396. forduló, 398. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 4. 15h:14'
EZ A 431. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD
432. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,29] koordinátán.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Szunyókálsz, amikor a táborodat tazunkarókákon lovagló rőtmanók rohanják meg, szám szerint nyolcan! Bár a dolog reménytelennek tűnik, felveszed a harcot.
A 8 rőtmanóból 7 talált el (12 támadástól 162 életpontot vesztesz). A tazunkarókák megharapdálnak! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz). Minden elfeketedik... Aztán újra megvilágosodik, ahogy kinyitod a szemedet. Felébredtél! Pokolba a rémálommal, és minden rőtmanóval. Ideje tábort bontani. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 arkog követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. Varázserőd regenerálódik. (+95 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 732 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy őstroll agyaló képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 524.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 514.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1126 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 512.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 512.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 510.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Gyorsvarázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 499.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 283 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 498.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 493.]

v 22 297 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy kvazár kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 8 kvazár, 1 din formázó minta (ld. enc.). [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 488.]

v 198 212 47 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

180 181 182
28
29
30

[212,47] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 466.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[211,48] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy hegyi óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (107 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A hegyi óriás kegyetlenül lesújt a bal válladra. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás jobb oldalát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 322, gyógyulás: 228, összesen: -94 ÉP}

Látsz egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [210,49] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérvágyó sólyom. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vérvágyó sólyom testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérvágyó sólyom véres csőrét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a vérvágyó sólyom bal szárnyát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Megcsipkedi a vérvágyó sólyom a jobb válladat. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) A vérvágyó sólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 126, gyógyulás: 119, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [209,50] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy jégtroll. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 30 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a jégtroll jeges testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégtroll testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 54, gyógyulás: 39, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [54 pontot használtál fel, van még 412.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[208,51] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Felfedeztél egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérvágyó sólyom nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 44 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 64 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vérvágyó sólyom véres csőrét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérvágyó sólyom testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a vérvágyó sólyom testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Többször megcsíp a vérvágyó sólyom. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 131, gyógyulás: 118, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [207,52] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Utad során felfedezel egy törpe bányát. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy vérvágyó sólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 60.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 79 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a vérvágyó sólyom nyakát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérvágyó sólyom testét. Kritikus ütés! (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a vérvágyó sólyom bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 141, gyógyulás: 117, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [206,53] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy hegyi óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (108 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy lendületes csapás telibe találja a gyomorszájadat. Levegőt! (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 341, gyógyulás: 220, összesen: -121 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a smaragdgólem testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 181 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 431, gyógyulás: 162, összesen: -269 ÉP}

A ceremóniamester eléd siet.
- Gratulálok, minden amulettet összegyűjtöttél! - mondja. - Cserébe értük a halálhozó karkötőjét adom neked. - Boldogan veszed át a jutalmat. (ld. enc.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +118 életerő.)
A sátrak közt bolyongva, egyszer csak egy kolosszális épületre leszel figyelmes. A sötétségbe vesző bejárata felett nagybetűk hirdetik: "SZELLEMKASTÉLY". Szemügyre veszed az őrt álló kísértetet is, akinek áttetsző szellemalakjára pillantva, borzongás fog el.
- Megvan az öt tárgy, amit az alappróbákon szereztél? - kérdezi tőled, érdeklődésedet kihasználva.
- Itt vannak - mondod, és sorban mind előkerül (halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), hogy átnyújthasd őket.
- Rendben - mondja a kísértet. - Tegyél próbát! A kastélyba léphetsz. - Remegő térddel indulsz neki a következő megmérettetésnek. Egy sötét folyosóra jutottál, csupán a túlsó végén, a messzeségben dereng rajta némi fény. Alig teszel pár lépést előre, egy megtermett alak lép eléd, eltakarva ezzel előled a csöppnyi világosságot is, amit az imént még élvezhettél. Az arcába nézel, és megijedsz fénylő agyaraitól, melyekkel éppen a felnyársalásodra készül. Hátat fordítasz, és ijedten kirohansz erről az elátkozott helyről. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [86 pontot használtál fel, van még 326.]

m 5 2 1 mozogsz délnyugatra, keletre, északkeletre
[205,54] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion lehet. {max. életpontja: 191-205.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 25, gyógyulás: 34, összesen: +9 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orbitális mackósajt közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt idétlen testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 63, gyógyulás: 65, összesen: +2 ÉP}

Belebotlasz valamibe: 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [206,54] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő umbatari bromag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag jobb első lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az umbatari bromag testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az umbatari bromag mérgező bőrét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az umbatari bromag testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az umbatari bromag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 229, gyógyulás: 168, összesen: -61 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, FéNYeS NaP lábát masszírozza. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [207,53] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 272.]

m 1 mozogsz északkeletre
[208,52] Továbbra is alacsonyhegység.

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 254.]

bb 244 20 beraksz a bankba a 244. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ef 90 517 energia fejlesztése 90
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 86.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hegyi rákot. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [15 pontot használtál fel, van még 71.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 68.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 63.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 1, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 2 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 63 pontod maradt, ebből a következő körre 63 pontot vihetsz át. Kapsz még 538 pontot. A következő körben tehát 601 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSTROLL AGYALÓ (427. TÁRGY)
Az őstroll agyaló nagyhatalmú varázstárgy, amelyet annakidején a troll sámánok fejlesztettek ki. Sebzése 5D6+6, de ha kezedbe fogod, kapsz +3 erőt és -4 IQ-t. Az őstroll agyaló forgatásához min. 24-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Hatalmas súlya miatt általában csak trollok használják. Az őstroll agyaló egy hatalmas, ébenfekete bunkó, oldalán furcsa, ezüst rúnákkal. Képes mágikus lényt is megsebezni.
Ha varázsfegyver készítéssel akarod előállítani, szükséged lesz egy era formázó mintára, egy göcsörtös bunkóra, egy jégszívre és 10 csepp tintára, valamint 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re.

DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni.

SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY)
A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 397. fordulód.

Erő: 41 (49) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 42 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 114/144 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 458/462 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (40) Varázspont: 1295/1295 Pénz: 5340 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 77/0 Pszi pont: 153/519 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3946 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 698 TP-t kaptál. Jelenleg 3 728 008 TP-d van. A következő szinthez még 271 992 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5529 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 29/29 (+18%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: *25/100 (+6%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
208,52 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 691 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/1 2. nyomkövetés: 80/65 3. lopás: 1/99
4. mászás: 18/19 5. csapdakészítés: 32/8 (+7%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 42/10 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 33/44
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 37/91 (+27%) 12. taumaturgia: 65/49 (+12%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 13/58 (+18%) 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 42/93 (+19%) 17. szörnyismeret: 17/96 18. pszi: 21/61 (+1%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/32 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 35/34 (+37%) 23. úszás: 11/77 24. főzés: 24/50 (+11%)
25. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (989,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90)
éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! (teljesítve)
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod.
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 59 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő erszény (#819) 1 gólem talizmán (#811) 3 gyógykenőcs (#313)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hatalom fülbevalója (#817) 2 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kvazár kard (#297)
1 manakristály (#500) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 sáfránypor (#211)
1 szirén köpenye (#820) 1 szögletes kő (#17) 1 teremtés zsákja (#818)
9 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
98 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 arkog kő (#632)
1 din formázó minta (#301) 1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
1 mithril (#352) 4 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360)
3 sólyomcsőr (#1223) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

204 205 206 207 208 209 210 211 212 213
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
(205,54) Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, érclelőhely, ekharionok (#232), orbitális mackósajt (#229)
(206,53) hegyi óriás (#397), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), smaragdgólem (#417), érclelőhely
(206,54) umbatari bromag (#770), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(207,52) törpe bánya (#435), érclelőhely, vérvágyó sólyom (#772)
(207,53) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely
(208,51) törpe bánya (#435), érclelőhely, vérvágyó sólyom (#772)
(208,52) érclelőhely
(209,50) jégtrollok (#164), törpe bánya (#435), érclelőhely
(210,49) vérvágyó sólyom (#772), törpe bánya (#435), érclelőhely
(211,48) hegyi óriás (#397), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720)
(212,47) törpe bánya (#435), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek