393. forduló, 395. forduló, Daerk Faer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 22. 12h:10'
EZ A 1088. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD
1089. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4261
SZÁMLA : XXXX

DAERK FAER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Ancsapancsával. Tharr kisebb papja. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Egy quwarg harcos a hátasa. Teherhordója is van: egy quwarg királynő! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+353 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+189 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku kalapáccsal megcsapod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku futárbérenc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (99,81)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 25, gyógyulás: 26, összesen: +1 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 629.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 099 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 628.]

* 2. KP: kf 1570 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

* 3. KP: bb 347 1205 1271 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

* 4. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 598.]

* 5. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 588.]

* 6. KP: vv 26 224 88 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 586.]
Gyorsvarázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 584.]

* 7. KP: vv 71 123 70 elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 579.]

* 8. KP: v 84 283 0 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 120 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás és védekezés a harc végéig.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted az aranyfecske aranyszárnyát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 4 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 168, gyógyulás: 123, összesen: -45 ÉP}

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 569.]

* 9. KP: vv 165 188 178 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 565.]

fu 4630 udvarolsz a 4630. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
Összefutsz Ancsapancsával. Tharr kisebb papja. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy quwarg harcos! Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy rejtett kolostor (ld. enc.)} Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Igyekszel a lehető legelbűvölőbb formádat előadni - jópofáskodsz és a győzelmeidről mesélsz. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Mielőtt nagyon beindulnál, a leány nemes egyszerűséggel nemet mond.

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 105 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

bb 326 135 56 beraksz a bankba a 326. tárgyat (135 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 ezüstdarabot. Beraksz a bank széfjébe 27 gyöngymangót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

bb 677 268 15 beraksz a bankba a 677. tárgyat (268 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 szulfagor agyart. Beraksz a bank széfjébe 3 gromak bőrt. Beraksz a bank széfjébe 6 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

bb 1261 36 327 beraksz a bankba az 1261. tárgyat (36 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 Ramirez feszítővasát. Beraksz a bank széfjébe 10 fáklyát. Beraksz a bank széfjébe 15 ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

le 249 leveszed/lerakod a 249. tárgyat
Elrakod a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

mak 1 makró 1

kf 840 2 1283 kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat
Elrakod a ryuku kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a Din cséphadaróját. [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

t 290 0 0 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál jobb oldalát. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (7 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1550, sebződés: 8, gyógyulás: 315, összesen: +307 ÉP}


kf 724 2 17 kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat
Elrakod a Din cséphadaróját, majd a bal kezedbe veszed a ryuku kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Elrakod a teriád pörölyt, majd a jobb kezedbe veszed a szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

vps 180 0 0 VP spórolása: 180
Félreraktunk, letiltottunk neked 180 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 565.]

h 697 2000 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+577 varázspont, -1154 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 565.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+860 életerő). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 560.]

ff 0 0 0 felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

m 1 0 0 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[110,10] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy szintszívó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel iszonyatosan megcsapod a szintszívó fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ryuku kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 688547 TP, -9 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -25 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő mocsári ácsorgó nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ryuku kalapáccsal megütöd a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mocsári ácsorgó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 32 életpontot vesztettél. A mocsári ácsorgó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 191 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 48, gyógyulás: 50, összesen: +2 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 551.]

v 84 283 0 elmormolod a 84. varázslatot
A csatorna nyugati oldalán ezt a szörnyet nem tudod megidézni. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

kno 17 1 0 képesség-növelés 17
Sajnos nincs képesség-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

vv 11 112 0 elmormolod a 11. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[110,11] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [-1 nyomkövetés szakértelem.] Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy lápi hajlékot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rohansz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák fejét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ryuku kalapáccsal eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 29, gyógyulás: 44, összesen: +15 ÉP}

Megpillantasz valamit: 1 mocsári penke. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [110,12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő szintszívó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel iszonyatosan megcsapod a szintszívó fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy xirnox közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku kalapáccsal megütöd a xirnox fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 18, összesen: +11 ÉP}


(Továbbmész...) [111,12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy köpködő bruhatag. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a szögletes követ ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal megcsapod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A köpködő bruhatag nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 889 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 11, gyógyulás: 33, összesen: +22 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 522.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,12] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy láplidérc. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc bal oldalát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal megütöd a láplidérc sáros testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}

Látsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [113,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nómenklatúra. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 19 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-6 támadás). A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku kalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 24, gyógyulás: 25, összesen: +1 ÉP}


(Továbbmész...) [114,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szintszívó. Itt csata lesz.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 307070 TP, -10 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -25 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 13, gyógyulás: 11, összesen: -2 ÉP}

A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy köpködő bruhatag. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku kalapáccsal megütöd a köpködő bruhatag fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nyelvével a köpködő bruhatag eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 889 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 9, gyógyulás: 31, összesen: +22 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 495.]

m 4 mozogsz délre
[114,13] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor keményen megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a vortexmágus testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku kalapáccsal meghorzsolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 5 201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 0, gyógyulás: 110, összesen: +110 ÉP}

A céllövölde tulajdonosa örömmel arcán siet eléd, majd elmondja, az ötfajta amulettért cserébe hajlandó a halálhozó karkötőjét neked adni.
- Rendben - feleled, s lebonyolítjátok a cserét.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a moa üveggömb a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 8 ovimon-bogyó, 6 kőkés, 1 rézsisak, 2 mákrózsa virág, 1 dárda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy patak van. Délnyugatra egy quwarg boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak egy szintszívó. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 306434 TP, -10 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -25 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 13, gyógyulás: 11, összesen: -2 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 466.]

vpf 180 VP elővétele: 180
Felszabadítottunk neked 180 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

v 198 99 15 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

109 110 111 112 113 114 115
9
10
11
12
13
14
(110,10) szintszívók (#96), mocsári ácsorgó (#774)
(110,11) szopógödör (#177), lápi hajlék (#670), szutykos remák (#191)
(110,12) szintszívók (#96), xirnox (#122)
(111,12) köpködő bruhatag (#773)
(112,12) láplidérc (#352), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(113,12) nómenklatúra (#158)
(114,12) szintszívók (#96), köpködő bruhatag (#773)
(114,13) vortexmágus (#418), szintszívók (#96)

[99,15] Dombos vidékre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [Rahn ékkő:] 341 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 452.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[100,14] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku kalapáccsal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 24, összesen: +18 ÉP}

Látsz egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [101,15] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy szintszívó. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lápi hajlékot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [18 pontot használtál fel, van még 434.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen szubreális vámpír marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Felfénylik az állatvédelem! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a szögletes követ a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír jobb oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A seb azonnal beforr! Ryuku kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír bal lábát. (7 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Szögletes kővel megcsapod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Ryuku kalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 87, gyógyulás: 91, összesen: +4 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 419.]

ek 503 116 82 t. energia kisütése: 503 116 82
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100 101 102
13
14
15
16
(99,15) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(100,14) törpemammut (#115), gumifa (#38), oltár
(101,15) szintszívók (#96), lápi hajlék (#670), szubreális vámpír (#223)

[116,82] A terep vált: bozótos területen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Roxxon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 2 709 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.
[-1 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 384.]

p 195 45 használod a 195. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 40 Tudatpontot. [-800 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 369.]

ef 45 533 energia fejlesztése 45
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-45 TU.] [315 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 49.]

* 3. BP: kb 2 13 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 13 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 4. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 5. BP: kb 347 1205 1271 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 6. BP: szk 765 361 163 keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 260 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 24, 1.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szőrös bozsó. 2 kaját töm magába a szőrös azuka. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebből a következő körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 535 pontot. A következő körben tehát 584 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY)
A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is!
Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz.
- Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni...
- A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön.
- Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.]

KARAKTERLAP

Daerk Faer, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, hosszú szakállas törpe férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: martalóc (177). Ez a 394. fordulód.

Erő: 64 (66) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 122 cm
IQ: 32 Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 70 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 13 (18) Menekülés: 30 % Életkor: 59/89 év
Egészség: 30 (37) Életpont: 842/1106 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: -18
Szerencse: 47 (1) Varázspont: 1003/247 Pénz: 69586 arany Kép. pont: -12
Tudatpont: 49/4 Pszi pont: 438/689 EFejl: 20
Eddig összesen 3644 szörnyet (17 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 6 834 TP-t kaptál. Jelenleg 1 706 834 TP-d van. A következő szinthez még 293 166 TP szükséges. Trófeáid: viharóriás, lidérckirály, zafír drakón. A 390. fordulódban 42299 arany került a bankszámládra. 42299 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/18 ökölvívás: 7/18 szúrófegyverek: 13/84
vágófegyverek: 23/82 ütőfegyverek: 44/55 (+5%) lőfegyverek: 26/45
dobófegyverek: 34/99 (+1%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 101,15
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 662 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 2, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 60/57 2. nyomkövetés: 106/48 (-95%) 3. mászás: 11/18
4. csapdakészítés: 27/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/21 6. gyógyítás: 63/2
7. titkosírás: 6/84 8. felderítés: 29/88 9. szörnyidomítás: 16/68
10. teológia: 80/81 (+48%) 11. taumaturgia: 67/33 (-1978%) 12. szerencsejáték: 7/63
13. versengés: 23/1 (+10%) 14. harcművészetek: 13/33 15. zene: 20/37
16. szörnyismeret: 52/31 (+34%) 17. pszi: 63/45 (+2%) 18. vadászat: 14/77
19. vitalitás: 2/52 20. bányászat: 45/22 (+1%) 21. testépítés: 5/42
22. úszás: 15/9 23. főzés: 20/23 (+9%) 24. csapatmunka: 1/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
udvarolsz a 4630. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242), lidércúr (#252), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (9882,5) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
az elme hatalma (#123) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423)
villámcsapás (#50) >> kísértetvarázsló (#424) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 384 (limit: 546), pontszámod: 12 595.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, vps 180, h 697 2000, ff, m 1, v 84 283, kno 17 1, vv 11 112.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 152 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 890 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 ezüstdarab (#326) 15 ezüstshuriken (#327) 10 fáklya (#36)
1 gólem talizmán (#811) 3 gromak bőr (#268) 27 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó talizmán (#813) 3 isteni könnycsepp (#260) 1 korinthai talizmán (#814)
106 mákrózsa virág (#56) 1 moa üveggömb (#383) 2 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rothasztó talizmán (#815) 3 spiritusz (#170) 1 szopókő (#259)
5 szulfagor agyar (#677) 6 vadász tatu bőr (#15) 21 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
382 arany (#50) 8 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230)
1 gyíkfű (#201) 1 halálhozó karkötője (#816) 13 kaja (#2)
4 kerek kő (#19) 1 mocsári penke (#148) 1 remák szív (#264)
1 sullár hólyag (#168) 6 szvó-ektoplazma (#151) 1 xirnox szív (#213)


Üzenet küldése a karakternek