Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. máj. 14. 9h:13' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
been 3311 | belépés engedélyezése: a 3311. kalandozót |
ef 23 520 | energia fejlesztése 23 |
ek 215 11 | t. energia kisütése: 215 11 |
le 1552 253 | leveszed/lerakod az 1552. tárgyat a 253. tárgyat |
kf 1366 1322 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1366. tárgyat az 1322. tárggyal az 1558. tárgyat |
ftv 61 258 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 258. szörnyet |
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
t 9095 1 | támadod a 9095. kalandozót |
ba 286 990 | nem támadod a 286. szörnyet a jó jelleműeket |
t 247 1 | támadod a 247. szörnyet |
hu 1113 304 360 | hulladék: 1113 304 360 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
147 | 148 | 149 | 150 | |
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
fkt 447 1 | felt. készítesz a 447. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [150,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember támad rád.
Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember bal lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír jobb karját. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) {KCC:} Cápafoggal felnyársalod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a roguena bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena jobb első lábát. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal eltalálod a roguena testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A roguena karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [151,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 1831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2507 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 43, gyógyulás: 3, összesen: -40 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [153,70] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Látsz egy óriás liánt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült szutykos remák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szutykos remák testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápol, de mindhiába. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [154,71] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy fekete gyöngy [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mérg. ubuk tüskét. **) 2790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 51, gyógyulás: 3, összesen: -48 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru tigristestét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal eltalálod a taalru testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy trófea nyaklánc, egy aranytű és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [156,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és 4 gyöngymangó. 3615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Semmi hatás! A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 39 arany, 2 aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy bíbor erőöv [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy vasérc és 2 ezüst nyaklánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 14731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 292, gyógyulás: 52, összesen: -240 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Te 18 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 50, gyógyulás: 25, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [157,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
szk 778 765 286 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 286. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Te 18 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
TAALRU (249. SZÖRNY) A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik... |
Erő: | 54 (78) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 33 (41) | Támadás: | 79 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 36 (40) | Védekezés: | 64 (70) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 598/293 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 41 (50) | Varázspont: | 782/539 | Pénz: | 12230 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 80/56 | Pszi pont: | 207/73 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 36/41 (+4%) | szúrófegyverek: | 26/3 (+3%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | *28/100 (+2%) |
dobófegyverek: | 24/31 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
157,74 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/87 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 84/71 | 3. mászás: | 16/13 (+17%) |
4. csapdakészítés: | 28/76 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/10 | 6. gyógyítás: | 39/71 |
7. titkosírás: | 8/47 | 8. felderítés: | 18/42 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 28/64 (+6%) | 11. taumaturgia: | 31/58 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 7/32 | 14. harcművészetek: | 40/6 | 15. zene: | 10/57 |
16. szörnyismeret: | 48/58 (+20%) | 17. pszi: | 28/11 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 12/5 | 20. bányászat: | 36/5 | 21. úszás: | 8/42 |
22. főzés: | 17/73 (+10%) | 23. csapatmunka: | 5/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 238 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 530 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | cápafog (#833) | ||
5 | ezüsttőr (#322) | 1 | méregfog (#1553) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | mandibulakasza (#127) | 5 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | ryuku kalapács (#724) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
38 | bronzhegyű nyíl (#94) | 24 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
1 | sallank nyíl (#129) | 45 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | malomkő (#1205) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
3 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | ubuk dobónyíl (#138) | 25 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 5 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 5 | királyi korona (#338) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | kyorg köpeny (#741) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | ryuku vadászing (#1158) | ||
1 | szirén köpenye (#820) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | 1 | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | 1 | ryuku nadrág (#691) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | hósárkánybőr csizma (#1088) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | 1 | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | hókereszt (#843) | ||
1 | * | ryuku függő (#1322) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | napmedál (#1567) |
1 | nekrofun medál (#253) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | ||
4 | ónix masszavadító (#438) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
20 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló napköve (#2089) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 74] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 13] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 36] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 34 csepp ragasztó (#83), fér még: 26] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 4 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hűségérme (#1141) | 5 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
3 | kristálygömb (#265) | 24 | krónika (#1725) | 1 | mágusok itala (#1610) | |||
5 | + | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | ||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
1 | reflexélesítő (#1407) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
3 | sáfránykő (#979) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | + | Sheran cserepe (#1271) | ||
3 | shinai gömb (#348) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | |||
4 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
143 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
4 | csigakagyló (#1131) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | etra hályog (#712) | 1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 6 | gyöngymangó (#135) | 9 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kék orchidea (#68) | |||
13 | kvazár (#244) | 1 | lótuszvirág (#447) | 60 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 18 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | párducbőr (#1066) | |||
12 | pirkit (#153) | 26 | polip szívóka (#391) | 1 | próbakő (#1664) | |||
8 | pular kristály (#239) | 11 | rakolits por (#669) | 14 | ramit kő (#226) | |||
2 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
3 | vasérc (#152) |
Összsúly: 158.14 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (38 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | 6 | bronzsisak (#88) | 7 | bunthar bőr (#733) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 99 | gyöngymangó (#135) | 73 | kaja (#2) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 7 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 57 | nyílvessző (#108) | $73 | óndarab ($85) | 141 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 6 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 822 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 43 | varkaudar pálinka (#1137) | 13 | vasalt bunkó (#181) | 35 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | vassisak (#160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kőszem (#304) | 1 | pirkit (#153) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 13 | spiritusz (#170) | 7 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
57 | arany (#50) | 3 | aranytű (#272) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |
148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|