Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 22. 18h:50' EZ A 1135. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD 1136. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
* 1. KP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 2. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: vv 12 443 157 | elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 182 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 7. KP: ef 7 515 0 | energia fejlesztése 7 |
* 8. KP: vv 177 28 69 | elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 69. varázslatot |
* 9. KP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 77 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és egy rókafarok. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
flh 22 1921 | felt. lőfegyver haszn. 22 az 1921. tárggyal |
ef 2 514 | energia fejlesztése 2 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és egy téfea-agy. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 34 38 8 | mozogsz 34 38 8 |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos nyakát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a bérgyilkos bal lábát. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a bérgyilkos bal vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Előrehajolva csap a bérgyilkos, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bérgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth zömök testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az oglyth testét. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az oglyth zömök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az oglyth csápol, de mindhiába. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a Hrumagurk egyik csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 125, gyógyulás: 2, összesen: -123 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó bal lábát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 81, gyógyulás: 6, összesen: -75 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth egyik csápját. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth nyálkás csápját. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az oglyth jobb hátsó lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az oglyth jobb hátsó lábát. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd az oglyth egyik csápját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Az oglyth most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
lm 10 11 33 | mozogsz 10 11 33 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk amorf testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a Hrumagurk egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A Hrumagurk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos jobb lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bérgyilkos bal lábát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a bérgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A bérgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns patkány fejét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
lm 32 28 29 | mozogsz 32 28 29 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a mutáns patkány fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mutáns patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth fejét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az oglyth zömök testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az oglyth zömök testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az oglyth száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó jobb karját. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az átokosztó jobb karját. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az átokosztó fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 80, gyógyulás: 6, összesen: -74 ÉP}
lm 24 25 26 | mozogsz 24 25 26 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó nyakát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az átokosztó fejét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az átokosztó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 125 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az átokosztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 81, gyógyulás: 7, összesen: -74 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az oglyth fejét. (4 támadással 448 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az oglyth testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 314 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva testét. Kritikus ütés! (3 támadással 375 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a gorath lárva testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
lm 20 21 22 | mozogsz 20 21 22 |
lm 9 14 15 | mozogsz 9 14 15 |
lm 17 19 18 | mozogsz 17 19 18 |
lm 35 36 31 | mozogsz 35 36 31 |
lm 39 39 1 | mozogsz 39 39 1 |
m 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
a 203 3025 30 | átadod a 203. tárgyat a 3025. kalandozónak (30 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: vv 128 0 0 | elmormolod a 128. varázslatot |
* 4. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 5. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás |
* 6. BP: kf 1158 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HÓFEHÉR DOBÓNYÍL (1922. TÁRGY) A párduckirály karmaiból remek dobófegyvert lehet készíteni, mindössze 3 TVP-nyi idő alatt. Ehhez csupán egy rövid nyél szükséges (amit bozótos terepen találsz), és egy negátortoll a tökéletes kiegyensúlyozás végett. Ez a 10D8+10 sebzésű mágikus dobófegyver rendkívül könnyen célba juttatható, ezért használata során +10 támadást kapsz. |
TUDATI KITÉRÉS I. (514. TUDATI KÉPESSÉG) Talán nyilvánvaló, hogy az egykori lovagrendek nem csak a támadó, de a védekező harcmodor tökéletesítésére is felhasználták a tudati energiáikat. Az egyik legkönnyebben megtanulható ilyen védekező technika a kitérés alapfoka. A kitérés során a rendtársaktól kölcsönzött energiákat a lovag a rá lőtt lövedékek elkerülésére használta fel. Ennek a képességnek semmi köze nincs a harcművészek belső összpontosításon alapuló technikájához, ezért egymás mellett, mindkettő működik. A harcművészek a saját reflexeiket fejlesztik tökéletességre, miáltal képesek félreütni a lövedékeket. Ezzel szemben a kitérés birtokosai "megérzik", hogy hová és mikor fog becsapódni a lövedék, és egyszerűen elmozdulnak az útjából. Különösebb odafigyelést - energia kisütést - nem igényel a képesség. Kis gyakorlással egyszerű megérzéssé halványodik, és épp ezért bármikor, bárhol működni fog. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a rád lőtt lövedékeket elkerülöd. Ez az esély független az ellenfél támadásától, az általa használt távfegyvertől, és az esély kiszámításánál lefelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé.] |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
OGLYTH (374. SZÖRNY) Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb. |
HRUMAGURK (370. SZÖRNY) Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY) "Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen. |
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY) Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni. |
Erő: | 57 (84) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 43 (54) | Támadás: | 75 (78) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 43 (57) | Védekezés: | 101 (107) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/282 év |
Egészség: | 42 (58) | Életpont: | 803/803 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (73) | Varázspont: | 1269/2 | Pénz: | 3812 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 49/47 | Pszi pont: | 209/3 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/73 | ökölvívás: | 39/35 (+1%) | szúrófegyverek: | 28/53 (+6%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 19/83 (+6%) |
dobófegyverek: | 30/52 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,107 mezőn táborozol, a 99. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 212,99 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 224 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/40 | 2. nyomkövetés: | 53/22 (+19%) | 3. lopás: | 2/42 |
4. mászás: | 18/82 | 5. csapdakészítés: | 35/30 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 15/84 |
7. gyógyítás: | 61/85 | 8. titkosírás: | 13/96 | 9. felderítés: | 25/72 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 20/19 | 11. teológia: | 57/14 (+4%) | 12. taumaturgia: | 59/30 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 7/94 | 14. versengés: | 17/57 | 15. harcművészetek: | 43/28 |
16. zene: | 178/63 (+37%) | 17. szörnyismeret: | 38/12 | 18. pszi: | *20/100 |
19. zárnyitás: | 3/97 | 20. vadászat: | 36/1 (+37%) | 21. bányászat: | 31/77 |
22. testépítés: | 61/73 | 23. úszás: | 11/89 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
harci induló (#443) | tűzmágia (#157) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
mentális pajzs (#72) | túlvilág lehelete (#177) | csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), savhurrikán (#107) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 81, 91, 93, 99. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 26, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 83 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.) |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 271.36 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fáklya (#36) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | pondróvér (#1232) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) | |||
1 | keg gomba (#1615) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
235 | arany (#50) | 2 | bronzpenge (#126) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | zöld üveg (#82) |
185 | 186 | 187 | 188 | |
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|