Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 23. 12h:08' EZ A 1088. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD 1089. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szögletes kővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku kalapáccsal megütöd a ryuku futárbérenc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc. 1 382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 9, gyógyulás: 17, összesen: +8 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
* 3. KP: bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 123 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
* 8. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 9. KP: vv 165 188 178 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 178. varázslatot |
a 1823 5521 1 | átadod az 1823. tárgyat az 5521. kalandozónak (1 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
im | imádkozol |
mak 1 | makró 1 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. Kritikus ütés! (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1815, sebződés: 8, gyógyulás: 346, összesen: +338 ÉP}
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
vps 180 0 0 | VP spórolása: 180 |
h 697 2000 0 | használod a 697. tárgyat |
ff 0 0 0 | felt. fegyverváltás: |
m 1 0 0 | mozogsz északkeletre |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (7 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 114 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (7 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 108 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 463, gyógyulás: 138, összesen: -325 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (7 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (6 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 87 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos testét. (7 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos torát. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 87 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 484, gyógyulás: 166, összesen: -318 ÉP}
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
kno 17 1 0 | képesség-növelés 17 |
vv 11 112 0 | elmormolod a 11. varázslatot a 112. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (7 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 105 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 107 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 439, gyógyulás: 129, összesen: -310 ÉP}
(Továbbmész...) [110,98] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-44 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított elhagyott bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos fejét. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 99 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (7 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg harcos jobb oldalát. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 92 életpontot vesztettél. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos torát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos bal oldalát. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 488, gyógyulás: 171, összesen: -317 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel gyengén megütögeted a quwarg nagymester bal első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester nyakát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 120 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Szögletes kővel párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (7 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 136 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 601, gyógyulás: 128, összesen: -473 ÉP}
(Továbbmész...) [110,99] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-60 életpont). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik.
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg királynő testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő potrohát. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 173, gyógyulás: 112, összesen: -61 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő torát. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő torát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő jobb vállát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő fejét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 266, gyógyulás: 167, összesen: -99 ÉP}
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Szögletes kővel néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Szögletes kővel párszor megpöccinted a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 121 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 610, gyógyulás: 115, összesen: -495 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (7 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (7 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 109 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg torát. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 107 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 446, gyógyulás: 137, összesen: -309 ÉP}
(Továbbmész...) [109,100] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-60 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 260, gyógyulás: 167, összesen: -93 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. Kritikus ütés! (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr fejét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg szabotőr testét. (7 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg szabotőr testét. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény huhog! 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 263, gyógyulás: 130, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [108,100] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-50 életpont). Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos fejét. (7 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 109 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (7 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 94 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos torát. (7 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 90 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 504, gyógyulás: 173, összesen: -331 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a szögletes követ a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (7 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 107 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg bal első lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg fejét. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 113 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (7 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg fejét. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 107 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 683, gyógyulás: 211, összesen: -472 ÉP}
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
ff 1283 422 | felt. fegyverváltás: 1283 422 |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 90 88 | elmormolod a 198. varázslatot |
107 | 108 | 109 | 110 | 111 | |
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
[90,88] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Shleff fülig érő szájjal üdvözöl, mikor megpillant. Honnan kerülhetett elő?
- Aáá, barátom! Úgy örülök, hogy újra látom! Nagyszerű előadás volt, nagyszerű, én mondom! Ha gondolja, bármikor szívesen látjuk ám nézőként is - áradozik, és rögtön beljebb invitál. Rákérdezel, van-e újabb feladata számodra, de ő sajnálkozva rázza a fejét.
- Köszönöm a meghívást, Shleff, de dolgom van - mondod erre, és otthagyod.
Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jo-Lee a Mágus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.
be 714 | bemész a 714. épületbe |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megütöd a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
vpf 80 | VP elővétele: 80 |
v 181 96 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
89 | 90 | 91 | |
87 | |
|
|
88 | |
|
|
89 | |
|
|
[96,107] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy sörsátrat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Khór szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, az ovimon-bogyó. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 rézpáncél, 1 moa üveggömb, 1 tyrex csont, 5 aurach fog, 1 rakolits por.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar jobb lábát. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Ököllel a varkaudar néhányszor megcsapja a jobb lábadat. A Sziklaököl technikáját alkalmazta. (6 támadástól 369 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +74 ÉP.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 22 000 tapasztalati pontot kaptál. A fene a nagyhangú arénabajnokába, hogy DEM-mel mászkál! gondolod füstölögve magadban, amikor megakad a szemed valamin. Úgy látszik nem működött megfelelően a DEM, így itt maradt valami tárgya a nyavalyásnak! Nahát, ez egy biami kvazárlándzsa! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 369, gyógyulás: 234, összesen: -135 ÉP}
be 770 | bemész a 770. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 497 | bemész a 497. épületbe |
be 497 0 2 | bemész a 497. épületbe |
be 497 0 3 | bemész a 497. épületbe |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a woorgard bal oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 6, gyógyulás: 148, összesen: +142 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. Kritikus ütés! (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 66, gyógyulás: 62, összesen: -4 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón jobb hátsó lábát. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az áldott okerón bal oldalát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 7, gyógyulás: 139, összesen: +132 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával megütöd a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 4, gyógyulás: 26, összesen: +22 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -6, sebződés: 115, gyógyulás: 16, összesen: -99 ÉP}
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [90,89] Az új terep hegyvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. Itt csata lesz.
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer fejét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [90,90] A hegyvidéket síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Látsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku légiós testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
89 | 90 | 91 | |
87 | |
|
|
88 | |
|
|
89 | |
|
|
90 | |
|
|
91 | |
|
|
[116,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy csillezsályát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Roxxon lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:.
ef 40 540 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 6. BP: szk 765 361 163 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY) A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el. |
OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT) Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.) |
Erő: | 64 (82) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (63) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (51) | Védekezés: | 85 (90) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/89 év |
Egészség: | 30 (53) | Életpont: | 1205/1411 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | -18 |
Szerencse: | 47 (74) | Varázspont: | 1165/389 | Pénz: | 70017 arany | Kép. pont: | -12 |
Tudatpont: | 49/7 | Pszi pont: | 438/372 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/18 | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 23/82 | ütőfegyverek: | 44/76 (+16%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | 35/13 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád pöröly (#1283) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 90,90 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 2, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/45 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 107/6 (+49%) | 3. mászás: | 11/18 |
4. csapdakészítés: | 28/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/21 | 6. gyógyítás: | 63/2 |
7. titkosírás: | 6/84 | 8. felderítés: | 29/94 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/68 |
10. teológia: | 81/81 (+56%) | 11. taumaturgia: | 67/96 (-1960%) | 12. szerencsejáték: | 7/63 |
13. versengés: | 23/5 (+4%) | 14. harcművészetek: | 13/33 | 15. zene: | 20/37 |
16. szörnyismeret: | 52/85 (+34%) | 17. pszi: | 63/49 (+3%) | 18. vadászat: | 14/77 |
19. vitalitás: | 2/52 | 20. bányászat: | 45/35 (+10%) | 21. testépítés: | 5/42 |
22. úszás: | 15/9 | 23. főzés: | 20/41 (+9%) | 24. csapatmunka: | 1/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
udvarolsz a 4630. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242), lidércúr (#252), lidérckirály (#316) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9846,5) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | troll bányász (#679) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 384 (limit: 553), pontszámod: 12 595. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, vps 180, h 697 2000, ff, m 1, v 84 283, kno 17 1, vv 11 112. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 152 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 874 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | bumeráng (#249) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | ovimon-bogyó (#207) | |||
3 | víz (#27) | 1 | olimpiai fáklya (#1823) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
301 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 4 | varázskő (#305) | 5 | vasérc (#152) |