| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2017. jan. 3. 12h:06' EZ A 1157. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD 1158. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| p 195 15 0 | használod a 195. pszi képességet |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske fejét. (8 támadással 277 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske testét. (4 támadással 336 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 28 ép-t sebez. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 79, gyógyulás: 2, összesen: -77 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 8. KP: vv 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
| dd 4 17 1378 | eldobod a 4. tárgyat a 17. tárgyat az 1378. tárgyat |
| hu 422 4 298 | hulladék: 422 4 298 |
| bb 1103 352 151 | beraksz a bankba az 1103. tárgyat (352 darabot) |
| v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
| v 6 999 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| v 181 140 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 122 | 123 | 124 | |
| 73 | |
|
|
| 74 | |
|
|
| 75 | |
|
|
[140,61] Épületek tűnnek fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
| ve 733 10 | megveszed a 733. tárgyat 10 |
| ee 166 | eladod a 166. tárgyat |
| m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal végigmetszed a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. A rőtmanó berzerker karmai majdnem eltalálnak! A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 berzerker tüske és 1 rőtmanó kacagány. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [124,75] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. {támadása: 24.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [125,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nukleáris cickány testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 8, gyógyulás: 28, összesen: +20 ÉP}
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bandita bal lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a bandita testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, ezenkívül 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 16 aranyat. 1 016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [127,78] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [128,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku csapásvezető. {max. életpontja: 146-165.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (99,81)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 2, gyógyulás: 46, összesen: +44 ÉP}
Megmarkolva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal alaposan megvágod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a dögkeselyű testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 1 092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 268 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [130,79] Síkság, továbbra is csak síkság.
Elszántan a másikra támadsz. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal végigmetszed a tetemember testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod az élőholt mágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 30, gyógyulás: 43, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [131,78] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. {támadása: 21.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle bal lábát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 32 ép-t sebez. A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 2, gyógyulás: 44, összesen: +42 ÉP}
| m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal végigmetszed a tetemember testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a tetemember bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [133,77] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ramirez Espanza. Látsz egy Chara-din monolitját.
| ek 40 21 | t. energia kisütése: 40 21 |
| be 56 | bemész az 56. titkos labirintusba |
| lm 4 900 5 | mozogsz 4 900 5 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (40 ép-t sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
67 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
| lm 905 3 7 | mozogsz 905 3 7 |
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 19, gyógyulás: 43, összesen: +24 ÉP}
| lm 8 900 12 | mozogsz 8 900 12 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 251 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| lm 15 16 17 | mozogsz 15 16 17 |
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi rotható húsát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a zombi bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 45 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 39 sebzést okoz. Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 13, gyógyulás: 47, összesen: +34 ÉP}
A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 54 sebzést okoz. Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
| lm 19 21 18 | mozogsz 19 21 18 |
| lm 905 20 900 | mozogsz 905 20 900 |
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégdémon jobb lábát. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (60 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a jégdémon bal lábát. (3 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a jégdémon jégtestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a jégdémon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-42 életerő). A jégdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 978 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 150, gyógyulás: 71, összesen: -79 ÉP}
| v 198 124 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
| 73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[124,103] A bozótos után most hegyek között vagy. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {max. életpontja: 5000.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan a másikra támadsz. Mithril karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 38 sebzést okoz. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Mithril karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (50 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1434, sebződés: 8, gyógyulás: 91, összesen: +83 ÉP}
| kre 712 733 2 | kreálsz a 712. tárggyal a 733. tárgyat (2 darabot) |
| ef 20 541 | energia fejlesztése 20 |
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 15 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY) Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni. |
| JÉGDÉMON (652. SZÖRNY) A legszörnyűbb rémálmaidra emlékeztet ez a félelmetes agyarakkal, vérben forgó szemekkel megáldott szörnyeteg, melyből olyan mértékű agresszió árad, mely semmi Ghalla-szintű dologhoz nem fogható. A jégdémon a fagy síkjának szülöttje, így nem is meglepő felháborodott viselkedése, amiért ismeretlen kezek elűzték otthonából. Mindig különös hideg lengi körül, mely a közelébe merészkedő legbátrabbak szívét is képes pillanatok alatt megdermeszteni. |
| Erő: | 72 (111) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (101) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 56 (89) | Védekezés: | 140 (149) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 164/169 év |
| Egészség: | 56 (89) | Életpont: | 1129/1747 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 56 (90) | Varázspont: | 2375/1639 | Pénz: | 1730 arany | Kép. pont: | 17 |
| Tudatpont: | 97/56 | Pszi pont: | 554/1318 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9/91 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/74 |
| vágófegyverek: | 31/21 (+3%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 38/84 (+1%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 124,103 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 100,82 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 21 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58, 65, 63, 56 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 137/63 (+42%) | 3. lopás: | 9/39 (+300%) |
| 4. mászás: | 16/60 | 5. csapdakészítés: | 29/20 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 27/49 (+336%) |
| 7. gyógyítás: | 31/45 | 8. titkosírás: | 12/38 | 9. felderítés: | 27/86 (+307%) |
| 10. szörnyidomítás: | 15/61 | 11. teológia: | 86/78 (+139%) | 12. taumaturgia: | 93/93 (+52%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/36 (+2%) | 14. versengés: | 24/90 | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/36 | 17. szörnyismeret: | 30/25 | 18. pszi: | 63/5 (+3%) |
| 19. zárnyitás: | 16/56 (+300%) | 20. vadászat: | 20/6 | 21. vitalitás: | 1/59 |
| 22. bányászat: | 39/6 (+2%) | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/52 |
| 25. főzés: | 17/87 (+11%) | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217), vércápa sámán (#281) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
| vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
| sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
| tűzvihar (#175, 30 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 36 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) |
| tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) |
| hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) | vámpirizáció (#1) (974,15) |
| áldomás (#6) (998,20) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | sötét ölész (#314) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Raia szent lovagjai, micsoda gusztustalan népség! Koncolj fel legalább hármat ezekből a jámbor birkákból! (számláló: 0) |
| 2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! (teljesítve) |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2072, pontszámod: 35 205. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, p 195 15, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 108 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 115 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 778 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 4059 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 175 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9184 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1215 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 2660 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 310 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 550 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2913 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1705 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 2611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 680 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | bot (#4) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mithril (#352) | |||
| 1 | ork csodaszer (#1228) | 4 | pókláb (#1378) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
| 30 | szögletes kő (#17) | 3 | tinta (#101) | 348 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | üllő (#1103) | 1 | varányszem (#30) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1012 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
| 4 | bunthar bőr (#733) | 13 | drótszőr (#37) | 2 | fémrúd (#104) | |||
| 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
| 2 | kaja (#2) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 1 | koponya szimbólum (#139) | |||
| 7 | madártoll (#112) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 2 | purifikátor háj (#269) | 15 | quwarg tojás (#360) | 6 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tatu ködmön (#255) | |||
| 1 | vasérc (#152) | 30 | víz (#27) | |||||
| 123 | 124 | 125 | |
| 102 | |
|
|
| 103 | |
|
|
| 104 | |
|
|