397. forduló, 399. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 20. 9h:09'
EZ A 1177. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
1178. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [174,67] koordinátán.
Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+223 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ősdentor fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 675.]

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 674.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+15 támadás). [-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 652.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 647.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 645.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 641.]

* 5. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+76 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy roguena.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 98 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a roguena testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 611.]

* 6. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 605.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 600.]

* 8. KP: ef 2 503 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 586.]

hu 329 99 hulladék: 329 99
Hulladékgyűjtés törölve: csontpálca. Hulladékgyűjtés törölve: fekete gyöngy. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

t 422 1 támadod a 422. szörnyet
FT 422 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

173 174 175
66
67
68
(174,67) roguena (#779)

[185,60] Épületek tűnnek fel. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 576.]

ve 329 3 megveszed a 329. tárgyat 3
Vásároltál 3 csontpálcát. 225 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

ve 99 12 megveszed a 99. tárgyat 12
Vásároltál 12 fekete gyöngyöt. 144 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

f 99 kísérletezel a 99. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz királyi koronát. (ld. enc.) 408 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 566.]

fkt 338 1 felt. készítesz a 338. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[184,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Blounther apó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó törékeny testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a Blounther apó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 13 életpontot sebeztél. A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 4 gyöngymangó. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[174,67] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vas dobónyíl, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ezüst kulcs. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,66] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember nyakát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a tetemember testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc nyakát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus jön feléd.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 18 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy szárnyas gömböc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy roguena. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena bal vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [104 pontot használtál fel, van még 462.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy étkezési homár!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüst nyaklánc! Felmarkolod. [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 422.]

usz 40 úszol 40 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy mélység fattya!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjaival a mélység fattya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 382.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy mélység fattya!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya förtelmes plazmáját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápol, de mindhiába. A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy shinai gömb! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 342.]

m 4 mozogsz délre
[175,67] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 330.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 300.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 270.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 240.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[174,67] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 kaját. 2 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [173,67] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 61 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Óriásölővel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [172,68] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Látsz egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 204.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[171,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy umor-pióca előtt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [170,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (267 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a csontváz hadúr támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a csontváz hadúr bal vállát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. Megállsz a helyiség közepén és körbekémlelsz. Szíved majd kiugrik a helyéről, amikor megpillantod a három egymáshoz közelálló szempárt, amely a sötétségből téged vizsgálgat. Hamarosan a hozzá tartozó test körvonalait is ki tudod venni. Hallottál már az elementálokról, és most itt a pillanat, hogy kamatoztathasd tudásod. Egy pillanat alatt rádöbbensz, hogy - mivel nincs az ujjadon angyalok gyűrűje - "puszta kézzel" semmi esélyed ellene, úgyhogy inkább futásnak eredsz. Percekig csak saját zilálásod hallod. Tudod, hogy könnyen ottmaradhattál volna. Hálát adsz a sorsnak, hogy ennyire szerencsés voltál. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+5 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [169,66] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 púderkövet. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 fejszét. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 királyi koronát. IQ-d TF-elődött. [192 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 977 keresed a 977. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Ek'Hort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 7 pontért
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Teleeszed magad. (-2 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szellő szilmill. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját fal föl a roguena. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 539 pontot. A következő körben tehát 539 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran eljövendő papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

Erő: 40 (55) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 46 (56) Támadás: 59 (61) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 46 (58) Védekezés: 79 (84) Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 40 (54) Életpont: 601/376 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (58) Varázspont: 1115/94 Pénz: 1348 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/3 Pszi pont: 229/29 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 2739 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 433 TP-t kaptál. Jelenleg 2 882 308 TP-d van. A következő szinthez még 117 692 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, dombi óriásyeti, Kitaszított.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/31 (+12%) ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 32/86 (+7%)
vágófegyverek: 23/13 (+4%) ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 28/99 (+2%)
dobófegyverek: 25/63 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
169,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/3 2. nyomkövetés: 112/52 (+23%) 3. mászás: 15/89
4. csapdakészítés: 28/69 (+7%) 5. csapdaészlelés: 9/82 6. gyógyítás: 55/62
7. titkosírás: 19/30 8. felderítés: 30/44 (+5%) 9. szörnyidomítás: 20/62
10. teológia: 51/93 (+5%) 11. taumaturgia: 58/67 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/60
13. versengés: 16/54 (+9%) 14. zene: 160/13 (+37%) 15. szörnyismeret: 36/67 (+22%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 5/13 18. vadászat: 51/11 (+11%)
19. bányászat: 33/72 20. úszás: 14/92 (+48%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 193.57 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
408 arany (#50) 1 bot (#4) 9 drótszőr (#37)
4 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 6 spiritusz (#170)
1 varázskő (#305) 10 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 3 csontpálca (#329) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fejsze (#1240) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
6 gyöngymangó (#135) 17 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205)
1 királyi korona (#338) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 púderkő (#119)
1 shinai gömb (#348) 3 Thargodan esszencia (#328) 3 vas dobónyíl (#189)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

168 169 170 171 172 173 174 175 176
65
66
67
68
69
(169,66) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Leah oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 29. jellempróba
(170,66) Thargodan csatamező (#432), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), csontváz hadúr (#423)
(171,67) művészi porolit (#720), 22. jellempróba
(172,68) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(173,67) kputtyintó csalán (#247), 41. jellempróba, Tharr oltár
(174,67) roguena (#779), Raia szent lovagja (#239), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), oltár, kultúrmasztodon (#227)
(175,66) tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), tavacska, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, roguena (#779), étkezési homár (#197), mélység fattya (#199)
(175,67) gumifa (#38), 42. jellempróba, Sheran oltár, magger (#747)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tidanitdukátot (1480. tárgy) át lehet váltani kisebb reverziós prizmává (2027. tárgy) egy az egyben a gnóm refrugátor (2069. tárgy) segítségével, a H 2069 1480 (darabszám) parancsnál, ha a darabszám 100 felett van, akkor nem védőkristályt kapsz, hanem (darabszám-100) db kisebb rev. prizmát.

Üzenet küldése a karakternek