Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 3. 15h:06' EZ A 431. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD 432. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
tno 6 7 | növeled a 6. tulajdonságodat |
f 117 6 | kísérletezel a 117. tárggyal a 6. tárggyal |
kt 2321 | elkészíted a 2321. tárgyat |
kf 2321 | kézbeveszed/felveszed a 2321. tárgyat |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
le 817 | leveszed/lerakod a 817. tárgyat |
cir 32 | vándorcirkusz látogatása 32 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 15 69 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő, egy fekete gyöngy, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 4 arany és egy ezüst nyaklánc. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 77, gyógyulás: 99, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [187,32] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Látsz egy ősi csatamezőt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sonchus Arvensis lábát masszírozza.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 33, gyógyulás: 82, összesen: +49 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megbököd a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 45, gyógyulás: 60, összesen: +15 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 38, gyógyulás: 43, összesen: +5 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 35 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 302, gyógyulás: 121, összesen: -181 ÉP}
Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 45, gyógyulás: 88, összesen: +43 ÉP}
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 36, gyógyulás: 30, összesen: -6 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy. 2 835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 289, gyógyulás: 57, összesen: -232 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis fekete testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az éjkornis jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 54, gyógyulás: 59, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [189,31] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chitarel vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megbököd a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával az 1 q. rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 30, gyógyulás: 98, összesen: +68 ÉP}
(Továbbmész...) [188,30] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Al'Worg vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [92 pontot használtál fel, van még 301.]
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [188,28] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Továbbmész...) [188,27] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy fekete lótuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. {támadása: 60.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 8 | mozogsz északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 48, gyógyulás: 45, összesen: -3 ÉP}
kt 313 30 | elkészíted a 313. tárgyat (30 darabot) |
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
ef 2 510 | energia fejlesztése 2 |
ef 90 517 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
KŐKÉS SZIMBÓLUM (2321. TÁRGY) Miközben végignézel jelenlegi önmagadon és felszereléseiden, számba veszed, hogy honnan hova jutottál és mi mindent értél el eddigi kalandjaid során. Eszedbe jutnak a kezdeti nehézségek, amikor még nem volt semmid. Fáztál, éheztél és bizonytalan volt a holnap. Saját magadon és tudattársaidon kívül senkire nem számíthattál. Most mégis itt vagy, és túlélsz nap nap után. Soha nem felejted el, hogy amid van, azt csak magadnak köszönheted. Ezért viselheted nyakadban a Túlélés szimbólumát, tudatva a világgal, hogy nem szorulsz másokra és bárhol, bármilyen körülmények között boldogulsz. [A kőkés szimbólumot csak a Túlélők KT tagjai készíthetik el és viselhetik. Elkészítéséhez egy kőkésre, egy ezüst nyakláncra és 10 TVP-re van szükség. A szimbólum nem foglal helyet a nyakláncok között és megacélozza a Túlélők akaratát a harcban.] |
ARANYESŐ (214. VARÁZSLAT) Ez az! A gazdagsághoz vezető út első lépése: az aranyeső! Add ki a V 214 parancsot 12 VP-ért és 5 TVP-ért, és máris csengő aranypénzek hullanak az égből! A varázslatnak nincs komponense, de egy fordulóban csak egyszer mondható el. |
TUDATI RETESZ (510. TUDATI KÉPESSÉG) A Tudati Erőd felhúzása sok-sok új ötletet adott nektek ahhoz, hogy miképp lehetne ezt a megmagyarázhatatlan, különleges erőt még jobban kihasználni. Például azt is megfigyeltétek, hogy a különféle pszionikus védőpajzsok a kasztroplanáris térben vastag páncél, sisak vagy netán aura formájában jelennek meg rajtatok. Ez a felfedezés egy igen merész gondolathoz vezetett: mi lenne, ha a Tudati Erődben felépített fal, vagy barikád biztonsága mögé húzódnátok, ha pszi támadás ér titeket? Vajon megoldható? Vajon működik? Tudom, meglepő, de igen! Működik! A tudati retesz képessége egy egyszerű, elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárkózhatsz mögé! Némi gyakorlással ezt a harc közben is lesz időd megcselekedni. (Mostantól minden támadó pszi képesség ellen bizonyos százalékban extra rezisztenciát kapsz, tehát a rád lőtt pszi támadások a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak. Ez az esély max. 20% lehet, és a kiszámításánál felfelé kerekítünk) |
Erő: | 41 (49) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (45) | Támadás: | 42 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 26 (34) | Védekezés: | 62 (68) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 114/141 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 458/484 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (40) | Varázspont: | 1295/1295 | Pénz: | 5220 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 77/11 | Pszi pont: | 153/502 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | *28/100 (+15%) |
vágófegyverek: | 29/87 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 25/86 (+8%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,26 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 691 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/53 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 80/45 (+35%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 18/18 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 31/94 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 29/43 |
7. gyógyítás: | 42/10 | 8. titkosírás: | 43/21 | 9. felderítés: | 33/44 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 37/31 (+30%) | 12. taumaturgia: | 65/22 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 7/99 | 14. versengés: | 13/40 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 42/69 (+7%) | 17. szörnyismeret: | 17/96 | 18. pszi: | 21/59 (+2%) |
19. zárnyitás: | 23/14 | 20. vadászat: | 23/32 | 21. vitalitás: | 1/74 |
22. bányászat: | 34/97 (+3%) | 23. úszás: | 11/77 | 24. főzés: | 24/39 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (987,0) | Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | agyburok (#90) | feltámadás (#168) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod. |
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 89 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | borkonyó bibe (#312) | 3 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | manakristály (#500) | 13 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
106 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
147 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 24 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
18 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kőkés szimbólum (#2321) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 27 | ragasztó (#83) | 3 | spiritusz (#170) |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|