397. forduló, 399. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 24. 9h:13'
EZ A 671. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
672. játékheted kezdete: nov. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


204 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,53] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Mr. Elem-Elekkel. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy hósárkánybőr csizmát, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy tolvaj klánjelvényt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Batharak vállemezét visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy Kitaszított trófea és egy taalru trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Bőre sárga. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia püspöke. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy hordóagyú mameluk trófea, egy Ek'Hor trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Next Generation. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 16 kőszemet (400 arany kikiáltási áron), 11 Thargodan esszenciát (240 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Huddens kesztyűjét (1300 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. A villámfókuszálók rendjének Sutor Kragoru kiválasztott tanítványa rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy cápabőr csizmát, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy Krogan, a pusztító trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Ramirez Espanza. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 16 kőszem (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany), 11 Thargodan esszencia (eladási ár: 240 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
A 9. napon újból összefutsz Mr. Elem-Elekkel. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 14. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy agori szegecscsizmát, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy tükörpáncélt visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Harrison Fire. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb!
A 15. napon összeakadsz Vay Deckerrel. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyali sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy Eldaran karkötőjét, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy chaktra vadászeb trófea, egy pengekarú nitmák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 20. napon összefutsz Rek Weasellel. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy láncinget, egy mithril sisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy magnetikus praglonc trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Egy homokféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 22. napon találkozol Sújtóléggel. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy Ovgun nyakláncát, egy tükörpáncélt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy vark. kardtáncos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 29. napon megintcsak összeakadsz Sújtóléggel. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 30. napon összefutsz Next Generationnel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia püspöke. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy hordóagyú mameluk trófea, egy Ek'Hor trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve tolvajfelismerés. (ld. enc.)
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból. Varázserőd regenerálódik. (+288 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 2. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 550.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+4% tau] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 546.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

d 110 3 eldobod a 110. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] [25 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 87 225 126 hulladék: 87 225 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 57 88 157 hulladék: 57 88 157
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 323 65 8 hulladék: 323 65 8
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 49 195 96 hulladék: 49 195 96
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 117 193 180 hulladék: 117 193 180
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 268 267 195 hulladék: 268 267 195
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. Hulladékgyűjtés törölve: obszidián függő. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 103 85 280 hulladék: 103 85 280
Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz óndarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 192 196 307 hulladék: 192 196 307
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 194 436 307 hulladék: 194 436 307
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz masszariasztót. Hulladékgyűjtés törölve: réz papi karkötő. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

hu 308 72 160 hulladék: 308 72 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[178,54] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Északkeletre tart.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [177,55] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thak Grober, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,56] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Felfedeztél egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Árnyék hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. [+1% teo] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk nyakát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. [+2% tau] A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 27 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 26 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 86, gyógyulás: 5, összesen: -81 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [73 pontot használtál fel, van még 448.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[175,57] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy hordóagyú mameluk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! [+2% teo] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk farkát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! [+2% tau] A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 29 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 79, gyógyulás: 6, összesen: -73 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [174,58] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kétfejű troll került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Troll klopfolóval eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a kétfejű troll jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-22 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 58, gyógyulás: 3, összesen: -55 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 stukilövedéket.

(Továbbmész...) [173,59] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe trafálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak nyakát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [71 pontot használtál fel, van még 377.]

im 0 6 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] [45 pontot használtál fel, van még 332.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] [40 pontot használtál fel, van még 292.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 262.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 232.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 202.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 172.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[172,60] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy jégtroll. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. [+2% teo] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval megcsapod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. [+2% tau] A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-24 életpont). A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,61] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy orbitális mackósajt nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 128 életpontot sebeztél. [+1% teo] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 28 életpontot sebeztél. [+2% tau] Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 27 életpontot vesztettél. Troll klopfolóval többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. [+2% tau] Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 124, gyógyulás: 3, összesen: -121 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]

