Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 5. 9h:19' EZ A 403. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD 404. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal |
kno 4 4 | képesség-növelés 4 |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
im | imádkozol |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 2 életpontot. Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}
vv 382 | elmormolod a 382. varázslatot |
hu 857 98 457 | hulladék: 857 98 457 |
hu 222 164 1676 | hulladék: 222 164 1676 |
hu 1549 532 232 | hulladék: 1549 532 232 |
hu 152 1067 | hulladék: 152 1067 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
ea 1120 2 | eladod az 1120. tárgyat 2 |
m 3 5 2 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Félig kiégett területen vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Látsz egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb vállát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 2 életpontot. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Cápafoggal felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 17 életpontot sebződik. Pestisaurád 13 sebzést okoz. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 2 életpontot. A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 18, gyógyulás: 9, összesen: -9 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 12 ép-t sebez. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 2 életpontot. A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 3522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák egyik csápját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák fejét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a csataremák testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 32 életpontot. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 135, gyógyulás: 52, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [200,119] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült vark. kardtáncos nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 151 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 278 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a vark. kardtáncos bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+37 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 43 életpontot. Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4920 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 182, gyógyulás: 125, összesen: -57 ÉP}
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 344 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 198 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar vajákos bal oldalát. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a varkaudar vajákos bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) A pestisaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Páncélod 9 életpontot sebez ellenfeleden. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1214, sebződés: 400, gyógyulás: 87, összesen: -313 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar vajákos. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 331 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 83 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Támadása közben ellenfeled is sebződik 9 életpontot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1321, sebződés: 208, gyógyulás: 13, összesen: -195 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 17 sebzést okoz. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 38, gyógyulás: 85, összesen: +47 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 4 életpontot. A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 2209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 22, gyógyulás: 78, összesen: +56 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal vállát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Dombos vidékre érkeztél. Találsz egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Északnyugatra egy királyi őrsánc van. Jól kivehetőek a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 16 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 11 ép-t sebez. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 11 arany és egy fekete gyöngy. 3843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 52, gyógyulás: 97, összesen: +45 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Cápafoggal felnyársalod a quwarg harcos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. A pestisaura 15 ép-t sebez. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett csataremák. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a csataremák testét. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a csataremák testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 73 életpontot sebződik. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 30 életpontot. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 127, gyógyulás: 35, összesen: -92 ÉP}
Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átdöföd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vark. kardtáncos lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 449 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a vark. kardtáncos jobb lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 17 életpontot sebződik. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+32 ÉP). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 38 életpontot. A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 160, gyógyulás: 58, összesen: -102 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 470 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos nyakát. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 24 életpontot sebződik. Pestisaurád 3 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+32 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 37 életpontot. Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 156, gyógyulás: 110, összesen: -46 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (2 ép-t sebezve). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) Páncélod 2 életpontot sebez ellenfeleden. A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Páncélod 2 életpontot sebez ellenfeleden. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 21, gyógyulás: 87, összesen: +66 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 68 életpontot sebződik. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. A pestisaura 16 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 5 életpontot. A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 27, gyógyulás: 87, összesen: +60 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) Páncélod 2 életpontot sebez ellenfeleden. A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 18, gyógyulás: 56, összesen: +38 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 19 életpontot sebződik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A pestisaura 15 ép-t sebez. A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 14 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 48, gyógyulás: 34, összesen: -14 ÉP}
h 697 200 | használod a 697. tárgyat |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Lakott területre érkeztél.
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg és egy rókafarok. 2655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 295 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 336 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 17 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 11 életpontot. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 23 életpontot. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. Támadása közben ellenfeled is sebződik 29 életpontot. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 9593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1096, sebződés: 281, gyógyulás: 135, összesen: -146 ÉP}
Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 445 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Véres nyál csordul ki a csontváz hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
4455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 637 3 | bemész a 637. épületbe |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 80 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY) Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át. |
Erő: | 47 (73) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 47 (60) | Támadás: | 61 (64) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 47 (62) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/35 év |
Egészség: | 47 (54) | Életpont: | 768/491 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 59 (76) | Varázspont: | 1526/304 | Pénz: | 6659 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 162/291 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | *38/100 (+4%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/17 | dobófegyverek: | 34/21 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/83 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 70/97 (+47%) | 3. lopás: | 62/62 (+30%) |
4. mászás: | 13/40 (+409%) | 5. csapdakészítés: | 25/45 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 67/54 (+7%) |
7. gyógyítás: | 91/48 (+11%) | 8. titkosírás: | 6/11 | 9. felderítés: | 29/70 (+13%) |
10. szörnyidomítás: | 23/44 | 11. teológia: | 109/42 (+47%) | 12. taumaturgia: | 66/12 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 30/16 (+11%) | 14. versengés: | 26/62 (+23%) | 15. zene: | 3/58 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 32/66 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 27/47 |
19. vadászat: | 14/3 (+11%) | 20. vitalitás: | 3/60 | 21. bányászat: | 28/73 (+11%) |
22. úszás: | 10/3 | 23. főzés: | 11/15 | 24. csapatmunka: | 2/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az emberektől (1) aranyat (#50) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (3x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (5x), a mutánsoktól (9) bármit (5x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás III (#217) | Pörhemór köre (#205) (180,29,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A manakristályok szabályos kristályszerkezetükkel a rendet képviselik. Áldozz fel hát ötöt, ezzel is ritkítva számukat! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | agori szegecscsizma (#1676) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | csillogó nyakék (#1120) | 1 | csontkulcs (#74) | 4 | fáklya (#36) | |||
4 | ilkin érc (#232) | 3 | jegesmedve bunda (#1067) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | láncing (#222) | 1 | mithril láncing (#457) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | sötét ital (#284) | 1 | sziklazúzó (#857) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | 15 | vasérc (#152) | |||
1 | vasvért (#164) | 8 | víz (#27) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1709 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 7 | deus ex machina (#1) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
21 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
14 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mihlanil medál (#823) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 50 | vas dobónyíl (#189) |