393. forduló, 395. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 6. 15h:05'
EZ A 728. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD
729. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,103] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 10. pontnál.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+88 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 512.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 510.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 500.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 490.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 480.]

ek 116 60 313 t. energia kisütése: 116 60 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+810 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 480.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Egy kisebb terembe jutsz, amelyet mintha éles csákányokkal vájtak volna, bár ez jellemző a többi folyosóra is, de a folyosókon valamivel simább falakat láttál. A terem északi sarkában egy szakadt szöges bőrpajzsot látsz, amin egy elszenesedett kéz maradványai nyugodnak, vajon hová tűnt a gazdája? [1. SZINT 4. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Lehúzod a fejed, ahogy a következő terembe lépsz, az egész barlangrendszerre, vagy tárnára jellemző, hogy a plafon nagyon alacsonyan van. Kezeddel szétszaggatod az előtted lévő pókhálót, hogy jobban szemügyre tudd venni a helyszínt. Az egyik sarokban kisebb hordók vannak, egy-két hordón harapásnyomot látsz, de alapvetően mind üresnek tűnik. [1. SZINT 5. PONT] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Bemerészkedsz az előzőnél egy kicsit nagyobb terembe, a teremből csak egyetlen kijárat van, amin bejöttél. A helyiség sokkal tisztábbnak néz ki, mint az előző, bár itt is látható, hogy a falakat régóta nem érintette csákány. A bejárattal szemközti falon egy furcsa jelet látsz felrajzolva, olyan mintha remegő kézzel rajzolta volna valaki, a körvonalak is túl szálkásak. Ahogy jobban körülnézel a délnyugati sarokban meg is találod a rajz gazdáját. Egy törpe harcos lehetett, méretei és viselete alapján. Bár, ahogy elnézed elég régóta feküdhet itt békésen, testét már felzabálták a kukacok, csak a fejéből kiálló rozsdás csatabárd árulkodik arról, hogy nem természetes halált halt. [1. SZINT 6. PONT] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 456.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Lehúzod a fejed, ahogy a következő terembe lépsz, az egész barlangrendszerre, vagy tárnára jellemző, hogy a plafon nagyon alacsonyan van. Kezeddel szétszaggatod az előtted lévő pókhálót, hogy jobban szemügyre tudd venni a helyszínt. Az egyik sarokban kisebb hordók vannak, egy-két hordón harapásnyomot látsz, de alapvetően mind üresnek tűnik. [1. SZINT 5. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Egy kisebb terembe jutsz, amelyet mintha éles csákányokkal vájtak volna, bár ez jellemző a többi folyosóra is, de a folyosókon valamivel simább falakat láttál. A terem északi sarkában egy szakadt szöges bőrpajzsot látsz, amin egy elszenesedett kéz maradványai nyugodnak, vajon hová tűnt a gazdája? [1. SZINT 4. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A terem, amelybe érkezel halványan dereng a terem tetején található zselétől. Vajon milyen anyag adhat ki ilyen lila fényt magából? Megnézed közelebbről, ahogy megérinted a kezeddel a zselés anyag összehúzódik és a lila fény sárgára változik az ujjad nyomán. Érdekes. A szoba most a kettős fényben furcsán izzónak tűnik ahogy belépsz és a lila derengés elvegyül a körülötted lévő fénykörrel. A szobából 2 kijárat nyílik, az egyik amin bejöttél, a másik az oldalsó fal sarkából nyílik. Ahogy fülelsz csöpögést hallasz, nem is csöpögés ez, hanem mintha egy sűrű, de folyékony anyag apró kövekként csapódna egy sűrű masszába. Ahogy jobban megfigyeled, valószínűleg a terem felett lehet valami tároló, amiből a zselés anyag, mely megvilágítja a termet átszivárgott az apró réseken ebbe a helyiségbe. [1. SZINT 7. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Apró pókok ezrei vándorolnak a hirtelen jött erős fénytől a szemközti kijáraton át az otthont és biztonságot adó sötétségbe, ahogy belépsz a terembe. Néhány nagyobb termetű jószág a lábadon felkapaszkodva próbálja érvényesíteni elsőbbségét a hely birtoklására. Gyorsan lerázod magadról őket, és párat megtaposol, amelyek megpróbáltak visszamászni rád. [1. SZINT 8. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt.
Követve a pókokat belépsz a vájatba. Az egyik sarokban megszáradt vércsíkot látsz, ahogy a távolabb összedobált faládák mögé vezet. A ládát szétrepesztette néhány nyílpuskalövedék. A faforgácsok mellett látott véres fejsze és törött rövid kard arról árulkodik, hogy kemény ellenállásba ütközött az a pár fejetlen hulla, akik ezen eszközöket markolták. [1. SZINT 9. PONT] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[36 pontot használtál fel, van még 420.]

lm 12 12 23 mozogsz 12 12 23
Apró pókok ezrei vándorolnak a hirtelen jött erős fénytől a szemközti kijáraton át az otthont és biztonságot adó sötétségbe, ahogy belépsz a terembe. Néhány nagyobb termetű jószág a lábadon felkapaszkodva próbálja érvényesíteni elsőbbségét a hely birtoklására. Gyorsan lerázod magadról őket, és párat megtaposol, amelyek megpróbáltak visszamászni rád. [1. SZINT 8. PONT]
A terem, amelybe érkezel halványan dereng a terem tetején található zselétől. Vajon milyen anyag adhat ki ilyen lila fényt magából? Megnézed közelebbről, ahogy megérinted a kezeddel a zselés anyag összehúzódik és a lila fény sárgára változik az ujjad nyomán. Érdekes. A szoba most a kettős fényben furcsán izzónak tűnik ahogy belépsz és a lila derengés elvegyül a körülötted lévő fénykörrel. A szobából 2 kijárat nyílik, az egyik amin bejöttél, a másik az oldalsó fal sarkából nyílik. Ahogy fülelsz csöpögést hallasz, nem is csöpögés ez, hanem mintha egy sűrű, de folyékony anyag apró kövekként csapódna egy sűrű masszába. Ahogy jobban megfigyeled, valószínűleg a terem felett lehet valami tároló, amiből a zselés anyag, mely megvilágítja a termet átszivárgott az apró réseken ebbe a helyiségbe. [1. SZINT 7. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT]
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 kaktusztüske [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A kanyar, ahova kerültél apró rágcsálók ürülékétől bűzlik, érzed, ahogy ropognak a lábad alatt a kis apró bogyók. [1. SZINT 11. PONT]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Belépsz egy nagyobb terembe, a terem falát ezüst erek hálózzák át, az egyik fal mentén rozsdás, elkorhadt nyelű, teljesen használhatatlan csákányok sorát látod, valószínűleg az ezüst kitermelésénél használhatták, megpróbálod megkapirgálni az ezüstereket, de azok csak furcsán csillognak tovább, ahogy dühödben belerúgsz egy kettétört korsóba. [1. SZINT 12. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe ősharcos. {támadása: 65.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos bal lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpe ősharcos testét. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a törpe ősharcos bal oldalát. (7 támadással 154 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe ősharcos testét. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a törpe ősharcos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 947 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 225, gyógyulás: 46, összesen: -179 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Egyhelyben toporogsz.
A következő helyiség felüdülés az előző alacsony mennyezetű helyiségekhez képest. Arra teremtette alkotója, hogy át lehessen szaladni rajta. Álljunk csak meg egy pillanatra... gyanúsan tiszta és tágas ez a szoba! A lehető legnagyobb körültekintéssel lépsz be, csapdát keresel, így több idő telik el, mint általában, amíg eljutsz a helyiség közepére. De szerencsére váratlan eseményektől mentes percekről van szó. [1. SZINT 23. PONT] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe ősharcos. {egyik sebzési módja: 2x 12d5+30.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe ősharcos testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpe ősharcos testét. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpe ősharcos bal lábát. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpe ősharcos fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 947 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 223, gyógyulás: 45, összesen: -178 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.)
[42 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 23 23 16 mozogsz 23 23 16
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
A szobába érkezve furcsa émelyítő bűz csapja meg az orrod. A szoba egyik sarkában egy kis csövet látsz a padlóból kiállni, körülötte megszáradt ürülék. Aha, szóval itt könnyítettek magukon a törpék. Láthatóan egy-két kincsvadász is használta az alkalmatosságot kevés sikerrel. Itt se nagyon találsz kincset, inkább befogod az orrod és eltávolodsz a lyuktól. [1. SZINT 22. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A padlót, ahova érkezel, teljesen lecsiszolták, szinte egy repedés sincs rajta. Tökéletes munka. A falak is tisztábbak, mint bárhol máshol amit eddig láttál. A szoba déli falánál egy szépen megmunkált ágy található, valaha még kényelmes is lehetett, de most csak az átrágott selyemmel bevont párna mutatja, hogy mély álmot lehetett aludni rajta. Furcsa módon az ágyon egy ember is kényelmesen elférhetne, ami szokatlannak tűnik ezen a dohos és szűk helyen. [1. SZINT 21. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Ebben a szobában túl sötét van - gondolod. És valóban, amikor belépsz a szobába a falakig sem jut el a fény. Így elég nehéz lesz szétnézni. A szoba északi falánál néhány rozoga ágyat látsz. Túl kis méretű egy embernek, valószínűleg a törpék ágya lehetett, de vajon miért van belőle hét? Az egyikre írt szöveg valamennyire kiböngészhető, de a többit nem tudod kiolvasni, mert többnyire elrohadt az ágy faszerkezete. Közelebb mész az ágyhoz és megpróbálod elolvasni a szöveget: "Qka", vagy valami ilyesmi. [1. SZINT 20. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A térkép alapján az északi részen járhatsz. Egy apró, 2 ujjnyi lyukat látsz a falon, amelyen át fény szivárog be. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek és bekukucskálsz. Néhány férget kikotorva látod, hogy a fal túloldalán a szabadba lehetne jutni, bár ezt meggátolja az az egy méter vastag szikla, ami a szabadság és közötted található. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a lyuk éppen egy szakadékra néz és nem biztos, hogy találnál kapaszkodót, hogy visszamássz az útra. Kincs sehol, úgyhogy elfordulsz a lyuktól. [1. SZINT 19. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Nem lepődsz meg, hogy egy törpe kínzómester lakik itt. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 10d6+36.} Fegyvere egy csorba csatabárd. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 50 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször eltalálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpe kínzómester bal lábát. (7 támadással 142 életpontot sebezve.) Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Mallon botjával többször eltalálod a törpe kínzómester bal oldalát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpe kínzómester testét. (7 támadással 145 életpontot sebezve.) Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 326, gyógyulás: 56, összesen: -270 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +85 életerő.)
[30 pontot használtál fel, van még 348.]

t 681 támadod a 681. szörnyet
FT 681 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 16 16 25 mozogsz 16 16 25
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe kínzómester. {max. életpontja: 1051-1150.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe kínzómester testét. Kritikus ütés! (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször eltalálod a törpe kínzómester testét. (7 támadással 253 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpe kínzómester testét. (7 támadással 144 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a törpe kínzómester nyakát. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpe kínzómester jobb lábát. (7 támadással 140 életpontot sebezve.) Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner quwarg őrparancsnok trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő törpe kínzómester trófeát. 6 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 278, gyógyulás: 46, összesen: -232 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy törpe ősharcos az. {támadása: 65.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpe ősharcos jobb karját. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 122, gyógyulás: 25, összesen: -97 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.)
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy törpe ősharcos az. Fegyvere egy csorba csatabárd. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpe ősharcos bal karját. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpe ősharcos bal karját. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpe ősharcos testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a törpe ősharcos fényes páncélját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 240, gyógyulás: 49, összesen: -191 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.)
Kincsek után kutatva lépsz be a terembe, bár kincsnek nyoma sincs, azért szétnézel. Ócska, törött rövid kardokat látsz egy kupacban. A tetején egy kéken izzó rúnákkal ékesített tökéletesen megmunkált hosszú kard egyből leköti a tekintetedet. Ahogy érte nyúlsz, átsiklik a kezed rajta, majd a kard egy kis szisszenést hallatva eltűnik a szemed elől. Illúzió, mindig csak az illúzió. [1. SZINT 17. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A szoba ahová belépsz egy szépen berendezett helyiség lehetett régen. Az északi falon egy rozoga szekrényt látsz, benne fából készült kupákkal. A szekrény mellett egy hordó található, bár az alsó részén tátongó lyuk arról árulkodik, hogy teljesen üres. A szoba közepén egy kettétört asztal, körülötte felborított székek. Láthatóan dulakodás nyomai, de erre utaló más nyomot nem találsz, se holttest, se páncéldarabok. [1. SZINT 16. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy törpe kínzómester az. {egyik sebzési módja: 2x 10d6+36.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kínzómester bal oldalát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor megcsapod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (7 támadással 253 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (7 támadással 145 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a törpe kínzómester jobb karját. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpe kínzómester bal lábát. (7 támadással 136 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 980, sebződés: 297, gyógyulás: 48, összesen: -249 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.)
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[24 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 25 27 27 mozogsz 25 27 27
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 324.]

t 683 támadod a 683. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 33 3 35 mozogsz 33 3 35
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A térkép alapján az északi részen járhatsz. Egy apró, 2 ujjnyi lyukat látsz a falon, amelyen át fény szivárog be. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek és bekukucskálsz. Néhány férget kikotorva látod, hogy a fal túloldalán a szabadba lehetne jutni, bár ezt meggátolja az az egy méter vastag szikla, ami a szabadság és közötted található. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a lyuk éppen egy szakadékra néz és nem biztos, hogy találnál kapaszkodót, hogy visszamássz az útra. Kincs sehol, úgyhogy elfordulsz a lyuktól. [1. SZINT 19. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Ebben a szobában túl sötét van - gondolod. És valóban, amikor belépsz a szobába a falakig sem jut el a fény. Így elég nehéz lesz szétnézni. A szoba északi falánál néhány rozoga ágyat látsz. Túl kis méretű egy embernek, valószínűleg a törpék ágya lehetett, de vajon miért van belőle hét? Az egyikre írt szöveg valamennyire kiböngészhető, de a többit nem tudod kiolvasni, mert többnyire elrohadt az ágy faszerkezete. Közelebb mész az ágyhoz és megpróbálod elolvasni a szöveget: "Qka", vagy valami ilyesmi. [1. SZINT 20. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A padlót, ahova érkezel, teljesen lecsiszolták, szinte egy repedés sincs rajta. Tökéletes munka. A falak is tisztábbak, mint bárhol máshol amit eddig láttál. A szoba déli falánál egy szépen megmunkált ágy található, valaha még kényelmes is lehetett, de most csak az átrágott selyemmel bevont párna mutatja, hogy mély álmot lehetett aludni rajta. Furcsa módon az ágyon egy ember is kényelmesen elférhetne, ami szokatlannak tűnik ezen a dohos és szűk helyen. [1. SZINT 21. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A szobába érkezve furcsa émelyítő bűz csapja meg az orrod. A szoba egyik sarkában egy kis csövet látsz a padlóból kiállni, körülötte megszáradt ürülék. Aha, szóval itt könnyítettek magukon a törpék. Láthatóan egy-két kincsvadász is használta az alkalmatosságot kevés sikerrel. Itt se nagyon találsz kincset, inkább befogod az orrod és eltávolodsz a lyuktól. [1. SZINT 22. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A következő helyiség felüdülés az előző alacsony mennyezetű helyiségekhez képest. Arra teremtette alkotója, hogy át lehessen szaladni rajta. Álljunk csak meg egy pillanatra... gyanúsan tiszta és tágas ez a szoba! A lehető legnagyobb körültekintéssel lépsz be, csapdát keresel, így több idő telik el, mint általában, amíg eljutsz a helyiség közepére. De szerencsére váratlan eseményektől mentes percekről van szó. [1. SZINT 23. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Belépsz egy nagyobb terembe, a terem falát ezüst erek hálózzák át, az egyik fal mentén rozsdás, elkorhadt nyelű, teljesen használhatatlan csákányok sorát látod, valószínűleg az ezüst kitermelésénél használhatták, megpróbálod megkapirgálni az ezüstereket, de azok csak furcsán csillognak tovább, ahogy dühödben belerúgsz egy kettétört korsóba. [1. SZINT 12. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
A kanyar, ahova kerültél apró rágcsálók ürülékétől bűzlik, érzed, ahogy ropognak a lábad alatt a kis apró bogyók. [1. SZINT 11. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[60 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 15 4 7 mozogsz 15 4 7
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT]
A folyosó elkanyarodik. A falakon ismeretlen eredetű véseteket látsz, többnyire apró, sisakos alakokat ábrázolnak hatalmas fejszékkel és csatabárdokkal, amint sárkányokkal és egyéb gusztustalan lényekkel harcolnak. [1. SZINT 14. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 95 életpontot vesztettél.
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Amikor belépsz a szobába, egyből észreveszed a falba vájt lépcsőket. A lépcső ahogy elkanyarodik, az aljából fény dereng, és halk kaparászást hallasz az alsó szintről. Gyorsan ellenőrzöd a felszerelésed, és óvatosan a lépcső felé veszed az irányt készen minden eshetőségre. Ahogy leérsz látod, hogy a folyosók itt végig meg vannak világítva és ápoltabbak is, mint a felső szinten. [1. SZINT 15. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egy elágazás bontakozik ki előtted. A falakon fejmagasságban különös üveggömbök világítanak, valószínűleg a belsejükben hömpölygő zselés anyagnak köszönhetően. [2. SZINT 2. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
[36 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 10 13 13 mozogsz 10 13 13
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe kínzómester van előtted! {támadása: 50.} Fegyvere egy csorba csatabárd. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kínzómester jobb oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester testét. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpe kínzómester testét. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a törpe kínzómester jobb oldalát. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpe kínzómester jobb karját. (7 támadással 139 életpontot sebezve.) Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 306, gyógyulás: 51, összesen: -255 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt.
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Hamarosan egy törpe kínzómestert pillantasz meg. Fegyvere egy csorba csatabárd. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kínzómester jobb oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester testét. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpe kínzómester jobb vállát. (7 támadással 140 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester testét. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (7 támadással 139 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 281, gyógyulás: 47, összesen: -234 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +94 életerő.)
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe kínzómester van előtted! {támadása: 50.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester jobb lábát. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpe kínzómester tömzsi termetét. (7 támadással 140 életpontot sebezve.) Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester testét. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpe kínzómester jobb lábát. (7 támadással 136 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 316, gyógyulás: 53, összesen: -263 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.)
[18 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 14 29 34 mozogsz 14 29 34
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 210.]

ef 20 519 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 70.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 48.]
Mostantól használhatod a Feltételes pajzshasználat (FPH) parancsot! (ld. enc.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 21, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 4 kaját fal föl a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 48 pontod maradt, ebből a következő körre 48 pontot vihetsz át. Kapsz még 535 pontot. A következő körben tehát 583 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TÖRPE KÍNZÓMESTER (681. LÉNY)
Egy igazi törpe sosem vetemedne arra a véres munkára, amit a sötét törpe kínzómesterek szemrebbenés nélkül végeznek. Saját fajuk ellen vívott háborújukban nem riadtak vissza semmilyen gonosz eszköztől, hogy a győzelem az övék legyen. Ezek a sötét bőrűm bíbor színű törpök félelmetesebb lények hírében álltak, mint a sötét elfek. Nem volt fogoly, aki ne tört volna meg, amikor egy törpe bárd egyenként megszabadította az ujjaitól, és a fegyver forgatójának arcizmai még csak meg sem rebbentek e közben. Tudták mire képesek ezek a keményszívű törpe harcosok.

FELTÉTELES PAJZSHASZNÁLAT
Nahát, hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Mivel már gyakorló fegyverforgató vagy (a legmagasabb fegyverszakértelmed elérte a 36-ot), ezért képes vagy megtenni azt, hogy a pajzsodat úgy rögzíted a hátadon, hogy egyetlen mozdulattal elő tudd kapni csata közben. Persze ekkor a bal kezes fegyveredet eldobod, de sebaj, majd a csata után felveszed. Nyilván számtalan előnye lesz annak, hogy ezt így okosan kifundáltad! Egy kis gyakorlás után már tökéletes a mozdulat, csata közben is alkalmazni tudod majd.
