Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. jún. 14. 15h:08' EZ A 552. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD 553. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 210 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a ryuku csapásvezető bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku csapásvezető, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű. 1960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 214, gyógyulás: 1, összesen: -213 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Te 18 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Cápafoggal jól megszúrod a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ryuku csapásvezető megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy ezüst gyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 5, gyógyulás: 19, összesen: +14 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
ef 35 520 | energia fejlesztése 35 |
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
kf 816 1675 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1675. tárggyal |
ek 215 11 | t. energia kisütése: 215 11 |
t 9098 1 | támadod a 9098. kalandozót |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
p 69 15 | használod a 69. pszi képességet |
bb 693 690 691 | beraksz a bankba a 693. tárgyat (690 darabot) |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 6 0 31 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
kb 1137 2 | kiveszel a bankból az 1137. tárgyat (2 darabot) |
h 1137 3 | használod az 1137. tárgyat |
h 1228 | használod az 1228. tárgyat |
h 1 1066 10 | használod az 1. tárgyat |
le 1171 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
kf 527 529 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 529. tárggyal |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
156 | 157 | 158 | |
73 | |
|
|
74 | |
|
|
75 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [158,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megbököd az ősdentor fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) 4590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [159,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a halálosztó kain testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain jobb oldalát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-17 életpont.) {FM:} Cápafoggal jól megszúrod a halálosztó kain testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 77, gyógyulás: 4, összesen: -73 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [161,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő jobb oldalát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [162,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az autentikus vámpír meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
t 202 1 | támadod a 202. szörnyet |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 1022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 26, gyógyulás: 3, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [165,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) {KCC:} Cápafoggal megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 9 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Ciang Csí támadó karját. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal eltalálod a Ciang Csí fényes páncélját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy aranytű, ezenkívül 1 légiós hátizsák (ld. enc.). 2526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [166,83] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
szk 765 778 286 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 286. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal eltalálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 23 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 35, gyógyulás: 3, összesen: -32 ÉP}
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
EKHARION (232. SZÖRNY) Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy. |
KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY) AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára. |
ORKHAN THAI (238. SZÖRNY) Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal. |
HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY) A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel. |
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY) Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog. |
VÁMPÍRKARD (358. TÁRGY) A vámpírkard egy mágikus vágófegyver, amelynek használatához legalább 15-ös vágófegyver szakértelem szükséges. Amellett, hogy sebzése 7D6+4, használójának permanens vámpirizációt ad. Ezt a fegyvert kizárólag gonosz jelleműek forgathatják. |
KÁOSZ SZIMBÓLUM (361. TÁRGY) A káosz szimbólum Chara-din híveinek szent szimbóluma. Mielőtt Chara-din hívei kapcsolatba léptek volna istenükkel, a szimbólumot bárki hordhatta és használhatta gyógyításra. Jelenleg a káosz szimbólumot csak Chara-din hívei hordhatják, és külön gyógyításra nem használható. A káosz szimbólum használójának ad +2 támadást és +1 védettséget. A káosz szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
ÁRNYÉKKÖPENY (362. TÁRGY) Ez a különös varázstárgy egy hosszú, bő fekete csuklyás köpeny, nagyhatalmú mágusok kedvelt viselete. Az első néhány darabot a mendemondák szerint Dornodon készítette. Aki hordja, annak +7 védelmet biztosít, növeli a szerencséjét 3-al és az energiavarázslatok (pl. villám, tűz, energiatüske) sebzését automatikusan felezi. A köpeny viselőjének körvonalai elmosódnak, testét homály veszi körül, ennek köszönhetően igen nehéz észrevenni, ha el akar bújni: +4 rejtőzködés, +2 lopás. A mágiával átitatott ruha különös kapcsolatban van az árnyvilággal. Ezzel magyarázható az a kis jelentéktelen hibája, hogy gazdája halálakor az ÖSSZES birtokában levő D.E.M. megsemmisül. |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY) A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel megsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni. |
MEDVEBŐR ÖV (1675. TÁRGY) Minden bizonnyal nem tudott a vezetőség a verseny során legyűrt genrath vérmedvék bőrével semmi mást kezdeni, mint praktikus ruhadarabokat készíttetni belőle, majd díjként az azt következő versenyeken elajándékozni. A medvebőr öv tökéletes munka, ami a teljesítménye alapján harmadik legjobb kalandozónak jár. Ha vagy már legalább 29. szintű, a derekadra csatolhatod, és ilyenkor +6 erőt és +15 max. ÉP-t kapsz. |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
DENTOR BŐR (551. TÁRGY) Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek. |
ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY) Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet. |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
LÉGIÓS HÁTIZSÁK (1560. TÁRGY) Egy csupa zseb, csupa kötő, terepszínű zsákocska, aminek bőrből készült az alja, és a belseje millió, apró rekeszre van felosztva... Vajon mitől ilyen értékes? Mivel te nem vagy elit császári légiós ryuku, fel sem foghatod, micsoda érték birtokába kerültél, hiszen gőzöd sincs, hogy egy teljes légiós menetfelszerelés mi mindenből áll! Az biztos, hogy remekül el lehet benne cuccolni. Ha a légiós hátizsákot magadnál tartod, feltesszük, hogy tárgyaid javát ebben a hátizsákban helyezed el. Ha pedig így teszel, megterheltséged alaposan csökkenni fog, kb. 25 kilóval. Több hátizsák hatása sajnos nem adódik össze. |
Erő: | 54 (81) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 33 (41) | Támadás: | 76 (79) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 36 (40) | Védekezés: | 69 (75) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 612/531 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 41 (54) | Varázspont: | 782/425 | Pénz: | 6449 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 80/45 | Pszi pont: | 207/106 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 36/49 (+8%) | szúrófegyverek: | 26/11 (+8%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 29/5 (+5%) |
dobófegyverek: | 24/31 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
166,83 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/87 | 2. nyomkövetés: | 84/76 (+5%) | 3. mászás: | 16/13 |
4. csapdakészítés: | 28/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/10 | 6. gyógyítás: | 39/71 |
7. titkosírás: | 8/47 | 8. felderítés: | 18/59 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 28/67 (+3%) | 11. taumaturgia: | 31/66 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 7/41 (+9%) | 14. harcművészetek: | 40/6 | 15. zene: | 10/57 |
16. szörnyismeret: | 49/10 (+52%) | 17. pszi: | 28/21 (+10%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 12/5 | 20. bányászat: | 36/5 | 21. úszás: | 8/42 |
22. főzés: | 17/73 | 23. csapatmunka: | 5/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | láthatatlanság (#76) | erőpajzs I (#12) |
áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 273 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 380 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | cápafog (#833) | ||
6 | ezüsttőr (#322) | 1 | méregfog (#1553) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | mandibulakasza (#127) | 5 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | ryuku kalapács (#724) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | * | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
37 | bronzhegyű nyíl (#94) | 24 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | sallank nyíl (#129) | 45 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | malomkő (#1205) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
3 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | ubuk dobónyíl (#138) | 25 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
$1 | díszes rézpajzs ($84) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 5 | rákpajzs (#98) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 5 | királyi korona (#338) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | kyorg köpeny (#741) | 1 | * | ryuku vadászing (#1158) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | 1 | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | 1 | zafír erőöv (#397) | |
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | ||||||
Csizmák | ||||||||
$1 | bakkura csizma ($96) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | 1 | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hókereszt (#843) | 1 | * | ryuku függő (#1322) | |
1 | saválló fülbevaló (#1552) | |||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | napmedál (#1567) |
1 | nekrofun medál (#253) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 4 | ónix masszavadító (#438) | ||
1 | teriadan karkötő (#844) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
21 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló napköve (#2089) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 74] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 13] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 20] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | destabilizátor (#1275) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hűségérme (#1141) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 3 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágusok itala (#1610) | 5 | + | manakristály (#500) | ||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rahn ékkő (#701) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | reflexélesítő (#1407) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 3 | sáfránykő (#979) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | + | Sheran cserepe (#1271) | 3 | shinai gömb (#348) | 2 | sötét tekercs (#535) | ||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | |||
4 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | viharmadár totem (#1260) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
143 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
4 | csigakagyló (#1131) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | etra hályog (#712) | $1 | fekete gyöngy ($99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 3 | fülemüle agyar (#267) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 9 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kék orchidea (#68) | $1 | kőszem ($304) | |||
13 | kvazár (#244) | 1 | lótuszvirág (#447) | 67 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 17 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | párducbőr (#1066) | |||
12 | pirkit (#153) | 26 | polip szívóka (#391) | 1 | próbakő (#1664) | |||
8 | pular kristály (#239) | $3 | quwarg tojás ($360) | 11 | rakolits por (#669) | |||
14 | ramit kő (#226) | 2 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | vasérc (#152) |
Összsúly: 158.51 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (40 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | 6 | bronzsisak (#88) | 7 | bunthar bőr (#733) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 99 | gyöngymangó (#135) | 73 | kaja (#2) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 7 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 57 | nyílvessző (#108) | $73 | óndarab ($85) | 141 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 2 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 6 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 822 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 41 | varkaudar pálinka (#1137) | 13 | vasalt bunkó (#181) | 35 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | vassisak (#160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
124 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr (#1066) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | quwarg tojás (#360) | 6 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sötét tekercs (#535) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | vasérc (#152) | 34 | víz (#27) |
156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | |
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|