Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 9. 9h:21' EZ A 567. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD 568. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 453. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
kb 2 40 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 5 | bemész a 686. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lélekelementál jobb oldalát. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lélekelementál testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a lélekelementál bal oldalát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karma a fejed mellett suhan el! A lélekelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 10413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 19, gyógyulás: 113, összesen: +94 ÉP}
vv 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
im 229 | imádkozol |
le 1375 | leveszed/lerakod az 1375. tárgyat |
kf 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
ftv 229 701 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 701. szörnyet |
be 127 | bemész a 127. titkos labirintusba |
tv 50 231 193 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 231. varázslatot a 193. varázslatot |
tv 155 229 155 | támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot a 229. varázslatot a 155. varázslatot |
lm 24 12 12 | mozogsz 24 12 12 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan raktfőnök vérdühös arcát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy angyalok kesztyűje! Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan raktfőnök testét. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a Thargodan raktfőnök vérdühös arcát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A Thargodan raktfőnök többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a Thargodan raktfőnök. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan raktfőnök jobb oldalát. (5 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a Thargodan raktfőnök jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A Thargodan raktfőnök többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a Thargodan raktfőnök néhányszor agyarával! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1531, sebződés: 381, gyógyulás: 262, összesen: -119 ÉP}
lm 17 20 23 | mozogsz 17 20 23 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csattogó kígyó testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csattogó kígyó egyik szemfogát. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a csattogó kígyó testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel épp hogy eltalálod a csattogó kígyó ágaskodó testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a csattogó kígyó egyik szemfogát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csattogó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 229, gyógyulás: 150, összesen: -79 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {HD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a haprszagú Thargodan jobb lábát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a haprszagú Thargodan bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A haprszagú Thargodan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A haprszagú Thargodan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 115, gyógyulás: 4, összesen: -111 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csattogó kígyó fejét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a csattogó kígyó testét. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a csattogó kígyó testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) {FM:} Bronz taiderrel épp hogy megszúrod a csattogó kígyó ágaskodó testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a csattogó kígyó testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A csattogó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A csattogó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 265, gyógyulás: 140, összesen: -125 ÉP}
lm 25 27 27 | mozogsz 25 27 27 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 606 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a haprszagú Thargodan testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével kissé megkarcolod a haprszagú Thargodan jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével súrolod a haprszagú Thargodan testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 119, gyógyulás: 4, összesen: -115 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral fejét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a lázadó hapral testét. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lázadó hapral testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 66 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a lázadó hapral kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 321 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A lázadó hapral most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 halcsontot. 7635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 321, gyógyulás: 90, összesen: -231 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral jobb oldalát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a lázadó hapral testét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Nitmák pengével megvagdalod a lázadó hapral testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A lázadó hapral átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 358 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 halcsontot. 7635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 358, gyógyulás: 93, összesen: -265 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a lázadó hapral testét. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével végigvagdosod a lázadó hapral testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lázadó hapral a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 343 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). A lázadó hapral most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 halcsontot. 7635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 343, gyógyulás: 97, összesen: -246 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csattogó kígyó ágaskodó testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csattogó kígyó ágaskodó testét. (5 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a csattogó kígyó testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 138 életpontot vesztesz.) A csattogó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 138, gyógyulás: 133, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan raktfőnök testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy Thargodan esszencia. Ezért megfizetsz, rém! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan raktfőnök jobb lábát. (7 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Thargodan raktfőnök vérdühös arcát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Agyarával a Thargodan raktfőnök a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan raktfőnök vérdühös arcát. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a Thargodan raktfőnök bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Thargodan raktfőnök többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a Thargodan raktfőnök. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1488, sebződés: 449, gyógyulás: 254, összesen: -195 ÉP}
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fattylord nyakát. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fattylord jobb karját. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a fattylord testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled energiacsóva varázslatot lő rád. 345 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel épp hogy eltalálod a fattylord bal lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a fattylord testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fattylord megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Egy energiacsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 323 életpontot vesztettél. A fattylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany és 2 gyöngymangó. 12474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1132, sebződés: 914, gyógyulás: 182, összesen: -732 ÉP}
(Továbbmész...) [310,96] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat mópat fatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. {FM:} Bronz taiderrel megdöfködöd a mópat fatty jobb hátsó lábát. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mópat fatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 57 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 12 mópat fatty csáprágójával. (12 támadástól 36 életpontot vesztesz.) {FM:} Bronz taiderrel megdöfködöd a mópat fatty puha torát. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) {FM:} Bronz taiderrel épp hogy megszúrod a mópat fatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a mópat fatty jobb első lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 mópat fatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] 12600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2064, sebződés: 64, gyógyulás: 237, összesen: +173 ÉP}
(Továbbmész...) [311,95] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 130 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével végigvagdosod az ezerszemű bestia testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia jobb csápját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, 2 vasérc, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP] 13650 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 454, gyógyulás: 6, összesen: -448 ÉP}
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-76 életpont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 528 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-66 életpont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat megtaszít agyarával. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 drótszőrt. 16800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1812, sebződés: 449, gyógyulás: 2, összesen: -447 ÉP}
(Továbbmész...) [313,96] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drótszőrű mópat közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 606 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 627 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-78 életpont.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a drótszőrű mópat testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-30 életpont.) {HD:} Nitmák pengével súrolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Kisebb sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a testeden. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 16800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2053, sebződés: 531, gyógyulás: 2, összesen: -529 ÉP}
(Továbbmész...) [314,95] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A távolból robbanások hangját hallod. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal lábát. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós jobb vállát. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 84, gyógyulás: 102, összesen: +18 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a lidérckirály jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [7 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 1 VP-t.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
le 1541 | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
ef 3 505 | energia fejlesztése 3 |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
MÉREGFELHŐ III (229. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) A méregfelhő sorozatból a legtoxikusabb, irtózatos méregfelhőt bocsát a célpontra, amely ebbe mindenképp belepusztul, hacsaknem egy hihetetlenül tapasztalt és magas szintű kalandozó. A méregfelhő III ugyan 25 VP-be és 1 csepp toxyl méregbe kerül, mégis, megéri a fáradozást: szintenként D7 sebzést okoz, és siker esetén az ellenfél -15 -öt kap támadására. |
FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT) Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi. |
Erő: | 56 (72) | Szint: | 43 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 54 (59) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 54 (56) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/40 év |
Egészség: | 54 (71) | Életpont: | 1295/942 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 55 (67) | Varázspont: | 2032/22 | Pénz: | 2409 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/23 | Pszi pont: | 164/214 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 35/33 (+5%) | szúrófegyverek: | 31/94 (+5%) |
vágófegyverek: | *27/100 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 36/81 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/38 | 2. nyomkövetés: | 94/73 | 3. mászás: | 32/3 |
4. csapdakészítés: | 34/66 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 29/46 | 6. gyógyítás: | 38/31 |
7. titkosírás: | 4/21 | 8. felderítés: | 25/99 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/0 |
10. teológia: | 109/59 (+92%) | 11. taumaturgia: | 106/88 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 2/74 |
13. versengés: | 13/62 | 14. harcművészetek: | 35/28 | 15. zene: | 6/81 |
16. szörnyismeret: | 47/69 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 9/78 | 20. vitalitás: | 4/5 (+5%) | 21. bányászat: | 37/13 (+4%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/36 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (109,2,1) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | villámmágia (#227) | varázsenergia (#161) |
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 35. szintű lényekre | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Bár semmi szükséged a pszire, úgy látszik, képtelen vagy védekezni ellene, ha magad nem birtoklod legalább alapszinten. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 298 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | angyalok kesztyűje (#609) | 24 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
313 | arany (#50) | 6 | adamantit (#627) | 20 | drótszőr (#37) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | halcsont (#390) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) |