Mostantól használhatod az FPH (pajzs) (szörny) parancsot. Ennek hatására, ha a megadott szörnnyel csatázol, közvetlenül a közelharc előtt automatikusan a bal kezedbe veszed a parancsban megadott pajzsodat, és azzal harcolsz. A csata után visszacseréled a pajzsot arra, ami korábban a bal kezedben volt. Összesen maximum 30 beállított FPH parancsod lehet.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 394. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 33 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 47 (51) Támadás: 39 (42) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 49 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 72/264 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 527/362 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (53) Varázspont: 981/712 Pénz: 18014 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 75/27 Pszi pont: 193/167
Eddig összesen 4250 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 511 TP-t kaptál. Jelenleg 4 791 569 TP-d van. A következő szinthez még 208 431 TP szükséges. Trófeáid: törpe ősharcos, törpe kínzómester, troll bányász. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7267 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/48 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/7 ütőfegyverek: 41/34 (+3%) lőfegyverek: 26/1
dobófegyverek: 25/53 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,103 mezőn táborozol, a 122. labirintusban, 2. szinten, 5. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/54 2. nyomkövetés: 76/32 3. lopás: 5/8
4. mászás: 19/69 5. csapdakészítés: 27/22 (+6%) 6. csapdaészlelés: 17/28 (+31%)
7. gyógyítás: 50/98 8. titkosírás: 27/63 9. felderítés: 30/21
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 45/17 (+22%) 12. taumaturgia: 42/41 (+1%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 29/99 (+11%)
16. szörnyismeret: 55/39 17. pszi: 26/24 (+6%) 18. zárnyitás: 11/82 (+5%)
19. vadászat: 22/80 20. vitalitás: 5/92 21. bányászat: 47/77
22. úszás: 10/80 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 3/13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 9, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 685 (limit: 855), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 93697.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1184 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 1195 pirkit (#153) 2855 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 336 sallank karom (#128) 714 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 21 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 544 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
$630 ezüstdarab ($326) 64 tolmokov-koktél (#351) 39 sötét ital (#284)
462 rókafarok (#124) 907 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74)
5 fejsze (#1240) 94 Huddens elixírje (#830) $259 szent jogar ($150)
6 vastag ryuku kulcs (#1344) 3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417)
1 esszenciakristály (#350) 1494 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 10 gyógykenőcs (#313) 5 kaja (#2)
2 kazmár gyökér (#205) 1 kerek kő (#19) 1 manakristály (#500)
1 mocsári penke (#148) 6 ugh méreg (#166) 16 vas dobónyíl (#189)
6 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
244 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125
102
103
104
(124,103) a 122. labirintus bejárata, törpe ősharcos (#680), törpe kínzómester (#681)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba az FPH parancs. Mindenki kapott róla enciklopédiát, akinek a legmagasabb fegyverszakértlme 36 fölött van.
* - Ha 0 aranyas tárgyra van HU kiadva, azt ezentúl nem veszi fel a karakter.
* - Az EK 99 parancs hatására 1 TU 10 TVP-ért forduló végéig bármely más KT-tagnak lehet átadni információt, tárgyat és TU-t, mintha egy szövetségben lenne a két karakter. MXTU így nem adható át.
* - A KT szövetségbe való belépéshez elég, ha a vezetők 51%-a engedélyezi a belépést.
* - A KT aktuális képességfás képessége akkor is fejlődik, ha valaki nem azt a képességet fejleszti, hanem egy korábbit. Ily módon a képesség fejlesztése nem fejezhető be, tehát 1 TU-t mindenképp kell rajta fejleszteni a végén úgy, hogy valaki az aktuális képességet fejleszti.
* - A nekronfókusz (2374) +10% TP-t ad élőholtakra, nem +1%-kot, viszont nem adódik össze belőle több.

Üzenet küldése a karakternek