396. forduló, 398. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 3. 9h:09'
EZ A 642. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD
643. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,47] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 1 Huddens kesztyűjét (1300 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. Kifizetted a megvett 1 Huddens alkarvédőjét (170 arany).
Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 552.]

* 2. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 552.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+4% tau] [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 548.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 127% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

ek 7 4 3 t. energia kisütése: 7 4 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 mászás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 548.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] [15 pontot használtál fel, van még 533.]

hu 192 196 307 hulladék: 192 196 307
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

hu 194 436 307 hulladék: 194 436 307
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz masszariasztót. Hulladékgyűjtés törölve: réz papi karkötő. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

hu 308 72 160 hulladék: 308 72 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

hu hulladék:
Minden HU parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

m 2 mozogsz keletre
[170,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy norpadolótika közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a norpadolótika testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a norpadolótika testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a norpadolótika kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 129, gyógyulás: 4, összesen: -125 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Folyton sző-fon az árva,
Még sincs neki ruhája.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Romaf vigyorog kajánul. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 513.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a massza egyik karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 púderkövet. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 54, gyógyulás: 3, összesen: -51 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc, egy rézsisak és 2 gyöngymangó. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [30 pontot használtál fel, van még 483.]
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+199 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 443.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[171,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 160, gyógyulás: 2, összesen: -158 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ubuk tüske és egy bakkura csizma. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 381952 TP, -13 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -27 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szürke bőrkesztyű. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,48] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval megütöd az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Carou irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a magger fejét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger éles mandibuláját. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+197 életerő.)

(Továbbmész...) [173,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan a másikra rohansz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal vállát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

[115 pontot használtál fel, van még 328.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[174,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a légirozmár bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 11 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval megcsapod a norpadolótika jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a norpadolótika jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 114, gyógyulás: 3, összesen: -111 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [175,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [78 pontot használtál fel, van még 250.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható orgyilkos tőrt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy mélység fattya!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélység fattya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 230.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 210.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+190 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 170.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[176,50] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kadera Forsetti előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [177,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy roguena lehet. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Meglengetve a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a roguena bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena jobb első lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 107, gyógyulás: 1, összesen: -106 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [178,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. [80 pontot használtál fel, van még 90.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Úszik feléd valami. Egy étkezési homár!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az étkezési homár testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az étkezési homár bal hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 70.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható orgyilkos tőrt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rájabőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy ezüstshuriken! Felmarkolod. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 50.]

m 3 mozogsz délkeletre
[179,53] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Van itt egy erdei bölcs háza (667. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfi táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy monstrum vállvédőt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Kitaszított trófea és egy varkaudar vajákos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[20 pontot használtál fel, van még 30.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [1500 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ah! - bámul a bölcs a csonka darabra. Jól láthatóan ez a bot markolata lehetett, vége csúnyán le van törve. A bot köré egy kék kígyótest fonódik, de ebből a töredékből sem látszik sok minden. Óvatosan elveszi tőled a botot, mormol néhány szót, és a bottal az egyik könyvespolc felé mutat. A teljes polc színarannyá változik! Az apóka elborzadtan bámul, ismét suhint a bottal, és a varázsszavakat visszafelé mondja. Az egész polc sárrá változik, és nagy cuppanással szertefolyik. Micsoda dagonya! A bölcs szitkozódva jegyzi meg:
- Látod, erről beszéltem. Inkább ne próbálgasd a pálcát! - (nem mintha tudnád a varázsszót, gondolom magadban.) A bölcs behunyja a szemét, koncentrálni kezd. Hirtelen a pálca meglódul egy irányba, és feldereng előttetek egy labirintus térképe! Itt kell, hogy legyen a következő darab. Hmmm... A térkép alapján, itt rengeteg teleport lesz. Meg ne próbáld felszínre ugrás varázslat nélkül megközelíteni ezt a labirintust!

46 49 52
45 48 51 54 55
47 50 53
7 9 18 21 26 25 42 43 44
33
10 20 19 22
40
8 23 41
6 11 17 32
24 39
3 13
4 27 34 36
14
2 12
56 15 28
1 31
5 16 29 30 35 37 38
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
55: kijárat

Ez a 75. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 30, délre 30 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 25.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

kb 310 3 kiveszel a bankból a 310. tárgyat (3 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

a 310 3779 3 átadod a 310. tárgyat a 3779. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 galachmitot Karón Varjú részére. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 18.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 23, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 ásó.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 538 pontot. A következő körben tehát 556 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY)
Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 411. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 397. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 35 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 25/27 év
Egészség: 38 Életpont: 350/156 Jellem: semleges Tul. pont: -3
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 616/0 Pénz: 161 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 146/165 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 2214 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10542 TP-t kaptál. Jelenleg 1010542 TP-d van. A következő szinthez még 189458 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, orbitális mackósajt. A 388. fordulódban 2527 arany került a bankszámládra. 2754 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/10 (+16%) ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 14/14 (+22%)
vágófegyverek: 15/59 ütőfegyverek: 30/55 (+12%) lőfegyverek: 18/10 (+24%)
dobófegyverek: 23/69

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); stukilövedék (#414) (14 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/90 (+30%) 2. nyomkövetés: 92/91 (+20%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 11/76 (+4%) 5. csapdakészítés: 22/91 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/33
7. gyógyítás: 102/87 (+60%) 8. titkosírás: 21/13 (+10%) 9. felderítés: 25/9 (+8%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 47/84 (+9%) 12. taumaturgia: 69/52 (+4%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/64 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 14/68 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/67
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 31/51 21. úszás: 11/34 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 2 galachmit (#310) 4 stukilövedék (#414)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 9 drótszőr (#37) 2 ezüst nyaklánc (#117)
2 gyöngymangó (#135) 15 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 púderkő (#119) 1 rézsisak (#72) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
4 szvó-ektoplazma (#151) 3 ubuk tüske (#131) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(170,47) norpadolótika (#226), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 46. jellempróba, massza (#217)
(171,48) kultúrmasztodon (#227), 26. jellempróba, Tharr oltár, szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263)
(172,48) ezoterikus mardelek (#184), Sheran oltár, 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), magger (#747)
(173,48) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, csodabazár (#1404), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(174,49) bűbájlidérc (#761), grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94), norpadolótika (#226)
(175,49) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, Raia oltár, 32. jellempróba, művészi porolit (#720), mélység fattya (#199), elektromos angolna (#196)
(176,50) bűbájlidérc (#761), grok-képződmény (#149), oltár, művészi porolit (#720), légirozmár (#94), bávatag golombár (#165)
(177,51) roguena (#779), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(178,52) tavacska, Leah oltár, 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), étkezési homár (#197), moszatrája (#198)
(179,53) erdei bölcs háza (#667), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), bűbájlidérc (#761), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek