393. forduló, 395. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 22. 9h:13'
EZ A 502. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD
503. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,66] koordinátán.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Tohony a Melák és Anna Bella. Már messziről kiszúrjátok a fura trollt. Egy hatalmas láda mellett ácsorog, és igen türelmetlennek látszik. Közelebb masíroztok. Anna Bella megszólítja őt.
- Nos itt vagyunk. Ez az a csomag? - kérdezi a trollt, köszönés helyett.
- Jahm, ez az. Más már nem jön, remélem - mondja a troll és kiköp. Pont a lábad elé! - Nos, tudjátok, mi ez? Egy teleportkapu varázstekercs! - mondja sejtelmesen, és egy összegöngyölt, sárgás pergament halászik elő köpönyege zsebéből. Persze egyikőtök sem hallott még erről az állítólagos tekercsről, így csak összenéztek, és érdeklődve hallgatjátok. - Ezt a ládát kell átkísérnetek a kapun, és a túloldalon átadni a címzettnek, egy... höhöhö... igen kedves barátomnak. Segítsetek neki kicsomagolni! A kaput én fogom megnyitni, a dobozt pedig ti viszitek, és én itt fogok várni. Az átjáró mindössze néhány percig aktív, ezért igyekezzetek! Remélem minden világos. Vegyetek elő fejenként két varázskövet!
Előveszel, és a tenyeredben görgetni kezdesz két varázskövet.
- Felőlem mehetünk - mondod. A troll nem sokat variál. Odaáll közvetlenül a láda mellé, és egyszerűen elszakítja a tekercset, miközben kimond néhány érthetetlen szót. A kapu a semmiből jelenik meg, és sajnos nem láthattok át rajta a túloldalra.
- No, kapjátok el! Mire vártok? - vakkantja a fickó, mire együttes erővel átgördítitek a ládát a nyíláson. - Ne feledjétek a kicsomagolást. És igyekezzetek! - szól utánatok.
Mikor átléptek a kapun, még hallani véled a gúnyos röhögését. De nincs időtök meglepődni. Egy Thargodan mágustorony fogadótermében álltok, és épp egy tanácskozást zavart meg érkezésetek! Mielőtt bármit tehetnél a védelmed érdekében, egy energianyaláb csapódik beléd. 359 életpontot sebződtél. Úgy tűnik efféle csapdák védik a termet az illetéktelen behatolóktól. Védenetek kell magatokat! A te ellenfeled két Thargodan mágus lesz. Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP} Eleged van a harcból! Egy csukafejessel átveted magad a teleport kapun, kigurulod az esést, és felpattansz. Meg sem lepődsz rajta, hogy a troll felszívódott. Bosszúsan elindulsz, hogy megkeresd a táborhelyedet. [25 pontot használtál fel, van még 559.] Fürge Gyopi elszívott tőled 40 varázspontot a táborozásod 1. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 5 mópat tetemet (25 arany).
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+572 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+122 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 563.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]

* 6. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 549.]

* 7. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 539.]

* 8. KP: támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 397 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


le 815 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 539.]
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+396 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 499.]

kf 742 kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat
A nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

vv 112 224 86 elmormolod a 112. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve direkt kontakt. II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 484.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 484.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 484.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 71 116 120 elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Beizzik a turbómágia. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 478.]
[A parancs tárolásra került.]

kre 232 1221 5 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 476.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 446.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

v 238 582 2 elmormolod a 238. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csalánvirág. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 17 50 elkészíted a 17. tárgyat (50 darabot)
Begyűjtöttél 50 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 341.]

a 17 2129 170 átadod a 17. tárgyat a 2129. kalandozónak (170 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 151 szögletes követ Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

aa átadod
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (egy tárgyat.)

v 22 188 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

v 22 88 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Elszántan, keményen lépsz be a viharóriás tanyára. A viharóriás épp dolgát végzi a barlang végében. Hú, milyen büdös van! Aztán a behemót feléd fordul. Itt az ideje az óriásölésnek!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 433 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a viharóriás jobb lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 321.]

m 5 8 1 mozogsz délnyugatra, északra, északkeletre
[359,67] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Látsz egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy viharóriás. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 396 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. A varázslat kudarcot vallott. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Tohony a Melákkal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy monstrum vállvédőt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy ryuku nyakláncot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy Thargodan légiós trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő).

(Továbbmész...) [359,66] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Banyapók. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 414 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) A Banyapók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Banyapók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 5832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+335 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,65] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gejzírt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Találsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Analotha. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy taalru herceg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 398 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg jobb vállát. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő). [83 pontot használtál fel, van még 238.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[361,64] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett rothadó lián került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó lián testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a rothadó lián tekergő szárát. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A rothadó lián rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 250, gyógyulás: 0, összesen: -250 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+386 életerő.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mópat gigász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 405 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a mópat gigász bal oldalát. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) Patájával a mópat gigász hasadba tapos. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a mópat gigász ragyás masszáját. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Egy hibás mozdulat, és máris a mópat gigász belerúg a kezedbe! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mópat gigász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [361,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Mozgást észlelsz oldalról. Egy drótszőrű mópat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 400 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 262 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+422 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Mnebolath támad rád.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 391 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és 7 arany. Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály bal lábát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidérckirály bal lábát. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gordon Marlo formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ragnar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 415 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő). [175 pontot használtál fel, van még 63.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[362,61] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy árnylord. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 382 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel kicsit megsebzed az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnylord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [363,60] Változik a terep: sűrű erdőben vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+310 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [58 pontot használtál fel, van még 5.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 25, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 535 pontot. A következő körben tehát 540 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÓPAT TETEM (584. TÁRGY)
Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb!

DIREKT KONTAKTUS II. (122. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Direkt Kontaktus II. az I-eshez hasonló, de nem pszi pontot, hanem varázspontot szív el az ellenféltől, de itt a Direkt Kontaktus II. ismerete nem nyújt immunitást ellene. Ha az elszívott VP-vel a varázspontod a max. lehetséges fölé menne, akkor a maradék elvész. A képesség használata 45 pszi pontba kerül, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 394. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 35 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 45 (51) Támadás: 48 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 42 (51) Védekezés: 107 Menekülés: 30 % Életkor: 41/45 év
Egészség: 40 (51) Életpont: 491/491 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (58) Varázspont: 1449/284 Pénz: 9151 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 243/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 3703 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45585 TP-t kaptál. Jelenleg 5691801 TP-d van. A következő szinthez még 308199 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Notermanthi báró, tollaskígyó. A 369. fordulódban 31650 arany került a bankszámládra. 33549 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 35
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 30

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 106 3. lopás: 2
4. mászás: 20 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 161 (+2) 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 56 12. taumaturgia: 113
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 18 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 34 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 37 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) szürkeáll. aktiv (#71)
az elme fölénye (#116) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 5 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 7 kerek kő (#19) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 rókafarok (#124) 101 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
4 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
430 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 5 csillezsályalevél (#1253)
3 ezüstdarab (#326) 6 vámpírfog (#1221) 2 vasérc (#152)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(359,66) Banyapók (#305), törpe bánya (#435), érclelőhely
(359,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, viharóriások (#278), Tohony a Melák (5827. kalandozó)
(360,65) gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), taalru herceg (#307)
(360,66) aranyfecske (#283), viharóriás (#278)
(361,63) drótszőrű mópat (#426), Mnebolath (#237), lidérckirály (#316), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(361,64) Leah oltár, rothadó lián (#427), mópat gigász (#309)
(362,61) árnylordok (#342)
(362,62) Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(363,60) szent liget (#439)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A BB, KB bankművelet parancsoknál előfordulhatott, hogy 32000-nél több tárgy került a karakter birtokába, és ezen kiakadt a program. A hibát javítottuk, 32000-nél több egy tárgyból sem a karakternél, sem a bankszéfben nem lehet.

Üzenet küldése a karakternek