(Továbbmész...) [170,62] Továbbra is alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy vaskohót. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. [101 pontot használtál fel, van még 71.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[169,63] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Találsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! [23 pontot használtál fel, van még 48.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

kb 310 3 kiveszel a bankból a 310. tárgyat (3 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

a 310 3779 3 átadod a 310. tárgyat a 3779. kalandozónak (3 darabot)
Sajnos nincs nálad galachmit. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

im 0 99 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 3938 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 8.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 6.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 4, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 539 pontot. A következő körben tehát 545 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLVAJOK FELISMERÉSE (243. TUDATI KÉPESSÉG)
Unod már, hogy folyton meglopnak és nem tudod, hogy ki volt a tolvaj? Vagy ha mégis rájössz, hogy ki volt a tettes, akkor sem tudod, hogy mit vittek el? Mostantól képes vagy arra - hála a képességeteknek -, hogy ha valaki meglop, akkor a talált nyomok alapján beazonosítsd a tolvajt. Akár ismerted előtte, akár nem, tudni fogod, hogy ki volt az, aki megkárosított. Így aztán sokkal könnyebb lesz "leverni" rajta az okozott kárt. Sőt! Mivel tapasztalt kalandozóhoz híven próbáltál rendet tartani tárgyaid közt, ezért első ránézésre meg tudod állapítani, hogy melyik tárgyadból mennyit vitt el a tolvaj.

HUDDENS KESZTYŰJE (649. TÁRGY)
Az egykori kobudera mesternek, Huddensnek mára már ritkán viselt mágikus kesztyűje is legendává vált. Az ősi korokból csak néhány maradt fent ebből a Huddens mesterről elhíresült relikviából, készítésének titka is rég elveszett. Ez a puha, zöldes bőrből készült kesztyű tökéletesen simul a kézre! Védettségedet öttel növeli meg, pusztakezes harc esetén a sebzésedhez +10-et ad. Ezenkívül, ha kobudera viseli, van rá 15% esély, hogy szörnyek elleni harcban eggyel több támadást ad le. Természetesen, aki Huddens kesztyűjét viseli, pusztakezes harcban is képes a mágikusan védett lényeket megsebezni.
A kesztyűt 20-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem húzhatja a kezére, ezzel a Mester emlékét sértené. És ha esetleg nem érdekel a harcművészet... valószínűleg akkor is álmaid legfantasztikusabb varázstárgyaira tudod ezt a legendás kesztyűt cserélni.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 417. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 35 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 25/28 év
Egészség: 38 Életpont: 351/317 Jellem: semleges Tul. pont: -3
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 616/12 Pénz: 739 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 146/177 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 2220 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10660 TP-t kaptál. Jelenleg 1021202 TP-d van. A következő szinthez még 178798 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, orbitális mackósajt. A 398. fordulódban 1610 arany került a bankszámládra. 1610 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/10 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 14/19 (+5%)
vágófegyverek: 15/59 ütőfegyverek: 30/61 (+6%) lőfegyverek: 18/28 (+18%)
dobófegyverek: 23/69

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); stukilövedék (#414) (14 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/90 2. nyomkövetés: 92/99 (+8%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 8/76 (-300%) 5. csapdakészítés: 22/96 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/33
7. gyógyítás: 102/87 8. titkosírás: 21/13 9. felderítés: 25/9
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 48/33 (+49%) 12. taumaturgia: 69/69 (+17%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/64 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 14/68 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/67
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 31/72 (+21%) 21. úszás: 11/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 5 nyílvessző (#108) 3 vapár ág (#110)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 1 gromak bőr (#268)
1 jégszív (#282) 6 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,63) a 75. labirintus bejárata, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, érclelőhely
(170,62) vaskohó (#155)
(171,61) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(172,60) jégtroll (#164), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely
(173,59) tüskés harci gromakok (#156), Fairlight oltár, érclelőhely
(174,58) kétfejű trollok (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely
(175,57) hordóagyú mameluk (#254), Fairlight rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely
(176,56) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), hordóagyú mameluk (#254)
(177,55) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, érclelőhely
(178,54) művészi porolit (#720), Tharr oltár, északkeletre tartó szekérkaraván (#1215)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* A MAK X Y 1 parancs sajnos nem az első, hanem a második utasítást mentette. Mostantól ez az enciklopédiának megfeleően működik.
* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.
* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.

Üzenet küldése a karakternek