3. forduló, 5. forduló, Kósza Szellő összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 12. 9h:17'
EZ A 7. JÁTÉKHETED, 4. FORDULÓD
8. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4814
SZÁMLA : XXXX

KÓSZA SZELLŐ KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,80] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 hosszú íjat (40 arany), 1 szeksztánst (200 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 hebrencs csapdát (50 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 12. napján összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű gnóm férfival. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy epokitféreg trófea és egy kétfejű troll trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jólvanovits Morgó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szürke bőrkesztyűt (100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 15. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy ryuku sisakot visel. Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Derűs Camone. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+6 életpont.)
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.) A lottó 700. hetének nyerőszámai: 11, 20, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vadász tatu nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 132.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

kno 12 1 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a mandibulakaszát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. [30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[101,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sir Bedzsik orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

(Továbbmész...) [100,79] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Észreveszel egy templomot. A városlakók izgatottan tárgyalják, hogy feltűnt egy eddig titokban tevékenykedő szervezet, amelynek célja Borax nyugati uralmának megdöntése. De állítólag lelepleződtek. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy orgyilkos volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,79] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [30 pontot használtál fel, van még 72.]

be 573 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Tétován érdeklődsz afelől, hogy mi is zajlik itt. A magas termetű, nagyszakállú ember fegyvermester mosolyogva kezd magyarázni. Megtudod, hogy a gyakorlónak kettős célja van: egyrészt az abszolút kezdők okítása, másrészt a mesterfokú harcosok képességeinek finomítása. Attól függően, hogy melyik szolgáltatást akarod igénybe venni, fog a fegyvermester az elülső nagy terembe vagy a hátsó, jól berendezett vívóterembe kísérni. Megtudod, hogy a tanulás ára attól függ, hogy mennyire vagy jó az adott fegyverrel. Ökölvívást is tanulhatsz, rendelkezésre áll néhány kiváló ökölharcos mester. [Amennyiben egy fegyver szakértelmed 1 és 5 között van, akkor azt itt fejlesztheted. 2. szintre 10 aranyért, 3. szintre 20 aranyért, stb., egészen 6. szintig, ahová a fejlesztés 50 arany. Egy látogatás alkalmával csak egy szintet fejleszthetsz. 6. szinttől kezdve már nem tudnak így tanítani, a következő szinthez szükséges tudást csak gyakorlással/harcban szerezheted meg.
A hátsó szobát akkor használhatod, ha egy szakértelmed 19 vagy annál nagyobb, és már megkaptad azt az üzenetet, hogy "Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy fegyver szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél". Ilyenkor a fegyvermester megtanítja azokat az apró trükköket, amelyeket magadtól már nem tudsz kitalálni ilyen magas szinten, és ezzel a fegyver szakértelmed eggyel megnő, és folytathatod a fejlesztést. A hátsó szobában egy lecke ötször annyi aranyba kerül, ahányadik szintre fejlesztesz - tehát a 20. szintet 100 aranyért kapod meg.
Amikor a BE <épület> paranccsal belépsz, akkor 2. paraméterként meg kell adnod, hogy melyik szakértelmet akarod fejleszteni. 1: ökölvívás, 2: szúrófegyver, 3: vágófegyver, 4: ütőfegyver, 5: lőfegyver, 6: dobófegyver. A sikeres BE parancs ebben az esetben 50 TVP-be kerül (mivel itt hosszas tanítás is folyik) nem pedig 5 pontba, mint egyébként.] Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

be 573 2 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy szúrófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Azonban amikor anyagi állapotodra terelődik a szó, kiderül, hogy nincs elég aranyad. Az oktató sajnálkozva tárja szét a karját. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[100,79] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy templomot.

(Továbbmész...) [101,79] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy ryuku sisakot visel. Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Derűs Camone. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+3 életpont.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Lisszia Ariaral lal . Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy uzbány trófea, egy orgyilkos trófea és egy proteinfecske trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 42.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új gyöngymangó. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 32.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 29.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 29.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 10, 8.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 129 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY)
Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért.

TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.

KARAKTERLAP

Kósza Szellő , egy szőke, hosszú hajú, barna szemű ember nő vagy. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 4. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 4 Merészség: 6/5 Magasság: 167 cm
IQ: 18 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 78/78 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 34/6 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 8/4
Eddig összesen 1 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 283 TP-d van. A következő szinthez még 217 TP szükséges. Trófeád: sünmedve. A 4. fordulódban 2180 arany került a bankszámládra. 2180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 2 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 1
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 1 18. bányászat: 1
19. főzés: 1 20. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot )

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 kerek kő (#19)
1 mandibulakasza (#127) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(100,79) oltár, orgyilkos (#131)
(101,79) kaffogó hebrencs (#88), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Derűs Camone (3044. kalandozó), Lisszia Ariaral (4673. kalandozó)
(101,80) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.03.02 12:10 Változások a számládon! 76 zsetont átutaltak a(z) 5386. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek