393. forduló, 395. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 7. 9h:05'
EZ A 1175. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD
1176. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,46] koordinátán.
Reggelizés közben tekinteted a vérvörös rózsára téved. Egy pillanatra megáll a szádban a falat: milyen lehet, ha nem élvezheted az ételt, mert tested éhét csak vérrel csillapíthatnád? Az aranytermő erszény 75 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkalapácsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy mutáns pók nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 737.]

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 736.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+15 támadás). [-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 734.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 714.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 709.]

* 4. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+76 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kputtyintó csalán. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2359 TP] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 679.]

* 5. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 677.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 673.]

* 6. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 668.]

* 7. KP: ef 2 502 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [7 pontot használtál fel, van még 661.]

* 8. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

ef 503 2 energia fejlesztése 503
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Nem jól adtad meg a 2. paramétert: ezt a képességet a KT-d még el sem kezdte fejleszteni. [A parancs tárolásra került.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
EF 2 502 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

h 341 174 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 36 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

h 341 13 3 használod a 341. tárgyat
Ebből a tárgyból sajnos egy szem aranyat sem sikerült csinálni. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

hu 281 1622 702 hulladék: 281 1622 702
Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vérvörös rózsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz teknősesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: raptor karom (183,31)-> (36 ap), teknősesszencia (183,31)-> (kudarc), összesen 36 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 650.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 650.]

h 1228 4 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +5 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [6 pontot használtál fel, van még 644.]

h 284 használod a 284. tárgyat
Ezt a tárgyat csak gonosz jelleműek használhatják. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

m 2 3 5 mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra
[170,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Kitaszított. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 123 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Kitaszított testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Kitaszított testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a Kitaszított bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. A Kitaszított fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 20 arany és 5 gyöngymangó, ezenkívül 1 Raia csataszoknyája (ld. enc.). 4 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}


(Továbbmész...) [171,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 77 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a kultúrmasztodon jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 12 kaját. 2 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálosztó kain jobb vállát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a halálosztó kain bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 bíbor erőövet [bíbor erőöv ládikóba-> (185,60)-> 60 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

(Továbbmész...) [170,48] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú farkát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 bíbor erőövet [bíbor erőöv ládikóba-> (185,60)-> 60 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [110 pontot használtál fel, van még 534.]

m 3 2 8 mozogsz délkeletre, keletre, északra
[171,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel felnyársalod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [172,49] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy aurapollátor!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor pöthedő háját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod az aurapollátor bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az aurapollátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 Eldaran karkötőjét [Eldaran karkötője ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg ősmágus. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 4 pirkit. 3 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal vállát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [172,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel jól megszúrod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Carou. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy csodabazárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 464.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed az esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fiatalítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! 2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! [30 pontot használtál fel, van még 434.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[173,48] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [174,47] Síkság, továbbra is csak síkság.

Felfedeztél egy kristálypalotát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,46] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem bal karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 5 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}


Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 394.]

m 3 mozogsz délkeletre
[176,47] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Látsz egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester jobb vállát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült csápos otagi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi bal első lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi farkát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 218, gyógyulás: 0, összesen: -218 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 384.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kősisakos Rain. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy dárdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 374.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quiltrin. A feladatod a következő. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy kardfogú fülemüle leöléséből áll a próba.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vashegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 354.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimzorplakpók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes mérg. vas dobónyilat 200 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varllimmtripbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy zombi mester!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 32 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester bal karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester jobb karját. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel megkarcolod a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy drakolder szem. - Passzolok - rázod meg a fejed.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 314.]

id 117 20 idomítod a 117. szörnyet 20 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

szk 395 keresed a 395. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy csápos otagit. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért
Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+76 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy élőholt tigris. Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-1530 TP] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 259.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a hordóagyú mameluk. Egy kaját töm magába a roguena. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 535 pontot. A következő körben tehát 735 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.)

RAIA CSATASZOKNYÁJA (1537. TÁRGY)
Raia szent lovagjainak alapfelszerelése a csataszoknya. E tárgy mithril láncszemekből összefűzött, éjkornisbőr övvel felcsatolható, a combot és a térdet is kiválóan védő, nadrágként KFelhető páncéldarab. A szoknya Raia személyes áldásának köszönhetően viselőjének védettségéhez 5-t, teológiájához 12-t ad, valamint energia alapú varázslatai szintenként eggyel többet sebeznek. Ahhoz, hogy ezt a páncélruha darabot felcsatolhasd, legalább 30. tapasztalati szintűnek és jó jellemű kalandozónak kell lenned.

QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY)
A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be.

FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT)
A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 4D4 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál!

CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran eljövendő papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 394. fordulód.

Erő: 40 (55) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 45 (55) Támadás: 59 (61) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 46 (58) Védekezés: 79 (84) Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 40 (54) Életpont: 601/319 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (57) Varázspont: 1109/171 Pénz: 693 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/4 Pszi pont: 229/82 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 2673 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 414 TP-t kaptál. Jelenleg 2 762 596 TP-d van. A következő szinthez még 237 404 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, dombi óriásyeti, Kitaszított.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/78 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 32/37 (+19%)
vágófegyverek: 23/7 (+2%) ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 28/80 (+4%)
dobófegyverek: 25/44 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
176,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/61 2. nyomkövetés: 111/49 (+16%) 3. mászás: 15/66 (+30%)
4. csapdakészítés: 28/41 (+7%) 5. csapdaészlelés: 9/82 6. gyógyítás: 55/37
7. titkosírás: 19/30 8. felderítés: 30/33 9. szörnyidomítás: 20/62
10. teológia: 51/74 (+6%) 11. taumaturgia: 57/72 (+13%) 12. szerencsejáték: 2/60
13. versengés: 16/18 (+9%) 14. zene: 157/54 (+74%) 15. szörnyismeret: 36/1 (+22%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 5/6 18. vadászat: 50/36 (+32%)
19. bányászat: 33/24 20. úszás: 13/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 167.85 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 esszenciakristály (#350) 1 harci kalapács (#174)
2 kőkalapács (#13) 3 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg tojás (#360)
3 raptor karom (#281) 1 teknősesszencia (#702) 1 varázskő (#305)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
289 arany (#50) 9 drótszőr (#37) 1 gólem talizmán (#811)
4 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304) 1 pirkit (#153)
1 Raia csataszoknyája (#1537) 2 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124)
5 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
45
46
47
48
49
50
(170,46) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), 30. jellempróba, Kitaszított (#962)
(170,48) kristálypalota (#401), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), Raia szent lovagja (#239)
(171,47) kultúrmasztodon (#227), kristálypalota (#401), oltár, 23. jellempróba, aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168)
(171,49) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 39. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(172,48) ezoterikus mardelek (#184), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(172,49) kristálypalota (#401), oltár, aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), quwarg ősmágus (#302), quwarg nagymester (#214)
(173,48) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, csodabazár (#1404), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(174,47) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, 41. jellempróba
(175,46) Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417)
(176,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, quwarg nagymesterek (#214), csápos otagi (#395), kardfogú fülemüle (#146), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek