398. forduló, 400. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 17. 9h:30'
EZ A 572. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD
573. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [261,26] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 gyöngymangót (289 arany), 8 gyöngymangót (99 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 32 ezüstshurikent (220 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pszi katalizátort (2300 arany), 400 gyöngymangót (584 arany).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+534 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+606 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 823. hetének nyerőszámai: 23, 17, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 541.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 539.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 529. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 525.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Lecsatolod a regeneráló övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1327. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 524.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 523.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 522.]

* 10. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 520.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 518.]

bb 135 300 beraksz a bankba a 135. tárgyat (300 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 300 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

ek 116 70 58 t. energia kisütése: 116 70 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

h 392 használod a 392. tárgyat
A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az átokmurgattyú testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kilukasztod az átokmurgattyú fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy halálosztó kain!

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {HD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a halálosztó kain jobb lábát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megvágod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A halálosztó kain karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy varkaudar varázsló!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {FM:} Nitmák pengével megcsapod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. [40 pontot használtál fel, van még 478. Kapsz 16 VP-t.]

f 861 862 863 kísérletezel a 861. tárggyal a 862. tárggyal a 863. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz memóriaelixírt. (ld. enc.) 261 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 468. Kapsz 4 VP-t.]

kt 860 1 elkészíted a 860. tárgyat (1 darabot)
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Legyártottál 1 memóriaelixírt. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 16 VP-t.]

kf 1669 2 kézbeveszed/felveszed az 1669. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nitmák pengét, majd a bal kezedbe veszed az ezüstveretes pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-31 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 398. Kapsz 12 VP-t.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 398.]

kf 1373 kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

v 198 243 13 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(261,26) átokmurgattyú (#225), halálosztó kain (#168), varkaudar varázsló (#271)

[243,13] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kreommat-liliomot. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy történelemkutató intézet (691. épület.).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 4 VP-t.]

be 691 bemész a 691. épületbe
Megközelíted a kunyhó félig földbe vájt faajtaját, és beólálkodsz rajta. Az apró lépcsőfokok a föld alá vezetnek. Lesétálsz a lenti szobába, ahol Kratifixet a szokásos asztal fölé görnyedő pozíciójában találod. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Vidám arckifejezésedről rögtön leolvassa, sikerrel jártál. [25 fejlesztési pontot kaptál.] Átnyújtod a memóriaelixírt Kratifixnek, melyet ő komoly homlokráncolás közepette elvesz, miközben dörmög valamit az orra alatt. Mintha nem is emlékezne... Kis idő múlva előjön a hátsó szobából, ahova a csodatévő szerrel együtt vonult vissza, és barátságosan rád mosolyog.
- Át kellett csoportosítani a fejemben gyülekező emlékképeket, hogy minél több minden eszembe jusson. Így bizonyos dolgok a háttérbe szorultak, de ez a memóriaelixír csodákra képes... Tudtad, hogy már a rakshallionok is ezt használták?
Udvariasan bólogatsz, majd érdeklődésed vágyakozásba fordul, amikor Kratifix a kincseskamráról kezd mesélni. Esthar Kulcsa kell a bejutáshoz, viszont szinte biztos, hogy ez nem elég. A császárság papjai nem voltak kezdők, számítani lehet arra, hogy a végső kincset számtalan csapda és a múlt árnyainak szelleme védi az illetéktelen behatolóktól.
- Mégis - beszél tovább Kratifix -, muszáj megpróbálni, hiszen történelmi jelentőségű felfedezés birtokába juthatunk.
Bólogatsz, és megvizsgálod a térképet, melyet a tudós a tekercsek között talált a helyről:

24 25
22 27
23 26
3 5 7 9 11 13 15
29
1 30 31 32 33 28
2 4 6 8 10 12 14
17 20
16 21
18 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
29: 2. térkép 1. pont
21 20 19
10 9 8 7 6 5
4 3
22
11 2
25 26 1
12 14 15 16 17
23 24 27
13 18
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 29. pont
18: 3. térkép 1. pont
19
5
16
20 18
21 17
15 27 3
22 26 2
4
14
23 25
12 8
24
1
13 11 10 9 7 6
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 18. pont

Ez a 106. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 30, északra 9 mérföldre található.

Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 383. Kapsz 2 VP-t.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[242,12] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy testzabáló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény zöld felhőt fúj rád. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (172 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a testzabáló pikkelytestét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a testzabáló kígyózó farkát. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 85 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1249, sebződés: 337, gyógyulás: 217, összesen: -120 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [241,12] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. (ld. enc.) Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [240,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő gothag döglidérc nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc bal karját. (5 támadással 595 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (4 támadással 379 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8838 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1486, sebződés: 96, gyógyulás: 6, összesen: -90 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 362. Kapsz 8 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[239,12] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy chaktra vadászeb. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A chaktra vadászeb karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7646 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 76, gyógyulás: 163, összesen: +87 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [238,12] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [237,12] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy quwarg ikerbolyt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz az egyik torony tetelyére, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-54 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten jobb vállát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével végigvagdosod a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 52 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 72, gyógyulás: 2, összesen: -70 ÉP}

Egy quwarg széltáncos!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 60 életpontot vesztettél. Teli erőből dzsumbujharcos bólát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 dzsumbujharcos bóla. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos jobb vállát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1765, sebződés: 703, gyógyulás: 201, összesen: -502 ÉP}

Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Szerencsésen, harapások nélkül lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 dzsumbujharcos bóla. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem nyakát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 545 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 742, gyógyulás: 60, összesen: -682 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+120 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+127 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 1443 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Sötét motyogó, 1 Sötét halál, 1 Influenza, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 1443 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 57 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 1443 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (114 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Elszántan lépkedsz előre a sötét folyosón, ami hirtelen véget ér, és egy négyszögletes teremmé szélesedik. Először a két villogó szemet veszed észre, majd a hozzá tartozó test is kibontakozik a sötétből, egy csuhás alak az, aki, kezének mozdulatából ítélve, éppen varázsolni készül. Mielőtt bármit tehetnél, a varázslat létrejön. Ellenfeled ujjai felszikráznak, de ahelyett, hogy bármilyen kártékony hatást éreznél, hangos pukkanást hallasz. Rémülten támadóállásba helyezkedsz, és csak ekkor veszed észre, ellenfeled közben elteleportált a teremből. - Az áldott kövem - ébredsz rá, mi történt. - Megmentett az átokvarázslattól. A terem túlsó oldalán egy zárt kapura lelsz. A kapu jobb oldalán felfestett jeleket találsz. Olvasgatod egy darabig az idegen karaktereket, de mivel nem sikerül velük dűlőre jutnod, szomorúan feladod. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [176 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 70 VP-t.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[236,12] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [235,12] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet!

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [234,11] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. Raia első számú avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy hajító csillag. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ebor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Harcművészekhez méltóan meghajoltok egymással szemben, majd barátságos párviadal veszi kezdetét. Mindketten teljes erőbedobással küzdötök, de az ütéseket csak imitáljátok. Jó lenne minden nap valami hasonló. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[28 pontot használtál fel, van még 158. Kapsz 11 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[233,10] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Látsz egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Korgó gyomrod figyelmet követel. [12 pontot használtál fel, van még 146. Kapsz 4 VP-t.]

be 106 bemész a 106. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után egy nagyobb kőtömb mögött rábukkansz a barlang bejáratára. Előtted egy titanit ötvözetből készült kapu tornyosul, boltíves keretben. Hiába kopogtatsz az ajtó közepén lógó sárkányfejekkel, semmi sem történik. Rövid keresgélés után a kaputól jobbra rábukkansz a sziklába vájt különös jelekre. Az ismeretlen szöveg alatt apró mélyedést találsz, mely, mint egy kulcslyuk, tátong előtted. Néhány pillanatnyi töprengés után remek ötleted támad: előhúzod az ékkövet a hátizsákodból, melyet Kratifix Esthar Kulcsának nevezett, majd a nyílásba dugod. A titanitkapu hangos nyikorgás kíséretében kitárul. Esthar Kulcsát újra a hátizsákodba rejtve szemléled a mélységbe vezető boltíves alagutat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vonakodva sétálsz be a hatalmas átjárón, míg egy T elágazáshoz nem érsz. A továbbvezető utak már kevésbé szélesek. [5 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 2 VP-t.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 14 24 29 mozogsz 14 24 29
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.]
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.
Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
A félhomályos folyosó egyenesen vezet tovább [12. PONT.]
Úgy néz ki ez zsákutca! A térképet elővéve megbizonyosodsz erről. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy veszett gorilla! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla megtépázott szőrét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla testét. (5 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla jobb karját. (7 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 266, gyógyulás: 253, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 12. pontnál vagy. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-58 életerő.)
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[56 pontot használtál fel, van még 85. Kapsz 22 VP-t.]

lm 19 21 22 mozogsz 19 21 22
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 23 25 24 mozogsz 23 25 24
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 26 27 mozogsz 26 27
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 80. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 6. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal
Lecsatolod a tradicionális övet, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 7, 24.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 80 pontod maradt, ebből a következő körre 80 pontot vihetsz át. Kapsz még 540 pontot. A következő körben tehát 620 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY)
A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted.

MEMÓRIAELIXÍR (860. TÁRGY)
A memóriaelixírt az Esthar Császárság virágzásának idején használták az agyi kapacitás nagyobb kihasználása érdekében, az elkészítésének módját azonban mindig is rejtett könyvtáraik mélyén őrizték. Az esthar nép kipusztulásával ez a tudás odaveszett, csak a csodálatos szerre tett utalások maradtak fenn a kódexekben. A memóriaelixír elkészítése nem egyszerű, viszont egy általános felismerésen alapul: a vörös zselé a yeti foggal érintkezve cseppfolyóssá válik, majd az eggyé vált anyagot lassú kevergetés mellett egy energiamembránon átszűrve kapjuk meg a különös kotyvalékot. Sajnos ezt nem lehet akármilyen tárolóedénybe önteni, csupán a tl'urlang fiolában képes megőrizni kellő frissességét, amelyet később más célra már nem lehet felhasználni. A folyadék elkészítése a varázsital főzés varázslattal 40 TVP-t vesz igénybe. A következő probléma az elkészítés után jelentkezik: a memóriaelixír használatának módja is a múltba veszett. Talán a homlokodra kell kenni, talán az utolsó cseppig meg kell inni, miközben a hajnalban felkelő nap első sugarai az arcodat cirógatják, mára már senki sem tudja. Mindenesetre érdemes magadnál tartani, hátha kiderül majd egyszer... vagyis semmiféleképpen nem vagy hajlandó másik karakternek átadni.

TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY)
A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között.
Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban).

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 399. fordulód.

Erő: 56 (72) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 56 (61) Támadás: 90 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 56 (58) Védekezés: 123 Menekülés: 20 % Életkor: 35/44 év
Egészség: 56 (73) Életpont: 1363/1016 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 55 (67) Varázspont: 2082/1710 Pénz: 796 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/22 Pszi pont: 173/0 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4352 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50800 TP-t kaptál. Jelenleg 11667693 TP-d van. A következő szinthez még 932307 TP szükséges. Trófeáid: raskhiir szellem, bosszúálló, triklem drakolder. A 384. fordulódban 14944 arany került a bankszámládra. 16064 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 35/55 (+3%) szúrófegyverek: *31/100
vágófegyverek: 28/40 (+7%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 36/97 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -40.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/66 2. nyomkövetés: 95/93 (+36%) 3. mászás: 32/66 (+11%)
4. csapdakészítés: 34/91 (+5%) 5. csapdaészlelés: 29/61 (+15%) 6. gyógyítás: 38/42
7. titkosírás: 4/31 (+10%) 8. felderítés: 26/10 9. szörnyidomítás: 16/0
10. teológia: 113/22 (+57%) 11. taumaturgia: 107/28 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/94 (+10%)
13. versengés: 14/46 (+35%) 14. harcművészetek: 35/28 15. zene: 6/81
16. szörnyismeret: 48/35 17. pszi: *20/100 (+100%) 18. zárnyitás: 7/33
19. vadászat: 9/98 (+10%) 20. vitalitás: 4/10 21. bányászat: 37/40 (+6%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 8/66 24. csapatmunka: 1/14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 41
1. sebzés bónusz: 3 10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (109,2,1) áldomás II (#169) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1)
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182)
hatalomvarázs (#220) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24)
papi aura (#377) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) bo'adhun csapás (#266) >> 38. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488) fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Bár semmi szükséged a pszire, úgy látszik, képtelen vagy védekezni ellene, ha magad nem birtoklod legalább alapszinten. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 268 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 1 álompor (#396) 1 energiamembrán (#861)
311 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360) 1 tl'urlang fiola (#788)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vörös zselé (#862) 1 yetifog (#863)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
104 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 kőszem (#304)
2 nyílvessző (#108) 3 vasérc (#152) 14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,10) a 106. labirintus bejárata, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, 255. jellempróba, érclelőhely, veszett gorilla (#446)
(234,11) nekrofun (#173), 35. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Ebor (5661. kalandozó)
(235,12) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(236,12) Leah oltár, 30. jellempróba
(237,12) 37. jellempróba, quwarg ikerboly (#1740), kisebb quwarg isten (#213), quwarg széltáncos (#540), smaragdgólem (#417), kísértetvarázsló (#424)
(238,12) 49. jellempróba
(239,12) chaktra vadászeb (#459), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(240,12) gothag döglidérc (#429), 45. jellempróba
(241,12) feneketlen tó, Raia oltár
(242,12) testzabáló (#438)

Üzenet küldése a karakternek