (+50%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,51 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 99,80
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 7 időszaki: 7

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/59 2. nyomkövetés: 1/44 3. mászás: 5/21
4. csapdakészítés: 7/78 (+24%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 5/75
7. felderítés: 1/0 8. teológia: 3/74 (+23%) 9. taumaturgia: 9/18 (+39%)
10. versengés: 2/58 11. harcművészetek: 12/56 12. zene: 1/9
13. szörnyismeret: 1/39 (+20%) 14. pszi: 8/81 (+9%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 2/39 17. bányászat: 3/9 18. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) áldomás (#6) csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

HŐSTETTEID
Eddig 9 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 350).
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 70).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1226 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 deus ex machina (#1) 5 nyílvessző (#108) 1 varázskő (#305)
3 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
50
51
52
(93,51) A versengés tornya (#1681), Xyn Wan (1501. kalandozó), Kristályszem Erila (1683. kalandozó), egy nő, Abdul (2669. kalandozó), Tegnar (3449. kalandozó), Geronimo Grey (5878. kalandozó), Gumi Rudi (5008. kalandozó), Fehér Holló (1754. kalandozó), Mehanidas Trak (3542. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.09.10 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 1.)
2013.09.10 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 2.)
2013.09.10 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 3.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A térhajlító kavics lophatatlan lett.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Sverker Karlsson 40. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) mérges pók (#20) goblin (#21)
drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) óriás sáska (#27) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) tigroszlán (#43) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) rájanyék (#58) pókvadász (#59) goldugar (#65)
móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) trollfa (#80) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) mérges nyukmár (#95)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) nyuhaj karbin (#110) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) tetemember (#123) büntető praglonc (#125) Morbid (#127) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) udvari mágus (#142) fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153)
tüskés harci gromak (#156) velociraptor (#161) óriásféreg (#171) élőholt ősmágus (#179) elf mesterharcos (#183)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) vadász quwarg (#241)
mestervarázsló (#267) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355)
bíbor szulfagor (#358) ryuku légiós (#361) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) kék rothasztó (#421) csontlepke (#746) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757)
bandita (#758) Mallon (#960) Quirov (#975) Nehéz Norbi (#7119)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59)
ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) aranyló ugarhéj (#100) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvessző (#108) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) koponya szimbólum (#139) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) uzbány csőr (#169) rövid kard (#171) nekrofun (#173)
márványtorony (#175) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vaskulcs (#183) gyöngysor (#192)
aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) orgyilkos tőr (#225)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) tatu dob (#234) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
pszi kő (#248) regeneráló gyűrű (#254) templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260)
bájital (#261) kvazár sisak (#266) umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) Fekete Kehely (#283)
varázskő (#305) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) huhogó bibe (#332) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) szigony (#389) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) fiatalság itala (#473) cápaölő tőr (#480) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) tükörpáncél (#519) tudás gyöngye (#522)
Chara-din monolitja (#534) darázsszárny (#652) aurach fog (#657) nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733) vortex talizmán (#812)
kreiton fókusz (#853) sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) varkaudar pálinka (#1137) hűségérme (#1141)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) örökkéval.kristálya (#1207) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) örökkéval. topáza (#1247) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Sheran cserepe (#1271) titanitdukát (#1480) örökkéval.tűzopálja (#1518) nodonrod kitűző (#1533) térhajlító kavics (#1539)
Métely páncélja (#1562) grifftoll kesztyű (#1578) griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
mágusok itala (#1610) A versengés tornya (#1681) ork kunyhó (#1683) ork sör (#1701) krónika (#1725)
koponya gyűrű (#1733) óelf varázskő (#2002) örökkévaló napköve (#2089)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11)

Üzenet küldése a karakternek