Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 2. 9h:26' EZ A 641. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD 642. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1583 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
ek 7 4 3 | t. energia kisütése: 7 4 3 |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
v 15 110 4 | elmormolod a 15. varázslatot |
fkt 111 1 | felt. készítesz a 111. tárgyat (1 darabot) |
hu 129 | hulladék: 129 |
fkt 108 20 1 | felt. készítesz a 108. tárgyat (20 darabot) |
fkt 114 | felt. készítesz a 114. tárgyat |
kf 107 108 | kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 14 414 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 414. tárggyal |
flh 997 351 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 351. tárggyal |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [161,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thalios Severin lábát masszírozza. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. [+2% teo] Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Megsoroztad a norpadolótika jobb első lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika jobb középső lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 46, gyógyulás: 1, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [162,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 133 életpontot sebeztél. [+2% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, egy aranytű és egy obszidián függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. [+1% teo] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a pszi őselementál bal vállát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Thór pörölyével megcsapod a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 37, gyógyulás: 1, összesen: -36 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a taalru egyik lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-4 varázspont.) Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a taalru fejét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a taalru egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 99, gyógyulás: 1, összesen: -98 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [164,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol.
(Továbbmész...) [165,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. [+1% tau] A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. [+2% tau] A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 139 életpontot sebeztél. [+1% teo] Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [167,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [168,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a dögkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az élőholt mágus fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 51, gyógyulás: 3, összesen: -48 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 978 | keresed a 978. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 6 |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
Erő: | 29 (32) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 35 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 457 kg |
Ügyesség: | 31 (34) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/27 év |
Egészség: | 38 | Életpont: | 364/226 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (45) | Varázspont: | 643/6 | Pénz: | 331 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 146/120 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/94 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 13/92 (+4%) |
vágófegyverek: | 15/59 | ütőfegyverek: | 30/43 (+6%) | lőfegyverek: | 17/86 (+9%) |
dobófegyverek: | 23/69 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); stukilövedék (#414) (14 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/60 | 2. nyomkövetés: | 92/71 (+4%) | 3. lopás: | 6/97 |
4. mászás: | 11/72 (+300%) | 5. csapdakészítés: | 22/86 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/33 |
7. gyógyítás: | 102/27 | 8. titkosírás: | 21/3 (+25%) | 9. felderítés: | 25/1 (-15%) |
10. szörnyidomítás: | 11/48 | 11. teológia: | 47/75 (+32%) | 12. taumaturgia: | 69/48 (+11%) |
13. versengés: | 1/88 | 14. harcművészetek: | 2/64 | 15. zene: | 30/13 |
16. szörnyismeret: | 14/68 (+18%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/67 |
19. vadászat: | 12/29 | 20. bányászat: | 31/51 (+3%) | 21. úszás: | 11/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 13 | rézdarab (#70) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
4 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 15 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
4 | stukilövedék (#414) | 3 | vapár ág (#110) |