Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. ápr. 20. 9h:36' EZ A 791. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD 792. játékheted kezdete: ápr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1017 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvándor testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a kísértetvándor testét. (6 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 378 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával többször eltalálod a kísértetvándor testét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 185 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kyorg lepel. 19550 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 15) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2600, sebződés: 531, gyógyulás: 268, összesen: -263 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1760. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1158 darabot) |
* 8. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 243. varázslatot a 247. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
le 843 | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
kf 527 960 673 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 960. tárggyal a 673. tárgyat |
kb 313 200 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (200 darabot) |
ek 116 90 313 | t. energia kisütése: 116 90 313 |
hu 917 894 732 | hulladék: 917 894 732 |
hu 566 786 781 | hulladék: 566 786 781 |
hu 1225 884 908 | hulladék: 1225 884 908 |
hu 752 909 911 | hulladék: 752 909 911 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ek 273 7 14 | t. energia kisütése: 273 7 14 |
flh 1 108 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 108. tárggyal |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
vv 11 112 363 | elmormolod a 11. varázslatot a 112. varázslatot a 363. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1268 759 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rikácsoló kolibri virgonc csőrét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a rikácsoló kolibri testét. (8 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) {KCC:} T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a rikácsoló kolibri testét. (5 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). A rikácsoló kolibri belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A rikácsoló kolibri még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 madártollat. 10576 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 53) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 75, gyógyulás: 292, összesen: +217 ÉP}
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Meglapulsz egy árok mélyén. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy torz ekinda. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14197 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 22) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 0, gyógyulás: 206, összesen: +206 ÉP}
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1296 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 38, összesen: +36 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 797 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar böllér fejét. (7 támadással 905 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Egy tockost nyomat Neked a varkaudar böllér! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar böllér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 15895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1702, sebződés: 198, gyógyulás: 234, összesen: +36 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 2, gyógyulás: 34, összesen: +32 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vörös rakolits testét. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 31, gyógyulás: 38, összesen: +7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (20 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A varkaudar iszákos karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3423 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 93) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 20, gyógyulás: 91, összesen: +71 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
a 843 1164 1 | átadod a 843. tárgyat az 1164. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1488 1553 | feladod az 1488. tárgyat az 1553. kalandozónak |
faa 1367 951 835 | feladod az 1367. tárgyat a 951. tárgyat a 835. tárgyat |
faa 842 1375 153 | feladod a 842. tárgyat az 1375. tárgyat a 153. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bársony gyilkos testét. (9 támadással 1266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 425 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével mély sebet ejt a bal lábadon. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával megdöfködöd a bársony gyilkos fejét. (5 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a bársony gyilkos a mellkasodon. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21898 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2375, sebződés: 423, gyógyulás: 450, összesen: +27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2116 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 96) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálosztó kain bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálosztó kain jobb karját. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-15 életpont.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1747 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 2) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 52, gyógyulás: 34, összesen: -18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Mnebolath fejét. (1 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Karmaival a Mnebolath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 53) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 14, gyógyulás: 38, összesen: +24 ÉP}
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 562 30 | megveszed az 562. tárgyat 30 |
ve 189 21 | megveszed a 189. tárgyat 21 |
m 6 6 1 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2607 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 67) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 28, gyógyulás: 34, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[263,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy eszement trappoló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az eszement trappoló bordás testét. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod az eszement trappoló bordás testét. (9 támadással 1251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Patájával az eszement trappoló kissé megtaszít. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny megtipor. 110 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az eszement trappoló bordás testét. (6 támadással 855 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Az eszement trappoló feléd rúg, de nem talál el. Az eszement trappoló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 raskhiir talizmán (ld. enc.) és 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP]. 20790 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2684, sebződés: 226, gyógyulás: 381, összesen: +155 ÉP}
(Továbbmész...) [264,58] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kémsárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kémsárkány bal lábát. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a kémsárkány színváltós szárnyát. (9 támadással 1240 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 182 életpontot sebeztél. A kémsárkány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {KCC:} Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a kémsárkány jobb lábát. (7 támadással 989 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A kémsárkány farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25903 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 42) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3182, sebződés: 328, gyógyulás: 71, összesen: -257 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Buqqe jobb oldalát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} T'vadar tőrével többször eltalálod a Buqqe jobb lábát. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Karmával néhányszor a Buqqe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! T'vadar tőrével megdöfködöd a Buqqe testét. (8 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). A Buqqe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} T'vadar tőrével többször eltalálod a Buqqe testét. (9 támadással 893 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Karmával néhányszor a Buqqe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 60) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2555, sebződés: 625, gyógyulás: 636, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [266,56] Bozótos terepre értél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy elfajzott enkala. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala bal lábát. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az elfajzott enkala bordás testét. (9 támadással 1259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+254 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az elfajzott enkala vastag alkarját. (6 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 185 életpontot sebeztél. Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23644 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 52) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2854, sebződés: 218, gyógyulás: 401, összesen: +183 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 2728 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
22763 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2728, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [267,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívői építették. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy gyöngymangó bokrot. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy eszement trappoló közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló vastag alkarját. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod az eszement trappoló jobb karját. (9 támadással 1237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Az eszement trappoló feléd rúg, de nem talál el. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az eszement trappoló fejét. (6 támadással 827 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Apró rúgást kapsz az eszement trappoló patájától. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény összetapos! 100 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bűvölt kristály (ld. enc.) és 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP]. 20790 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 75) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2643, sebződés: 222, gyógyulás: 102, összesen: -120 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a bosszúálló szellemtestét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszúálló testét. (9 támadással 1224 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bosszúálló testét. (8 támadással 1091 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 481 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 120 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 41 életpontot vesztettél. A bosszúálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30095 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 89) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3270, sebződés: 303, gyógyulás: 4, összesen: -299 ÉP}
(Továbbmész...) [269,55] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy pézsmatököt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Fairlight oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kísértetvándor lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1017 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvándor ködös testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Marokra fogva a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével jól megszurkálod a kísértetvándor kopott ruháját. (8 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! T'vadar tőrével jól megszurkálod a kísértetvándor bal első lábát. (8 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22678 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 83) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2367, sebződés: 501, gyógyulás: 352, összesen: -149 ÉP}
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
vv 79 167 216 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 216. varázslatot |
vv 216 216 216 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
szk 568 | keresed az 568. szörnyet |
vv 83 11 | elmormolod a 83. varázslatot a 11. varázslatot |
ef 18 504 | energia fejlesztése 18 |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1158 darabot) |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
TITKOS TELEPORTKŐ (1387. TÁRGY) Ez az ökölnyi méretű teleportkő szinte kiált azért, hogy a kezedbe zárd, és működésbe hozd, pusztán azzal, hogy a helyre koncentrálsz, ahol lenni szeretnél. A varázsenergiával átfűtött tárgyba a draklenek titkos varázslatának, egy ősi teleporttechnikának a formuláit zárták. Segítségével a Túlélők Földje majdnem mindegyik városába beteleportálhatsz, attól függetlenül, hogy a taumaturgia szakértelem terén mennyire is vagy jártas (a titkos teleportkő akár még a Sötét Föld városaiba is képes elteleportálni! - persze Thargodan illúzióra ekkor is szükséged lesz). Ha kilépsz az adott városból, a titkos teleportkő ereje visszarepít a mezőre, ahol azt használtad. Mivel azonban nem ismered a tárggyal kapcsolatos, vonatkozó ősi draklen varázsigéket, könnyen előfordulhat, hogy a tárgy egy-egy ilyen használat után elveszti erejét. Ehhez a H 1387 <x koordináta> <y koordináta> parancsot kell kiadnod. A használat költsége 10 TVP. Ha városi teleport (vagy a titkos teleportkő) hatása alatt állsz, a tárgy nem működik. A kivétel tárgyát képező települések: nem teleportálhatsz vissza a csatorna nyugati oldalára, illetve nem látogathatsz meg olyan várost, ahol annak előtte még nem jártál. Csak a felszínen használhatod, épületben, labirintusban nem működik. |
TORZ EKINDA (7327. SZÖRNY) Ez első ekinda állítólag egy laboratóriumban látta meg a napvilágot, egy vikócmajom, és egy kaszabolósáska mesterséges nászából születve. Szörnyű! Hogy lehet képes egy magát tudósnak nevező, tanult, értelmes lény ilyesmit tenni? Nem tudom, de megtette. Ráadásul nem csak hogy életképes volt az utód, de még szaporodni is tudott valami groteszk módon, senki sem érti, hogyan. Valahol errefelé volt az első ekinda farm, ahol aztán az efféle dolgok törvényszerűségei átvették a dolgok irányítását. Az őrült tudós az ekindák bendőjében végezte, a lények kitörtek, és szétszéledtek. Rendkívül intelligens rovarlényekről lévén szó csak azt tanácsolhatom, búj el egy üszkös farönk mögött! |
RASKHIIR TALIZMÁN (774. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. Ez a talizmán tökéletes immunitást nyújtott nekik mindenféle mágiával szemben, kivéve az olyan félisteni varázslatokat, mint a drakolderekét. Sajnos, egy-egy talizmán csakis azt a raskhiirt védelmezte, akire azt személyre szólóan készítették - így akadályozták meg a kyorgok, hogy a talizmánt, ha esetlegesen az ellenség kezébe került, ellenük fordíthassák. A raskhiir talizmán nem átadható. |
BUQQE (572. SZÖRNY) Ki hinné, hogy a kyorg mocsarak mélyén élő bűzkeselyűknek is vannak hőseik? Márpedig így igaz: Buqqe a leghírhedtebb közülük, aki legalább kétszer akkora, mint társainak bármelyike. Állítólag még fajának többi példánya sem bírja elviselni mirigyeinek bűzös kipárolgását, úgyhogy miközben Buqqe magányosan járja vadászkörútjait, minden előre elkábult célpontnak nekiront. Természetesen, ahogy a bűzkeselyűk elől, úgy Buqqe elől sem tudsz BA paranccsal elbújni. |
BŰVÖLT KRISTÁLY (775. TÁRGY) A kyorg mágusok szeme előtt nem volt titok: bűvölt kristályaik segítségével bárhova betekinthettek. Szerencse, hogy eme az ocsmány relikviák a használatának a módja mára a múlt ködébe veszett. A bűvölt kristály nem átadható. |
Erő: | 56 (80) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 50 (69) | Támadás: | 107 (112) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 50 (66) | Védekezés: | 178 (188) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/75 év |
Egészség: | 49 (67) | Életpont: | 1786/2043 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 57 (116) | Varázspont: | 3708/3380 | Pénz: | 4497 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 87/0 | Pszi pont: | 783/247 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 25/82 (+10%) | szúrófegyverek: | 51/47 (+4%) |
vágófegyverek: | 2/32 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 22/87 |
dobófegyverek: | 40/21 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << T'vadar tőre (#1731) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -996.); bűvös shuriken (#562) max. 1 db (997 .); bűvös shuriken (#562) max. 3 db (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/7 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 78/72 | 3. mászás: | 28/46 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 24/82 | 5. csapdaészlelés: | 22/64 | 6. gyógyítás: | 62/98 |
7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 30/76 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 169/21 (+50%) | 11. taumaturgia: | 193/44 (+66%) | 12. szerencsejáték: | 6/64 |
13. versengés: | 24/31 (+5%) | 14. harcművészetek: | 19/1 | 15. zene: | 15/30 |
16. szörnyismeret: | 25/3 (-163%) | 17. pszi: | 86/4 (+104%) | 18. zárnyitás: | 32/28 |
19. vadászat: | 19/21 (-200%) | 20. vitalitás: | 4/53 | 21. bányászat: | 31/7 |
22. testépítés: | 13/36 (+50%) | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 20/8 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 103 | |||
6. regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 99 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), fertőzött ent (#403), árnygólem (#586), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (115,12,2) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | nagyobb agypajzs (#120) |
Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | elme dominanciája (#247) |
Morgan rúnája (#363) | fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
istenítélet (#284) | >> | veszett gorilla (#446) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | fényhozó (#602) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek neves szörnyei ravaszak, okosak, az átlagos szörnyeknél is nagyobb pusztítást visznek végbe a természetben. Győzz le tizet ezekből a visszataszító "hősökből"! (számláló: 2) |
3.) Sheran útja nem a támadás, az agresszió, hanem a védekezés. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet! |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 9 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 496 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU. tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | árnyékkulcs (#566) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | Emma köténye (#835) | |||
1 | ezüstlevél (#759) | 1 | fáklya (#36) | 1 | gyakorlónadrág (#894) | |||
1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 1 | haramaki (#1367) | 1 | hókereszt (#843) | |||
1 | hótarantula köpeny (#842) | 1 | íjászkence (#1225) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | káoszkulcs (#884) | 1 | kote (#1375) | |||
3 | kyorg hosszúpenge (#917) | 1 | mul tekercs (#786) | 1 | nyers zafír (#752) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | parduanhályog (#909) | 28 | pirkit (#153) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | skorpiókarom (#911) | 5 | szürke briliáns (#908) | 1 | vámpírölő (#951) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
463 | arany (#50) | 1 | bűvölt kristály (#775) | 30 | bűvös shuriken (#562) | |||
2 | ében toboz (#578) | 200 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kyorg lepel (#770) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | optiri agysisak (#315) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 20 | vas dobónyíl (#189) |