Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 2. 15h:07' EZ A 403. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD 404. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
hh 1137 1228 1408 | használod az 1137. tárgyat az 1228. tárgyat az 1408. tárgyat |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 441 453 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal |
v 96 183 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 338 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 145 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus testét. (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 133 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9749 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1120, sebződés: 278, gyógyulás: 106, összesen: -172 ÉP}
Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 451 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzfőnix tündöklő szárnyát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 2 50 | megveszed a 2. tárgyat 50 |
ve 151 20 | megveszed a 151. tárgyat 20 |
vv 382 210 161 | elmormolod a 382. varázslatot a 210. varázslatot a 161. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 2655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}
be 638 300 100 | bemész a 638. épületbe |
be 638 300 100 | bemész a 638. épületbe |
be 638 300 100 | bemész a 638. épületbe |
be 638 300 100 | bemész a 638. épületbe |
be 638 300 100 | bemész a 638. épületbe |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó törékeny testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy téfea-agy. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,111] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy királyi őrsáncot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Aad-Shaar Asyn előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Cápafoggal jól megszúrod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (3 ép-t sebezve). Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 3 életpontot. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Támadása közben ellenfeled is sebződik 3 életpontot. A bűbájlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4167 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 62, gyógyulás: 76, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A terep továbbra is ritka erdő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2209 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 459 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a vark. kardtáncos bal lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 37 életpontot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9842 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1505, sebződés: 155, gyógyulás: 264, összesen: +109 ÉP}
v 198 171 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[171,65] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék!
h 697 500 | használod a 697. tárgyat |
be 176 | bemész a 176. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ek 116 50 284 | t. energia kisütése: 116 50 284 |
lm 12 5 7 | mozogsz 12 5 7 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled elkapja az egyik vas dobónyilat, és kettétöri. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve bal lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a genrath vérmedve jobb lábát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+65 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 77 életpontot. Vámpírölővel megbököd a genrath vérmedve testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a genrath vérmedve bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. A pestisaura 8 ép-t sebez. A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+65 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Támadása közben ellenfeled is sebződik 77 életpontot.
A genrath vérmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. (ld. enc.) 11347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 645, gyógyulás: 345, összesen: -300 ÉP}
lm 14 49 52 | mozogsz 14 49 52 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő vas dobónyilat. Pár lövedéked átjárja a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. A pestisaura 14 ép-t sebez. A genrath vérmedve péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+63 ÉP). Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 571 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 245 életpontot. A genrath vérmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 883, gyógyulás: 219, összesen: -664 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 531 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (155 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hegyi óriás testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a hegyi óriás bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A hegyi óriás megüti a bal válladat. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 28 életpontot. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 49 aranyat. 10221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1599, sebződés: 276, gyógyulás: 204, összesen: -72 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 233 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az umbatari bromag hosszúkás fejét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az umbatari bromag nyakát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 27 életpontot. Az umbatari bromag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 151, gyógyulás: 146, összesen: -5 ÉP}
lm 59 57 57 | mozogsz 59 57 57 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled elkapja az egyik vas dobónyilat, és kettétöri. Pár lövedéked átjárja a genrath vérmedve szőrmés testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a genrath vérmedve bal lábát. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a genrath vérmedve szőrmés testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. A pestisaura 4 ép-t sebez. A genrath vérmedve péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+57 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Támadása közben ellenfeled is sebződik 68 életpontot. A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1222, sebződés: 285, gyógyulás: 214, összesen: -71 ÉP}
lm 55 55 53 | mozogsz 55 55 53 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A támadás kiszámítható! Ellenfeled elkapja az egyik vas dobónyilat, és dühödten kettétöri. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 18 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a genrath vérmedve testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+57 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Támadása közben ellenfeled is sebződik 67 életpontot. Vámpírölővel megbököd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a genrath vérmedve jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) A pestisaura 4 ép-t sebez. A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+52 ÉP). Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 62 életpontot.
A genrath vérmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1601, sebződés: 541, gyógyulás: 332, összesen: -209 ÉP}
lm 61 63 63 | mozogsz 61 63 63 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 236 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az umbatari bromag testét. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az umbatari bromag testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) A pestisaura 7 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 26 életpontot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 143, gyógyulás: 197, összesen: +54 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 104 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik vas dobónyilat, és dühödten szétroppantja. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Tűzelementálod támad. (10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a genrath vérmedve testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. A pestisaura 11 ép-t sebez. A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+52 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Páncélod 61 életpontot sebez ellenfeleden. A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1175, sebződés: 258, gyógyulás: 223, összesen: -35 ÉP}
lm 66 69 69 | mozogsz 66 69 69 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő vas dobónyilat. Lövedékeiddel perforálod a genrath vérmedve testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 20 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a genrath vérmedve jobb lábát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. A pestisaura 11 ép-t sebez. A genrath vérmedve péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+59 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 69 életpontot. A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1186, sebződés: 291, gyógyulás: 229, összesen: -62 ÉP}
lm 62 53 47 | mozogsz 62 53 47 |
lm 46 46 41 | mozogsz 46 46 41 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A támadás kiszámítható! Ellenfeled elkapja az egyik vas dobónyilat, és dühödten kettétöri. Lövedékeiddel perforálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+57 ÉP). Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Páncélod 68 életpontot sebez ellenfeleden. Vámpírölővel megkarcolod a genrath vérmedve testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 19 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a genrath vérmedve testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Pestisaurád 8 sebzést okoz. A genrath vérmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+51 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 60 életpontot.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1548, sebződés: 538, gyógyulás: 320, összesen: -218 ÉP}
lm 40 38 34 | mozogsz 40 38 34 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena malacfejét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő vas dobónyilat. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve szőrmés testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 8 ép-t sebez. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+57 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Páncélod 67 életpontot sebez ellenfeleden. Vámpírölővel megkarcolod a genrath vérmedve szőrmés testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a genrath vérmedve szőrmés testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+64 ÉP). Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Páncélod 76 életpontot sebez ellenfeleden.
Véres nyál csordul ki a genrath vérmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 599, gyógyulás: 327, összesen: -272 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a roguena jobb első lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 79 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a roguena testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 6 életpontot. A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 27, gyógyulás: 87, összesen: +60 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 560 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (154 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a hegyi óriás testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Páncélod 26 életpontot sebez ellenfeleden. A hegyi óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 46 aranyat. 10221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1745, sebződés: 264, gyógyulás: 258, összesen: -6 ÉP}
lm 43 29 29 | mozogsz 43 29 29 |
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
lm 29 23 24 | mozogsz 29 23 24 |
lm 18 25 25 | mozogsz 18 25 25 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
kf 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat |
m 8 8 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
m 1 8 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
m 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
GENRATH VÉRMEDVE (7080. SZÖRNY) Most már érted, miért irtandó tűzzel-vassal a genrath vérmedve. A jóval a fejed fölé magasodó példány két hosszú, vércseppektől vöröslő agyara arra utal, hogy egy kevésbé szerencsés kalandozótársad nem is olyan rég találkozhatott vele, és kétség kizárva: a medve került ki győztesen az összecsapásból. Csapzott bundája és az állandó morgás, ami kíséri, mind-mind csak félelmeidet erősíti... Persze nem fogsz annyira megijedni, hogy csapot-papot itt hagyva elrohanj a másik irányba, ugye? A verseny kecsegtette fődíj ennél többet ér. |
GENRATH VÉRMEDVEFOG (1674. TÁRGY) Huh, némi véres művelet során sikerült megszabadítanod ezt a genrath vérmedvét a fogától. Jó lesz trófea gyanánt felmutatni, miután célbaértél ezen a versenyen. A tárgyat nem adhatod át senkinek (inkább egyedül zsebelnéd be a díjakat). |
Erő: | 47 (71) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 47 (58) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 47 (60) | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 47 (52) | Életpont: | 755/570 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 59 (74) | Varázspont: | 1483/414 | Pénz: | 4399 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 162/278 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 38/78 (+15%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/17 | dobófegyverek: | *33/100 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/67 | 2. nyomkövetés: | 69/99 (+14%) | 3. lopás: | 61/99 (+7%) |
4. mászás: | 9/22 | 5. csapdakészítés: | 25/22 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 67/43 (+1%) |
7. gyógyítás: | 91/37 (+17%) | 8. titkosírás: | 6/0 | 9. felderítés: | 29/48 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 23/44 | 11. teológia: | 108/26 (+77%) | 12. taumaturgia: | 65/66 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 29/94 (+20%) | 14. versengés: | 26/16 (+26%) | 15. zene: | 3/47 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 32/66 (+20%) | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 27/47 |
19. vadászat: | 13/81 (+11%) | 20. vitalitás: | 3/60 | 21. bányászat: | 28/40 (+11%) |
22. úszás: | 10/3 | 23. főzés: | 11/15 | 24. csapatmunka: | 2/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az emberektől (1) aranyat (#50) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (3x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (6x), a mutánsoktól (9) bármit (5x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás III (#217) | Pörhemór köre (#205) (180,29,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) |
csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | pestisaura (#210) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A manakristályok szabályos kristályszerkezetükkel a rendet képviselik. Áldozz fel hát ötöt, ezzel is ritkítva számukat! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1165 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | |||
20 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sejtfiatalító (#1408) | 3 | sötét ital (#284) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 9 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 3 | csontkulcs (#74) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fiatalság itala (#473) | 8 | genrath vérmedvefog (#1674) | |||
2 | grifftojás (#179) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 35 | kaja (#2) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | páncélfényező (#1678) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 19 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) |