394. forduló, 396. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 25. 9h:10'
EZ A 502. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD
503. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 11 mópat tetemet (100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 8 sólyomcsőr (eladási ár: 750 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany), 2 bunthar bőr (eladási ár: 540 arany, ebből a kezelési költség: 43 arany), 11 ezüstdarab (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 4 küklopsz szem (eladási ár: 390 arany, ebből a kezelési költség: 31 arany), 15 szvó-ektoplazma (eladási ár: 666 arany, ebből a kezelési költség: 53 arany) ellenértékét.
Amikor ledőltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan előbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtől kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. Varázserőd regenerálódik. (+578 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+125 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 678. hetének nyerőszámai: 7, 5, 18. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Gyorsvarázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 538.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 536.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 534.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 529.]

* 6. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 7. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 524.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 514.]

* 9. KP: támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 406 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


bb 122 1227 390 beraksz a bankba a 122. tárgyat (1227 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 44 dözmöng szivet. Beraksz a bank széfjébe 1 energialándzsát. Beraksz a bank széfjébe 17 halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 484.]

kre 226 1221 5 kreálsz a 226. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 482.]

p 74 232 10 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 vasérc molekuláit, előállítottál 7 ilkin ércet. [-70 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 477.]

at 5271 9 TU-t adsz át az 5271. kalandozónak 9
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 9 TU árán átcsúsztatsz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[362,61] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy árnylord. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 384 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-46 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ragnar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 387 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében halálhajcsár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod az ében halálhajcsár nyakát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő).

(Továbbmész...) [361,63] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Mozgást észlelsz oldalról. Felismered a közeledőt. Csak egy mópat gigász. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 360 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász jobb hátsó lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a mópat gigász jobb oldalát. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. Bronz taiderrel többször eltalálod a mópat gigász testét. (7 támadással 355 életpontot sebezve.) Egy hibás mozdulat, és máris a mópat gigász belerúg a kezedbe! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Orkhan Thai támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 11 arany, 2 vasérc, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kőszem. Egy Thargodan légiós támad rád.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 422 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós bal lábát. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gordon Marlo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+403 életerő.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [127 pontot használtál fel, van még 350.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg anyakirálynő lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg anyakirálynő testét. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) A quwarg anyakirálynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg anyakirálynő jobb vállát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) A quwarg anyakirálynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 4109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ében halálhajcsár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár bal lábát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár fejét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Analotha orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! (ld. enc.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,66] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy viharóriás. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 404 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás jobb lábát. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 83 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+328 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy viharóriás barlangot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Anna Bellával. Tharr földi és égi helytartója. Egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[83 pontot használtál fel, van még 267.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Elszántan, keményen lépsz be a viharóriás tanyára. A viharóriás a barlang közepén épp valamilyen mágikus rituálét gyakorol. Kezdődjék hát a csata!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 422 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a viharóriás villámló testét. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 84 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

a 19 2129 25 átadod a 19. tárgyat a 2129. kalandozónak (25 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 25 kerek követ Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

aa 189 313 153 átadod a 189. tárgyat a 313. tárgyat a 153. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vas dobónyilat Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 6 gyógykenőcsöt Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 61 pirkitet Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[361,66] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Találsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,65] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gunymák anyó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő).

(Továbbmész...) [363,64] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.

Találsz egy ősvortexet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 222.]

m 2 mozogsz keletre
[364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Észreveszel egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-44 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+320 életerő.) [49 pontot használtál fel, van még 173.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,65) ében halálhajcsár (#295), gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(360,66) viharóriás (#278), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Anna Bella (2129. kalandozó)
(361,63) mópat gigász (#309), Orkhan Thai (#238), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(361,64) quwarg anyakirálynő (#269), Leah oltár
(361,66) Tharr oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(362,61) árnylordok (#342)
(362,62) Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), ében halálhajcsár (#295)
(362,65) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(363,60) aranyfecske (#283)
(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173)

[310,63] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Utad során felfedezel egy csodák kútját. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 163.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Hogy miért ne fuss el a zafír drakón elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy sárkányfog." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 159.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Váratlanul néhány sebed beforr. (+4 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 155.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Vadássz hegyi góliátot, hiszen mindig aranyat találsz nála!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 151.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ahelyett, hogy elfutnál a fagyféreg elől, próbáld meg a szelvényes testét támadni. Ez biztos beválik!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 147.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Innen keletre 78, északra 105 mérföldre van egy életszikla. Ha felcsigáztam az érdeklődésed, ne késlekedj az utazással!" Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 143.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 59 varázspontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Mit tegyél, ha a liumbét sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a kunkorgó nyelvét, az a legérzékenyebb pontja." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 135.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Keresd az adószedő nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig aranyat találhatsz." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 131.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pár pillanat múlva a nyomkövetés vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 127.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a holdezüst fejpánt, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 123.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 56 varázspontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 119.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+3 életerő.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 115.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a múltidézést is elsajátíthatod. Ez egy a varázslói varázslatok közül." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 111.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Varlzortripbolk által üzemeltetett boltban még 5 gyógykenőcs kapható!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 107.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Bár Borax király személyes tudósgárdája a legeszesebb és legkreatívabb gnómokból áll, a Hóvihar során előkerült, előtte soha nem látott tárgyak mégis erőn feletti kihívást jelentettek számukra. Bár sok van már közöttük, amikkel jó úton haladnak a kísérletezgetések, mégis úgy érzik, nagyon sok kiaknázatlan lehetőség maradt még rejtve előttük." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 103.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 8 halcsontot. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 99.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+12 pszi pont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 95.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 védettség forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 91.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 3 csontkulcs többletet jelez. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 87.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 8656 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 83.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 moa katalizátor. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 79.]

* 1. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csalánvirág. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 74.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 18, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 74 pontod maradt, ebből a következő körre 74 pontot vihetsz át. Kapsz még 536 pontot. A következő körben tehát 610 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIHLANIL (539. TÁRGY)
A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép a mihlanil kibányászójával. Ha ezután ettől a személytől a mihlanil vagy a belőle készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilt vagy a belőle készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (de ha akarod, eldobhatod, de el nem rejtheted).

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 395. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 35 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 45 (51) Támadás: 48 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 42 (51) Védekezés: 107 Menekülés: 30 % Életkor: 41/45 év
Egészség: 40 (51) Életpont: 492/467 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (58) Varázspont: 1449/341 Pénz: 12029 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 243/14 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 3712 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46122 TP-t kaptál. Jelenleg 5737923 TP-d van. A következő szinthez még 262077 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Notermanthi báró, tollaskígyó. A 369. fordulódban 31650 arany került a bankszámládra. 33549 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 35
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 30

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 107 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 20 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 161 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 56 12. taumaturgia: 113
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 18 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 34 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 37 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme fölénye (#116) nagyobb agypajzs (#120)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) esszenciavédelem (#165)
jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 44 dözmöng szív (#122) 1 energialándzsa (#1227)
5 gyógykenőcs (#313) 9 halcsont (#390) 2 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 29 kerek kő (#19) 61 pirkit (#153)
5 ramit kő (#226) 1 rókafarok (#124) 4 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189) 5 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
359 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 3 csontkulcs (#74)
3 ezüstdarab (#326) 7 ilkin érc (#232) 1 kőszem (#304)
1 mihlanil (#539) 1 moa katalizátor (#386) 5 tükör (#43)
17 ugh méreg (#166) 5 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek