Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 4. 15h:14' EZ A 431. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD 432. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 22 297 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 198 212 47 | elmormolod a 198. varázslatot |
180 | 181 | 182 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[212,47] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (107 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A hegyi óriás kegyetlenül lesújt a bal válladra. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás jobb oldalát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 322, gyógyulás: 228, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [210,49] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérvágyó sólyom. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vérvágyó sólyom testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérvágyó sólyom véres csőrét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a vérvágyó sólyom bal szárnyát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Megcsipkedi a vérvágyó sólyom a jobb válladat. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) A vérvágyó sólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 126, gyógyulás: 119, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [209,50] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy jégtroll. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 30 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a jégtroll jeges testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégtroll testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 54, gyógyulás: 39, összesen: -15 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 64 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vérvágyó sólyom véres csőrét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérvágyó sólyom testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a vérvágyó sólyom testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Többször megcsíp a vérvágyó sólyom. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 131, gyógyulás: 118, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [207,52] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Utad során felfedezel egy törpe bányát. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy vérvágyó sólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 60.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 79 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a vérvágyó sólyom nyakát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérvágyó sólyom testét. Kritikus ütés! (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a vérvágyó sólyom bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 141, gyógyulás: 117, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [206,53] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy hegyi óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (108 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy lendületes csapás telibe találja a gyomorszájadat. Levegőt! (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 341, gyógyulás: 220, összesen: -121 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a smaragdgólem testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 181 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 431, gyógyulás: 162, összesen: -269 ÉP}
m 5 2 1 | mozogsz délnyugatra, keletre, északkeletre |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 25, gyógyulás: 34, összesen: +9 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt idétlen testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 63, gyógyulás: 65, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [206,54] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő umbatari bromag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag jobb első lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az umbatari bromag testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az umbatari bromag mérgező bőrét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az umbatari bromag testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az umbatari bromag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 229, gyógyulás: 168, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [207,53] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
m 1 | mozogsz északkeletre |
bb 244 20 | beraksz a bankba a 244. tárgyat (20 darabot) |
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
ef 90 517 | energia fejlesztése 90 |
szk 61 | keresed a 61. szörnyet |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
ŐSTROLL AGYALÓ (427. TÁRGY) Az őstroll agyaló nagyhatalmú varázstárgy, amelyet annakidején a troll sámánok fejlesztettek ki. Sebzése 5D6+6, de ha kezedbe fogod, kapsz +3 erőt és -4 IQ-t. Az őstroll agyaló forgatásához min. 24-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Hatalmas súlya miatt általában csak trollok használják. Az őstroll agyaló egy hatalmas, ébenfekete bunkó, oldalán furcsa, ezüst rúnákkal. Képes mágikus lényt is megsebezni. Ha varázsfegyver készítéssel akarod előállítani, szükséged lesz egy era formázó mintára, egy göcsörtös bunkóra, egy jégszívre és 10 csepp tintára, valamint 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re. |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
Erő: | 41 (49) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (45) | Támadás: | 42 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 26 (34) | Védekezés: | 62 (68) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 114/144 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 458/462 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (40) | Varázspont: | 1295/1295 | Pénz: | 5340 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 77/0 | Pszi pont: | 153/519 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 29/29 (+18%) |
vágófegyverek: | 29/87 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | *25/100 (+6%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
208,52 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 691 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/1 | 2. nyomkövetés: | 80/65 | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 18/19 | 5. csapdakészítés: | 32/8 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 29/43 |
7. gyógyítás: | 42/10 | 8. titkosírás: | 43/21 | 9. felderítés: | 33/44 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 37/91 (+27%) | 12. taumaturgia: | 65/49 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 7/99 | 14. versengés: | 13/58 (+18%) | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 42/93 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 17/96 | 18. pszi: | 21/61 (+1%) |
19. zárnyitás: | 23/14 | 20. vadászat: | 23/32 | 21. vitalitás: | 1/74 |
22. bányászat: | 35/34 (+37%) | 23. úszás: | 11/77 | 24. főzés: | 24/50 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (989,0) | Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | agyburok (#90) |
éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! (teljesítve) |
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod. |
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 59 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | gólem talizmán (#811) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
9 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
98 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | arkog kő (#632) | |||
1 | din formázó minta (#301) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | |||
1 | mithril (#352) | 4 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | vasérc (#152) |
204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|