Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 22. 15h:06' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 453. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
v 1 999 45 | elmormolod az 1. varázslatot |
ftv 266 35 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 35. szörnyet |
ftv 266 36 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 36. szörnyet |
ftv 266 38 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 38. szörnyet |
hh 449 1546 473 | használod a 449. tárgyat az 1546. tárgyat a 473. tárgyat |
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 214 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (80 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon testét. (5 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a skarlátdémon testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a skarlátdémon szilárd részeit. (5 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a skarlátdémon vörös fellegeit. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy skarlátia varázslatot. A skarlátdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12549 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1240, sebződés: 494, gyógyulás: 257, összesen: -237 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {HD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 18, gyógyulás: 111, összesen: +93 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón testét. (4 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a zafír drakón testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 11, gyógyulás: 88, összesen: +77 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró nyakát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró jobb oldalát. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a Notermanthi báró izmos testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) {FM:} Bronz taiderrel megérinted a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 152 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 307, gyógyulás: 144, összesen: -163 ÉP}
(Továbbmész...) [313,92] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Friedurgonoma közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégvihar varázslatot, majd rád küldi. 299 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 132 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Friedurgonoma óriási karmát. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (275 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: quwarg tojás, 2 fekete gyöngy, borkonyó bibe, 3 fűszertartó. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Friedurgonoma nyakát. (5 támadással 467 életpontot sebezve.) Te 58 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Friedurgonoma testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Friedurgonoma, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma farkával a kezedre csap. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 1013, gyógyulás: 183, összesen: -830 ÉP}
(Továbbmész...) [312,92] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánybarlangot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Látsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy zafír sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 502 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 107 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány fejét. (5 támadással 456 életpontot sebezve.) Te 57 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 463 életpontot sebezve.) Te 57 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], 21 arany, 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1356, sebződés: 954, gyógyulás: 341, összesen: -613 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a márvány drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 24, gyógyulás: 68, összesen: +44 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. (-20 támadás). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 324 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {FM:} Fókuszpengével végigvagdosod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1307, sebződés: 608, gyógyulás: 98, összesen: -510 ÉP}
v 198 359 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[359,64] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Madigan vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sziklaskorpió. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sziklaskorpió testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {FM:} Nitmák pengével felnyitod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 111 életpontot sebeztél. A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ezüstshuriken. 3780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos nyakát. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 15, gyógyulás: 84, összesen: +69 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a Thargodan mágus bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 126 életpontot vesztettél. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy karbin plazma. 8299 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 126, gyógyulás: 102, összesen: -24 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Sötétség Hercege bal vállát. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a Sötétség Hercege jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 11 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 987, sebződés: 156, gyógyulás: 103, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ragnar előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Látsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot!
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (80 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 36 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy shinai gömb, egy ezüstshuriken, egy fekete gyöngy és 2 vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 13650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 396, gyógyulás: 109, összesen: -287 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {HD:} Nitmák pengével megcsapod a sziklaskorpió nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 17, gyógyulás: 81, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [363,63] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Genius Mátra előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
kt 4 4 | elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot) |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg nyakát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {FM:} Nitmák pengével végigvagdosod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. {FM:} Fókuszpengével felnyitod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 0, gyógyulás: 146, összesen: +146 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 24 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
FRIEDURGONOMA (7009. SZÖRNY) Mikor még drakónok voltak, Nateilena és Friedurgonoma a legjobb barátnők voltak, együtt vészelték át azt az évszázadot, amíg mindketten egy Notermanthi báró kedvenc "ölebeiként" szolgáltak. Mikor elég erősek lettek, megölték fogvatartójukat, majd különváltak, de azóta is rendszeresen találkoznak és információkat cserélnek (ami felettébb szokatlan a sárkányok közt, lévén még a saját fajtájukba tartozót is csak párzáskor engedik közel magukhoz). Friedurgonoma, barátnőjéhez hasonlóan, hatalmas hüllő, egyetlen szusszanással lavinákat indít el, mágiája pedig erősebb, mint a többi márvány sárkányé. Mindenesetre ajánlott barlangját jónéhány D.E.M. birtokában meglátogatni, akkor talán marad egy a csata végére, hogy megmenekülj, a többit úgyis használhatatlanná teszi a sárkány úrnő jeges lehelete. |
Erő: | 58 (74) | Szint: | 43 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 54 (59) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 54 (56) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/44 év |
Egészség: | 54 (66) | Életpont: | 1245/1010 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 55 (67) | Varázspont: | 1988/16 | Pénz: | 4993 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 164/240 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 35/38 (+5%) | szúrófegyverek: | 31/94 |
vágófegyverek: | 28/12 (+12%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 36/85 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/52 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 95/1 (+28%) | 3. mászás: | 32/10 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 34/71 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 29/46 | 6. gyógyítás: | 38/31 |
7. titkosírás: | 4/21 | 8. felderítés: | 26/5 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/0 |
10. teológia: | 110/40 (+78%) | 11. taumaturgia: | 107/1 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 2/74 |
13. versengés: | 13/62 | 14. harcművészetek: | 35/28 | 15. zene: | 6/81 |
16. szörnyismeret: | 47/87 (+18%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 9/78 | 20. vitalitás: | 4/10 (+5%) | 21. bányászat: | 37/31 (+18%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/36 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (109,2,1) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | vámpirizáció (#1) | skarlátia (#293) |
méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Bár semmi szükséged a pszire, úgy látszik, képtelen vagy védekezni ellene, ha magad nem birtoklod legalább alapszinten. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 271 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fiatalság itala (#473) | 14 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | toxyl (#591) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1144 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | bot (#4) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | ében toboz (#578) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 7 | madártoll (#112) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | shinai gömb (#348) | 5 | vasérc (#152) |