397. forduló, 399. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 5. 9h:11'
EZ A 431. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
432. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,52] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az Eruol (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) titanitot (ld. enc.). Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy hegyi rák nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 604.]

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy mithril láncing elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 584.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 579.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 570.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 564.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 559.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 558.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 508.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 503.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[207,53] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hordóagyú mameluk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 411-510.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 26 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 20, gyógyulás: 78, összesen: +58 ÉP}

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Észreveszel egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [206,54] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, FéNYeS NaP lábát masszírozza. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy umbatari bromag került az utadba. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az umbatari bromag testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az umbatari bromag testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az umbatari bromag fejét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az umbatari bromag fejét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az umbatari bromag megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 230, gyógyulás: 170, összesen: -60 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [205,54] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion lehet. {max. életpontja: 191-205.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az ekharion jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 9, gyógyulás: 32, összesen: +23 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hegyi góliát közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 51, gyógyulás: 58, összesen: +7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. [54 pontot használtál fel, van még 449.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gömbvillám. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. 2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod. 3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. [30 pontot használtál fel, van még 419.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hegyi óriás. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (139 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a hegyi óriás testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hegyi óriás testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A hegyi óriás háríthatatlan ütése iszonyatos erővel csap le a bal karodra. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 382, gyógyulás: 219, összesen: -163 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-7776 TP] [30 pontot használtál fel, van még 389.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt. {max. életpontja: 291-330.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az orbitális mackósajt bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 29 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 51, gyógyulás: 59, összesen: +8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 359.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy umbatari bromag. {támadása: 65.}

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az umbatari bromag testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az umbatari bromag testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az umbatari bromag testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd az umbatari bromag fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az umbatari bromag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 225, gyógyulás: 174, összesen: -51 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 329.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt. {max. életpontja: 291-330.}

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt idétlen testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény huhog! 30 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 59, gyógyulás: 58, összesen: -1 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 299.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[206,53] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hegyi óriás közeledik. {támadása: 60.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (128 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hegyi óriás bal lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a hegyi óriás bal lábát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 342, gyógyulás: 211, összesen: -131 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +91 életerő.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérvágyó sólyom közeledik. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 44 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 74 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a vérvágyó sólyom véres csőrét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vérvágyó sólyom nyakát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a vérvágyó sólyom testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Többször megcsíp a vérvágyó sólyom. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 134, gyógyulás: 111, összesen: -23 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [207,52] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy hordóagyú mameluk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk nyakát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 24 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 20, gyógyulás: 80, összesen: +60 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [208,51] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy hordóagyú mameluk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 40.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 25 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 18, gyógyulás: 86, összesen: +68 ÉP}

Utad során felfedezel egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [66 pontot használtál fel, van még 233.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[209,50] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy jégtroll került az utadba. {max. életpontja: 153-162.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégtroll jobb lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 58, gyógyulás: 37, összesen: -21 ÉP}

Utad során felfedezel egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy vérvágyó sólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 59 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vérvágyó sólyom testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérvágyó sólyom bal szárnyát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a vérvágyó sólyom testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 TU.) A vérvágyó sólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 127, gyógyulás: 120, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [210,49] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Észreveszel egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [211,48] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy hegyi óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 1401-1600.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás vastag lábujját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (111 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a hegyi óriás szőrös ágyékát. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 348, gyógyulás: 209, összesen: -139 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [54 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 mozogsz keletre
[212,48] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

[18 pontot használtál fel, van még 161.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ef 59 517 energia fejlesztése 59
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 84.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hegyi rákot. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [15 pontot használtál fel, van még 69.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 66.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 61.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 8, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 61 pontod maradt, ebből a következő körre 61 pontot vihetsz át. Kapsz még 539 pontot. A következő körben tehát 600 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERUOL (378. SZÖRNY)
Eruol nagyhatalmú Thargodan nagyúr, sötét fellegvárában Thargodan mágusok, berzerkerek és egyéb fenevadak serege szolgálja. Gyors gyarapodása, és túlzott mohósága sok Thargodan herceg figyelmét felkeltette, akik mind trónjukat féltik, és Eruol pusztulását kívánják. Így, ha megsemmisíted Eruolt, még szövetségeseket is szerezhetsz - kérdés, megvan-e a hatalmad ahhoz, hogy szembeszállj ezzel a félelmetes sötét úrral.

TITANIT (1412. TÁRGY)
A titanit minden bizonnyal a régmúlt legrejtélyesebb ércfajtája. Eredete az ősi istenek korszakára vezethető vissza, mikor a fajok még egymástól elszigetelten, jól védett városaikban építgették saját civilizációikat. Mint annyi más, különös fémet, a titanitot is a törpék mesterbányászai fedezték fel. Eleinte valamiféle megkövesedett gyantának nézték, mert a kőzetrétegek közt kanyargó telér a borostyánra emlékeztetett leginkább. Az olvasztásnál aztán kiderült, hogy igenis fém, mégpedig nem akármilyen! A vasnál jóval keményebbnek, a kvazárnál jóval ellenállóbbnak, az adamantitnál pedig sokkal könnyebben alakíthatónak bizonyult. A törp kovácsok lelkesen fogtak a különös érc megmunkáláshoz. Egymással versengve készítették a különbnél-különb remekműveket, hogy a dicső törp királyok elé halmozva azokat, bőséggel részesüljenek áldásban és jutalomban. Az ősi istenek eltűntek az idő sodrában, és velük eltűntek a törp városok is. Ghallán már a titanit is rég feledésbe merült, csak néhány kincseskamra ajtaján találni belőle egy-egy páncéllemeznyit itt-ott, de a Ryuku Császárság, úgy tűnik, máig megőrizte a törpe bányák titkát. A titanitból mesés dolgok kovácsolhatók, de ezen tárgyak feltalálásához nem elegendő a csavaros észjárás, figyelned kell némiképp a ryuku legendákra is. Ha csak egyetlen rögöt is szereztél már, nagyon vigyázol rá, és semmiképp sem adod át másnak!

MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY)
A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel.

GÖMBVILLÁM (176. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A gömbvillám irtózatos erejű támadó varázslat, amelynek kevés halandó képes ellenállni: 20 VP, 1 rézdarab és 1 drótszőr árán az ellenfélnek papi erőnként D11 (max. 40D11) sebzést okoz, amelyet sikeres mentődobás felezhet. A csekély bökkenő az, hogy ezután a gömbvillám visszapattan rád. Mivel egyetlen mágus sem olyan őrült, hogy magát sebezze meg, ezért a gömbvillámot csak akkor fogod használni, ha a villámmágia segítségével el tudod téríteni a rád visszapattanó gömvillámot. A gömbvillám még egy nagy előnye, hogy eddig egyetlen kalandozóról hallottak, aki sikeresen megdobta ellene a mentődobást, és így csak fele sebzést szenvedett el.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

Erő: 41 (49) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 42 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 114/144 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 459/406 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (40) Varázspont: 1309/1148 Pénz: 5467 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 77/0 Pszi pont: 153/528 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3958 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 625 TP-t kaptál. Jelenleg 3 755 633 TP-d van. A következő szinthez még 244 367 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5529 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 29/59 (+30%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 26/15 (+15%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
212,48 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 691 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/1 2. nyomkövetés: 81/10 (+45%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 18/19 5. csapdakészítés: 32/15 (+7%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 42/10 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 33/44
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 38/21 (+30%) 12. taumaturgia: 65/55 (+6%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 13/58 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 43/12 (+19%) 17. szörnyismeret: 18/18 (+22%) 18. pszi: 21/62 (+1%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/32 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 35/72 (+38%) 23. úszás: 11/77 24. főzés: 24/61 (+11%)
25. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (984,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90)
éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod.
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 48 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 2 nyílpuska lövedék (#547) 1 sáfránypor (#211)
1 szögletes kő (#17) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
127 arany (#50) 1 adamantit (#627) 3 ezüstdarab (#326)
4 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszív (#282) 13 kaja (#2)
3 mithril (#352) 1 pular kristály (#239) 2 sólyomcsőr (#1223)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

204 205 206 207 208 209 210 211 212 213
47
48
49
50
51
52
53
54
55
(205,54) ekharionok (#232), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, érclelőhely, hegyi góliát (#244), hegyi óriás (#397), orbitális mackósajt (#229), umbatari bromag (#770)
(206,53) hegyi óriás (#397), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, vérvágyó sólyom (#772)
(206,54) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, umbatari bromag (#770)
(207,52) hordóagyú mameluk (#254), törpe bánya (#435), érclelőhely
(207,53) hordóagyú mameluk (#254), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely
(208,51) hordóagyú mameluk (#254), törpe bánya (#435), érclelőhely
(209,50) jégtrollok (#164), törpe bánya (#435), érclelőhely, vérvágyó sólyom (#772)
(210,49) törpe bánya (#435)
(211,48) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, hegyi óriás (#397)
(212,48) érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek