Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. máj. 10. 9h:12' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
at 1353 15 | TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 15 |
ef 9 520 | energia fejlesztése 9 |
ek 215 11 | t. energia kisütése: 215 11 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
ve 843 1 | megveszed a 843. tárgyat 1 |
ve 1567 1 | megveszed az 1567. tárgyat 1 |
le 816 1579 817 | leveszed/lerakod a 816. tárgyat az 1579. tárgyat a 817. tárgyat |
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
kf 1322 1321 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1321. tárggyal az 1158. tárgyat |
kf 833 2 1366 | kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe az 1366. tárgyat |
kf 835 649 533 | kézbeveszed/felveszed a 835. tárgyat a 649. tárggyal az 533. tárgyat |
kf 1558 743 1114 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat a 743. tárggyal az 1114. tárgyat |
kf 843 1567 844 | kézbeveszed/felveszed a 843. tárgyat az 1567. tárggyal a 844. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [144,57] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy éjkornis. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A saválló fülbevaló védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az éjkornis testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az éjkornis bal hátsó lábát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) {FM:} Cápafoggal megdöföd az éjkornis nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy rejtőköpeny és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3124 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [145,58] Még mindig az erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drakolich. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich farkát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 46, gyógyulás: 5, összesen: -41 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kronokukac testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [146,60] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [146,61] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kétfejű troll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 31, gyógyulás: 5, összesen: -26 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [148,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...) [149,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) {KCC:} Cápafoggal teljesen átszúrod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm jobb lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) {KCC:} Cápafoggal teljesen átdöföd a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal felnyársalod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
szk 778 765 353 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 353. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) {KCC:} Cápafoggal megdöföd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma (ld. enc.) és egy téfea-agy (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 rejtőköpenyt. **). 3586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY) Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.) A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY) Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled. |
HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
RIZSPAPÍR-VÉRT (1366. TÁRGY) A szamurájok testét a ruha alatt különleges betét védi: vastag réteg rizspapír, mely némi védelmet nyújt a közelharc csapások ellen. Csak képzett harcművészek ölthetik magukra, de ők akár a páncéljuk alá is húzhatják (azaz nem foglal helyet más páncélok elől). A rizspapír-vért minden a tulajdonosát ért csapást 5-tel csökkent. Viseléséhez legalább 34-es harcművészet szükséges. |
RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
CÁPAFOG (833. TÁRGY) Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod. |
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY) Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY) Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod... |
BO'ADHUN GYŰRŰ (743. TÁRGY) Ez a tárgy régen nem volt túl értékes, bármely bo'adhun berzerker élettelen ujjáról lehúzhattad a csatatéren. A támadó képességeket hathatósan megnöveli - +5 támadást, és +5 erőt ad -, azonban védekezésed és ügyességed is lecsökken 5-tel. Viseletéhez legalább 25. szint szükséges. |
KYORG KÖPENY (741. TÁRGY) A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog... |
CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY) A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára. |
TERIADAN KARKÖTŐ (844. TÁRGY) Ez az ellipszis alakú karkötő mindkét oldalán fekete kövekkel van kirakva, csupán szélén övezi színaranyból készült keret. A karkötő a rakshallion ékszerészeinek keze munkája, és minden bizonnyal a népek között zajló háború során került a bo'adhun földekre, hogy itt egy sámánúr kezéről lehúzva egy Teriadan káoszszellem megszerezhesse. Amíg a karkötő Uthan Teriadan birtokában volt, önálló életre kelve további hatalmat gyűjtött magába. Viselője a következőket tapasztalhatja: +4 védettség, +4 támadás, +3 sebzés minden közelharcban leadott ütésére. Persze, mint minden, ami a káoszszellemektől származik, ezt is uralja valamiféle átok: szerencséd néggyel csökken, amíg viseled. A karkötő csak olyan kalandozónak engedi, hogy a kezére húzza, aki már elérte a 30. szintet. |
HUDDENS KESZTYŰJE (649. TÁRGY) Az egykori kobudera mesternek, Huddensnek mára már ritkán viselt mágikus kesztyűje is legendává vált. Az ősi korokból csak néhány maradt fent ebből a Huddens mesterről elhíresült relikviából, készítésének titka is rég elveszett. Ez a puha, zöldes bőrből készült kesztyű tökéletesen simul a kézre! Védettségedet öttel növeli meg, pusztakezes harc esetén a sebzésedhez +10-et ad. Ezenkívül, ha kobudera viseli, van rá 15% esély, hogy szörnyek elleni harcban eggyel több támadást ad le. Természetesen, aki Huddens kesztyűjét viseli, pusztakezes harcban is képes a mágikusan védett lényeket megsebezni. A kesztyűt 20-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem húzhatja a kezére, ezzel a Mester emlékét sértené. És ha esetleg nem érdekel a harcművészet... valószínűleg akkor is álmaid legfantasztikusabb varázstárgyaira tudod ezt a legendás kesztyűt cserélni. |
EMMA KÖTÉNYE (835. TÁRGY) Koponyazúzó Emma a félóriás ogrék egyike volt. Ő viselte ezt a jókora, hófehér színű kötényt, melyről már messziről felismerhető volt. A tárgy szélei körbe-körbe aranyhímzésű rúnákkal van teleszőve, hogy a bennük rejlő mágikus erő mesés képességekkel ruházza fel e ruhadarab viselőjét: +7 védettséggel, +3 erővel, +50 max. ép-vel. Egyetlen apró hátránya a köténynek, hogy szerencsédet 3-mal csökkenti... Viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned. |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG) Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas! |
HÓKERESZT (843. TÁRGY) Ez az apró, négy centi átmérőjű fülbevaló valóban keresztet formáz. A négy szára végén elkeskenyedő, a közepén lévő foglalatban zafír ékkövet őrző ékszer mágikus kisugárzása enyhe derengésbe vonja a tárgyat. Kicsiny mérete ellenére tulajdonságai briliánsak: +1 védettséget, +20 max. vp-t, +2 IQ-t ad viselőjének, valamint +1 sebzést okozhat a közelharcban leadott összes ütésével. Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják fülükbe. |
NAPMEDÁL (1567. TÁRGY) Ezt az aranyszínű, lángoló napkorongot formázó medált Napsörény lemészárolt teteméről akaszthatod le, vagy ha ez nem egyeztethető össze jellemeddel, megveheted más, kevésbé gátlásos kalandozóktól, hiszen amíg rossz kezekben van, addig a nemes trikornis herceg lelke sem pihenhet békében. Nem tudni, milyen nagyhatalmú Raia varázsló akaszthatta a medált Napsörény nyakába, csak azt, hogy miért: e védőamulett eddig a neves trikornis herceget lelkét és testét óvta a gonoszoktól. Csak hát mindig van az erősnél is erősebb, a gonosznál is gonoszabb erő, amely ellen már a napmedál védelme is kevés volt. Az ékszert, ha már nálad van, használd ki, ha jellemed jó, a nyakadba akaszthatod, ilyenkor +4 támadást és +4 sebzést kapsz. Viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY) Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz. |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
Erő: | 54 (75) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 33 (40) | Támadás: | 76 (79) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 36 (39) | Védekezés: | 61 (67) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 30 (35) | Életpont: | 600/507 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 41 (49) | Varázspont: | 782/625 | Pénz: | 11795 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 79/55 | Pszi pont: | 207/22 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 36/37 (+6%) | szúrófegyverek: | *25/100 (+1%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 28/98 (+3%) |
dobófegyverek: | 24/27 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
148,65 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/71 (-252%) | 2. nyomkövetés: | 84/71 (+5%) | 3. mászás: | 15/96 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 28/70 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/10 (-300%) | 6. gyógyítás: | 39/71 |
7. titkosírás: | 8/47 | 8. felderítés: | 18/31 | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 28/58 (-200%) | 11. taumaturgia: | 31/53 (+800%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 7/32 | 14. harcművészetek: | 40/6 | 15. zene: | 10/57 |
16. szörnyismeret: | 48/38 (+218%) | 17. pszi: | 28/4 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/5 (-300%) |
19. vadászat: | 12/5 (+200%) | 20. bányászat: | 36/5 | 21. úszás: | 8/42 |
22. főzés: | 17/63 (+10%) | 23. csapatmunka: | 5/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), jók (#990), kronotapír (#286), magnetikus praglonc (#200), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 215 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 553 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | cápafog (#833) | ||
5 | ezüsttőr (#322) | 1 | méregfog (#1553) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
5 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | ryuku kalapács (#724) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
38 | bronzhegyű nyíl (#94) | 24 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
1 | sallank nyíl (#129) | 45 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | malomkő (#1205) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
10 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | ubuk dobónyíl (#138) | 21 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 5 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 5 | királyi korona (#338) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | kyorg köpeny (#741) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | ryuku vadászing (#1158) | ||
1 | szirén köpenye (#820) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | 1 | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | 1 | ryuku nadrág (#691) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | hósárkánybőr csizma (#1088) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | 1 | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | hókereszt (#843) | ||
1 | ryuku függő (#1322) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | napmedál (#1567) | |
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | ||
4 | ónix masszavadító (#438) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
20 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló napköve (#2089) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 74] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
5 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 27] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 34 csepp ragasztó (#83), fér még: 26] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hűségérme (#1141) | 3 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 23 | krónika (#1725) | 1 | mágusok itala (#1610) | |||
5 | + | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | ||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
1 | reflexélesítő (#1407) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
3 | sáfránykő (#979) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | + | Sheran cserepe (#1271) | ||
3 | shinai gömb (#348) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | |||
4 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
143 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
4 | csigakagyló (#1131) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | etra hályog (#712) | $13 | fekete gyöngy ($99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
4 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 13 | kvazár (#244) | |||
60 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | 18 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | párducbőr (#1066) | 13 | pirkit (#153) | 26 | polip szívóka (#391) | |||
1 | próbakő (#1664) | 8 | pular kristály (#239) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
11 | rakolits por (#669) | 13 | ramit kő (#226) | 2 | smaragdkő (#678) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 154.48 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (38 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | 6 | bronzsisak (#88) | 7 | bunthar bőr (#733) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 99 | gyöngymangó (#135) | 73 | kaja (#2) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 7 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 57 | nyílvessző (#108) | $73 | óndarab ($85) | 141 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 6 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 822 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 43 | varkaudar pálinka (#1137) | 13 | vasalt bunkó (#181) | 35 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | vassisak (#160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3257 | arany (#50) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
14 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | hókereszt (#843) | 1 | kaja (#2) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | napmedál (#1567) | 1 | polip szívóka (#391) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | zöld üveg (#82) |
142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|